Rage 2 (Avalanche/ID Software)
Rage 2 (Avalanche/ID Software)
13 mei 2018, 21:32
De reveal trailer komt morgen:
https://twitter.com/RAGEgame
Ik ben er heel blij mee. Rage 1 eindigde nogal... abrupt? Maar het schieten en de AI in die game was werelds. Nog beter dan Doom eigenlijk. Die boomerang was ook vet. Heb veel plezier uit die game gehaald.
Vond zelf het racen en upgraden van de buggy eigenlijk ook nog wel leuk. Ben benieuwd of de open world ditmaal meer een open world wordt en niet dat halfbakken uit Rage 1.
https://twitter.com/RAGEgame
Ik ben er heel blij mee. Rage 1 eindigde nogal... abrupt? Maar het schieten en de AI in die game was werelds. Nog beter dan Doom eigenlijk. Die boomerang was ook vet. Heb veel plezier uit die game gehaald.
Vond zelf het racen en upgraden van de buggy eigenlijk ook nog wel leuk. Ben benieuwd of de open world ditmaal meer een open world wordt en niet dat halfbakken uit Rage 1.
Laatst gewijzigd door R-Type op 15 mei 2018, 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re: Rage 2 (ID Software)
14 mei 2018, 08:35
Ik vond die exploderende RC cars wel vet . Sowieso vond ik Rage een toffe game. Het einde was inderdaad wazig. Binnenkort nog maar eens een rerun doen. Jammer dat er geen remastered editie van is verschenen voor de PS4.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
14 mei 2018, 17:29
Blijkbaar Avalanche x ID Software.
Rage 1 was op basis van gameplay etc heel goed, strafe shotgunnen was heerlijk, de wingstick was goddelijk. Het speelde echt als een ID Software titel. De semi open world stuff was niet helemaal lekker en vooral een excuus om in te rijden. De settlements hadden een Mad Max vibe en de sidequests voor upgrades enzo waren een beetje Wolfenstein achtig. De game eindigde zonder big bang. Zat je daar met een fully loaded BFG, kreeg je alleen een groep van die monkeys om te slachten.
Hopen dat ID full time met Doom bezig is.
Rage 1 was op basis van gameplay etc heel goed, strafe shotgunnen was heerlijk, de wingstick was goddelijk. Het speelde echt als een ID Software titel. De semi open world stuff was niet helemaal lekker en vooral een excuus om in te rijden. De settlements hadden een Mad Max vibe en de sidequests voor upgrades enzo waren een beetje Wolfenstein achtig. De game eindigde zonder big bang. Zat je daar met een fully loaded BFG, kreeg je alleen een groep van die monkeys om te slachten.
Hopen dat ID full time met Doom bezig is.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
15 mei 2018, 16:58
Gruwelijk! En het is ID Tech 6, dus gaat net zo lopen als Doom. Lovely.
GameStar: Why Rage 2 now?
Tim Willits: We at id and Bethesda have always loved the Rage world and the basic idea of the game. And then there was the opportunity to work with Avalanche and with it the opportunity to do what we always wanted to do.
GameStar: What does the work distribution look like, what does avalanche do, what does id software do?
Tim Willits: Avalanche has the bigger team. But it has never been such a "develop a game and then show it to us" opportunity between us. Rage 2 was a collaborative project from the start. I and other people at id work very closely with Avalanche to create this id-like first-person shooter action. And at Avalanche is the Open World expertise.
GameStar: Do you follow the Games as a Service approach for Rage 2?
Tim Willits: Yeah, we want people to play Rage 2 longer, and we think we can bring some fun stuff that makes it possible, but we'll talk about it in more detail as we move closer to the release of Rage 2.
GameStar: That brings us to the next point: how do you feel about Lootboxes in Rage 2?
Tim Willits: We will not have any Lootboxes, I can say that for sure. We have this novel approach: You buy the game and then you play it. (laughs)
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
13 jun 2018, 23:26
Nu ik weet dat hij door Avalanche wordt ontwikkelt ben ik meteen helemaal hyped. En ID Software samen met Avalance, de tering, zo'n beetje de twee beste studios als het gaat om optimized games. Die gaan straks nog 1440p, 60 fps en max settings halen op een toaster
As easy to stop as it is to comprehend.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
11 aug 2018, 18:23
Waar is de hype? Dit ziet er gewoon waanzinnig uit. Op basis van deze gameplay eigenlijk nog beter dan Doom, al is het wel ADS gameplay ditmaal (maar moet ook wel in open world).
Die nades die enemies in de lucht laat hangen, en die jump pod nades... daar kun je sicke dingen mee doen.
Die nades die enemies in de lucht laat hangen, en die jump pod nades... daar kun je sicke dingen mee doen.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4584
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re:
13 mei 2019, 17:05
Gunplay is heel sterk, maar ik heb de story uitgespeeld in 9 uur en had inderdaad niet veel om handen.R-Type schreef: ↑13 mei 2019, 16:09Slechtere scores dan Days Gone yo.
De gameplay van Rage ziet er wel heel grappig uit. Het is vooral de Open World die erg matig moet zijn, de storyline duurt een uur of 8 en moet weinig om handen hebben. Dan moet de gameplay loop wel heel rewarding zijn om er iets van te maken.
As easy to stop as it is to comprehend.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten