Laatste Game Aankopen (Alleen eigen foto's!)

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

31 mar 2020, 01:03

Omdat er weinig werk binnenstroomt, ben ik weer begonnen om m'n SNES en N64 games cib verzameling op te krikken. Cartridge only heb ik tegen de 400 SNES games, maar probeer nu alle (bijna) klassiekers boxed te vinden en dan het liefst NTSC. PAL N64 dozen zijn imo het sparen niet waard door de lelijke zwarte rouwranden (I <3 boxart).
Tussen het zoeken voor deze systemen pik ik ook allerlei andere games/consoles die ik nog wilde hebben op. De afgelopen 2 weken het volgende binnengehaald;

SNES
Super Nintendo Jr console - packin game Yoshi's Island - NTSC
Donkey Kong Country - PAL
Out of this World - NTSC
Pop 'n Twinbee - NTSC/J
StarFox - NTSC
Starwing - PAL
Street Fighter II - NTSC/J
Seiken Densetsu 3 (Secret of Mana 2) - NTSC/J
Super Metroid - NTSC

Nintendo 64
007 The world is not Enough - NTSC
Star Wars Rogue Squadron - NTSC
Pilotwings - NTSC
Star Wars Shadows of the Empire - NTSC
Quest 64 - NTSC
California Speed - NTSC
Mortal Kombat 4 - NTSC
Extreme G - NTSC

Virtual Boy
VB Wario Land - NTSC/J

En nog een oldskool Game Boy cib

Dat binnen moeten blijven is vies duur aan 't worden ^_^'

Super Metroid heeft me tot dusver het meest gekost, maar is echt als nieuw. Geen kreuk, niks.
Er staan er nog een zooi op mijn verlanglijst die hier ver overheen gaan. Een Chrono Trigger cib is inmiddels ook niet meer onder de €350 te vinden. De Japanse game Spriggan Powered (vette shmup met, voor de SNES, hele mooie paralax scroll effecten) net zo duur. Een Final Fight 3 tegen de €700. Absolute uitschieter is Hagane. Die zie je boxed in goede staat niet meer onder de €800 voor de PAL versie en tegen de €1200 NTSC. Ik weet niet of ik deze ooit nog zal binnenslepen.
Wanneer de lijst compleet is ga ik over op Megadrive/Genesis.

Eindelijk de SNES Jr boxed weten te bemachtigen. Deze zou theoretisch het beste beeld op je (CRT) TV kunnen toveren omdat het de laatst getweakte SNES chips bevat. Alles zit erin om het wel een RGB of S-Video output te geven, maar out of the box geeft deze enkel een AV-out(put). Helaas was die van mij niet door de vorige eigenaar RGB gemod, dus zal ik dat in de toekomst wellicht zelf nog doen. Tenzij ik een Analogue Super NT op de kop weet te tikken...
Ook zijn de aansluitingen van de Super Nintendo CD en/of Sattelaview aan de onderkant er uit, mist de console de eject button, de aan/uit LED, zijn zelfs de logo's op de controllers embossed en de teksten op de console debossed ipv erop geprint (als op de N64 controllers). Nintendo heeft er alles aan gedaan om in 1996 nog een flinke winst te pakken op deze $99 kostende console. Al vind ik persoonlijk de- of embossed mooier dan print.

Verder in het afgelopen kwartaal nog wat First 4 Figures binnengekregen. De Bowser Exclusive Edition en Luigi's Mansion Exclusive Edition. En via MP nog Wind Waker Ganondorf Regular op de kop getikt. En de Megaman 11 Exclusive Edition besteld.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

02 apr 2020, 08:40

Geen Golden Eye voor N64, niet echt gers...

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

05 apr 2020, 00:59

Inmiddels ook:

Ogre Battle 64 - NTSC
Rugrats Scavengers Hunt - NTSC
Star Wars Episode I Racer sealed - NTSC

Ook via Martkplaats SNES games cib van niemand minder dan Insidegamers Radiant Silvergun;
Chrono Trigger - NTSC
Lufia big box - (?)
Axelay - NTSC
Super Adventure Island 2 - NTSC
The Great Volunteer schreef:
02 apr 2020, 08:40
Geen Golden Eye voor N64, niet echt gers...
Uiteraard heb ik die game al jaren. Zelfs een keer of 4 omdat iedereen die zijn N64 door de jaren heen aan mij heeft gegeven deze game er wel bij had. Eén van de meest gespeelde games op de N64. Lekker knetter 4 player splitscreen Goldeneye spelen op een 70cm beeldbuis nachten lang.
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Laatste Game Aankopen (Alleen eigen foto's!)

05 apr 2020, 08:46

Ties, ik snap katana zero niet. Was in level 7 (China town) komt die witte aan het einde van het level. Geef een paar antwoorden en ineens....... de end credits

??????????

Moet ik het nu opnieuw spelen en andere antwoorden geven ofzo? Want ik zie dat er veel meer levels zouden moeten zijn.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 apr 2020, 19:12

The Great Volunteer schreef:
02 apr 2020, 08:40
Geen Golden Eye voor N64, niet echt gers...
Uiteraard heb ik die game al jaren. Zelfs een keer of 4 omdat iedereen die zijn N64 door de jaren heen aan mij heeft gegeven deze game er wel bij had. Eén van de meest gespeelde games op de N64. Lekker knetter 4 player splitscreen Goldeneye spelen op een 70cm beeldbuis nachten lang.
[/quote]


Mooi man! Lekker gers, nice _O_
Klinkt goed. Ja geweldig he. Ik heb N64 helaas nooit gehad als een van weinige consoles met Dreamcast samen maar heb wel bij vrienden op middelbare school gespeeld Goldeneye en was idd fantastisch met 4 man splitscreen, epische proporties in de vorm van good old Super Smash of Mario Kart :D

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Laatste Game Aankopen (Alleen eigen foto's!)

10 apr 2020, 01:42

Een nog grijze zo goed als nieuwe NTSC Snes cib -mijne huidige is zwaar vergeeld-. De gozer waar ik 'm van heb gekocht heeft aardig gekke shit in zijn collectie. Zo verkocht hij 3 Sony Net Yaroze dev consoles, had hij een Super Famicom Box (die winkelcentra en hotel Snes), een Sega Saturn Developers kit en een Snes Sattelaview. Als een kind in een snoepwinkel...
Newgamessuck schreef:
05 apr 2020, 08:46
Ties, ik snap katana zero niet. Was in level 7 (China town) komt die witte aan het einde van het level. Geef een paar antwoorden en ineens....... de end credits

??????????

Moet ik het nu opnieuw spelen en andere antwoorden geven ofzo? Want ik zie dat er veel meer levels zouden moeten zijn.
Ik heb Katana Zero nooit gespeeld. Waarschijnlijk ben je in de war met iemand anders :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

23 apr 2020, 16:52

Afbeelding

Even een strooptocht gehouden. Blijkbaar was Ring Fit al een maand uitverkocht, en waren ze de eerste lading net uit aan het stallen. Meteen maar eentje gedibst.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

23 apr 2020, 17:04

Hoop echt dat wij bij het weekend er een paar hebben gekregen, maar we gaan het beleven...

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

27 apr 2020, 01:53

Nieuwe New Nintendo 3DS XL Snes Edition PAL
Een jaar terug had ik er al 1 NTSC aangeschaft, maar was vergeten dat beesies regio locked waren, dus nu ook de PAL versie.

R-Type III: The Third Lightning CIB
Eén van mijn favoriete STG's. Na River Raid 2 op de Atari 2600 is dit wel mijn meest gespeelde STG. Eindelijk voor een redelijke prijs weten te bemachtigen CIB.

Ook shitty N64 fighter Dark Rift CIB. Nog ongeveer 150 titels te gaan om de NTSC-US N64 retail collectie compleet te krijgen :'B
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 apr 2020, 09:07

Bury me My Love. Dankzij Zevenberge. Ben onder indruk tot dusver. Speel mobiele versie.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 apr 2020, 20:37

R-Type III is absoluut de beste. Heb die ook op SNES CIB gehad.

Ik wil trouwens een PC Engine mini/Turbografx. Dat ding ziet echt geweldig uit (Dit is de bulky USA Turbografx versie, de JP en EU PCE zijn mooier):



Is qua interface en emulatie waarschijnlijk de beste van de Mini lot. Ook hoe de hu cards en CD worden ingeladen, tof detail. En je hebt de meest authentieke versie van Rondo of Blood. Op de real deal na, maar dat gaat je kosten.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 apr 2020, 21:25

Weet nu eindelijk waar jouw username vandaan komt :lol:

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

28 apr 2020, 00:17

R-Type schreef:
27 apr 2020, 20:37
R-Type III is absoluut de beste. Heb die ook op SNES CIB gehad.

Ik wil trouwens een PC Engine mini/Turbografx. Dat ding ziet echt geweldig uit (Dit is de bulky USA Turbografx versie, de JP en EU PCE zijn mooier):



Is qua interface en emulatie waarschijnlijk de beste van de Mini lot. Ook hoe de hu cards en CD worden ingeladen, tof detail. En je hebt de meest authentieke versie van Rondo of Blood. Op de real deal na, maar dat gaat je kosten.
Als je het zelf hebt verkocht aan iemand in Appingedam, dan zou het nog die van jou kunnen zijn ook. Het spel is best wel schaars in Nederland.

Als de Turbografx Mini hier in Nederland uitkomt, dan haal ik m wel, maar lees niets meer over een release date.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 apr 2020, 07:05

Hmm, ik had hem van iemand uit Veendam, haha. Vision Toys geloof ik (eigenaar heet Jos). Bijna 20 jaar geleden. Was niet duur, geloof 30 euro ofzo. Kan heel goed dezelfde zijn dus. Veel spul is door ene Han opgekocht, gozer uit het westen die nu in die regio woont en heel veel heeft en ooit nog een retro gameshop runde. Zat er een Vision sticker op? Die Jos had daar een handje van.

Ook weet ik dat Vision alle Benelux exemplaren van Panzer Dragoon Saga in handen had, hij was enige distributeur geloof ik. Die komen nagenoeg allemaal van hem. Earthbound US import voorraad had hij ook in handen. Volgens mij voor een lachwekkend bedrag ingeslagen, sealed copies.

Die prijzen zijn sowieso ziek. Ik had dat allemaal niet zo vroeg moeten verkopen. Ik dacht ooit een topdeal te hebben met Mark of the Wolves AES (US versie!!). Voor 200 van marktplaats gehaald en een jaar later voor 700 verkocht. Ik durf niet naar de huidige waarde te kijken, ik denk boven de 3000. Die prijzen van cartridge software was in de 00's sowieso laag. Haalde ook SoM enzo CIB op voor onder de 50. Heb bijna nooit meer dan 100 euro voor een AES game betaalt en had toch oa. Sengoku 2 US, Sidekicks 3 jap, Double Dragon jap, Aero Fighters 2 US etc. Saturn idem. Batsugun was ca. 40, Battle Garagga en SF Zero 3 vond je voor 70, Radiant voor 120 ofzo. Had er een stuk of 80 games op mijn top, heel veel rares waaronder zelfs fucking Final Fight Revenge. Die collecties kan ik niet meer vergaren, dan ben ik failliet. Maar ik speelde alles ook, wat blijft wegrotten doe ik weg. Heb de AES alweer een tijdje aan de TV hangen, good times. Kreeg er wel eens offers voor maar die gaat nooit weg. Voor mij de eindbaas van de consoles. En het geinige is, als ik bezoek heb willen ze niet de PS4 games ofzo zien, nee altijd de Neo Geo.

Heb er nu nog een stuk of 12 over, waaronder een EU Fatal Fury 3, Soccer Brawl en een Burning Fight dus heb nog zeker wel wat waarde liggen haha. Alleen de games met nostalgie eigenlijk, die ik vroeger in de amusementhal speelde.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

28 apr 2020, 17:40

Afbeelding

Deze shit is nog verdomd moeilijk ook met hoog niveau :lol:

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

28 apr 2020, 19:03

Lol. Op welk level speel jij dan? Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar ik ben gewoon benieuwd wat "normale" niveaus zijn. Ik speel zelf op 24.
The Great Volunteer schreef:
27 apr 2020, 09:07
Bury me My Love. Dankzij Zevenberge. Ben onder indruk tot dusver. Speel mobiele versie.
Cool! Tof om te zien dat het bevalt.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

28 apr 2020, 21:34

Zevenberge schreef:
28 apr 2020, 19:03
Lol. Op welk level speel jij dan? Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar ik ben gewoon benieuwd wat "normale" niveaus zijn. Ik speel zelf op 24.
Ik ben meteen met Intense begonnen, ik sporte voordat dit gedoe begon meerdere dagen in de week. Maar ik merk wel dat ik het tijdje niet heb gedaan. Game begon op 22, maar eerste drie levels gehaald en over de 30 ook nog eens. Dus ben benieuwd wat de game nog meer gaat brengen.

Die ring samen knijpen boven je hoofd is wel echt lastig, had die sterkte van dat ding zwaar onderschat...

Gebruikersavatar
Moon
Lv2
Berichten: 124
Lid geworden op:
31 jul 2017, 15:24

Re: Laatste Game Aankopen (Alleen eigen foto's!)

29 apr 2020, 10:50

Afbeelding

SW-7421-7235-1820

voeg me toe xx

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

30 apr 2020, 00:11

R-Type schreef:
28 apr 2020, 07:05
Hmm, ik had hem van iemand uit Veendam, haha. Vision Toys geloof ik (eigenaar heet Jos). Bijna 20 jaar geleden. Was niet duur, geloof 30 euro ofzo. Kan heel goed dezelfde zijn dus. Veel spul is door ene Han opgekocht, gozer uit het westen die nu in die regio woont en heel veel heeft en ooit nog een retro gameshop runde. Zat er een Vision sticker op? Die Jos had daar een handje van.

Ook weet ik dat Vision alle Benelux exemplaren van Panzer Dragoon Saga in handen had, hij was enige distributeur geloof ik. Die komen nagenoeg allemaal van hem. Earthbound US import voorraad had hij ook in handen. Volgens mij voor een lachwekkend bedrag ingeslagen, sealed copies.

Die prijzen zijn sowieso ziek. Ik had dat allemaal niet zo vroeg moeten verkopen. Ik dacht ooit een topdeal te hebben met Mark of the Wolves AES (US versie!!). Voor 200 van marktplaats gehaald en een jaar later voor 700 verkocht. Ik durf niet naar de huidige waarde te kijken, ik denk boven de 3000. Die prijzen van cartridge software was in de 00's sowieso laag. Haalde ook SoM enzo CIB op voor onder de 50. Heb bijna nooit meer dan 100 euro voor een AES game betaalt en had toch oa. Sengoku 2 US, Sidekicks 3 jap, Double Dragon jap, Aero Fighters 2 US etc. Saturn idem. Batsugun was ca. 40, Battle Garagga en SF Zero 3 vond je voor 70, Radiant voor 120 ofzo. Had er een stuk of 80 games op mijn top, heel veel rares waaronder zelfs fucking Final Fight Revenge. Die collecties kan ik niet meer vergaren, dan ben ik failliet. Maar ik speelde alles ook, wat blijft wegrotten doe ik weg. Heb de AES alweer een tijdje aan de TV hangen, good times. Kreeg er wel eens offers voor maar die gaat nooit weg. Voor mij de eindbaas van de consoles. En het geinige is, als ik bezoek heb willen ze niet de PS4 games ofzo zien, nee altijd de Neo Geo.

Heb er nu nog een stuk of 12 over, waaronder een EU Fatal Fury 3, Soccer Brawl en een Burning Fight dus heb nog zeker wel wat waarde liggen haha. Alleen de games met nostalgie eigenlijk, die ik vroeger in de amusementhal speelde.
Nee er zit geen sticker op. Het gaat om deze. Al is dat wel hetgeen wat er meteen af wordt geföhnd door collectors.

Zo'n Mark of the Wolves is echt dan een uitschieter. Ik weet dat je niet zo'n waarde hecht aan een collectie, dus dan zit je er jarenlang mee opgescheept en in het gros van de gevallen gaat het weg onder de aankoopprijs, tenzij het sealed is. En heb je geluk dan zitten er een aantal titels tussen die je dan wel 100 euro winst opleveren, maar wel al 30 jaar heb moeten opstallen...
Vroeger had ik bijna een complete collectie van He-Man poppen en attributen. Als ik dat had bewaard had ik er nu een hoop voor gekregen, maar dan had ik al die tijd in een soort van kringloopwinkel geleefd. Heb er toen (net na het einde van de rage) iets van 400 gulden voor gekregen.
Wat games verzamelen betreft hield ik het in het verleden alleen bij het verzamelen van Nintendo en de rest verkocht ik vaak door. Maar sinds de Playstion/Saturn/N64 gen ben ik zo'n beetje alles gaan verzamelen. Alleen de pest is dat discs snel naar de klote gaan. Met name Saturn games schijnen vrij snel discrot te krijgen. Daarom sta ik in dubio om mijn kleine verzameling Saturn games toch in de verkoop te zetten. Zou best wel zeer doen als ik discrot op één van de discs van Panzer Dragoon Saga zie zitten.

Die AES moet je ook nooit wegdoen. Dat blijft een vet ding.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 apr 2020, 11:39

Hij ziet er wat slechter uit dan mijne toen, maar is ook 16+ jaar later nu. Zou van mij geweest kunnen zijn als ie in het noorden is blijven circuleren. Die dude heeft veel, vast wel eens van gehoord al zit ik er al een paar jaren niet meer in.

Het is ook inderdaad, ik moet het wel gebruiken. Nu heb ik dan wel 2 jaar geleden een HDMI-> SCART box voor de AES gekocht en dat ding als de bliksem bij ma weggehaald (die had hem anders zo in de container geflikkerd, serieus, die snapt er niets van), maar daar kan maar 1 op. Tegenwoordig is het op die nieuwe TV's ook allemaal behelpen qua aansluiten etc. En die korte cords van controllers. Al moet ik zeggen dat de AES er echt waanzinnig uitziet op RGB in 720p/60 mode. Dat was dan ook wel peak 2D, de SNES en MD mini zien er ook nog goed uit.

Mis mijn Saturn het meest (mijn favoriete revisie, eigenlijk de grijze oval Japanse launch unit). Al moet ik zeggen dat heel veel van die games in betere vorm geport zijn naar de vorige generatie upwards. Neogeo ook wel, maar die ports zijn niet beter. Gewoon hetzelfde minus de unbeatable cartridge ervaring. En die console had sowieso een mythische status, welk gamend kind droomde er begin jaren 90 niet van? Dreamcast mis ik ook niet eens zo. Shenmue 1 en 2 HD, Virtual On OT, Rez... speel ze gewoon op PS4 in superieure vorm. Het meest die fucking VMU eigenlijk, wat een uitvinding was dat. Kom terug! Zonder battery drain.

N64 nooit veel mee gestoeid, maar ik kijk wel uit naar een Mini aankondiging.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

01 mei 2020, 16:11

Afbeelding

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

15 mei 2020, 01:21

^^Die Vanguard edition is echt ziek. Een helm die je zelf tenminste kan opzetten ipv alleen je kat /Killzone & Halo 3

Zelf een splinternieuwe Super Star Wars voor de Snes gekocht. O en Resident Evil 2, maar die bleek ik al te hebben...
Afbeelding

no avatar
LittleBigrik
Lv2
Berichten: 122
Lid geworden op:
14 jul 2017, 06:37

17 mei 2020, 09:45

Maar weer begonnen met opnieuw opbouwen DS en 3DS verzameling.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

17 mei 2020, 10:27

Nette games hoor.

no avatar
LittleBigrik
Lv2
Berichten: 122
Lid geworden op:
14 jul 2017, 06:37

Re:

17 mei 2020, 11:32

Zevenberge schreef:
17 mei 2020, 10:27
Nette games hoor.
Thnx.. Zelda gaat wel weer weg. Kartonnen doosjes blijven bij mij nooit heel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten