Ik word tegenwoordig vrolijker van games als Tunic en nu straks weer Animal Well. Met de triple A's ben ik beland op hetzelfde geestelijke niveau als met films. Vaak pak ik liever iets wat me jaren terug een fantastische ervaring leverde, dan dat ik weer door die begin modder heen moet sjokken om de game eigen te maken. Zo merk ik dat het makkelijker is om de remasters van Vanquish en Bayonetta aan te zetten, dan dat ik aan Stellar Blade begin. Ook 2 snelle actie games, maar inmiddels alweer ~15 jaar geleden gespeeld en als het erop aankomt nog betere games ook. Zo gaat het op Netflix ook. Scrollen -imdb check-, scrollen -" "-, scrollen, (kwartier later) hey "The Godfather!"
Voor mij was Mixtape de game van de show. The Artful Escape van dezelfde studio vond ik al een fantastische trip en bij deze trailer wisten ze m'n limbisch systeem goed te kietelen met de nostalgie die werd getoond. Helemaal wanneer de Roxy Music track "More than this" goed getimed werd ingebracht. De vraag die ik eraan overhield was of het de nostalgie was uit '82 of die van 20 jaar later door Vice City...
Teen Drama, skateboards, romantiek en een soundtrack met Iggy Pop, Roxy Music, The Smashing Pumpkins, Lush, Siouxsie, Joy Division and the Banshees; <3
Anyway, dit is de shit!