Linksom? Recht door zee? GF Politiek Topic

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

07 sep 2017, 09:58

Godwin's Law, Legendary. Geen goede vergelijking. Hitler is niet alleen nog recent genoeg dat er nog mensen leven die het herinneren, maar die ideologie leeft ook nog steeds. Ik zie niemand hier echter zeggen dat we terug moeten gaan naar het kolonialisme van honderden jaren terug (behalve die kneuzenopmerking van die politicus een tiental jaren geleden).

En verder nog, Witte de With was een invloedrijke zeevaarder en vice-admiraal, geen gestoorde dictator. Hij staat niet eens bekend om etnische zuiveringen of whatever - hij was meer bezig met de vloten van onze buurlanden omver te schieten. Hij is alleen controversieel als je letterlijk alles uit die tijd als haatvol probeert te bestempelen, wat belachelijk is.

Ik ben ook niet echt zeker naar wie je verwijst met je laatste opmerking, want in dat opzicht ben ik het eens.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re: Re:

07 sep 2017, 10:10

Oversoul schreef:
05 sep 2017, 18:38
Tampon schreef:
05 sep 2017, 02:20
Termen als cultuur-marxisme zijn wel echt de meest onzinnige bedenksels van Alt-right though. Als ik zo'n term zie vallen dan haak ik meteen af. Ongeacht de content.
Ben wel benieuwd waarom je dit onzin vindt.

Lees bijv dit eens: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/05/er ... 8-a1572226
Stil aan de overkant.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

07 sep 2017, 10:31

Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 09:58
Godwin's Law, Legendary. Geen goede vergelijking. Hitler is niet alleen nog recent genoeg dat er nog mensen leven die het herinneren, maar die ideologie leeft ook nog steeds. Ik zie niemand hier echter zeggen dat we terug moeten gaan naar het kolonialisme van honderden jaren terug (behalve die kneuzenopmerking van die politicus een tiental jaren geleden).

En verder nog, Witte de With was een invloedrijke zeevaarder en vice-admiraal, geen gestoorde dictator. Hij staat niet eens bekend om etnische zuiveringen of whatever - hij was meer bezig met de vloten van onze buurlanden omver te schieten. Hij is alleen controversieel als je letterlijk alles uit die tijd als haatvol probeert te bestempelen, wat belachelijk is.

Ik ben ook niet echt zeker naar wie je verwijst met je laatste opmerking, want in dat opzicht ben ik het eens.
Het was hetzelfde met die protesten tegen die Michiel de Ruyter-film. Vonden van die extreem-linkse mensen het belachelijk om een slavendrijver als held te vereren. Ten eerste gaat die film natuurlijk over zijn tijd als admiraal en ten tweede (en veel belangrijker) was dat in die tijd niet raar of controversieel. Puur een kwestie van jezelf verplaatsen in die tijdsgeest.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re:

07 sep 2017, 10:59

Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 09:58
Godwin's Law, Legendary. Geen goede vergelijking. Hitler is niet alleen nog recent genoeg dat er nog mensen leven die het herinneren, maar die ideologie leeft ook nog steeds. Ik zie niemand hier echter zeggen dat we terug moeten gaan naar het kolonialisme van honderden jaren terug (behalve die kneuzenopmerking van die politicus een tiental jaren geleden).

En verder nog, Witte de With was een invloedrijke zeevaarder en vice-admiraal, geen gestoorde dictator. Hij staat niet eens bekend om etnische zuiveringen of whatever - hij was meer bezig met de vloten van onze buurlanden omver te schieten. Hij is alleen controversieel als je letterlijk alles uit die tijd als haatvol probeert te bestempelen, wat belachelijk is.

Ik ben ook niet echt zeker naar wie je verwijst met je laatste opmerking, want in dat opzicht ben ik het eens.
Niet per se naar jou hoor. Maar omdat juist rechtse mensen die tegen politieke correctheid zijn het behoud van dit gebouw normaliter zouden verdedigen en dat die mensen juist niet van de geschiedenis leren omdat ze dat weg schuiven onder politiek correct gedrag. Ik zeg uiteraard niet dat jij zo bent, maar ik denk wel dat mensen die het met je eens zijn dat wel denken.

En verder idd van die VOC mentaliteit mensen die weer terugverlangen naar die tijd of de jaren 50 oid. Ik denk dat er daar wel een aantal van zijn, alhoewel ik idd moet toegeven dat de meeste mensen echt niet vinden dat slavernij weer ingevoerd moet worden of dat we alles moeten plunderen.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

07 sep 2017, 11:02

Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 10:31
Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 09:58
Godwin's Law, Legendary. Geen goede vergelijking. Hitler is niet alleen nog recent genoeg dat er nog mensen leven die het herinneren, maar die ideologie leeft ook nog steeds. Ik zie niemand hier echter zeggen dat we terug moeten gaan naar het kolonialisme van honderden jaren terug (behalve die kneuzenopmerking van die politicus een tiental jaren geleden).

En verder nog, Witte de With was een invloedrijke zeevaarder en vice-admiraal, geen gestoorde dictator. Hij staat niet eens bekend om etnische zuiveringen of whatever - hij was meer bezig met de vloten van onze buurlanden omver te schieten. Hij is alleen controversieel als je letterlijk alles uit die tijd als haatvol probeert te bestempelen, wat belachelijk is.

Ik ben ook niet echt zeker naar wie je verwijst met je laatste opmerking, want in dat opzicht ben ik het eens.
Het was hetzelfde met die protesten tegen die Michiel de Ruyter-film. Vonden van die extreem-linkse mensen het belachelijk om een slavendrijver als held te vereren. Ten eerste gaat die film natuurlijk over zijn tijd als admiraal en ten tweede (en veel belangrijker) was dat in die tijd niet raar of controversieel. Puur een kwestie van jezelf verplaatsen in die tijdsgeest.
Ja maar waarom moet je jezelf verplaatsen in die tijdsgeest. Die tijdsgeest was duidelijk immoreel. Het is dan mogelijk wel begrijpelijk dat iemand was zoals die was, maar dat ga je dan toch niet verheerlijken of goedkeuren of een soort van patriottische film van maken. Maak dan een film over hoe hij echt was met ook de slavernij in beeld. Hoe meer mensen snappen dat we in die tijd fout waren en we als mens en maatschappij zo snel mogelijk van weg moeten evolueren hoe beter.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re: Re:

07 sep 2017, 11:22

Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 10:31
Het was hetzelfde met die protesten tegen die Michiel de Ruyter-film. Vonden van die extreem-linkse mensen het belachelijk om een slavendrijver als held te vereren. Ten eerste gaat die film natuurlijk over zijn tijd als admiraal en ten tweede (en veel belangrijker) was dat in die tijd niet raar of controversieel. Puur een kwestie van jezelf verplaatsen in die tijdsgeest.
Klopt, dat was een symptoom van hetzelfde soort gedrag, en in feite nog belachelijker. Historie is niet politiek correct, punt. Je kunt praktisch het hele historische genre wel opdoeken als dat je bezwaren zijn. Een beetje gezond mens hoeft het ook niet per se eens te zijn met een hoofdrolspeler om diens leven te kunnen volgen, en snappen hoe mensen vroeger leefden en hoe ze tot hun acties kwamen lijkt me enkel leerzaam in een groter perspectief.
Niet per se naar jou hoor. Maar omdat juist rechtse mensen die tegen politieke correctheid zijn het behoud van dit gebouw normaliter zouden verdedigen en dat die mensen juist niet van de geschiedenis leren omdat ze dat weg schuiven onder politiek correct gedrag. Ik zeg uiteraard niet dat jij zo bent, maar ik denk wel dat mensen die het met je eens zijn dat wel denken.
Ik zou zeggen dat zowel rechts als links de neiging hebben om niet van de historie te leren, en historie proberen weg te schoffelen is altijd een slecht iets - wat voor motivatie er ook achter zit. Dat geldt dus ook in dit geval.
Ja maar waarom moet je jezelf verplaatsen in die tijdsgeest. Die tijdsgeest was duidelijk immoreel. Het is dan mogelijk wel begrijpelijk dat iemand was zoals die was, maar dat ga je dan toch niet verheerlijken of goedkeuren of een soort van patriottische film van maken. Maak dan een film over hoe hij echt was met ook de slavernij in beeld. Hoe meer mensen snappen dat we in die tijd fout waren en we als mens en maatschappij zo snel mogelijk van weg moeten evolueren hoe beter.
Legendary, weten hoe mensen denken leidt tot veel inhoudelijkere discussies dan halve propaganda maken die ons een schuldgevoel moet aanpraten. Daarom is je kunnen verplaatsen in een tijdsgeest belangrijk: behandel het waarom, in plaats van enkel met je vingertje te wijzen en roepen 'dat was slecht!'. Niemand is dol op gepreek, zeker niet als het om iets draait dat iedereen al weet.

En niet elke film hoeft zich ook te focussen op de meest negatieve aspecten van een persoon, zo kun je elk historisch figuur wel als een monster neerzetten, wat voor grote daden hij ook heeft gedaan.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re: Re:

07 sep 2017, 11:55

Legendary schreef:
07 sep 2017, 11:02
Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 10:31


Het was hetzelfde met die protesten tegen die Michiel de Ruyter-film. Vonden van die extreem-linkse mensen het belachelijk om een slavendrijver als held te vereren. Ten eerste gaat die film natuurlijk over zijn tijd als admiraal en ten tweede (en veel belangrijker) was dat in die tijd niet raar of controversieel. Puur een kwestie van jezelf verplaatsen in die tijdsgeest.
Ja maar waarom moet je jezelf verplaatsen in die tijdsgeest. Die tijdsgeest was duidelijk immoreel. Het is dan mogelijk wel begrijpelijk dat iemand was zoals die was, maar dat ga je dan toch niet verheerlijken of goedkeuren of een soort van patriottische film van maken. Maak dan een film over hoe hij echt was met ook de slavernij in beeld. Hoe meer mensen snappen dat we in die tijd fout waren en we als mens en maatschappij zo snel mogelijk van weg moeten evolueren hoe beter.

Helemaal mee eens.

Dus zo snel mogelijk de Bijbel en de Koran overal uit de schappen aub. Fuck tijdsgeest, fuck context!
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

07 sep 2017, 15:54

Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 11:22

Ja maar waarom moet je jezelf verplaatsen in die tijdsgeest. Die tijdsgeest was duidelijk immoreel. Het is dan mogelijk wel begrijpelijk dat iemand was zoals die was, maar dat ga je dan toch niet verheerlijken of goedkeuren of een soort van patriottische film van maken. Maak dan een film over hoe hij echt was met ook de slavernij in beeld. Hoe meer mensen snappen dat we in die tijd fout waren en we als mens en maatschappij zo snel mogelijk van weg moeten evolueren hoe beter.
Legendary, weten hoe mensen denken leidt tot veel inhoudelijkere discussies dan halve propaganda maken die ons een schuldgevoel moet aanpraten. Daarom is je kunnen verplaatsen in een tijdsgeest belangrijk: behandel het waarom, in plaats van enkel met je vingertje te wijzen en roepen 'dat was slecht!'. Niemand is dol op gepreek, zeker niet als het om iets draait dat iedereen al weet.

En niet elke film hoeft zich ook te focussen op de meest negatieve aspecten van een persoon, zo kun je elk historisch figuur wel als een monster neerzetten, wat voor grote daden hij ook heeft gedaan.
Wie heeft het over een film die focused op de negatieve kanten van insert persoon. Ik bedoel juist een realistische film maken die het echte plaatje weergeeft. Wat ik heb begrepen van de Michiel de Ruyter film is dat die echt als held is verfilmd en dus niet realistisch en juist daarin worden dingen verdoezeld. Ik zeg niet maak een film van de Ruyter waarin je alleen maar ziet hoe hij slaven onderdrukt oid. Laat gewoon het hele plaatje zien en geen patriottische propaganda film.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

07 sep 2017, 16:02

Legendary schreef:
07 sep 2017, 15:54
Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 11:22



Legendary, weten hoe mensen denken leidt tot veel inhoudelijkere discussies dan halve propaganda maken die ons een schuldgevoel moet aanpraten. Daarom is je kunnen verplaatsen in een tijdsgeest belangrijk: behandel het waarom, in plaats van enkel met je vingertje te wijzen en roepen 'dat was slecht!'. Niemand is dol op gepreek, zeker niet als het om iets draait dat iedereen al weet.

En niet elke film hoeft zich ook te focussen op de meest negatieve aspecten van een persoon, zo kun je elk historisch figuur wel als een monster neerzetten, wat voor grote daden hij ook heeft gedaan.
Wie heeft het over een film die focused op de negatieve kanten van insert persoon. Ik bedoel juist een realistische film maken die het echte plaatje weergeeft. Wat ik heb begrepen van de Michiel de Ruyter film is dat die echt als held is verfilmd en dus niet realistisch en juist daarin worden dingen verdoezeld. Ik zeg niet maak een film van de Ruyter waarin je alleen maar ziet hoe hij slaven onderdrukt oid. Laat gewoon het hele plaatje zien en geen patriottische propaganda film.
De film focust op zijn tijd als Admiraal toen Nederland aan alle kanten was omsingeld, met onder andere het rampjaar. En ja, daar wordt hij als held afgebeeld, maar dat was hij ook. De marine destijds was het enige wat de Engelsen kon tegenhouden.

Op dat punt was hij ook geen handelaar (en slavendrijver) meer. Het zou raar zijn om 'terug te spoelen' om dat nog even te laten zien, puur om dat ook nog even te belichten. De film is geen biografie.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

07 sep 2017, 19:14

Even iets anders, er komt potentiëel weer een referendum aan als er genoeg handtekeningen (300.000 vóór zestien oktober) bij elkaar worden gesprokkeld. Het onderwerp is dit keer de zogenoemde sleepwet. Deze wet maakt het voor de politie, AIVD, MIVD, en praktsch gezien élke overheidsinstantie mogelijk om ál jouw internetelektronische bezigheden door te spitten. Denk dan voornamelijk aan mobiele data, wat je allemaal op jouw mobiel doet, hoe je het hebt ingesteld, wat jouw favorieten zijn, welke websites jij bezoekt, wat er in jouw PM's van gamingforum.nl staat, facebook, twitter, PC, laptop, e-mail accounts, allemaal één grote dikke cart blanche om te bekijken en op te slaan. Terwijl dit nu nog enkel met goedkeuring van de rechter is.

In feite draaien ze het "onschuldig tenzij anders bewezen of verdachte" systeem om. Daarnaast weten we allemaal hoe 'veilig' onze overheid met onze gegevens omgaan. Bovenal hoe verantwoordelijk ze met onze gegevens omgaan en hoeveel kennis ze hebben wat betreft IT. Mijn inziens is dit een wet die érg veel zorgen baart als je een beetje overheidskunnen hebt gevolgd. By the way, ik zeg niet dat jullie dit 'moeten' tekenen, dat gaat tegen mijn principes in wat betreft democratisch proces. Ik vraag enkel of jullie je wat verdiepen in het onderwerp als jullie denken dat je er te weinig over weet. Meningen verschillen enzo, er zijn ook wel degelijk voordelen te benoemen als je de wet voor je neemt, al zijn er ook zeker nadelen te benoemen, het is aan het individu om te bepalen wat zij zwaarder vinden wegen. (ik haat die uitspraak, "meer wegen" of "zwaarder zijn")

Wat ook benoemt dient te worden, wat betreft deze wet, het stelt de overheidsinstanties in staat om een schaduw-DNA-bank te maken. Ze mogen (dús zullen) een DNA bank maken met gegevens van burgers. Maar jij en ik mogen niet weten óf en waarom we er wel/niet in staan. Dat wordt natuurlijk makkelijk kopiëren van ons elektronisch patiënten dossier.

Alle informatie (inclusief de wet in kwestie zelf, maar ook het online formulier(tot 12 oktober online tekenbaar)) hier!

Ohja, een video uit 2006 benoemt mijn zorgen voornamelijk (KLIK! ), al zijn er honderden video's (en enkele boeken) over dit onderwerp die ik zou kunnen linken. Bekendste boeken hierover zijn 1984 en "Je hebt wél iets te verbergen". Ik zal dit weinig benoemen hier, ik wil geen spammer zijn. :) Misschien nog een enkele keer vlak voor de deadline.

Trouwens zal mij het worst wezen, uiteindelijk zal ik wel een VPN gebruiken in één of ander vaag land, waardoor je de dans kan ontspringen. :) Dus het is niet alsof mensen die het willen omzeilen dit niet zouden kunnen. Daarnaast potentiëel het laatste (door inwoners geïnitiëerde)referendum aangezien het aankomend kabinet(nog in formatie) het corrigerend referendum willen schrappen uit de wet. Laatste kans dus voor een referendum. :)

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re:

07 sep 2017, 19:43

Henky-VII schreef:
07 sep 2017, 19:14
Even iets anders, er komt potentiëel weer een referendum aan als er genoeg handtekeningen (300.000 vóór zestien oktober) bij elkaar worden gesprokkeld. Het onderwerp is dit keer de zogenoemde sleepwet. Deze wet maakt het voor de politie, AIVD, MIVD, en praktsch gezien élke overheidsinstantie mogelijk om ál jouw internetelektronische bezigheden door te spitten. Denk dan voornamelijk aan mobiele data, wat je allemaal op jouw mobiel doet, hoe je het hebt ingesteld, wat jouw favorieten zijn, welke websites jij bezoekt, wat er in jouw PM's van gamingforum.nl staat, facebook, twitter, PC, laptop, e-mail accounts, allemaal één grote dikke cart blanche om te bekijken en op te slaan. Terwijl dit nu nog enkel met goedkeuring van de rechter is.
Als praktisch elke overheidsinstantie jouw elektronische bezigheden kan zien, dan vind ik dat een schending van de privacy-grondwet. Zelfs websites en bepaalde programma's gaan (nu) al te ver. Edward Snowden heeft ook al bewezen dat we sowieso een vals gevoel van veiligheid hebben. Hij was iemand die aan de kant van het volk stond. Niet aan de kant de overheid die ons misbruikt bij zaken waar we niets mee te maken hebben/niet betrokken zijn. Je krijgt als je spioneert dan een heleboel overbodige informatie bij de zoektocht naar bv. een misdadiger: het is een speld in een hooiberg om de nodige informatie te geven. Het is gewoonweg belachelijk als dit soort dingen op wereldwijde schaal gebeuren.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

07 sep 2017, 19:45

Wilde het niet lukken om de wijzig-knop te vinden, Henk? :lol:

Maar ik zal er sowieso even naar kijken. Complete vrijheid voor inlichtendiensten zijn nooit goed, ondanks dat ik niks te verbergen heb.

Behalve die GamingForum PM's natuurlijk.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

Re:

07 sep 2017, 20:45

Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 19:45
Wilde het niet lukken om de wijzig-knop te vinden, Henk? :lol:
Yep... Drie keer ofzo?
Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 19:45
Maar ik zal er sowieso even naar kijken. Complete vrijheid voor inlichtendiensten zijn nooit goed, ondanks dat ik niks te verbergen heb.
Mwa, iedereen heft wel iets te verbergen. Je kan het ook omdraaien natuurlijk... "Wat hebben zij daar te zoeken?"

Anyhow, ik vind dit referendum meer 'bestaansrecht' hebben dan het Oekraïne referendum, for what it's worth.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

07 sep 2017, 21:31

Dat zeker ja. Maar ik ga mij sowieso eerst even inlezen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

Re:

07 sep 2017, 21:44

Rolfgang schreef:
07 sep 2017, 21:31
Dat zeker ja. Maar ik ga mij sowieso eerst even inlezen.
Dat lijkt me verstandig en vind ik tevens wenselijk. Ongeacht het onderwerp en ongeacht het persoon!

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

07 sep 2017, 22:17


Wtf? :lol:
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

08 sep 2017, 14:31


Wat een gelul met zijn vergelijkingen met atoombommen en harddrugs. :lol:
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

11 sep 2017, 13:27

Het huis van Baudet voor een 2e keer beklad. Dit is geen goede ontwikkeling.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re:

11 sep 2017, 13:56

BrutalGamer schreef:
11 sep 2017, 13:27
Het huis van Baudet voor een 2e keer beklad. Dit is geen goede ontwikkeling.
Haha. Nee, dat is het inderdaad niet.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

Re:

11 sep 2017, 15:00

BrutalGamer schreef:
11 sep 2017, 13:27
Het huis van Baudet voor een 2e keer beklad. Dit is geen goede ontwikkeling.
Dat zien velen helaas anders.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

11 sep 2017, 19:01

Ja is dat zo? Ik heb bijvoorbeeld onder het bericht van de NOS voornamelijk mensen gezien die het afkeuren, zelfs als ze het verder niet eens zijn met Baudet.
Al had je natuurlijk wel zo'n knuppel bij Pauw die er de ernst niet van inziet. Maar als dit doorgaat ben ik echt bang dat het afloopt zoals bij Pim Fortuyn.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

11 sep 2017, 19:34

Op NOS staat dat er ook nog een bijtende stof onder zijn deur door is gespoten. Wtf!

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/219252 ... grens.html
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

11 sep 2017, 20:19

Huis bekladden is gewoon kinderachtig, maar gevaarlijke of iig vervelende stoffen onder iemands deur door spuiten is wel echt keiharde harassment. Ik mag Baudet ook niet, maar dit gaat echt niemand verder helpen en is sowieso niet acceptabel.

Wat ook niet acceptabel is, is het onderstaande:



Echt ziek dat zo'n man gepardoned wordt door Trump. Hij doet aan racial profiling, heeft echt misdaden begaan, heeft weinig tot geen aandacht besteed aan sex crimes en heeft prison guards die door mishandeling en/of nalatigheid de dood van een gevangene op zijn geweten heeft. Die bewakers hebben toen ook nog eens promotie hebben gekregen ipv ontslagen te zijn. Die man is echt een monster en Trump pardoned hem. Ook Trump is dus blijkt maar weer een monster.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re:

12 sep 2017, 08:23

Legendary schreef:
11 sep 2017, 20:19
Echt ziek dat zo'n man gepardoned wordt door Trump. Hij doet aan racial profiling, heeft echt misdaden begaan, heeft weinig tot geen aandacht besteed aan sex crimes en heeft prison guards die door mishandeling en/of nalatigheid de dood van een gevangene op zijn geweten heeft. Die bewakers hebben toen ook nog eens promotie hebben gekregen ipv ontslagen te zijn. Die man is echt een monster en Trump pardoned hem. Ook Trump is dus blijkt maar weer een monster.
Dat is volgens mij niets nieuws. Ik ben blij dat hij in 2017 president is geworden. En niet pre-internet.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

12 sep 2017, 18:17

Hier kan ik oprecht, om téveel redenen, echt boos worden... :.|

https://www.parool.nl/amsterdam/syrisch ... ~a4516174/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten