Laatst Gespeelde Game
- Gewoon Arno
-
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
- Berichten: 4695
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
09 jun 2025, 10:27
Vergeet niet F-Zero op widescreen te zetten!
Inderdaad, de Switch 2 is gers! Alles voelt een stuk premium aan en grafisch kan het eindelijk goed mee met de hedendaagse tv's.
Ik had grootse plannen met adventure games, maar ben uiteindelijk alleen maar bezig met racegames. Mario Kart World, F-Zero GX en Fast Fusion domineren mijn speeltijd. Vooral die laatste absoluut een no-brainer voor 15 euro. Het Radiant Silvergun-mechanisme, waarbij je van kleur moet wisselen voor turbo-strips, speelt heerlijk weg.
De latere banen zijn fantastisch, met allerlei shortcuts via sprongen door de lucht en kleurgecodeerde tunnels. Vergeet bij de opties niet de prestatie-instelling op ‘balanced’ te zetten voor de beste ervaring!
Inderdaad, de Switch 2 is gers! Alles voelt een stuk premium aan en grafisch kan het eindelijk goed mee met de hedendaagse tv's.
Ik had grootse plannen met adventure games, maar ben uiteindelijk alleen maar bezig met racegames. Mario Kart World, F-Zero GX en Fast Fusion domineren mijn speeltijd. Vooral die laatste absoluut een no-brainer voor 15 euro. Het Radiant Silvergun-mechanisme, waarbij je van kleur moet wisselen voor turbo-strips, speelt heerlijk weg.
De latere banen zijn fantastisch, met allerlei shortcuts via sprongen door de lucht en kleurgecodeerde tunnels. Vergeet bij de opties niet de prestatie-instelling op ‘balanced’ te zetten voor de beste ervaring!

- Gewoon Arno
-
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
- Berichten: 4695
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
- Berichten: 4695
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller Forum Saver Extraordinaire Deluxe
- Berichten: 4695
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
15 mei 2026, 15:27
MOTORSLICE
Lang geleden dat een game mij zo wist te grijpen. Het is in feite een simpele 3D platform game die leentjebuur speelt van onder andere PoP en SotC maar het werkt en de vibe is chill. Soms frustrerend maar dat ligt dan aan jezelf, de movement is gewoon goed. Zo 10 uur verder voor 20 piek en hij staat ook op Game Pass dus check die shit.
En nu naar Japan met FH6
Eindelijk.
Lang geleden dat een game mij zo wist te grijpen. Het is in feite een simpele 3D platform game die leentjebuur speelt van onder andere PoP en SotC maar het werkt en de vibe is chill. Soms frustrerend maar dat ligt dan aan jezelf, de movement is gewoon goed. Zo 10 uur verder voor 20 piek en hij staat ook op Game Pass dus check die shit.
En nu naar Japan met FH6
02 jun 2026, 07:30
Ninja vibes
Ik heb de DLC's van Shinobi en Ninja Gaiden 4 on sale gekocht.
NG4 DLC: Okay. De game gaat er van uit dat je NG4 hebt uitgespeeld, dus je hebt alle wapens. De difficulty is een stuk hoger. Of het zijn prijs waard is... de campaign is zo'n 2 uur. Maar je krijgt wel extra challenges, en een bloody palace mode met 100 floors die best tof is, echter komt het gebrek aan enemy variatie wel aardig naar voren hier. De 2 nieuwe wapens zijn wel tof, vooral die get over here claws van Ryu.
Shinobi DLC:
Tja. Als je liever rechttoe rechtaan levels hebt, is dit een verbetering. De levels zijn gewoon lineair met geen OCD missables. Wel vind ik de gimmicks tijdens skirmishes irritant. Bijna iedere enemy wave gaat wel gepaard met een roterende fireblade, electric wires en what not. En ook hier; moeilijk!. Ik kom barely door die gevechten heen, en Death Adder heeft me al zo'n 10x gewhooped.
En de Console Archives van Hamster, met dual JP/ENG versies etc.
Ninja Gaiden II: Dark Sword of Chaos
Ben gestopt in level 4. Toffe game, natuurlijk heel frustrerend. Maar wel infinite retries. Die cutscenes zijn legit tof, helemaal voor NES begrippen.
Ninja Gaiden III: The Ancient Ship of Doom
Speelt fijner dan 2. Maar levels zijn wat minder tof denk ik. En je hebt gelimiteerde continues... maar wel quicksaves op de moderne consoles.
NG1 is awol op non Nintendo systems.
Ik heb de DLC's van Shinobi en Ninja Gaiden 4 on sale gekocht.
NG4 DLC: Okay. De game gaat er van uit dat je NG4 hebt uitgespeeld, dus je hebt alle wapens. De difficulty is een stuk hoger. Of het zijn prijs waard is... de campaign is zo'n 2 uur. Maar je krijgt wel extra challenges, en een bloody palace mode met 100 floors die best tof is, echter komt het gebrek aan enemy variatie wel aardig naar voren hier. De 2 nieuwe wapens zijn wel tof, vooral die get over here claws van Ryu.
Shinobi DLC:
Tja. Als je liever rechttoe rechtaan levels hebt, is dit een verbetering. De levels zijn gewoon lineair met geen OCD missables. Wel vind ik de gimmicks tijdens skirmishes irritant. Bijna iedere enemy wave gaat wel gepaard met een roterende fireblade, electric wires en what not. En ook hier; moeilijk!. Ik kom barely door die gevechten heen, en Death Adder heeft me al zo'n 10x gewhooped.
En de Console Archives van Hamster, met dual JP/ENG versies etc.
Ninja Gaiden II: Dark Sword of Chaos
Ben gestopt in level 4. Toffe game, natuurlijk heel frustrerend. Maar wel infinite retries. Die cutscenes zijn legit tof, helemaal voor NES begrippen.
Ninja Gaiden III: The Ancient Ship of Doom
Speelt fijner dan 2. Maar levels zijn wat minder tof denk ik. En je hebt gelimiteerde continues... maar wel quicksaves op de moderne consoles.
NG1 is awol op non Nintendo systems.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast