Hulp voor verhaallijn/text voor videogame creators.

no avatar
TristanV
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
16 apr 2021, 06:18

Hulp voor verhaallijn/text voor videogame creators.

16 apr 2021, 06:26

Hallo, mijn naam is Tristan en ik kom uit Friesland. (Ik ben niet dom genoeg om al mijn gegevens zo op het internet te plaatsen ;)) Ik heb weinig tot geen ervaring met het maken van videogames. Ik kan absoluut niet programmeren en de enige game waar ik mijn eigen textures voor regel is minecraft. Maar ik kan wel enigzins goede verhaallijnen verzinnen en goede texten schrijven. Dus ben jij een game creator en heb je een probleem met text of een verhaal schrijven/verzinnen? E-mail me dan op: verhagentl@gmail.com of voeg me toe op discord: TristanV#7451. Laat me daar weten wat voor soort game het is en hoe groot het is. Bij erg kleine games doe ik het graag uit de goedheid van mijn hart. Maar mocht het een erg lange game zijn die invloed gaat hebben op mijn school carrière vanwege tijds verlies zal ik daar toch wel een in ieder geval eerlijke vergoeding voor moeten vragen. Maar dat gebeurt zelden. Dus als je hulp nodig hebt: Contacteer me!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

16 apr 2021, 13:15

Wellicht kun je een voorbeeld van je verhaallijnen hier plaatsen, dan heeft dit topic nog enige waarde ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten