4,99 als je de game al hebt.
Sonic the Hedgehog | Franchise
- AgentCooper
- Berichten: 539
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 04:36
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
27 apr 2018, 11:27
Interwebs zeiden eerst van wel, maar blijkt gelul. Volgens Sega kost het 4,99. Ook goed, ik ga of die dlc kopen of fysiek.
Hoewel:
https://www.polygon.com/2018/4/25/17280 ... lease-date
Laatste stuk. Die encore mode kost 4,99.
Hoewel:
https://www.polygon.com/2018/4/25/17280 ... lease-date
Laatste stuk. Die encore mode kost 4,99.
Laatst gewijzigd door R-Type op 27 apr 2018, 11:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
30 apr 2018, 19:54
Sonic Mania 2 lijkt me een inkoppertje en een must.
Ik heb het meer over de verhalende Sonic games, kan me niet voorstellen dat Sega klaar is met 3D Sonic. Sinds Unleashed is Tails gewoon een tweederangs angsthaasje geworden en ik haat het, Tails is 1 van mijn favoriete karakters. Forces Tails was een enorme achteruitgang tov Boom Tails.
Sterker nog, vrijwel alle karakters zijn een enorme achteruitgang tov Boom. Boom was in veel opzichten een flop maar de karakters waren niet slecht gedaan, veel beter dan die edgy karakters in Forces. Voor edgy Sonic kijk ik wel Sonic SatAM ofzo.
Ik heb het meer over de verhalende Sonic games, kan me niet voorstellen dat Sega klaar is met 3D Sonic. Sinds Unleashed is Tails gewoon een tweederangs angsthaasje geworden en ik haat het, Tails is 1 van mijn favoriete karakters. Forces Tails was een enorme achteruitgang tov Boom Tails.
Sterker nog, vrijwel alle karakters zijn een enorme achteruitgang tov Boom. Boom was in veel opzichten een flop maar de karakters waren niet slecht gedaan, veel beter dan die edgy karakters in Forces. Voor edgy Sonic kijk ik wel Sonic SatAM ofzo.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
17 jul 2018, 20:22
Nou Oversoul, Encore mode is bijna je Sonic Heroes 2D.
Bijna, want het schiet net tekort. Het idee is leuk, geen lives meer maar gewoon je characters die je steeds weer in monitors kunt terugvinden als je ze kwijt bent. Maar je kunt ze maar per duo on the fly switchen. Dus als je Sonic en Mighty hebt, en je hebt tails en Ray in je reserve terwijl je bijv. even omhoog wilt vliegen, dan moet je een monitor vinden die switched, of een character laten doodgaan. Maar, je speelt de hele game wel met iedereen en het is een leuke variatie op het klassieke lives systeem.
Mighty's stomp is wel useful vlak naast enemies, die gaan ook dan dood. Items vallen uit bomen en hij kan in roll animatie op spikes landen en is dan immuun voor bullets volgens mij. Ray is de cape van Mario World. Dus momentum maken met dives en dan achteruit. Ja hij is gruwelijk, in levels waar het useful is. Wordt interessant voor time attacks.
De levels zijn wel remixed, vrij subtiel maar het is wel zo. Ze zijn wat moeilijker en ik heb nog geen enkele bonus stage gevonden lol. Angel Island is nu het opening level, ook wel toffe extra. Stage transitions maken het geheel ook allemaal wat beter (je vliegt nu met een hangglider van Battery naar Press Garden bijv.).
Voor 4,99 vette DLC, sowieso een excuus om de game in Encore helemaal weer te doorlopen. En de main game misschien ook wel met Ray en Mighty. De soundtrack van Mania zou verboden moeten worden trouwens, het is te goed. Sonic Mania ook GOTY 2018 contender lel. Dit is de beste platform game aller tijden. There.
Normaal vind ik remixes nooit zo goed als het origineel, missen vaak de soul, maar dit:
is gewoon beter. Thanks MJ
Bijna, want het schiet net tekort. Het idee is leuk, geen lives meer maar gewoon je characters die je steeds weer in monitors kunt terugvinden als je ze kwijt bent. Maar je kunt ze maar per duo on the fly switchen. Dus als je Sonic en Mighty hebt, en je hebt tails en Ray in je reserve terwijl je bijv. even omhoog wilt vliegen, dan moet je een monitor vinden die switched, of een character laten doodgaan. Maar, je speelt de hele game wel met iedereen en het is een leuke variatie op het klassieke lives systeem.
Mighty's stomp is wel useful vlak naast enemies, die gaan ook dan dood. Items vallen uit bomen en hij kan in roll animatie op spikes landen en is dan immuun voor bullets volgens mij. Ray is de cape van Mario World. Dus momentum maken met dives en dan achteruit. Ja hij is gruwelijk, in levels waar het useful is. Wordt interessant voor time attacks.
De levels zijn wel remixed, vrij subtiel maar het is wel zo. Ze zijn wat moeilijker en ik heb nog geen enkele bonus stage gevonden lol. Angel Island is nu het opening level, ook wel toffe extra. Stage transitions maken het geheel ook allemaal wat beter (je vliegt nu met een hangglider van Battery naar Press Garden bijv.).
Voor 4,99 vette DLC, sowieso een excuus om de game in Encore helemaal weer te doorlopen. En de main game misschien ook wel met Ray en Mighty. De soundtrack van Mania zou verboden moeten worden trouwens, het is te goed. Sonic Mania ook GOTY 2018 contender lel. Dit is de beste platform game aller tijden. There.
Normaal vind ik remixes nooit zo goed als het origineel, missen vaak de soul, maar dit:
is gewoon beter. Thanks MJ
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
08 dec 2018, 08:22
Strafefox (Jeroen Bekker) heeft net een nieuwe video mbt Sonic 3 & Knuckles op YouTube geplaatst. Voor iedere Sonic fan een must see. Sowieso moet je je als gamert op zijn kanaal abonneren. Hij maakt simpelweg als Hollander de mooiste en beste making of video's over videogames. Hij verdient meer aandacht.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
08 dec 2018, 12:23
Gisteren bekeken. Heel erg goed. Dat ze Sonic 3 al 3D wilden maken met de SVP wist ik niet. Wel dat de game in 2 delen is geknipt, en vervolgens als lock on technology is gehyped. En weet je, het was goed zo. Sonic 3 vond ik persoonlijk al heel tof, al had ie minder worlds dan 2. Alle worlds waren tenminste triple A itt Sonic 2. De 2 player mode was ook tof. Heb die game grijs gespeeld.
Later kwam dus Knuckles uit en speelde ik Sonic 3 wederom grijs. En je kon Sonic 2 er op gooien en die game met Knuckles doorlopen. Er zou inderdaad een 32 of 40meg cartridge komen met beide games in 1, maar dan mis je wel de lock on.
Sonic 3 + Knuckles heeft het meest in mijn MD gezeten by far. Het is wat mij betreft de beste 2D platform game ooit. Al is Mania qua level design nog wat beter, maar die heeft een hoog remix gehalte (zou er niet zijn zonder die classics) en dus niet helemaal eerlijk.
Spinball was ook wel leuk. Wel kort en voelde wat rushed aan, maar het concept was slim. Sonic leende zich natuurlijk perfect voor pinball.
Later kwam dus Knuckles uit en speelde ik Sonic 3 wederom grijs. En je kon Sonic 2 er op gooien en die game met Knuckles doorlopen. Er zou inderdaad een 32 of 40meg cartridge komen met beide games in 1, maar dan mis je wel de lock on.
Sonic 3 + Knuckles heeft het meest in mijn MD gezeten by far. Het is wat mij betreft de beste 2D platform game ooit. Al is Mania qua level design nog wat beter, maar die heeft een hoog remix gehalte (zou er niet zijn zonder die classics) en dus niet helemaal eerlijk.
Spinball was ook wel leuk. Wel kort en voelde wat rushed aan, maar het concept was slim. Sonic leende zich natuurlijk perfect voor pinball.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
08 dec 2018, 23:47
Ik dacht altijd dat er een compleet nummer van MJ in zat. Niet wetende dat Sega uiteindelijk meer heeft afgeleid ivm de zedenzaak omtrent the King of pop.
Dat ze er een 3D game van wilde maken was mij ook niet bekend. In de PU review stond toen ook dat Sonic voor het eerst ingame in 3D te bewonderen was. Die prerendered intro oogde toen ook al next gen.
Sonic 3 is nog steeds mijn favoriete Sonic. Mania is heel goed, maar ik heb hier toch de fijnste herinneringen aan over gehouden.
@Laura, ja zijn montage skills zijn echt prachtig. Ook de 2D settings uit games die hij 3D maakt zijn echt gelikt. En toevallig tot nu toe ook grotendeels de games waar ik een making of van wilde zien. Secret of Mana, Zelda, Streets of Rage, DKC en nu Sonic 3.
Dat ze er een 3D game van wilde maken was mij ook niet bekend. In de PU review stond toen ook dat Sonic voor het eerst ingame in 3D te bewonderen was. Die prerendered intro oogde toen ook al next gen.
Sonic 3 is nog steeds mijn favoriete Sonic. Mania is heel goed, maar ik heb hier toch de fijnste herinneringen aan over gehouden.
@Laura, ja zijn montage skills zijn echt prachtig. Ook de 2D settings uit games die hij 3D maakt zijn echt gelikt. En toevallig tot nu toe ook grotendeels de games waar ik een making of van wilde zien. Secret of Mana, Zelda, Streets of Rage, DKC en nu Sonic 3.
09 dec 2018, 10:26
MJ heeft natuurlijk altijd een hechte band met Sega gehad. Zijn Moonwalker game was van Sega en zelfs een pack-in. De Arcade versie was niet onaardig trouwens.
De tune van Stranger in Moscow komt uit Sonic 3. En Ice Cap is hetzelfde als die Brad Buxer song.
Zowel Sega als MJ ontkenden na die hele beerput de samenwerking. Er werd ook wel gezegd dat MJ niet tevreden was over het geluid van de 16-bit systemen en daarom zijn naam van de credits af wilde hebben. Nog niet eens heel lang geleden is de samenwerking bevestigd door Buxer.
De tune van Stranger in Moscow komt uit Sonic 3. En Ice Cap is hetzelfde als die Brad Buxer song.
Zowel Sega als MJ ontkenden na die hele beerput de samenwerking. Er werd ook wel gezegd dat MJ niet tevreden was over het geluid van de 16-bit systemen en daarom zijn naam van de credits af wilde hebben. Nog niet eens heel lang geleden is de samenwerking bevestigd door Buxer.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 195 gasten