Arno heeft een extra hypotheek genomen en alles in Akoins gepompt.
07 jan 2019, 16:51
Ik zou het niet weten, hebben met een paar maten daar wat geld ingepompt omdat er eentje daar verstand van had en er ook constant mee bezig was. Heb er ook wel 2000 aan besteed dacht ik dus 3500 terugkrijgen was wel geinig. Die gast heeft er voor zichzelf wel nog een stuk meer uitgehaald daarna, geen gekke bedragen maar toch. Ik werd er nerveus van dus heb eieren voor mijn geld gekozen.
04 apr 2021, 08:13
04 apr 2021, 16:38
05 apr 2021, 06:34
05 apr 2021, 09:05
0.1% veiliger? Dat is echt naïef. Binance is ondanks hun populariteit en naamsbekendheid een shady exchange. Ze hebben best wel schijt aan wetgeving en zijn in het verleden al eens gehacked. Ik heb zo in de loop van de jaren heel wat handelsplatformen zien komen en gaan. Van Mt. Gox tot het offline halen van BTC-E door de Amerikaanse overheid.Yellow schreef: ↑04 apr 2021, 16:38Het makkelijkst is gewoon via Binance.com een account aanmaken en wat kopen door geld daar op je account te storten. Wellicht 0.1% minder veilig, maar wel makkelijker en laagdrempeliger. Via zo'n exchange als Binance is het ook makkelijk te kopen, verkopen en stop-limits te zetten e.d.
Ik kijk inmiddels al jaren geen Youtubers meer, maar ik ken de naam Data Dash nog wel. Was dat niet een gast die tonnen kreeg voor het promoten van cryptocurrencies en dit niet in zijn video's aangaf (zoals waarschijnlijk elke Youtuber)?Op Bitvavo kun je ook rechtstreeks met iDeal betalen. En ze hebben een goede mobile app.
Ik zou vooral wat YouTube beginner video's kijken van Coin Bureau (negeer de thumbnails) , Benjamin Cowen en Data Dash.
Negeer alle andere YouTubers of mensen met meme-avatars of rocket-emoji's in hun teksten.
05 apr 2021, 21:49
06 apr 2021, 13:12
Die hardware wallets zijn ook weleens gehacked dacht ik. Dus alles staat nog in zijn kinderschoenen, al wordt het nu wel een stuk beter dan 4 jaar geleden. Heb je een voorbeeld van een zaak waar iemand zomaar z'n geld is verloren op Binance? Tegen een grootschalige hack op het platform zelf ben je ook beschermd dacht ik: https://academy.binance.com/en/glossary ... -for-usersFolk schreef: ↑05 apr 2021, 09:050.1% veiliger? Dat is echt naïef. Binance is ondanks hun populariteit en naamsbekendheid een shady exchange. Ze hebben best wel schijt aan wetgeving en zijn in het verleden al eens gehacked. Ik heb zo in de loop van de jaren heel wat handelsplatformen zien komen en gaan. Van Mt. Gox tot het offline halen van BTC-E door de Amerikaanse overheid.Yellow schreef: ↑04 apr 2021, 16:38Het makkelijkst is gewoon via Binance.com een account aanmaken en wat kopen door geld daar op je account te storten. Wellicht 0.1% minder veilig, maar wel makkelijker en laagdrempeliger. Via zo'n exchange als Binance is het ook makkelijk te kopen, verkopen en stop-limits te zetten e.d.
06 apr 2021, 16:38
Ledger heeft inderdaad kwetsbaarheden gehad in hun software. Exacte details ken ik niet, maar volgens mij moest er elke keer wel op een bepaalde punt fysieke toegang zijn (daarom ook altijd kopen via de producent zelf). Daarnaast had Ledger een data leak met klantgegevens. Hier zijn ze dramatisch mee omgegaan.Yellow schreef: ↑06 apr 2021, 13:12Die hardware wallets zijn ook weleens gehacked dacht ik. Dus alles staat nog in zijn kinderschoenen, al wordt het nu wel een stuk beter dan 4 jaar geleden. Heb je een voorbeeld van een zaak waar iemand zomaar z'n geld is verloren op Binance? Tegen een grootschalige hack op het platform zelf ben je ook beschermd dacht ik: https://academy.binance.com/en/glossary ... -for-usersFolk schreef: ↑05 apr 2021, 09:05
0.1% veiliger? Dat is echt naïef. Binance is ondanks hun populariteit en naamsbekendheid een shady exchange. Ze hebben best wel schijt aan wetgeving en zijn in het verleden al eens gehacked. Ik heb zo in de loop van de jaren heel wat handelsplatformen zien komen en gaan. Van Mt. Gox tot het offline halen van BTC-E door de Amerikaanse overheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast