Op zoek naar nieuwe spelers Ferentus [oldskool MMORPG]

no avatar
FHXgirl007
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
14 jan 2023, 18:51

Op zoek naar nieuwe spelers Ferentus [oldskool MMORPG]

14 jan 2023, 19:54

Hoi allemaal!

Ruim een jaar geleden ging de server live van een oldskool game project genaamd FHX Restoration. FHX staat voor alle verschillende versies samengevoegd tot één game waaronder het spel is uitgebracht; Ferentus, Herrcot en Xiones. Heeel wat jaren terug (rond 2005) was dit een erg populaire MMMORPG (computergame) en velen hebben hier een jeugdherinnering aan, daarom ben ik nu op zoek naar oude én nieuwe spelers!

FHX is een gratis te spelen fantasy medieval 3D MMORPG. In het spel wordt westerse fantasy met Asian martial arts en science fiction samengebracht, met als resultaat een verbluffend spel met verschillende werelddelen waar je eindeloos je plezier mee op kan. De game kent verschillende interessante features, zoals; PvP, GvG fights (er zijn op dit moment 2 grote guilds; Dejavu en Rise, maar we hopen meer diversiteit te krijgen!), mercenary systeem, een questlijn die je door een groot deel van de eerste map zal leiden als je dat wil, heel veel skills die te unlocken zijn en als laatste: er is al ruim een jaar een kleine internationale community die aan het wachten is om ook jou te mogen ontvangen in het spel! De server is stabiel en live, dus waar wacht je op? ;)

Join ook de Discord server:

https://discord.gg/xsGaTgGm

Je kan kiezen uit de volgende classes:
- Wizard
- Cleric
- Summoner
- Archer
- Paladin
- Warrior
- Knight

Tot snel in het spel!

Afbeelding

no avatar
Lisa1234
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
16 jan 2023, 19:46

16 jan 2023, 19:51

Hoi, ik ben nieuw. Geen idee hoe te beginnen maar het sprak me aan, dus ik hoor het graag!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten