Yakuza | Franchise

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 nov 2020, 08:45

Nou, eindelijk langs Chapter 12. 10 levels gegrind en toen was het nog steeds geen sinecure. Dat grinden was niet zo erg, zitten veel goede wapens en gear achter die arena. Bedacht me ook dat ik terug kon met de taxi zoals altijd, dus sidequesten en jobs change kan ook.

Verander jobs regelmatig, de stat bonuses die je van rank ups krijgt zijn permanent. En sommige moves zijn blijvend. Heb te lang 1 of 2 jobs aangehouden.

Maar man, wat zijn de personages weer goed, en het verhaal is zalig. Hoe doen ze het toch steeds?

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

26 nov 2020, 16:50

Ben nu net pas in chapter 2 en gaat nu pas echt gebeiuren voor me denk ik. Eerste chapter heb ik meer filmpjes gezien en verhaal gelezen en maar weinig gameplay.

Maar.van de gameplay die ik heb gehad beviel mij wel iig.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

27 nov 2020, 00:10

R-Type schreef:
25 nov 2020, 07:52
Verhaal is goddelijk hoor. Het is vanaf 4 of 5 echt fucking geweldig.

Voordeel aan de RPG setup is dat je je party om je heen hebt lopen, en dus ook af en toe banter hebt. En ik vind de combat eigenlijk heel goed nu het uitdagender is. Maar lekker beuken in real time is wel meer yakuza style. Het is niet echt dat je van die vette tanden brekende heat moves hebt zoals in de oude games. Vooral 0 had hele coole met die counter stance. Vond dat ze met Judgment wel op de juiste weg waren met ook wall jumps en betere beweging. Hoop dat de volgende wel weer zo wordt.

Enemy design is hilarisch, er zitten echt maffe vijanden tussen. Potlootventers etc. Overigens werkt doodgaan als DQ, je verliest de helft van je geld. Ik heb toch maar gebruik gemaakt van een pinautomaat. 6 miljoen verliezen is erger dan 10k. En ik ga soms wel dood nu. Tip, die management minigame meteen doen scheelt je verderop een grind (al valt dat denk ik wel mee, part time hero en een story item geven ook erg veel geld). Maar ik had het iig meteen al.

Iemand merkte op dat de combat menu SEGA spelt. Ik zag het niet eens.
Hoewel wat langzaam begint het daarvoor eigenlijk al goed. Er zit idd echte maatschappij kritiek in, maar ook los daarvan voelt alles zo fris op een of andere manier.

Moet wel zeggen je wordt wel meer dan ooit geforceerd om al die knuppels op straat te vechten. En als je dan al een beetje overleveld bent is de xp echt totaal niet boeiend. Irritant is wel dat sommige gebieden dan opeens hele sterke vijanden hebben die je soms kapot slaan en dat kost gewoon de helft van je geld idd. En ik heb nu volgens mij nog niet de mogelijkheid om geld op de bank te zetten.

Ben nu begin chapter 4. Maar heb nog niet de app die weaknesses zou moeten weergeven als de game straks tenminste gepatched wordt.

Snap trouwens ook die bioscoop niet helemaal. Wat krijg je daar nou eigenlijk voor? Het levelt niet mijn karaktereigenschappen en ik krijg er voor mijn gevoel verder ook niks voor.

Edit: Oh blijkbaar increased het bond met party members en doet het ook iets met je personality. Maar dat laatste is me niet opgevallen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

27 nov 2020, 07:00

Die perk krijg je in 4 als je de sujimon app unlocked met de bestiary. Bond increasen kan ook in de kroeg (daar open je de sloten naar een nieuw level). het is wel handig voor jobs. Geld op de bank zetten kan in iedere Poppo store. Maar volgens mij kun je in 4 nog niet veel krijgen.

Karten is ook wel leuk trouwens.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

29 nov 2020, 02:28

Zo inmiddels bijna de hele management mode quest gedaan (ben positie 5 ofzoiets). Je wilt gewoon zsm geld hebben om wapens te kopen en je personality te upgraden. Heb nu in die winkel in china town allemaal wapens van een paar ton gekocht.
Spoiler:
Oh en ze hebben een kip die Omelette heet. 10 out of 10 GOTY
Zou nu eigenlijk ook moeten switchen naar andere jobs, maar goed dat ga ik later nog wel doen.

Ben nu begin chapter 6. Verhaal blijft vet, maar eigenlijk niet heel veel verhaal gespeeld vandaag. Morgen meer.

Qua moeilijkheid valt het nu nog heel erg mee. Maar ben nu ook nog wel overleveled. Je hebt alleen wel van die gebieden waar dan veel hogere levels enemies spawnen en dan kan je zo wipen. En nu ik 8 miljoen heb, wordt het tijd om die ook dus op de bank te zetten (best dom dat ik dat nog niet gedaan heb).

Ook wel grappig dat je sommige personages meteen kan max bonden en bijvoorbeeld Nanda is de hele tijd gated. Ben benieuwd of daar een reden voor is, want tot nu toe heeft het hoofdverhaal niet echt dusdanig invloed op zijn personal story.

Je kunt btw ook persona 5 muziek kopen. Hebben ze een dealtje gesloten met Altus?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 nov 2020, 09:43

Die management minigame is belachelijk simpel. Ik heb niemand in de stad recruited, gewoon gerolled met wat ik had en wat er te koop kwam. Vond het begin heel leuk, met minimale inkomen en echt letten op salarissen enzo. Maar na de eerste investering is het hersenloos, assets en personeel upgraden en na iedere ronde een full heal. Ik haalde rank 100 niet eens, krijg je een boete van 100k en kun je alsnog door.

Als je rank 1 bent, en je speelt daarna door dan krijg je na iedere board meeting 3 miljoen. Dus geld heb je zo terug.

Het is ook wel handig om later wat miljoenen bij je te hebben, sommige late game poundmates kosten een miljoen. Geld is geen probleem, allleen voor de workshop investeren misschien want laatste rank is 20 miljoen. Dat is iets voor post game want je workshop heb je in de story eigenlijk niet nodig.

Grinden valt ook wel mee, underground dungeon heeft van die metal slime achtige goons die na een tijdje wegrennen. Die geven 500k exp.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

29 nov 2020, 11:40

R-Type schreef:
29 nov 2020, 09:43
Die management minigame is belachelijk simpel. Ik heb niemand in de stad recruited, gewoon gerolled met wat ik had en wat er te koop kwam. Vond het begin heel leuk, met minimale inkomen en echt letten op salarissen enzo. Maar na de eerste investering is het hersenloos, assets en personeel upgraden en na iedere ronde een full heal. Ik haalde rank 100 niet eens, krijg je een boete van 100k en kun je alsnog door.

Als je rank 1 bent, en je speelt daarna door dan krijg je na iedere board meeting 3 miljoen. Dus geld heb je zo terug.

Het is ook wel handig om later wat miljoenen bij je te hebben, sommige late game poundmates kosten een miljoen. Geld is geen probleem, allleen voor de workshop investeren misschien want laatste rank is 20 miljoen. Dat is iets voor post game want je workshop heb je in de story eigenlijk niet nodig.

Grinden valt ook wel mee, underground dungeon heeft van die metal slime achtige goons die na een tijdje wegrennen. Die geven 500k exp.
Ah ja krijg nu iets van 1.2miljoen. Dus dan is 3 nog wel iets beter. Zeker als je moet sparen voor 20m. Maar dat kan dan idd later wel.

Haha wel grappig dat ze net als in dragon quest metal slime achtig iets hebben.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

29 nov 2020, 23:13

Heb hem uitgespeeld.

Supersterk einde. En muziek in de laatste level en boss fights is ook bruut. Ichiban is fenomenaal vond ik. Het is een goofball met nerdy trekjes maar hij is ook bad ass. Zijn story is heel tragisch, en ik vind dat hij eigenlijk veel meer persoonlijkheid heeft dan Kiryu, die altijd vrij stoicijns is. Ichiban toont veel emoties, en hoewel het drama, vergeven en verafgoden af en toe wel wat te erg is, het is een Japanse game, zit daar wel een goede verklaring achter. Heerlijk verhaal hebben ze weer geschreven. Als RPG zet ik hem hoog, niet slecht voor een eerste keer. Maar ze moeten haast wel hulp van Atlus hebben gehad ofzo, het is heel erg Persona (de social stats en combat an sich bijv.).

Had wel wat meer Seong Hui in mogen zitten, top character. Maar ach, ze zijn allemaal goed. Die Seiryu en Liumang guys ook..

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

29 nov 2020, 23:36

Chapter 9 uitgespeeld:
Spoiler:
Dan zit ik zeker net in haar screentijd, want ze komt nu best vaak voor. Verder is ook nu duidelijk geworden waarom Nanda pas later zijn bond levels unlocked. Vond zijn backstory al raar niet boeiend in vergelijking met de rest.

Nu heeft iedereen wel echt stakes. Alhoewel Saeko vooralsnog duidelijk het minst voor mijn gevoel.
Heb trouwens ook nog niet veel chars unlocked. Naast Eri niemand op de main 4 na.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 nov 2020, 09:59

Zit die final themes te luisteren, hype as shit.

Is trouwens wel de meest buggy Yakuza die ik heb gespeeld. Ik weet niet of het aan de Xbox versie ligt. Maar de game crashed na het spelen van Space Harrier of Hang On. Die topscores en rewards daarvan heb ik dus niet, want dat onthoudt ie niet. Eerst zegt ie dat er geen controller is, dan speel je de games gewoon, ga je eruit en blijft ie volgens mij eindeloos een autosave aanmaken tot ie er mee kapt. .

De game crashte sowieso nog een paar keer spontaan. En dan heb je nog de weakness bug. Ook gek dat je de pachi slots moet downloaden uit de store, maar die zijn 9gb dus misschien daarom. En rara, krijg alleen een foutmelding als ik dat probeer. Heb dus geen slots gedaan.

Dat soort bugs zijn in de PS versies nooit gebeurd. Maar, deze versie is wel een stuk beter dan de Pro en One X. 60fps en geen loading. Ondanks de bugs wel de juiste keuze gemaakt. Hij zal op PS5 komen, maar dan verwacht ik hetzelfde als de Series X; zelfde ervaring als S met iets hogere resolutie.

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

30 nov 2020, 11:53

Iets meer dan 14 miljoen keer zijn de Yakuza games gezamelijk nu verkocht.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

30 nov 2020, 13:34

R-Type schreef:
30 nov 2020, 09:59
Zit die final themes te luisteren, hype as shit.

Is trouwens wel de meest buggy Yakuza die ik heb gespeeld. Ik weet niet of het aan de Xbox versie ligt. Maar de game crashed na het spelen van Space Harrier of Hang On. Die topscores en rewards daarvan heb ik dus niet, want dat onthoudt ie niet. Eerst zegt ie dat er geen controller is, dan speel je de games gewoon, ga je eruit en blijft ie volgens mij eindeloos een autosave aanmaken tot ie er mee kapt. .

De game crashte sowieso nog een paar keer spontaan. En dan heb je nog de weakness bug. Ook gek dat je de pachi slots moet downloaden uit de store, maar die zijn 9gb dus misschien daarom. En rara, krijg alleen een foutmelding als ik dat probeer. Heb dus geen slots gedaan.

Dat soort bugs zijn in de PS versies nooit gebeurd. Maar, deze versie is wel een stuk beter dan de Pro en One X. 60fps en geen loading. Ondanks de bugs wel de juiste keuze gemaakt. Hij zal op PS5 komen, maar dan verwacht ik hetzelfde als de Series X; zelfde ervaring als S met iets hogere resolutie.
Ja hoorde veel dingen over de mini games. Zelf gelukkig nog geen crashes gehad, maar ik heb de mini games ook nog niet aangeraakt. Maar ook vooral de weakness bug lijkt me iets wat redelijk snel te fixen is. Dus waar patch 1.03 (voor de is de laatste 1.02) blijft is me een raadsel.

Laadtijden op pc met nvme ssd zijn echt heerlijk iig. Dus ga er van uit dat het ook zo snel gaat op de xbox s/x en ps5.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

30 nov 2020, 13:35

ageQned schreef:
30 nov 2020, 11:53
Iets meer dan 14 miljoen keer zijn de Yakuza games gezamelijk nu verkocht.
https://tweakers.net/nieuws/175180/yaku ... kocht.html

Wilde net dit artikel posten idd. Goed om te horen dat ze het goed doen, dan blijven ze nieuwe maken. Het zijn ook games met redelijk weinig dlc bullshit, behalve wat cosmetics en misschien wat boosters hier en daar.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

30 nov 2020, 13:47

Legendary schreef:
30 nov 2020, 13:34
R-Type schreef:
30 nov 2020, 09:59
Zit die final themes te luisteren, hype as shit.

Is trouwens wel de meest buggy Yakuza die ik heb gespeeld. Ik weet niet of het aan de Xbox versie ligt. Maar de game crashed na het spelen van Space Harrier of Hang On. Die topscores en rewards daarvan heb ik dus niet, want dat onthoudt ie niet. Eerst zegt ie dat er geen controller is, dan speel je de games gewoon, ga je eruit en blijft ie volgens mij eindeloos een autosave aanmaken tot ie er mee kapt. .

De game crashte sowieso nog een paar keer spontaan. En dan heb je nog de weakness bug. Ook gek dat je de pachi slots moet downloaden uit de store, maar die zijn 9gb dus misschien daarom. En rara, krijg alleen een foutmelding als ik dat probeer. Heb dus geen slots gedaan.

Dat soort bugs zijn in de PS versies nooit gebeurd. Maar, deze versie is wel een stuk beter dan de Pro en One X. 60fps en geen loading. Ondanks de bugs wel de juiste keuze gemaakt. Hij zal op PS5 komen, maar dan verwacht ik hetzelfde als de Series X; zelfde ervaring als S met iets hogere resolutie.
Ja hoorde veel dingen over de mini games. Zelf gelukkig nog geen crashes gehad, maar ik heb de mini games ook nog niet aangeraakt. Maar ook vooral de weakness bug lijkt me iets wat redelijk snel te fixen is. Dus waar patch 1.03 (voor de is de laatste 1.02) blijft is me een raadsel.

Laadtijden op pc met nvme ssd zijn echt heerlijk iig. Dus ga er van uit dat het ook zo snel gaat op de xbox s/x en ps5.
Taxi binnen Yokohama is een seconde of 2, 3? Naar andere stad iets langer, misschien 5.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

30 nov 2020, 16:26

R-Type schreef:
30 nov 2020, 13:47
Legendary schreef:
30 nov 2020, 13:34


Ja hoorde veel dingen over de mini games. Zelf gelukkig nog geen crashes gehad, maar ik heb de mini games ook nog niet aangeraakt. Maar ook vooral de weakness bug lijkt me iets wat redelijk snel te fixen is. Dus waar patch 1.03 (voor de is de laatste 1.02) blijft is me een raadsel.

Laadtijden op pc met nvme ssd zijn echt heerlijk iig. Dus ga er van uit dat het ook zo snel gaat op de xbox s/x en ps5.
Taxi binnen Yokohama is een seconde of 2, 3? Naar andere stad iets langer, misschien 5.
Ja en ook in en uit gebouwen (ook die met liften ofzo) gaan bijna instantaneous. Heerlijk. Daarom wil ik ook eigenlijk niet meer gamen op ps4. Dus ga nu de meeste games spelen op pc tot ik de ps5 kan krijgen.

Btw ging zei jij nou dat je in chapter 12 level 50 moet zijn? Want zit nu begin chapter 10 en ben net level 25. Dus dat gaat wel heel hard dan opeens.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 nov 2020, 18:31

De bosses daar zijn level 50. Ik wist niet wat ik zag, ik dacht, deze moet je zeker verliezen lol. Nope. Maar ik heb de final bosses verslagen toen ik 2-3 levels onder hun zat, en op zich relatief eenvoudig. Had nauwelijks tot geen buffs nodig. 5 levels eronder lukt ook wel..

Ik denk dat de chapter 12 boss vanaf lvl45 wel te doen is, volgens mij was ik ook zoiets daar. Jobs zijn ook gewoon key, dat business chickie had ik als ik als Idol geloof ik, met een party heal. En homeless heeft een all enemies debuff. Onderschat poison van Hitman ook niet, procced op praktisch alle bosses. Het gaat wrs hard dan, want ik was 36 oid toen ik naar de boss kon en toen had ik nog niet gegrind..36 was gewoon niet te doen, ik werd praktisch ge-oneshot. Op dat punt gaat de game ook full blown awesome trouwens.

Er zijn ook wel EXP boosters in de vorm van drank en equipment maar die heb ik ook niet gebruikt. Maar je levelt heel snel tegen sterkere enemies. Achteraf had ik gewoon op Vagabonds moeten jagen in de underground, dan was ik denk ik na 1 of 2 encounters on level geweest. Maar de arena levert leuke rewards op.

Weakness is gefixed. haha, vlak nadat ik de credits zat te kijken. Werkt nu gewoon dus. Heb nog wel Iroha gepakt voordat ik naar het einde ging. 10 charisma was een grind, en de romance vallen erg tegen.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

30 nov 2020, 23:37

Ja zag net dat patch 1.03 te downloaden was idd. Kan ik gelukkig nog een tijdje van de game genieten met weakness systeem. Volgende sessie maar even underground gaan grinden dan. Heb op Eri nu een EXP booster zitten via een item. 1.5x exp. Maar goed ik ga het wel merken. Moet iig aan de bak.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

04 dec 2020, 23:05

R-Type schreef:
24 nov 2020, 19:53
Volgens mij overal. Het gaat om de text, Engels kiest vrijwel iedereen en dan zie je geen weakness. Dit is een perk die je automatisch krijgt in chapter 2, maar gek genoeg wel werkt in de andere talen.

De game bugged sowieso wel hoor. Heb al wel een handvol vastlopers en reboots gehad op de Xbox. Moest de console dan ook echt hard resetten en dat duurt dan wel wat langer. De game saved wel om de haverklap.

Zit nu vast in Chapter 12. Level 50 boss waar ik niet langs kom. Wel een enorm toffe surprise. Volgens mij verwacht de game dat je grind, want ik ben denk ik wel een level of 5 te laag. Er was wel een battle arena.
Heb net de baas verslagen waar jij het hier over had.

Hevige chapter 12 spoilers!!
Spoiler:
Echt zo vet dat je tegen Majima en Saejima moet vechten. En jezus wat een difficulty spike. Ik had het wel in 1x gehaald, maar ik had ergens gezien dat je voor moeilijke gevechten de idol job moet hebben omdat die party heals heeft. En zelfs dan was het nog moeilijk. Ik was level 42 ongeveer. Ze doen echt behoorlijk veel damage en Majima heeft debiel veel HP en Saejima blocked al je attacks (is er nog een manier om met van die block vijanden om te gaan?)

Anyway heel tof gedaan en nu heb ik ze als super dure 1miljoen kostende summon. Maar ze doen dan ook wel 1500+ damage.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 dec 2020, 13:59

Die blockende en counterende enemies moet je volgens mij downen, dan counteren ze niet. Sommige attacks doen dat. Is ook handig tegen die Ishioda. Er staat je nog een hele taaie battle te wachten. Eigenlijk zijn alle bosses vanaf 12 lastig. Don't underestimate poison. Werkt zover ik weet op iedere boss en ticked de hele battle door (alleen in 12 niet wanneer het gevecht verandert).

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

05 dec 2020, 14:34

Kan ik nu al ergens grinden dan? Want die sewer heeft nog steeds dezelfde vijanden. En maar 2 of 3 van die metal slimes zo to speak.

Of moet ik nu gewoon die arena dingen gaan doen?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 dec 2020, 16:37

Die arena clearen helpt zeker. Goede rewards ook.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

07 dec 2020, 10:05

Ja immiddels gedaan, alleen zijn sommige condities moeilijk te winnen, dus die moet ik nog even opnieuw proberen. Meeste heb ik wel, maar een paar moet ik nog. En uiteraard krijg je daar de beste items van.

Binnenkort maar het verhaal in duiken en kijken hoe het gaat, ben nu ongeveer level 48.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

02 jan 2021, 23:29

Eindelijk uitgespeeld. Cyberpunk 2077 zat in de weg (ook uitgespeeld). Erg toffe game en toch een van de betere yakuza's alhoewel ik de motivatie van sommige karakters op het einde toch een beetje flimsy vond.

Dikke spoilers (alleen lezen als je de game hebt uitgespeeld):
Spoiler:
Erg vet dat ze veel characters terug laten komen op een significante manier zonder dat ze het verhaal overnemen. Ook good old Kazuma komt nog even langs. De enige bossfight die me game over liet gaan volgens mij (op wat mobs na die ik onderschatte). Wel ook omdat ik vergat dat Ichigan niet dood mag gaan. Voor de bossfight(s) erna had ik echter mijn wapens dik lopen upgraden. Nog niet max, maar je gaat toch wel een stukje meer damage doen.

Benieuwd hoe ze dit gaan opvolgen. Yakuza bestaan niet meer en worden nu een security company. Benieuwd hoe dat allemaal uit gaat pakken.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jan 2021, 17:48

Die boss slaat geen vrouwen, trouwens. Zolang die 2 in je party hebt, Ichiban blijft buffen en healen is er niet veel aan de hand.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

04 jan 2021, 10:07

R-Type schreef:
03 jan 2021, 17:48
Die boss slaat geen vrouwen, trouwens. Zolang die 2 in je party hebt, Ichiban blijft buffen en healen is er niet veel aan de hand.
Hahaha oh echt? Was me niet eens opgevallen, maar nu je het zegt klopt het wel. Zo heerlijk retarded. Ik had idd ook de twee vrouwen in mijn team, want 1 is goede party healer en de ander is heel goed als Dealer en die job is vrij heerlijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten