GF logo - Let's werk together!
- BrutalGamer
- BrutalGamer
- Neil(delirious84p)
18 jul 2017, 20:50
Ik zou ook sowieso wel gaan voor iets gaming-gerelateerd, maar dat sluit het logo van Yellow niet meteen uit. Dat vreemde figuurtje met die knipoog kan wat meer als een SNES-controller vormgegeven worden, en die banaan kan vervangen worden door het uitstekende snoer dat een glimlach vormt. Als je een SNES-controller op deze manier kunt omtoveren, is de algehele knipoog naar bijvoorbeeld IG ook wat subtieler.
Dat maakt het logo natuurlijk erg Nintendo-gericht, en dus geen neutraal gamelogo... maar anderzijds reflecteert dat dan ook wel deels de community.
Dat maakt het logo natuurlijk erg Nintendo-gericht, en dus geen neutraal gamelogo... maar anderzijds reflecteert dat dan ook wel deels de community.
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".
- Neil(delirious84p)
18 jul 2017, 21:39
vind die rechter door dat plusje en dat snoer zeker wel tof ja..
het was ook maar bedoeld als eerste schets eigenlijk
ook al hoeft het van mij niet heel letterlijk een SNES controller te zijn, maar vind die schetsen van LittleC nog steeds wel iets abstracts hebben.
het snoer onderaan misschien nog net iets inkorten zodat het mooi uitlijnt onderaan (even uitproberen)
het straalt plezier uit en gaming en dat is precies waar pixelcake voor stond lijkt me.
ook al hoeft het van mij niet heel letterlijk een SNES controller te zijn, maar vind die schetsen van LittleC nog steeds wel iets abstracts hebben.
het snoer onderaan misschien nog net iets inkorten zodat het mooi uitlijnt onderaan (even uitproberen)
het straalt plezier uit en gaming en dat is precies waar pixelcake voor stond lijkt me.
Re:
18 jul 2017, 21:45
Ja die gekleurde buttons waren eigenlijk ook gewoon een schets/brainfart, had niet verwacht dat er stemmen naar zouden gaanYellow schreef: ↑18 jul 2017, 21:39vind die rechter door dat plusje en dat snoer zeker wel tof ja..
Maar probeer het zeker uit! Mij kost het al veel moeite om alleen al die lijn fatsoenlijk te tekenen dus het is beter dan iemand die wat handig is op dit gebied het uitprobeert. Vond het snoer ook al wat te lang, maar de tekening was ook puur om het idee over te brengen van mijn eerdere post.
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Gewoon Arno
-
Big Baller