Xenoblade Chronicles | Franchise

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

03 dec 2017, 13:51

@Rick ik ben nu in Uraya heb jij daar ook een eilandje in een klein meertje gezien met een witte en rode chest? Toen ik wist hoe ik er moest komen was alleen opeens de witte chest open. Had jij dat ook?

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re:

03 dec 2017, 14:22

Shenmue3 schreef:
03 dec 2017, 13:51
Het schijnt er wel wat belabberd uit te zien (voor switch begrippen dan), zeker in handheld mode.
Ik ga 'm zeker wel eens oppikken, wacht nog even om te zien of Ni No Kuni II eventueel nog een delay krijgt, dat zullen we volgend weekend wel weten. Voorlopig grijp ik naar Danganronpa 1/2 reloaded voor mijn jap fix, demo van 3 heeft me overtuigd lol.
De game is iig leesbaar in handheld mode :lol:

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re:

03 dec 2017, 14:32

Legendary schreef:
03 dec 2017, 13:51
@Rick ik ben nu in Uraya heb jij daar ook een eilandje in een klein meertje gezien met een witte en rode chest? Toen ik wist hoe ik er moest komen was alleen opeens de witte chest open. Had jij dat ook?
Heb je de quest opgepikt die begon met een item op de grond, dichtbij je beginpositie in dit land? Want dat had ik, en de witte chest werd automatisch geopend om er quest items uit te halen.

Moet nog steeds de persoon vinden aan wie ze toebehoren tho.

Gebruikersavatar
Wii-Freak
Lv2
Berichten: 57
Lid geworden op:
16 jul 2017, 20:24

Re:

03 dec 2017, 14:43

Legendary schreef:
03 dec 2017, 13:51
@Rick ik ben nu in Uraya heb jij daar ook een eilandje in een klein meertje gezien met een witte en rode chest? Toen ik wist hoe ik er moest komen was alleen opeens de witte chest open. Had jij dat ook?
Die witte kist is van een quest. Die je kon starten in een grot acid gullet lag een rood zakje

@rick

Jij had toch ook ursula enig idee hoe ik haar 2de affinity kan unlocken? Ik heb een heart on heart gedaan nadat ik sliep in de inn en cobalt cliff.

Gebruikersavatar
Thee
Lv2
Berichten: 74
Lid geworden op:
14 jul 2017, 14:19

Re:

03 dec 2017, 15:43

Shenmue3 schreef:
03 dec 2017, 13:51
Het schijnt er wel wat belabberd uit te zien (voor switch begrippen dan), zeker in handheld mode.
Ik ga 'm zeker wel eens oppikken, wacht nog even om te zien of Ni No Kuni II eventueel nog een delay krijgt, dat zullen we volgend weekend wel weten. Voorlopig grijp ik naar Danganronpa 1/2 reloaded voor mijn jap fix, demo van 3 heeft me overtuigd lol.
Graphics en stijl zijn over het algemeen prima, alleen de resolutie is erg potato.

Switch limitations..

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

03 dec 2017, 15:57

Beetje jammer dat het gebrabbel na battles etc niet subtitled is

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Xenoblade Chronicles | Franchise

03 dec 2017, 16:52

Heb hem zelf (nog?) niet gehaald. Nu hij enkele dagen uit is. Is het een must have?

Gebruikersavatar
Doomtrain
Lv3
Berichten: 245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:51

03 dec 2017, 17:00

Vind em tot nu toe heel solide.
Denk wel dat ik de common cores bewaar tot ik er heel wat heb en dan pas ga summonen, kijken of iets iets rares kan vinden lol.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re: Re:

03 dec 2017, 17:13

Wii-Freak schreef:
03 dec 2017, 14:43
@rick

Jij had toch ook ursula enig idee hoe ik haar 2de affinity kan unlocken? Ik heb een heart on heart gedaan nadat ik sliep in de inn en cobalt cliff.
Geen idee, ik ben zelf ook nog niet zo ver. Ik denk dat je gewoon verder in de game moet komen, want er staan enkel vraagtekentjes als je probeert te kijken hoe je haar verdere affinities kan unlocken. Dat terwijl er bij de andere rares simpelweg staat van 'gebruik hem/haar in battle' of 'doe quests'.

Overigens, is iemand al voorbij de twee eindbazen in de hoofdstad van Uruya gekomen? Die twee gasten hakken me compleet in de pan. Even kijken of mijn nieuwe tankloli-blade uitkomst kan bieden.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

03 dec 2017, 17:42

Rick Raptor schreef:
03 dec 2017, 17:13
Wii-Freak schreef:
03 dec 2017, 14:43
@rick

Jij had toch ook ursula enig idee hoe ik haar 2de affinity kan unlocken? Ik heb een heart on heart gedaan nadat ik sliep in de inn en cobalt cliff.
Geen idee, ik ben zelf ook nog niet zo ver. Ik denk dat je gewoon verder in de game moet komen, want er staan enkel vraagtekentjes als je probeert te kijken hoe je haar verdere affinities kan unlocken. Dat terwijl er bij de andere rares simpelweg staat van 'gebruik hem/haar in battle' of 'doe quests'.

Overigens, is iemand al voorbij de twee eindbazen in de hoofdstad van Uruya gekomen? Die twee gasten hakken me compleet in de pan. Even kijken of mijn nieuwe tankloli-blade uitkomst kan bieden.
1) Die quest idd gevonden en ook al ingeleverd.
2) Ben nu bijna bij de hoofdstad van Uruya dus ben benieuwd. Tot nu toe nog niet veel moeite gehad met story bosses.
3) Kleine spoiler over Blades.
Spoiler:
Roc en Ursula (die heb ik nu ook) kunnen bij mij idd niet verder levelen, maar goed ik heb ook Ursula's Heart to Heart nog niet gedaan. Ik heb ook nog een andere speciale Blade gelootboxed. Volgens mij kan ik die wel gewoon levelen. Best raar
4) Waar zijn heart to heart scenes eigenlijk voor. En je kan ook overdrives gebruiken (tenminste ik kon dat een paar keer en toen niet meer) om je relatie met andere partymembers te verbeteren, maar in hoeverre heeft dat zin?
5) Verder ook ergens in Uruya gedeepdived, zonder dat dat ook maar enig effect had. Kun je soms pech hebben of moet je het net zo vaak doen tot het wel iets oplevert?
6) Ook achter gekomen dat je mastery's kunt stacken van meerdere blades. Dus als je 3 nodig hebt en je hebt 1 blade met 2 en 1 met 1 mastery dan worden het er 3. Ook die collectionpoint dingen kun je laten stacken dan krijg je drie keer wat.
7) Ook kut is trouwens dat als je in de buurt van water of afgronden (in mijn geval nu water) je loot kwijt kan raken. Ik zag oranje loot verdwijnen in een meertje T_T

@Big baller vind ik ook jammer idd dat ze daar geen subtitles onder zetten.

Gebruikersavatar
Radiant Silvergun
Lv2
Berichten: 70
Lid geworden op:
18 aug 2017, 19:02

Re:

03 dec 2017, 17:45

BigBaller schreef:
03 dec 2017, 12:11
RS pls.... eerste indruk is goed. Vind hem al euker dan X.
Dit kom ik regelmatig tegen in reviews : Wordt beperkt door de Switch

Dat voor jou en het halve forum hier de eerste indruk goed is is een ander verhaal. Het zal vast een goede game zijn, maar het blijft jammer dat deze game niet op een “ echte console “ kan knallen. Ik zal de game ook wel een keer doorspelen , begrijp me niet verkeerd. :)

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

03 dec 2017, 17:58

Ja ik wil Zelda ook op mijn Xbox.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re: Re:

03 dec 2017, 18:17

Legendary schreef:
03 dec 2017, 17:42
4) Waar zijn heart to heart scenes eigenlijk voor. En je kan ook overdrives gebruiken (tenminste ik kon dat een paar keer en toen niet meer) om je relatie met andere partymembers te verbeteren, maar in hoeverre heeft dat zin?
5) Verder ook ergens in Uruya gedeepdived, zonder dat dat ook maar enig effect had. Kun je soms pech hebben of moet je het net zo vaak doen tot het wel iets oplevert?
Heart to heart scenes (en reputatie in het algemeen) heb je nodig om nieuwe abilities en hogere tiers te unlocken van je blades, voorzover ik heb gezien. Oftewel, het vertaalt zich direct in meer damage en betere party members.

En bij deepdiven is het deels random, deels afhankelijk van de juiste knoppen indrukken en deels afhankelijk van de kwaliteit van je cylinder. Lijkt me dat een van die dingen of niet goed was, of je gewoon pech had.

Bazen ook neergehaald (wel, in zekere zin) trouwens, fucking hell. Tankbuild ftw.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

03 dec 2017, 18:50

Rick Raptor schreef:
03 dec 2017, 18:17
Legendary schreef:
03 dec 2017, 17:42
4) Waar zijn heart to heart scenes eigenlijk voor. En je kan ook overdrives gebruiken (tenminste ik kon dat een paar keer en toen niet meer) om je relatie met andere partymembers te verbeteren, maar in hoeverre heeft dat zin?
5) Verder ook ergens in Uruya gedeepdived, zonder dat dat ook maar enig effect had. Kun je soms pech hebben of moet je het net zo vaak doen tot het wel iets oplevert?
Heart to heart scenes (en reputatie in het algemeen) heb je nodig om nieuwe abilities en hogere tiers te unlocken van je blades, voorzover ik heb gezien. Oftewel, het vertaalt zich direct in meer damage en betere party members.

En bij deepdiven is het deels random, deels afhankelijk van de juiste knoppen indrukken en deels afhankelijk van de kwaliteit van je cylinder. Lijkt me dat een van die dingen of niet goed was, of je gewoon pech had.

Bazen ook neergehaald (wel, in zekere zin) trouwens, fucking hell. Tankbuild ftw.
Zorgt heart to heart voor betere reputatie met je team genoten of helpt het ook development? Verder heb ik wat heart to hearts gedaan, maar die hebben nog geen abilities unlocked. Alhoewel ik dus bij Ursula wel zoiets zie. Misschien moet ik überhaupt nog bij die abilities komen.

Verder heb ik het nu niet over salvagen. Dat gaat prima. Ik heb het over een pool met water waar je fortitude lvl 1 en water mastery lvl 2 voor nodig hebt. In het grote gebied voor de (neem ik aan) hoofdstad van Uruya,

En ik heb idd altijd een Tank ik mijn party, anders wordt je toch te erg geslacht vrees ik.

Gebruikersavatar
Wii-Freak
Lv2
Berichten: 57
Lid geworden op:
16 jul 2017, 20:24

03 dec 2017, 19:40

Thank god dat deze spel opslaat als je summoned kreeg net een error tijdens het summonen
.

Zo niet had ik paar rares verloren.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

03 dec 2017, 19:54

Damn dat zou echt flink naar zijn idd. RNG gods zijn bij mij nog niet echt heel lief geweest.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re: Re:

03 dec 2017, 20:17

Legendary schreef:
03 dec 2017, 18:50
Zorgt heart to heart voor betere reputatie met je team genoten of helpt het ook development? Verder heb ik wat heart to hearts gedaan, maar die hebben nog geen abilities unlocked. Alhoewel ik dus bij Ursula wel zoiets zie. Misschien moet ik überhaupt nog bij die abilities komen.

Verder heb ik het nu niet over salvagen. Dat gaat prima. Ik heb het over een pool met water waar je fortitude lvl 1 en water mastery lvl 2 voor nodig hebt. In het grote gebied voor de (neem ik aan) hoofdstad van Uruya,
Beide. En Ursula is inderdaad ook een van de eerste bij mij waarmee ik nieuwe abilities kreeg, maar er zijn er nog meer. Zeldzame blades in het algemeen hebben sowieso eigen verhalen, compleet met heart-to-hearts en ook quests - ik kwam net weer een quest tegen van Ursula om haar volgende tiers te unlocken, bijvoorbeeld (weten we ook weer hoe je die krijgt).

En doorgaans zorgen die dingen waar je skills nodig hebt voor een verandering ergens. Vaak spawt een chest, maar soms verdwijnt ook water waardoor je naar nieuwe gebieden kan en dat soort dingen. Het is het doorgaans waard, iig.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

04 dec 2017, 00:20

Rick Raptor schreef:
03 dec 2017, 20:17
Legendary schreef:
03 dec 2017, 18:50
Zorgt heart to heart voor betere reputatie met je team genoten of helpt het ook development? Verder heb ik wat heart to hearts gedaan, maar die hebben nog geen abilities unlocked. Alhoewel ik dus bij Ursula wel zoiets zie. Misschien moet ik überhaupt nog bij die abilities komen.

Verder heb ik het nu niet over salvagen. Dat gaat prima. Ik heb het over een pool met water waar je fortitude lvl 1 en water mastery lvl 2 voor nodig hebt. In het grote gebied voor de (neem ik aan) hoofdstad van Uruya,
Beide. En Ursula is inderdaad ook een van de eerste bij mij waarmee ik nieuwe abilities kreeg, maar er zijn er nog meer. Zeldzame blades in het algemeen hebben sowieso eigen verhalen, compleet met heart-to-hearts en ook quests - ik kwam net weer een quest tegen van Ursula om haar volgende tiers te unlocken, bijvoorbeeld (weten we ook weer hoe je die krijgt).

En doorgaans zorgen die dingen waar je skills nodig hebt voor een verandering ergens. Vaak spawt een chest, maar soms verdwijnt ook water waardoor je naar nieuwe gebieden kan en dat soort dingen. Het is het doorgaans waard, iig.
Ik heb het iig al uitgevonden. Dive laat je gewoon naar een nieuwe omgeving gaan. Maar ik heb de eerste keer niet goed om me heen gekeken denk ik. Tweede keer wel toen vond ik ook een eekhoorn die je vaak dodged, maar waar je wel volgens mij speciale shit van krijgt, alleen geen idee hoe of wat. Misschien moet je er ook iets anders mee dan hem alleen maar verslaan (hopelijk if so respawned dat beest)...

Nu net in chapter 4 en net weer wat core stones gebruikt. Heb nu weer 3 nieuwe specials erbij.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

04 dec 2017, 11:35

Zelda uitgespeeld. Xenoblade Chronicles 2 gekocht. Geüpdatet. Japanse stemmen DLC gedownload en ingesteld.

Vanmiddag in de trein terug spelen. Zin an.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

04 dec 2017, 11:48

Afbeelding

:lol:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

04 dec 2017, 12:51

Nice

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

04 dec 2017, 13:02

Kerstballen in een zwaard.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

04 dec 2017, 13:07

Besloten deze game maar te skippen. Ik ga voor niet-waifu-shit games :) Het aantal reviews welke ik heb gelezen wisten me ook af te schrikken.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

04 dec 2017, 17:26

Tot nu toe drie uur gespeeld en één close up gehad van borsten (niet echt geheel en verder niks. Leuke characters, geweldige muziek, uitstekend cutscenes en serieus belachelijk dikke actie. Geen waifu-shit tot nu toe, lijkt ook niet op dat de focus daarop gaat komen te liggen.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

04 dec 2017, 17:29

Blijkbaar toch genoeg om topics en topics vol te janken op new gaf. :lol:
Het is nog een sneuere zooi dan vroeger.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten