The Legend of Zelda | Franchise

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: The Legend of Zelda | Franchise

21 jan 2021, 12:37

Als iets vergelijkbaars komt als de 35 Mario viering, dan hoop ik dat er ook een compilatie disc komt voor de Switch met de 3DS remakes van OOT en Majora's Mask en ik hoop op Minish Cap er bij. Van Skyward Sword mogen ze van mij een remake maken zoals ze met Wind Waker hebben gedaan. Mits ze de besturing op de schop gooien.

En dan nog een Zelda Game & Watch met beide NES klassiekers er op :9

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: The Legend of Zelda | Franchise

21 jan 2021, 14:16

Oja, die G&W van Zelda zou wel heel gers zijn. Met de huidige aangevraagde patenten zou het best kunnen.
R-Type schreef:
20 jan 2021, 22:13
Die gabbers haten op Paul omdat hij commercieel ging maar toegegeven die clip vond ik echt vet. Dat je Zelda 64 er in zag wist ik pas later toen ik het in een Nintendo blad las. Hij was enorme fan van SW en Nintendo.
Het was destijds de duurste Nederlandse clip.
Ik kon zijn happy hardcore side quests voor inkomsten nog wel los zien van de legende die in de Energiehal en Parkzicht draaide. Hij is ook standaard in de Kuip te horen en draait vaak zelf in het stadion in de legioenzaal en voor een grote wedstrijd nog weleens op het veld met z'n turntables.

Wat voor mij gold als de doodsteek van de gabberscene waren al die paupers die erop insprongen; Gabber Piet, Hakkuhbar en dan nog die Mosselman (Mosselman, die eigenlijk nog wel een vette hardcore beat had :P ). Dat was het moment dat ik mijn haar weer liet groeien en de Australianpakken en Bomberjack in een Leger des Heils container gooide. Je stond vanaf dat moment gewoon voor lul in je outfit.
Zonder dat ze deze in Rotterdam ontstane scene in Noord Holland om zeep is geholpen door Ruben & co. Ik pink af en toe nog een traantje weg als ik naar oude beelden kijk in de Energiehal.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten