Behalve Fable want die is naar 2027 gegaan
Nintendo zal ook wel met een Direct komen, geruchten gaan over OoT remake en een nieuwe 3D Mario.
31 mei 2026, 10:59
02 jun 2026, 19:38
03 jun 2026, 06:21
05 jun 2026, 06:24
08 jun 2026, 05:41
08 jun 2026, 19:25
12 jun 2026, 06:49
Ik vind eigenlijk de intro battle van 2 nog beter. Die boss is een level op zich, met normale stukken tussendoor. Wel een van de beste openings acts ooit. Ik heb 2 nog via PS+ streaming gespeeld en ja, Kratos is gewoon boos en wil de gods uitroeien omdat ze hem hebben verraden. Daarvoor moet alles wijken, politiek correct is het niet.Chrono Trigger schreef: ↑08 jun 2026, 19:25GoW3 was mijn introductie, en wat voor een. Holy shit die intro battle met Poseidon. En de gorey mess met Kronos. Was hooked.. Aan alles wat ervoor kwam. Fuck die shit erna
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten