What to buy?!

no avatar
ilseeline
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
01 dec 2020, 12:05

What to buy?!

01 dec 2020, 12:13

Hey guys,

Ik heb wat advies nodig over het volgende;
Ik wil graag een nieuwe game halen voor mijn vriend (Switch). Hij heeft al meerdere keren The Legend of Zelda Breath of the wild uitgespeeld en is uiteraard mega fan van deze game. Nu staat mijn reservering voor Zelda - Breath of the Wild Sequel al maar dit duurt natuurlijk nog een jaar
XX:S . Wel zag ik op YT de volgende twee games voorbij komen, namelijk
- Hyrule Warriors Age of Calamity
- Immortals Fenys Rising

Iemand ervaring met deze games en zou dit in het straatje passen als hij BOTW goed vindt?
:D
Thanks :mex: _O_

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

01 dec 2020, 14:28

Wat ik ervan begrijp is Immortals meer van BOTW achtige open wereld design. Hyrule Warriors is een soort van, maar niet echt, prequel op BOTW, maar met echt compleet andere gameplay. Hoewel de stijl van de games overeen komen, de manier waarop het speelt zijn twee compleet andere ervaringen. Het kan zijn dan de game hem bevalt, kan ook dat het hem totaal niet aanstaat. Beetje lastig te peilen eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

01 dec 2020, 17:09

Immortals Fenys Rising komt veel meer overeen met een Zelda BotW dan de Hyrule Warriors game.

Buiten het uiterlijk (skin) heeft Hyrule Warriors AoC totaal geen overeenkomsten met BotW.

Het is wat lastig om echt te zeggen die van de 2 verder, want het is maar net wat hij zo goed vind aan BotW.

Maar puur kijkend naar gameplay komt Immortals Fenys Rising veel meer overeen met een BotW.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

01 dec 2020, 18:15

Reageer op smapbits brehes

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

07 dec 2020, 19:03

Okami en Dark Souls.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: What to buy?!

08 dec 2020, 08:32

Immortals lijkt qua gameplay in ieder geval erg op Breath of the Wild. Ik zou die game alleen niet direct kopen. Ubisoft games dalen snel in prijs. Dikke kans dat die over 3 maanden voor 20 euro minder op te pikken is. Misschien zelfs wel 25. Hyrule Warriors Age of Calamity is een compleet andere game dan Zelda. Je speelt met Link en ook in dezelfde spelwereld, maar de nadruk ligt volledig op vechten in plaats van het ontdekken en puzzelen waar Zelda bekend om staat.

Als dat ontdekken en avonturen meer zijn ding is kun je ook gaan voor een game als Ni No Kuni remastered, Dragon Quest XI of Xenoblade Chronicles

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten