Resident Evil | Franchise
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4628
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
15 mei 2021, 08:33
Ik had hoogstwaarschijnlijk de ball van de castle wel omdat ik daar alles had behalve die treasure map locatie (die wilde ik nog doen maar toen werd ik eigenlijk in de boss battle gegooid). Maar niet aan gedacht. Net als in 4 moet je ook treasures combineren. Had ook constant de foto's pas nadat ik de rare animals al had geslacht. De paarse vogel heb ik wel gemist.
Vond die optionele puzzle wel tof, dat je een enemy on fire moet lokken. Volgens mij na de drawbridge die ook optioneel is. Die hele mill was ook gewoon optioneel. Dat soort dingen dig ik wel.
Vond die optionele puzzle wel tof, dat je een enemy on fire moet lokken. Volgens mij na de drawbridge die ook optioneel is. Die hele mill was ook gewoon optioneel. Dat soort dingen dig ik wel.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4628
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
20 mei 2021, 12:16
Bijzonder omdat RE 7 nog een 9 van Edge kreeg. Persoonlijk vind ik Village leuker, hij blijft kwalitatief constanter en er is meer variatie. Maar misschien hebben ze louter naar Survival horror gekeken, dan levert VII wel beter. Al is dat ook maar voor de eerste 2, 3 uur. Daarna is VII eigenlijk een vrij tamme horror game.
Village is aan de ene kant de meest macabere RE (huis Beneviento), maar Lady D is een focus geteste Mr.X die nauwelijks dreigend is en daardoor een flinke downgrade tov Jack Baker. En Boulder punching asshole is fucking meta.
Ik heb 7 nooit gereplayed. Met Village ben ik onlangs wel op Hardcore begonnen (fuck die lycan raid in het begin). Tof dat je je inventory en upgrades behoudt. Village of Shadows is volgens mij ook niet te doen zonder gemaxte stats.
Village is aan de ene kant de meest macabere RE (huis Beneviento), maar Lady D is een focus geteste Mr.X die nauwelijks dreigend is en daardoor een flinke downgrade tov Jack Baker. En Boulder punching asshole is fucking meta.
Ik heb 7 nooit gereplayed. Met Village ben ik onlangs wel op Hardcore begonnen (fuck die lycan raid in het begin). Tof dat je je inventory en upgrades behoudt. Village of Shadows is volgens mij ook niet te doen zonder gemaxte stats.
29 okt 2021, 10:48
De 'Meta' Quest it is. Met een San Andreas dat ook al jaren ervoor in ontwikkeling is, krijgen ze toch wel grote games erop. Toch vestig ik al mijn hoop op een betere PS5 headset. Ik heb de Quest uitvoerig getest, maar het is nog niet van de beste van Vive niveau. Wel zonder bedrading.

14 jun 2022, 15:36
Ben content met de next-gen upgrades. Je krijgt 3D audio, Adaptive triggers (PS5) en de usual ingekorte laadtijden etc. Heb alle 3 modes geprobeerd in RE3. RT is het mooiste, je hebt meer reflecties, shadows enzo. Het werkt in een RE game. Wel zakt de fps wat in tijdens cutscenes en explosies. Maar het speelt uitstekend. De gewone mode is volgens mij native 4k, en geen framedrops. Dan is er nog 120hz mode dat echt heel fijn speelt, maar de graphics zijn wel wat flets. Ik denk 1080p ofzo.
Helaas heb ik RE7 via Plus, dan krijg je de upgrade dus niet. Misschien maar gewoon aanschaffen.
Ben wel jaloers op diegene die ze nog niet hebben gespeeld, nu is een heel goed moment. Ik denk dat ik RE2 ga proberen te platten, RE3 platina heb ik al.
En dit is ook vet hoor:
DLC chapter, Third person mode, Mercs met de bad guys.
Helaas heb ik RE7 via Plus, dan krijg je de upgrade dus niet. Misschien maar gewoon aanschaffen.
Ben wel jaloers op diegene die ze nog niet hebben gespeeld, nu is een heel goed moment. Ik denk dat ik RE2 ga proberen te platten, RE3 platina heb ik al.
En dit is ook vet hoor:
DLC chapter, Third person mode, Mercs met de bad guys.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4628
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
03 feb 2023, 22:26
Ik vind het tof. Level layout is unaltered. Maar de gameplay is duidelijk verbeterd. Men die zegt dat RE4 geen overhaul nodig had, tja, dit oogt veel dynamischer en minder frustrerend terwijl er weinig tot niets verloren gaat. Je kunt downed enemies nu gewoon afmaken, dit kon eerst pas vanaf RE5. Je kunt de odd enemy ook stealth killen. Gunplay oogt goed en je kunt een parry uitvoeren.
Het enige wat ik misschien minder vind, is de art direction. Het lijkt eigenlijk op een TPS versie van Village. Misschien is het ook de interface die hetzelfde is. Komt ook wel door de RE engine natuurlijk.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4628
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten