Laatst Gespeelde Game

R-Type
Lv7

25 jun 2022, 14:10

The Boys is vanuit bepaald standpunt misschien wel woke, maar alle rassen en geslachten worden in elkaar geslagen. Er komt ook aanranding in voor, en verkrachting in feite. Het sugarcoat niets. Woke+ of Wokeflix zouden deze serie waarschijnlijk nooit greenlighten. Hij is op HBO levels qua gore en naakt.

Gewoon Arno
Big Baller
Lv7

25 jun 2022, 18:39

TMNT uitgespeeld. Leuke game, brawlers zijn nooit echt mijn ding geweest tho. Van deel 2 op de NES heb ik goeie herinneringen. Die soundtrack vind ik nog altijd de beste.

R-Type
Lv7

26 jun 2022, 12:30

Capcom Fighting Collection

Werd gematched in Hunter, Savior en Savior 2. Wist toch nog wat spelers te verslaan met Lilith, Morrigan, Talbain, Donovan en Anakaris oa. Deze game is toegankelijker dan SF eigenlijk, eigenlijk lijkt Savior wel wat op Killer instinct met zijn chains en 2 health bar fights. Nog steeds een hele leuke fighting game maar of ik een Darkstalkers 4 wil... niet van Capcom, misschien van Arc.

Het probleem is dat je weinig spelers online zult vinden. Het zijn veel verschillende revisies + geen crossplay volgens mij.

Jalf
Lv4

Re: Laatst Gespeelde Game

08 jul 2022, 07:43

Ik heb PS Plus Premium maar eens aangeschaft en daar gisteravond wat games van gedownload en gespeeld. Staan redelijk wat games op die ik nog wou spelen, dus de eerste paar maanden is het wel waar voor mijn geld. Verder ben ik eindelijk eens begonnen aan Danganronpa. Nog in het begin, kennis met iedereen gemaakt en ook met die gare beer.

Ik zit trouwens al weken in een game-dip en dat was al even geleden. Ik heb weinig interesse om op fora over games te praten, ik zoek minder naar nieuwtjes, speel minder games en ik zie ook niet veel op de kalender staan waar ik direct heel enthousiast van wordt. Mario Strikers, Fire Emblem Warriors en Switch Sports heb ik volledig langs mee heen laten gaan. Dat er niet echt een E3 is helpt ook niet mee.

Oversoul
Lv6

08 jul 2022, 10:36

Gewoon weer instappen met Xeno 3, ben je wel weer even 100+ uur van de straat als je het goed doet gok ik.
Switch FC SW 7416-1174-5034

R-Type
Lv7

08 jul 2022, 15:33

Jalf schreef:
08 jul 2022, 07:43
Ik heb PS Plus Premium maar eens aangeschaft en daar gisteravond wat games van gedownload en gespeeld. Staan redelijk wat games op die ik nog wou spelen, dus de eerste paar maanden is het wel waar voor mijn geld. Verder ben ik eindelijk eens begonnen aan Danganronpa. Nog in het begin, kennis met iedereen gemaakt en ook met die gare beer.

Ik zit trouwens al weken in een game-dip en dat was al even geleden. Ik heb weinig interesse om op fora over games te praten, ik zoek minder naar nieuwtjes, speel minder games en ik zie ook niet veel op de kalender staan waar ik direct heel enthousiast van wordt. Mario Strikers, Fire Emblem Warriors en Switch Sports heb ik volledig langs mee heen laten gaan. Dat er niet echt een E3 is helpt ook niet mee.
Premium is wel leuk. Ben er wel blij mee eigenlijk. Kostte me evenveel als een jaar reguliere Plus.

Ik heb oa. Ape Escape en Tekken 2 op Premium gespeeld, leuke trip down memory lane. En Heb Horizon en Legacy of Thieves trials gedownload, evenals Miles Morales. Maar daar ben ik nog niet mee begonnen. Speel momenteel voornamelijk nog Darkstalkers en Tekken 7 online.

Of ik het regulier zou nemen, geen idee. Misschien voor een discount. Ligt aan hoe Sony de lijst gaat updaten. Zij zitten wel op een heel groot portfolio, maar ze hebben PS1 en PS2 classics eerder al verwaarloosd. En er moet echt een PS3 emulator komen. In potentie hebben ze meer dan MS.

https://www.theloadout.com/ps-plus/extr ... games-list

Het ziet er al vrij goed uit. En je krijgt alles behalve Ps1 classics en PS3 streamen ook al met Extra. Day one exclusives hebben ze niet, maar uiteindelijk komen ze er wel op. MS heeft dat wel, maar de laatste was van vorig jaar.

R-Type
Lv7

11 jul 2022, 16:27

Horizon Forbidden West

5 hour trial. Leuke game tot zover. Maar toch is er wel iets wat me irriteert. Het springen en klimmen doet verouderd aan, en soms blijf je vast zitten in de geometry. Het kan tegenwoordig veel organischer. 40fps speelt goed trouwens, het is dichter bij 60 dan 30 en je behoudt alle fidelity. Vind het begin wel beter dan de eerste, sterkere soundtrack ook.

Uncharted Lost Legacy

Dit is een 2 uur trial, en ik kwam tot op 1 medallion. Het is een erg fijne Uncharted, ik denk de beste tot zover ik het heb gespeeld. Maar het is voor mij wel duidelijk dat TLOU meer mijn jam is. Vind de shootouts in Uncharted gewoon totaal niet boeiend. Mist impact, en je hebt in principe infinite ammo. Ik weet dat TLOU uit een ander vaatje tapt, maar ik houd van het zuinig zijn op ammo, craften en vooral de feedback en gore die de rake schoten geven. LL ziet er wel absurd goed uit op de PS5.

Miles Morales:

Deze is wel volledig. Ja, deze bevalt me. MM lijkt natuurlijk veel op de originele game maar alle busywork en bloat is er uit geknipt. Geen Ock puzzles, geen MJ stealth levels, je zit direct in de actie, en na die set piece wordt je meteen in de open world gedumpt. Kleinschaliger en daardoor beter. Ziet er ook ontzettend goed uit, en de op Harlem gebaseerde hip hop soundtrack is tof. En Miles is likeable, minder saai dan Parker.

Jalf
Lv4

05 aug 2022, 07:42

Begonnen aan Danganronpa via 1-2 Reload op de PS4. Supervage game (niet dat ik anders had verwacht). Ik wist niet veel meer dan dat het een murder mystery in Japanse stijl was, maar de personages zijn echt zwaar over de top en normaliter helemaal niet mijn ding, maar ik vermaak me er wel mee. Ondanks dat het soms wat verouderd aanvoelt allemaal. Soms heb je net een paar minuten gespeeld en is de dag alweer voorbij, kom je weer terug in je kamer en komt dat dagelijks 'Het is 22:00, iedereen naar je dorm" filmpje van die Monokuma voorbij. Waarschijnlijk een erfenis van het feit dat het een Vita port is. Ik ben inmiddels wat verder en er zijn 2 studenten dood. Eentje lag in mijn badkamer en eentje gaf die beer een rotschop en werd daarvoor gestraft. Moet nu een soort tribunaal gaan doen...

Heb ook The Nonary games gekocht laatst voor PS4 (import). Dat is een bundel van de Zero Escape games 9 Hours 9 Persons 9 Doors en Virtue's Last Reward. Wel jammer dat Zero Time Dilemma daar niet in zit...

SmartTies
Master Cheese
Lv6

05 aug 2022, 09:34

Control Ultimate Edition
Wat komt deze game traag op gang. Pas halverwege wanneer je de Levitation upgrade krijgt vond ik het leuk worden. Eigenlijk was het alleen de sfeer dat me op de been hield tot daar. Deze had hetzelfde Stephen King achtige sfeertje als Alan Wake wat zonder te spoilen later ook niet gek bleek te zijn.

Alle sidequests zijn afgerond. Wat rest is de DLC, maar denk niet dat het er van gaat komen. Ik ben echt helemaal klaar met de honderden sheetjes tekst scannen, waarvan 95% niet interessant was. Eigenlijk in zijn geheel was het een Prey light.
7/10

edit - overigens 10 minuten met Raytracing en performance zitten switchen, maar op performance doorgespeeld. RT is echt verwaarloosbaar op deze consoles.
Afbeelding

Plaats reactie