De beste TV in LED klasse. Mooie aankoop. Local dimming zones zijn heel hoog in deze met veel minder black crush. Als je kids hebt en veel licht in je woonkamer, dan is dit een betere keuze dan OLED.
De afgelopen weken (of maanden?);
Nu langzaamaan belandt om de N64 meuk op te kopen om de collectie compleet te krijgen. Helaas met de UK uit de EU is het een stuk duurder geworden om games hier te krijgen. Daar haalde je over het algemeen de meeste NTSC N64 games nog voor redelijke prijzen vandaan. Uit de US zelf scheelt nu niet zoveel meer ivm de UK.
CIB Aladdin en Super Probotector waar ik alleen bekladde rent cartridges van had.
Sonic Generations meteen gekocht na het zien van de game bij een tweet van John Linneman met de FPS Boost upgrade. Adventure thrills!
Misschien Unleashed ook nog eens scoren, maar hoor daar over het algemeen wat mindere verhalen over. Sowieso wil ik ook Sonic & All-Stars Racing Transformed nog halen met de fps upgrade.
Nog nooit een Mass Effect gespeeld en met een collega die maar niet ophoudt met lyrisch zijn, maar eens kijken wat voor onzin hij uitkraamt (of niet).
Metal Gear Rising ook nooit gespeeld en voor Crazi Taxi 3 zal ik helaas de OG Xbox voor moeten aansluiten. Geen Series X BC...
De Collectors Edition van Skyward Sword en de Zelda Game & Watch, omdat het Zelda is.