Nintendo Switch | Algemeen

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

Re: Re:

30 aug 2017, 19:48

- snip dubbelpost -
Laatst gewijzigd door Laura Birdie op 30 aug 2017, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 19:57

Laura niet geïrriteerd reageren als ik iets zeg wat jij niet leuk vind. Ik vind indie games die we vandaag gezien hebben niet van een dermate kwaliteit dat ze die zouden moeten uitbrengen op een paar na. Werk er liever dan wat langer aan. Nu zijn het verijdelde smartphone titels Dat schiet niet veel op.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 30 aug 2017, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

30 aug 2017, 20:01

kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 19:57
Laura niet geïrriteerd reageren als ik iets zeg wat jij niet leuk vind. Ik vind indie games die we vandaag gezien hebben niet van een dermate kwaliteit dat ze die zouden moeten uitbrengen op een paar na. Werk er liever dan wat langer aan. Nu is het een verijdelde smartphone titel. Dat schiet niet veel op.
Noem anders eens wat namen, vertel eens welke je wel wat vond en wat je niks vond. Daar ben ik nu wel benieuwd naar.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 20:06

Welke ik tof vond meat boy, Steamworld 2, en No more heroes. En niet perse tof maar weet dat het kwaliteit is. Dat is Shuffle knight.

De rest vond ik persoonlijk prut

Waar was YL is die game killed voor Switch?

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

30 aug 2017, 20:23

Helaas moet ik je teleurstellen: Super Meat Boy is letterlijk een veredelde smartphone game. Ik begrijp helemaal waar je vandaan komt met dat je er interesse in hebt, maar Ik las net dat het een auto-runner is. Mijn interesse is helemaal weg in elk geval totdat het tegendeel bewezen is.

Bekende indies waar geen nieuws over was hebben ze niet getoond. Volgens mij zijn er maar een paar op herhaling gegaan en die hebben echt een concrete releasedatum gekregen.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

30 aug 2017, 20:24

Ik verwacht dat die na Mario begin 2018 in de schappen ligt.

Playtonic tweette paar weken terug nog een foto van een Switch met de game er op.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

30 aug 2017, 20:24

kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 19:57
Laura niet geïrriteerd reageren als ik iets zeg wat jij niet leuk vind. Ik vind indie games die we vandaag gezien hebben niet van een dermate kwaliteit dat ze die zouden moeten uitbrengen op een paar na. Werk er liever dan wat langer aan. Nu zijn het verijdelde smartphone titels Dat schiet niet veel op.
Je overdrijft wel hè kaas, heb net even de presentatie bekeken, en op 1 game na niets gezien waarvan ik dacht dit kan echt niet. Nee het gaat natuurlijk niet allemaal van een niveau SMB, Isaac of Fez worden. Dat zijn dan ook de top titels onder de indies.

Echter zijn er wel gewoon wat geinige games met een leuk concept waar zeker wel een markt voor zal zijn. Jij vind het misschien niks, maar er zijn genoeg mensen die het zeker weten wel wat vinden.
kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 20:06
Welke ik tof vond meat boy, Steamworld 2, en No more heroes. En niet perse tof maar weet dat het kwaliteit is. Dat is Shuffle knight.

De rest vond ik persoonlijk prut

Waar was YL is die game killed voor Switch?
En kaas, vertel dan welke games je niks vind, en waarom je het niks vind. Zeggen de rest is prut is natuurlijk iets waar niemand iets mee kan. Als je dat nou eens goed beargumenteerd misschien dat ik je dan beter kan begrijpen.
Laatst gewijzigd door shuckle op 30 aug 2017, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

30 aug 2017, 20:27

Playtonic tweette eerder vandaag "missed the boat on this one", ofwel de Direct.

Informatie volgt binnenkort op hun eigen kanaal. Lijkt er op dat ze wat problemen hebben met de ontwikkeling.

Ik wilde overigens alleen een release date voor Owlboy, vraag me af of die 2017 wel haalt

EDIT: Overigens reageer ik alleen geïrriteerd als daar een reden voor is. Het Hellblade topic maakte duidelijk dat mensen hier gewoon niet gediend zijn van zulk soort opmerkingen. Je neemt zelf ook geen blad voor de mond, dus verwacht niet dat wij dat wel doen :roll: Nu heb ik er genoeg over gezegd.

Gebruikersavatar
Tsidas
Lv2
Berichten: 69
Lid geworden op:
24 aug 2017, 18:07

30 aug 2017, 20:46

Zag er allemaal prima uit naar mijn eigen inschatting.

Ben zelf ook niet van de indie games, maar niemand kan ontkennen dat Nintendo goede stappen onderneemt in het uitbreiden van bibliotheek. Denk dat die hele afdeling met Baker een behoorlijk shot in the arm heeft gekregen. Goede zaak. Travis Strikes Again, Steamworld 2 en Floor Kids zagen er cool uit. Vooral die laatste zag er charmant uit.

En Kentucky Route Zero moet ik altijd nog een keer spelen/beleven, goede zaak om dat met de Switch release te doen.

Voor de rest, dit is duidelijk een aspect van de Switch, ga niet meteen zitten jammeren om iets wat totaal anders is.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

30 aug 2017, 20:54

Laura Birdie schreef:
30 aug 2017, 20:27
Playtonic tweette eerder vandaag "missed the boat on this one", ofwel de Direct.

Informatie volgt binnenkort op hun eigen kanaal. Lijkt er op dat ze wat problemen hebben met de ontwikkeling.

Ik wilde overigens alleen een release date voor Owlboy, vraag me af of die 2017 wel haalt

EDIT: Overigens reageer ik alleen geïrriteerd als daar een reden voor is. Het Hellblade topic maakte duidelijk dat mensen hier gewoon niet gediend zijn van zulk soort opmerkingen. Je neemt zelf ook geen blad voor de mond, dus verwacht niet dat wij dat wel doen :roll: Nu heb ik er genoeg over gezegd.
Het is zo slecht voor je hart. Als jij het leuk vind prima. Maar ik mag het niks vinden.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

30 aug 2017, 20:59

Smooth hoor :lol:

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

30 aug 2017, 21:00

kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 20:54
Laura Birdie schreef:
30 aug 2017, 20:27
Playtonic tweette eerder vandaag "missed the boat on this one", ofwel de Direct.

Informatie volgt binnenkort op hun eigen kanaal. Lijkt er op dat ze wat problemen hebben met de ontwikkeling.

Ik wilde overigens alleen een release date voor Owlboy, vraag me af of die 2017 wel haalt

EDIT: Overigens reageer ik alleen geïrriteerd als daar een reden voor is. Het Hellblade topic maakte duidelijk dat mensen hier gewoon niet gediend zijn van zulk soort opmerkingen. Je neemt zelf ook geen blad voor de mond, dus verwacht niet dat wij dat wel doen :roll: Nu heb ik er genoeg over gezegd.
Het is zo slecht voor je hart. Als jij het leuk vind prima. Maar ik mag het niks vinden.
Mensen vinden jouw posts ook niks. Denk misschien eens wat meer aan je medemens, want overal waar je gaat ergeren mensen zich aan je.
:huillie:

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

30 aug 2017, 21:04

Het is zo slecht voor je hart. Als jij het leuk vind prima. Maar ik mag het niks vinden.
Dat is het punt ook helemaal niet. Waar zeg ik dat je het niet niks mag vinden? Waar zeg ik überhaupt dat ik het zelf leuk vind? Sterker nog er zit nauwelijks iets interessants bij voor mij. Ik zeg alleen, en niet voor het eerst, dat je niet iedereen een faillissement moet toewensen die iets maakt dat je niet aanstaat. Ook de AAA developers zijn ooit gestart met een game van vaak matige kwaliteit. Waarom verdienen deze nieuwe developers niet dezelfde kans?


ONTOPIC: Wanneer kwam de King's Knight DLC uit? Zag er fabulous uit. King Knight was altijd al mijn favoriet

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

30 aug 2017, 21:14

Volgend jaar pas helaas. Zal wel eerst voor switch verschijnen voor de updates op PS4/X1/PC komen. Daarna op de Vita/3DS/Wii U.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 21:15

Als ik zeg dat het opgeheven dient te worden. Moet je het niet te letterlijk nemen. Is meer iets van mij dat ik het echt helemaal niks vind.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

30 aug 2017, 21:16

Het is zo slecht voor je hart. Als jij het leuk vind prima. Maar ik mag het niks vinden.
Volgens mij is er niemand die zegt dat jij het niet niks mag vinden. Wat er je wordt verwezen is een gebrek nuance en inlevingsvermogen.

Ja jij mag het niks vinden, maar betekent dat dat het prut is en dat de studio beter kan sluiten? Nee natuurlijk niet, ook ik vind niet al die games tof, maar ik kan inzien dat er een publiek voor is.

En zelfs als je het echt prut vind, beargumenteer dat dan. Vertel ons welke game je prut lijkt en waarom deze prut is. Daar kunnen we dan tenminste nog wat mee.
kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 21:15
Als ik zeg dat het opgeheven dient te worden. Moet je het niet te letterlijk nemen. Is meer iets van mij dat ik het echt helemaal niks vind.
En kaas een tip, als dat niet is wat je bedoelt, zeg dat dan niet. Zeg wat je echt bedoeld, zo moeilijk is dat toch niet.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

30 aug 2017, 21:18

Kaas erkent zijn eigen running gags. "Ontsla iedereen de moeder. Nee, niet echt, vind jullie gewoon niets."

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

30 aug 2017, 21:42

Thud schreef:
30 aug 2017, 21:18
Kaas erkent zijn eigen running gags. "Ontsla iedereen de moeder. Nee, niet echt, vind jullie gewoon niets."
:mex:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 21:51

shuckle. De games die ik prut vond. Die zagen er uit als smartphone games ik vind het helemaal prima dat de indie markt er is. Maar zorg dan wel dat je kwaliteit probeert te maken. Als indie studio's dat lukt die Inside, Ori en Cuphead weten te maken wel lukt om er een volwaardig product met zeer weinig man. Wat net zo leuk is als triple a games. Dan mogen we meer verwachten ook van deze kleine studio's meer dan dit. Dit is in mijn ogen iets uitbrengen om het uitbrengen. Zonder dat het kwalitatief ook in orde. is.

En als ze niets beters kunnen ontwikkelen dan dit. Dan vraag ik mij af komen zulke mensen ooit wel bij grote bedrijven terecht komen. En of deze studio's ooit wel in staat zijn om iets te creeeren wat net zo goed is als in Inside. Ik heb daar dan zeer mijn twijfels over.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

30 aug 2017, 21:57

Maar kaas het ziet er uit als een smartphone game is toch ook een argument van niks. Minecraft ziet er grafisch nog minder uit en is misschien wel een van de betere games ooit. Je gooit alles op een hoop. Vertel mij nou eens wat er gameplay technisch nou zou kut aan is aan welke games. Anders kom je geen stap verder

En ja natuurlijk niet al deze studios zullen top game na top game ontwikkelen, maar ik weet zeker dat er wat pareltjes tussen zullen zitten.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

30 aug 2017, 22:03

Hou nou maar op jongens, die plaat voor zn kop krijgt Superman nog niet eens een deuk ingeslagen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 22:10

De games zijn zo tergend. Dat ik alle games op die 4 na al weer vergeten ben. Dat zegt voldoende. Ga ook niet elke game af. En dan een lijst met argumenten er bij zetten.

Maar wens de doelgroep hier veel plezier mee maar die man stond het te verkondigen of we hier met de Indie pareltjes te maken hadden.

En Stickie laat we het over plaat voor zijn kop maar niet hebben. Jij wordt al jarenlang besodemieterd door Xbox en je bent 2 persconferenties belazerd. En wat gaat stickie doen ja hoor de X halen. Dan heb je geen plaat voor je harses maar alle hoge gebouwen van Shanghai. Dus stickie kijk vooral eerst naar jezelf en dan naar mij dank u

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

30 aug 2017, 22:21

kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 22:10
De games zijn zo tergend. Dat ik alle games op die 4 na al weer vergeten ben. Dat zegt voldoende. Ga ook niet elke game af. En dan een lijst met argumenten er bij zetten.
Maar Kaas, zou je jezelf dan niet eens moeten afvragen wat je hier nog doet? Eerst ga je allemaal controversiële dingen roepen, en als je dan om argumenten wordt gevraagd blijf je heel algemeen en wil het niet verder toelichten. Dan moet je het of niet roepen of goed toelichten, hier schiet helemaal niemand wat mee op.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

30 aug 2017, 22:27

Ik had misschien niet moeten roepen dat die bedrijven opgedoekt moeten worden dat was niet handig. Maar ik ga toch niet bij elke indie titel die vandaag getoond is mijn kritiekpunten neerzetten dan ben ik uur bezig. Ik vind het niks vele titels die vandaag voor bij schoten. Dat kan. Geef mij maar indie games van hoger niveau.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

30 aug 2017, 22:27

kaassouflee schreef:
30 aug 2017, 22:10
De games zijn zo tergend. Dat ik alle games op die 4 na al weer vergeten ben. Dat zegt voldoende. Ga ook niet elke game af. En dan een lijst met argumenten er bij zetten.

Maar wens de doelgroep hier veel plezier mee maar die man stond het te verkondigen of we hier met de Indie pareltjes te maken hadden.

En Stickie laat we het over plaat voor zijn kop maar niet hebben. Jij wordt al jarenlang besodemieterd door Xbox en je bent 2 persconferenties belazerd. En wat gaat stickie doen ja hoor de X halen. Dan heb je geen plaat voor je harses maar alle hoge gebouwen van Shanghai. Dus stickie kijk vooral eerst naar jezelf en dan naar mij dank u
Als je geen argumenten wilt geven (en "ik ben ze weer vergeten dat zegt genoeg." is GEEN goed argument.) kan je misschien maar beter wegblijven uit discussies want het enige wat je daar mee doet is mensen ergeren.
:huillie:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 171 gasten