Souls Franchise | OT

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

26 mei 2018, 16:20

Ik speel de game voor het eerst in co-op door (ik had nooit Xbox Live op de 360, dus de eerste heb ik altijd singleplayer gespeeld), en ik heb er ook de grootste lol mee. Sommige mechanieken zijn weliswaar wat verouderd vergeleken met de sequels (waarom kan ik geen bonfire aandoen en dan als checkpoint zetten zonder erbij te zitten want dat gaat niet in co-op, gah), maar de wereld is nog steeds de beste van de drie, het loopt heerlijk vloeiend nu (zelfs in Blighttown, waar ik nu zit) en ik vrolijk op pad gaan om alles te doen wat ik de eerste keer gemist heb (inclusief de DLC).

Ik ben zelf begonnen als Pyromancer, en nu ik Laurentius heb bevrijd heb ik de glove ook een flink upgrade gegeven, met drie verschillende spells zover. Gebruik verder nog mijn lame hakbijltje, maar ik zit nog even te kijken of ik iets beters vind. Mijn broertje is ondertussen een caster geworden, en dat werkt verrassend goed eigenlijk. Hoop vijanden die normaal problemen geven (zoals die Stone Guardians uit Darkroot Garden) vallen nu bij bosjes neer.

En vijanden blijven je inderdaad langer volgen, ze zijn niet zo makkelijk meer in de 'achteruit' modus te zetten, heb ik het idee. Wat ook hilariteit oplevert - ik deed net een mad dash naar het Blighttown bonfire, terwijl er een stuk of zes van die goblin-achtige dudes achter me aan renden en me insloten. Dus ik besloot om maar een leap of faith te doen naar die katana, en het lukte me nog ook. Al die vijanden liepen echter met het hele groepje achter me aan, waardoor ze allemaal tegelijk de afgrond in keilden. Free exp, booyah!

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 mei 2018, 18:16

Enemy pathfinding is wel heel erg. Na de Gargoyles te hebben geslagen stond die hele groep undead die ik daarvoor geskipt had op het dak. Ze kunnen dus ook ladders climben, of dit laatste was al zo..

Nu waren die Gargoyles al simpel (ging wel dood omdat ik van het dak rolde, lol), maar was vergeten dat ik daarvoor al naar de blacksmith had gekund.

Gargoyles Halberd drop straight away! 12 DEX, dus voor een knight 1 leveltje pompen. Wapen voelt goed en kan deze al met shield en meer heavy armor gebruiken itt de Zweihander.

Overigens, DS2 kreeg nogal kritiek over de homing attacks van enemy attacks en gebrek aan invincibility frames. Ik kan het mis hebben, maar is dit niet zelfs erger in DS1? Taurus Demon en Capra maken last second nog een enorme draai.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

27 mei 2018, 13:41

Taurus demon was een geinig opwarmertje, maar ik begrijp al dat gejank over Bloodborne nu wel ergens. Dit is geen Cleric Beast en ja die mobs in Yarnham, patrouilles op dat pleintje naar die brug en dan die wolven. Dat was toch een andere approach maar ik kan het beide wel waarderen. Het is al een stuk beter dan die tamme giant in Scholar.

Moet wel een tof wapen vinden, zit alweer alles in dex en end te pompen met een uchigana, door die 60 fps voelt het bijna identiek aan DS3 die ik daarmee ook heb doorgespeeld en dat wil ik niet. :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 mei 2018, 17:02

Heb Anor Londo gecleared en de Lordvessel gebruikt. Ornstein en Smough blijven lastig, maar met Solaire is het een makkie eigenlijk. Met Quelaag's Furysword doe je veel damage op ze, sowieso heerlijk wapen. En die Archers... waarom zeurde iedereen hierover? Ik had niet eens door dat ik er was, rende op die rechter af en maakte die snel dood. De linker is harmless en heb ik laten leven.

Wel leuk om dingen anders te doen, Lautrec heb ik laten leven om hem zijn ding te laten doen. Inmiddels de firekeeper alweer gerevived en heb Lautrec's set aan, goede stats. Ook geen Master Key, dat sequence breaken maakt het alleen maar lastig voor first timers en spelers zoals ik, die vrijwel alles vergeten zijn. Heb inmiddels al die stuff geopend.

Had ook geluk met een Black Knight Halberd drop in Darkroot Basin. Nu maar eens kijken wat eerst te doen... Catacombs?

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

27 mei 2018, 19:06

Catacombs is easymode als je het later in de game doet. Ik heb het aan de andere kant net een stuk vroeger zitten doen in de game, en dan is het wel andere koek. Fucking skellies die alleen doodblijven met divine wapens (of als je de necro vindt), gah. Vooral omdat zowel ik als mijn broertje grotendeels casters zijn. En laten we die fucking bonewheel skellies niet vergeten, ze zijn zoveel dodelijker hier dan in DS3. Pinwheel blijft wel super simpel.

Blighttown wel zonder problemen doorgekomen, en Quelaag was ontzettend makkelijk als caster zijnde. Ook wat goede pyromancies opgepikt van haar zusje. Undead Asylum ook voor de tweede keer gedaan, die Black Knights zijn zo moeilijk niet als je leert te parry-en en Stray Demon is een kwestie van aan zijn reet vastkleven.

Mijn nieuwe wapen werkt ook goed - het is een goed idee om deze run alle staarten af te hakken, die Gargoyle axe is best goed.

Welp, tijd om naar Sen's funhouse te gaan, ye gods. En daarna vroeg Four Kings killen om Kaathe te ontmoeten. Had ik ook nog niet gedaan in mijn vorige playthrough.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

27 mei 2018, 19:07

WELCOME TO THE HOUSE OF FUN!
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 mei 2018, 20:13

Catacombs was echt heel simpel, ben niet doodgegaan en die skellies zijn bij lange na niet zo sterk als in Demon's Souls. Had al een Divine Balder Sword gemaakt. Natuurlijk kun je ook gewoon eerst die Necromancers killen maar met Divine zit er geen druk op. Great Scythe gepakt en Lolwheel verslagen. Die wheel skellies deden nauwelijks schade, maar heb een upgraded Balder shield, wolf ring en Ornstein armor. Die balder shield is goddelijk.

Met Blight Town heb ik heel veel problemen gehad. Normaal had ik dat nooit maar het enige wat goede damage deed was de Zweihander en daarmee is het best tricky vanwege de nauwe gangen. Quelaag is ook melee heel makkelijk, haar swings kunnen je niet raken als je aan haar blijft kleven. Opletten als haar torso gaat liggen, dat is een incoming AoE. Ik ging vooral op de terugweg dood bij die waterwheel, omdat ik de firekeeper soul direct wilde hebben. Hele tijd toxic en shit. Het is ook zinvol om Undead Asylum eerst te doen, die Stray demon kun je immers op SL1 killen want hij one shot je sowieso (op Ps3 killde ik hem simpel met een knife, blood damage). Die Rusty ring is fucking goed in de swamp, kan naar hartelust Green shards farmen en krijg ook veel Large daar.

Sen's was moeilijker dan ik me herinner, ik ging bij iedere trap eerst wel weer dood. Maar je kent het op een gegeven moment wel weer, ik rush hem nu weer in record tijd en heb die dude ook gered. Heb ditmaal geen lightning spear gevonden daar, dat is vast die mimic die ik heb geskipt.

Wat de bosses betreft, ik vind ze overwegend suf tot nu toe. Quelaag is minder tof dan ik me herinner. Moonlight butterfly, Golem en Gaping Dragon zijn categorie sufkut. Ornstein en Smough waren wel tof.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

27 mei 2018, 20:33

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 mei 2018, 18:49

Ornstein en Smough in jolly co-op farmen is 25k, nice! Ik kill ze blindelings met een maxed Furysword. Summonen werkt goed, wordt snel gesummond, en speelt lag vrij. De game lijkt vrij actief te zijn.

Amazing Chest ahead voor de deur van Gwynevere, yep, this is Souls community alright.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

30 mei 2018, 07:00

Ugh, ik ben de invaders in deze game nu al zat. In vorige (of volgende, eigenlijk) games kon ik ze soms nog waarderen, je kreeg er af en toe een leuke battle door en je had een aardige variatie in builds die je tegenkwam. Maar hier? Elke invader runt een twink-build, waar je als normale speler die gewoon de game doorgaat geen schijn van kans tegen maakt. En al die builds zijn ook allemaal hetzelfde, je kunt ze zo herkennen. En uiteraard zitten ze allemaal rond plekken als Sen's Fortress, alsof die plek al niet erg genoeg is. En dan nog zitten taunten als ze winnen, alsof die naabs ook maar enige skill hebben. Fuck ze hangen me de keel uit.

Sen's was ook zo bugged als de pest trouwens. We hadden een groep snakemen die onzichtbaar waren voor mijn broertje die ik gesummoned had, maar die hem wel konden zien, maar niet damagen. Oftewel, ik kon staan toekijken hoe twee van die gasten op mijn broertje zaten te heuten, terwijl hij in het blinde weg om zich heen liep te slaan om ze langzaam maar zeker te killen. Wtf.

Enfin, Sen's Fortress, Sif en Anor Londo conquered (fucking archers!) en mijn aartsvijanden Orn en Smo gingen zowaar snel neer (Solaire wist constant aggro te pakken en het zowaar te overleven, leve de sunbro). Tijd om naar New Londo te gaan om Kaathe eindelijk te ontmoeten. Daarna waarschijnlijk richting Seath zodat ik eindelijk de DLC in kan.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 mei 2018, 13:27

Ja, ik werd in Anor Londo ook gruwelijk snel invaded.

Sen's was bij mij chill, heb je die hidden Giant en kwartet titanite demons gevonden? Donderde per ongeluk naar beneden.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

30 mei 2018, 13:39

Rick Raptor schreef:
30 mei 2018, 07:00
Ugh, ik ben de invaders in deze game nu al zat. In vorige (of volgende, eigenlijk) games kon ik ze soms nog waarderen, je kreeg er af en toe een leuke battle door en je had een aardige variatie in builds die je tegenkwam. Maar hier? Elke invader runt een twink-build, waar je als normale speler die gewoon de game doorgaat geen schijn van kans tegen maakt. En al die builds zijn ook allemaal hetzelfde, je kunt ze zo herkennen. En uiteraard zitten ze allemaal rond plekken als Sen's Fortress, alsof die plek al niet erg genoeg is. En dan nog zitten taunten als ze winnen, alsof die naabs ook maar enige skill hebben. Fuck ze hangen me de keel uit.

Sen's was ook zo bugged als de pest trouwens. We hadden een groep snakemen die onzichtbaar waren voor mijn broertje die ik gesummoned had, maar die hem wel konden zien, maar niet damagen. Oftewel, ik kon staan toekijken hoe twee van die gasten op mijn broertje zaten te heuten, terwijl hij in het blinde weg om zich heen liep te slaan om ze langzaam maar zeker te killen. Wtf.

Enfin, Sen's Fortress, Sif en Anor Londo conquered (fucking archers!) en mijn aartsvijanden Orn en Smo gingen zowaar snel neer (Solaire wist constant aggro te pakken en het zowaar te overleven, leve de sunbro). Tijd om naar New Londo te gaan om Kaathe eindelijk te ontmoeten. Daarna waarschijnlijk richting Seath zodat ik eindelijk de DLC in kan.
Dat probleem had de originele Dark Souls ook al, zoals de beruchte Giantdad-builds en lekker beginnende spelers constant invaden. Ik was blij dat ik de recensie destijds had gedaan en al voorbij de gebieden was toen de Giantdad-'hype' begon. Sowieso heb ik bij latere playthroughs even de internetkabel eruit getrokken, zoals Darkroot Garden en inderdaad Sen's Fortress (WELCOME TO THE HOUSE OF FUN!).
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 mei 2018, 18:53

Eh, zonder Sif item New Londo abyss ingesprongen yeah gg. En ik wil Sif laten leven tot ik Artorias heb gedaan dus new Londo is een no go?

Nou ja, catacombs of duke.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

30 mei 2018, 19:15

Ik zit even vast zo op het eerste zicht daar bij een contraption door in die garden. Die butterfly wel neergehaald maar dat lijkt een dead end te zijn. Wil geen guide gebruiken.
Iemand een vage tip? Moet ik dat ding daar in het water beneden aanpakken (wel lastig als melee speler denk ik :P) of heeft het te maken met die on screen prompts dat je een bepaalde summon moet killen? Heb zijn sign ook maar één keer gezien eigenlijk daar niet ver van die deur maar nu niets meer. :D

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 mei 2018, 20:47

Dat ding in het water is melee wel te doen als je aan de linkerkant blijft en de omleiding voor die contraption, en is een klote route an sich. Wat je beter kunt doen is een item kopen van de Blacksmith. Ik weet niet hoe ver je bent maar die garden is optioneel (totdat je dus New Londo wilt clearen). Als je nog niet ver bent, masker key zeker? Maakt de progression alleen maar lastig omdat je eigenlijk sequence breaked.

Overigens heb ik voor het eerst van Nito verloren :lol:

Kon er weinig aan doen tho, had zelfs een divine weapon maar ik was die giant skellies vergeten en die stunlockten me. Nito zelf is van Moonlight butterfly tier, gewoon aan de rechterzijde van de arena blijven zodat je die giants nooit aggro'd. Nee, zelfs The Rotten uit DS2 is beter. Tomb of Giants is een gigantische kutplek, je komt er vanaf de catacombs in 30 seconden wel via wat drops, maar ik haat het daar. Gelukkig trapte een skeleton mij zo beneden naar de eerste bonfire :lol:

Moet nog wel terug voor de ember, lel.

Patches werd hostile door mijn antwoord en is dood... weer zoiets wat ik niet meer wist. Jammer dan.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re: Re:

30 mei 2018, 22:25

R-Type schreef:
30 mei 2018, 13:27
Sen's was bij mij chill, heb je die hidden Giant en kwartet titanite demons gevonden? Donderde per ongeluk naar beneden. En ik wil Sif laten leven tot ik Artorias heb gedaan dus new Londo is een no go?
Ik heb alles weten te vinden, zelfs die debiel verborgen ring. Jammer wel dat je geen zak kreeg van die hidden giants.

En New Londo (en dus Kaathe) en Sif's extra cutscene zijn niet te combineren nee, vond ik zelf ook jammer. Oh well, New Game + dan maar daarvoor.
Rolfgang schreef:
30 mei 2018, 13:39
Dat probleem had de originele Dark Souls ook al, zoals de beruchte Giantdad-builds en lekker beginnende spelers constant invaden. Ik was blij dat ik de recensie destijds had gedaan en al voorbij de gebieden was toen de Giantdad-'hype' begon. Sowieso heb ik bij latere playthroughs even de internetkabel eruit getrokken, zoals Darkroot Garden en inderdaad Sen's Fortress (WELCOME TO THE HOUSE OF FUN!).
Ik ging zelf ook maar hollow door Darkroot heen, had geen zin om de hele tijd gegankt te worden. Probleem voor mij ook vooral is dat ik een co-op playthrough doe, dus de kabel eruit trekken is doorgaans geen optie voor mij.

En ik werd net twee keer ge-invaded in Painted World door dezelfde Giantdad. Wat een lol.

Enfin, Priscilla vermoord en New Londo gedaan. Four Kings gaven me eigenlijk meer problemen dan Orn en Smo dit keer, holy crap. En ik kreeg ze dan nog in één keer neer (net aan), maar samen met mijn broertje waren we een stuk of zeven keer bezig voordat hij won. En dan moet je indenken dat New Londo geen bonfires heeft, yay.

Tijd om naar Seath te gaan straks, ik wil de DLC in dammit.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

31 mei 2018, 08:38

New Londo heeft geen bonfire nee. De bonfire allocation is wel een beetje crap aan DS1. Tomb of Giants heeft er 2 (waaronder eentje met warp, en laat dat nou diegene vlakbij de ember zijn, gelukkig), Catacombs weer niet. Nou kun je Catacombs wel snel runnen maar New Londo is volgens mij altijd een kwestie over de bruggen rennen en de lift activeren. Als je geen curse popt wordt je daar gekilled omdat die lift niet meteen komt, dus die moet je ook hebben. Dan heb je die skulls, darkwraith, ghost en phalanx gank squad.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

31 mei 2018, 10:39

Ik nam de weg van Darkmoon Basin - Valley of the Drakes - door de grote deur om naar Four Kings te komen, al moet je dan nog steeds zowel de draken, de Darkwraiths als een zooi spoken ontwijken. Pain in the ass, en zo zijn er wel meer corpseruns. Doen de latere games toch beter.

De warps zijn eveneens een beetje vreemd. Er zijn ook geen warps naar Darkroot, je kunt naar Painted World warpen maar niet eruit en het blijft een pain in the ass om naar Vamos te komen - waarom maakten ze de nieuwe bonfire daar niet warpable?

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

31 mei 2018, 12:06

Eh... de nieuwe bonfire by Vamos is warpable. "Catacombs" warp gaat daar naartoe. Ik gebruikte die warp om snel Tomb of the Giants in te komen zonder dat ik weer mijn weg door de Catacombs hoefde te vechten.

Ik ben trouwens nu eens een super OP run aan het doen. Startte als sorcerer met master key en direct een bunch of Firebombs gekocht en naar Darkwood Basin gesprint. Hydra vermoord met Firebombs, prinsesje Oolacile bevrijd en haar staf gekocht/haar gear gepakt. Toen een run gedaan naar die Sorcerer vendor via de Parish en hem ook bevrijd. Terug naar Firelink Shrine en je hebt als het goed is voldoende souls om Great Soul Arrow en Great Heavy Soul Arrow te kopen.

Nu ben ik dus super-OP, want met de Oolacile gear doet op Level 1 Great Heavy Soul Arrow al zo'n 400-500 damage per hit. For reference, Taurus demon was in drie hits dood. Kom maar op asshole invader builds, ik ben klaar voor jullie.

EDIT: Dacht ik, en toen werd ik op SL5 invaded door een gast die kennelijk al heel de DLC had gedaan. Hij opende met de "Hello" carving en gankte vervolgens mij met dark magic. Wie de fuck zijn deze spelers?
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re:

31 mei 2018, 12:24

Limoenlichtje schreef:
31 mei 2018, 12:06
Eh... de nieuwe bonfire by Vamos is warpable. "Catacombs" warp gaat daar naartoe. Ik gebruikte die warp om snel Tomb of the Giants in te komen zonder dat ik weer mijn weg door de Catacombs hoefde te vechten.
Het staat niet in mijn lijst.

Al is dit de game waar een bonfire lichten alleen nog niets doet, dus dat kan het wezen. Al kan ik me herinneren dat ik er gewoon gezeten heb.
Limoenlichtje schreef:
31 mei 2018, 12:06
EDIT: Dacht ik, en toen werd ik op SL5 invaded door een gast die kennelijk al heel de DLC had gedaan. Hij opende met de "Hello" carving en gankte vervolgens mij met dark magic. Wie de fuck zijn deze spelers?
Welkom in Dark Souls PvP!

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

31 mei 2018, 12:42

Limoenlichtje schreef:
31 mei 2018, 12:06
EDIT: Dacht ik, en toen werd ik op SL5 invaded door een gast die kennelijk al heel de DLC had gedaan. Hij opende met de "Hello" carving en gankte vervolgens mij met dark magic. Wie de fuck zijn deze spelers?
Ja, die gasten abusen het systeem dus door de best mogelijke gear te gebruiken met de laagst mogelijke stats, waardoor ze dus zwaar OP zijn voor hun Soul Level. Bovendien is een Sorcery build niet echt handig in PvP, want Soul Arrows zijn best simpel om te ontwijken.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

31 mei 2018, 17:29

Damn die Black Knight Halberd is boss. Mijn nieuwe favoriet, dropte lang geleden in darkroot en heb nu 32+ STR voor one handed. Direct gemaxed ook. Furysword werkt daar logischerwijs sowieso niet, lol. Zweihander wat te traag.

Heb er Demon Ruins mee uitgekamd, dat is best een goed level. Alleen die bosses daar zijn bagger. Weer een Stray demon, met vuur ditmaal. En die Centipede... lol. Wat is daar de bedoeling van? Ik liep minuten rond en hij kwam dan eindelijk in melee range waarin ik short work van hem maakte maar geen fuck kon zien.

Lost Izalith ook uitgekamd, kutlevel en natuurlijk geen bonfire dichtbij Bed of Chaos, voorlopig weggegaan want alles was broken en had 120k souls bij me. Ik zit nu wel op goede levels voor Artorias, ik denk dat ik Bed of Chaos afmaak en dan die DLC ga doen.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

31 mei 2018, 17:51

Nee de master key heb ik niet genomen en enkel nog maar de taurus demon neergehaald. Terug naar boven dan voorbij de smid? Dacht alleen die gesloten gate waar Havel zit gezien te hebben als uitweg maar zal iets gemist hebben dan.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

31 mei 2018, 17:57

Na Taurus Demon moet je eigenlijk naar de Bellfry Gargoyles in de Undead Parish. Je moet naar boven en de Dragon bridge crossen tot halverwege.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

31 mei 2018, 23:23

R-Type schreef:
31 mei 2018, 17:29
Damn die Black Knight Halberd is boss. Mijn nieuwe favoriet, dropte lang geleden in darkroot en heb nu 32+ STR voor one handed. Direct gemaxed ook. Furysword werkt daar logischerwijs sowieso niet, lol. Zweihander wat te traag.

Heb er Demon Ruins mee uitgekamd, dat is best een goed level. Alleen die bosses daar zijn bagger. Weer een Stray demon, met vuur ditmaal. En die Centipede... lol. Wat is daar de bedoeling van? Ik liep minuten rond en hij kwam dan eindelijk in melee range waarin ik short work van hem maakte maar geen fuck kon zien.

Lost Izalith ook uitgekamd, kutlevel en natuurlijk geen bonfire dichtbij Bed of Chaos, voorlopig weggegaan want alles was broken en had 120k souls bij me. Ik zit nu wel op goede levels voor Artorias, ik denk dat ik Bed of Chaos afmaak en dan die DLC ga doen.
Er is een bonfire semi-dichtbij Bed of Chaos, maar in klassiek FROM asshole design zit die bonfire verstopt achter een nepmuur.

Sowieso is Lost Izalith wel verreweg één van de slechtst uitgewerkte locaties in de Dark Souls franchise. Ik ben enigszins verbaasd dat FROM helemaal niets heeft gedaan om dit te verbeteren in de Remaster, zeker omdat het wijd bekend is dat zelfs FROM zoiets had van 'ja, dat gebied was een fout'.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten