Gamen op Mac pc

no avatar
Vinny
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
21 nov 2020, 10:09

Gamen op Mac pc

21 nov 2020, 10:13

Hey, ik vraag mij af of zwaardere games zoals Call Of Duty spelen op de iMac pc verstandig is. Volgens mijn zoon, die altijd op de Playstation gamed, ga ik mijn iMac om zeep helpen. Klopt dit?

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 nov 2020, 19:26

Zit wel kern van waarheid in ja. Mac is niet bekend om enorme game pc s/laptops te hebben en maken. Je moet kijken wat voor specs je Mac heeft en wat minimum recuirements zijn om COD op Mac te kunnen spelen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Gamen op Mac pc

22 nov 2020, 14:39

Vinny schreef:
21 nov 2020, 10:13
Hey, ik vraag mij af of zwaardere games zoals Call Of Duty spelen op de iMac pc verstandig is. Volgens mijn zoon, die altijd op de Playstation gamed, ga ik mijn iMac om zeep helpen. Klopt dit?
Het zal je iMac niet om zeep helpen, maar je zal niet echt van de game kunnen genieten - als je de game überhaupt al kan draaien.

Apple maken iMacs simpelweg niet voor gaming. Als je er eem hebt met een dedicated videokaart, dan is die bedoeld voor editing of zwaardere office-zaken. De koeling is ook heel slecht om alle apparatuur op de juiste temperatuur te houden tijdens het gamen. Een lichte, simpele game kan vaak wel (indies, Hearthstone etc.), maar voor zwaarder werk heb je een game PC of console nodig.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
Fighotjuh
Lv0
Berichten: 1
Lid geworden op:
17 dec 2020, 10:41

Re: Gamen op Mac pc

17 dec 2020, 10:43

Ik heb jaren lang een Imac gehad omdat ik het geld nog neit had voor een goede gaming PC. Ik gebruikte altijd Geforce now. het is een app/site waar je de games gratis kan streamen. Zelf zou de imac Cod niet aankunnen (waarschijnlijk)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten