Algemeen Gaming Nieuws

Shadow
Lv6

13 nov 2025, 18:37

Ik zag dat later, erg benieuwd naar de Headset!

R-Type
Lv7

24 nov 2025, 13:02

de prijs is meer in lijn met wat je zou verwachten van de huidige pc-markt. Ons doel is natuurlijk dat het op dat prestatieniveau een goede deal is. En dan heb je functies die eigenlijk heel moeilijk te bouwen zijn als je je eigen gaming-pc uit onderdelen maakt," vervolgde hij. "Dingen zoals de kleine vorm en ik denk dat het geluidsniveau dat we hebben bereikt of juist niet bereikt echt indrukwekkend is, en we zijn enthousiast dat de mensen gaan ontdekken hoe stil dit ding is."
Valve gaat geen console subsidie toepassen. Als je de hardware zelf samenstelt, betaal je zo'n 900 euro. Ik verwacht, gezien Valve natuurlijk aan bulk doet, dat ze dit ding gaan aanbieden voor ca. 750-800.

SmartTies
Master Cheese
Lv6

26 nov 2025, 19:13

Dat zou ongeveer de prijs van een PS5 Pro zijn, dus prima.
Afbeelding

Gewoon Arno
Big Baller
Lv7

02 dec 2025, 20:12

Prime 4 valt tegen!

SmartTies
Master Cheese
Lv6

03 dec 2025, 15:44

Met de wisseling van developers had ik geen Metroid Prime Remastered-kwaliteit verwacht. Maar wat blijft verbazen, is dat Nintendo nooit eens besluit om groots uit te pakken en deze franchise het prestige te geven dat het verdient. Geen blockbusterbudget, geen PlayStation-achtige productie, maar telkens weer een halfslachtige poging om een serie met een identiteitscrisis overeind te houden. Sony durft franchises als Horizon of The Last of Us te positioneren als prestigeprojecten, met enorme budgetten en marketingcampagnes. Je kan er van vinden wat je wilt, maar het triple A spat ervan af en spreekt alle groepen gamers aan. Metroid zou qua lore, sfeer en gameplay diezelfde status kunnen hebben, maar Nintendo kiest voor behoudend investeren.

Het resultaat? Een steeds kleiner wordende groep diehard fans die trouw blijft dansen op een beat die allang niet meer kan. Gewoon een Gamecube game met wat mooiere graphics, maar verder identiek is gebleven qua productie-feel. Alsof je er eentje ziet die weer zijn hakkuh-dansskills denkt stoer uit te voeren op een 2025 bruiloft.

Ik ga er gewoon vanuit dat het on-par is met MP2, dan kan het alleen maar meevallen.

Overigens kijk ik meer uit naar 12 december; Terminator 2D: No Fate
Afbeelding

Gewoon Arno
Big Baller
Lv7

05 dec 2025, 13:00

Niet eens een dedicated Direct! Naja, ik ga er zelf achterkomen. Zal de game zo opstarten.

Jalf
Lv4

Re: Algemeen Gaming Nieuws

12 dec 2025, 11:10

SmartTies schreef:
03 dec 2025, 15:44
Met de wisseling van developers had ik geen Metroid Prime Remastered-kwaliteit verwacht. Maar wat blijft verbazen, is dat Nintendo nooit eens besluit om groots uit te pakken en deze franchise het prestige te geven dat het verdient. Geen blockbusterbudget, geen PlayStation-achtige productie, maar telkens weer een halfslachtige poging om een serie met een identiteitscrisis overeind te houden. Sony durft franchises als Horizon of The Last of Us te positioneren als prestigeprojecten, met enorme budgetten en marketingcampagnes. Je kan er van vinden wat je wilt, maar het triple A spat ervan af en spreekt alle groepen gamers aan. Metroid zou qua lore, sfeer en gameplay diezelfde status kunnen hebben, maar Nintendo kiest voor behoudend investeren.

Het resultaat? Een steeds kleiner wordende groep diehard fans die trouw blijft dansen op een beat die allang niet meer kan. Gewoon een Gamecube game met wat mooiere graphics, maar verder identiek is gebleven qua productie-feel. Alsof je er eentje ziet die weer zijn hakkuh-dansskills denkt stoer uit te voeren op een 2025 bruiloft.
Ja, dat vat het wel goed samen inderdaad. Ze durven de gok niet te nemen om er een groot budget aan toe te kennen, denk ik. Het is wel een franchise die meer kan zijn dan er nu mee gedaan wordt. Een beetje net als met Star Fox. Die is ook uitgehoerd aan meerdere ontwikkelaars. Nintendo is blijkbaar niet zo van het financiële risico's nemen...

Plaats reactie