Zomer Game Fiesta 2K2

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Zomer Game Fiesta 2K2

31 mei 2026, 10:59

Het is weer die tijd van het jaar, de E3 in... op je beeldscherm!



Afbeelding

Behalve Fable want die is naar 2027 gegaan



Nintendo zal ook wel met een Direct komen, geruchten gaan over OoT remake en een nieuwe 3D Mario.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1793
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

02 jun 2026, 10:48

Alles en iedereen heeft hun shit aangekondigd, en Nintendo be like:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

02 jun 2026, 19:38

Xbox showcase:

https://www.youtube.com/live/RinXA_k9f4 ... 1bR7hccwva

Weet niet of ik vanavond nog wakker blijf voor Sony lol

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 4029
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jun 2026, 06:21

Sony heeft de message niet begrepen en is ook nog steeds woke. Ik wou dat ik nog hyped kon raken voor slop als God of War Laufey en Wolverine. Lineair, forced walking, press X to awesome. Leunt op set pieces. Het zijn eigenlijk gewoon Uncharted reskins. Allemaal.

En is die Rayman Legends nou lelijker dan het origineel of ligt het aan mij?

Konami is terug en plakt Silent Hill nu op ieder horror project. Gooi er 90's dingen in (een Watara Supervision als scanner) om nog consumenten te bereiken want de huidige generatie koopt je game niet.

Remake ook de 1e Tomb Raider weer, want dat is nog niet eerder gedaan. TR:A is uitstekend op de PS5 trouwens. En de originele Trilogie remaster is nog altijd heerlijk immersive en beter. Toch, de nieuwste remake ziet er wel erg goed uit en Lara is niet uglified.

Wat me wel boeit:

Ace Combat komt in October uit, met AC Zero als pre order bonus. Pre order dus, want AC5 is na de vorige pre order actie nooit in de verkoop gegaan. Ik was net te laat, en ondanks inspanningen van de verkoper kon ik geen code meer krijgen.

Onimusha demo is vandaag uit. En ik kan vanaf augustus voor het eerst Onimusha Dawn of Dreams spelen.
Laatst gewijzigd door R-Type op 03 jun 2026, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

03 jun 2026, 07:08

Japanse games redden de show wederom. Ik ben die Marvel shit van Sony echt zat. Wtf at die gel kubus in Lofee lol

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 4029
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 jun 2026, 07:14

16 jaar geleden kwam God of War 3 op de PS3 uit:



En zie wat de serie nu is.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 4029
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 jun 2026, 06:24

Wat is die Onimusha demo leuk. Na RE9 en Pragmata kun je wel stellen dat Capcom fier aan de top staat.

Nee Onimusha is geen stressvolle Souls, Nioh of Sekiro. En ook geen NG. Onimusha is makkelijker en trager.

Onimusha was op PS2 altijd een heel kick back ervaring die veel makkelijker was dan Ninja Gaiden of DMC. Normale enemies waren niet heel gevaarlijk. Je kon iedereen one hit killen als je wist wat je deed en het leverde je ook meer op in ruil voor een hoger risico dat je geraakt zou worden.

Deze nieuwe Onimusha kun je gewoon lekker spelen.

De animaties zijn stuk voor stuk fantastisch. Iedere beweging is top gedaan.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

05 jun 2026, 12:40


Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

06 jun 2026, 06:51

Geoff delivered.

RE Veronica
Alien Isolation 2
Stellar Blade 2
FFVII Revelation

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 4029
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 jun 2026, 05:41

En vergeet Crazy Taxi niet. Die game ziet er heerlijk uit, echt die summer vibe. Hoop dat de oudjes er als bonus inzitten.

En Xbox gaat weer console exclusive. Halo remake komt wel naar PS5. Maar Gears of War nu niet meer.

Ze zijn weer terug bij case by case, maar ze benoemen het nu gewoon.

Misschien weer een beetje concurrentiestrijd.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

08 jun 2026, 07:47

Xbox showcase viel toch tegen. Gears is tof en de Halo remake ga ik zeker spelen maar buiten dat kon mij weinig boeien. Die LE SX is wel pure sex eh

Afbeelding

Zal wel gelijk uitverkocht raken.

Gebruikersavatar
Yellow
The Boss
Lv6
Berichten: 1843
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

08 jun 2026, 11:32

een vierkante doorzichtige plastic doos en een megalelijke controller. waar is de sex?

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv4
Berichten: 278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

08 jun 2026, 19:25

R-Type schreef:
03 jun 2026, 07:14
16 jaar geleden kwam God of War 3 op de PS3 uit:



En zie wat de serie nu is.
GoW3 was mijn introductie, en wat voor een. Holy shit die intro battle met Poseidon. En de gorey mess met Kronos. Was hooked.. Aan alles wat ervoor kwam. Fuck die shit erna

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

08 jun 2026, 20:37


Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 4029
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

12 jun 2026, 06:49

Chrono Trigger schreef:
08 jun 2026, 19:25
R-Type schreef:
03 jun 2026, 07:14
16 jaar geleden kwam God of War 3 op de PS3 uit:



En zie wat de serie nu is.
GoW3 was mijn introductie, en wat voor een. Holy shit die intro battle met Poseidon. En de gorey mess met Kronos. Was hooked.. Aan alles wat ervoor kwam. Fuck die shit erna
Ik vind eigenlijk de intro battle van 2 nog beter. Die boss is een level op zich, met normale stukken tussendoor. Wel een van de beste openings acts ooit. Ik heb 2 nog via PS+ streaming gespeeld en ja, Kratos is gewoon boos en wil de gods uitroeien omdat ze hem hebben verraden. Daarvoor moet alles wijken, politiek correct is het niet.

2018 was overigens wel een ijzersterke game, toch had ik soms moeite om er door te komen. Heb het pas uitgespeeld toen het PS5 boosted was. Omdat het weer zo'n bloated moderne game is. Veel busywork, loot numbers, geen gore, nauwelijks boss battles en constant gebrabbel. En ze proberen game characters weer te humanizen for reasons.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 jun 2026, 08:06

Ik heb 2 pas na 3 gespeeld, de hd remaster. 1 en 3 staan mij daarom het meeste bij. Mss krijg ik wat meer waardering voor 2 in de nieuwe remake trilogie lol.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv4
Berichten: 278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

14 jun 2026, 17:39

Wie kreeg er ook jeuk van die OoT reveal? Voelde als de archetype disney meuk waar volgens mij Nintendo ook aan gaat meedoen.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1793
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

14 jun 2026, 18:37

Weet oprecht niet wat ik ervan moet denken, maar dat krijg je met een CGI trailer. Bij Ubi, Square en elk ander bedrijf is het kut en hier ook :(

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

14 jun 2026, 18:46

Die trailer was met ingame beelden maar is gewoon een vieze teaser. Wachten op de volgende direct.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv4
Berichten: 278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

15 jun 2026, 01:22

Ben je een boomer als je je realiseert dat die uitgemolken formule gewoon voorspel wordt en relateert aan teleurstelling? Of zijn we ergens ook terecht kritisch?

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 jun 2026, 08:10

Doel je op woke slop? Nah, deze remake blijft heus wel trouw aan het origineel, misschien met wat extra content. Ik kan me de 3DS versie nauwelijks herinneren behalve dat ik de grafische stijl minder vond dan de N64 versie.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv4
Berichten: 278
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

15 jun 2026, 11:11

Niet zozeer woke/progressive narrative. Maar meer de direction/artstyle. Dropped bass into fade black into the usual teasing components. En de cinematografische style die catered lijkt voor de gen Z audience met de spanningsboog van een mug

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
Lv7
Berichten: 4695
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 jun 2026, 13:00

Ninty leunt hevig op hun eigen 'Pixar' stijl. Kijk naar de Mario games, DK en nu met Star Fox. BotW en TotK hadden wel toffe cinematics vond ik.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten