GF logo - Let's werk together!
GF logo - Let's werk together!
16 jul 2017, 08:00
Dit forum heeft nog een proper logo nodig. Die dpad is een standaard logo font icoontje. Dat kan natuurlijk niet. En ook hebben we nog geen favicon voor desktop en mobiel.
Het lijkt me tof om samen een logo te ontwerpen. Het logo maken is geen enkel probleem, dat lukt me. Maar het logo verzinnen. Wie wilt me daarbij helpen? Wie heeft toffe ideeën?
- Het moet in zwart/wit kunnen
- Het moet goed staan in een vierkant
Het lijkt me tof om samen een logo te ontwerpen. Het logo maken is geen enkel probleem, dat lukt me. Maar het logo verzinnen. Wie wilt me daarbij helpen? Wie heeft toffe ideeën?
- Het moet in zwart/wit kunnen
- Het moet goed staan in een vierkant
- Neil(delirious84p)
16 jul 2017, 09:59
Ik heb het logo van Pixelcake altijd wel prachtig gevonden, en ben ook even gaan kijken naar InsideGamer, maar die laatste is dan niet echt game-gerelateerd. Al is het wel mooi.
Zelf vind ik het moeilijk om echt een logo te verzinnen. Ik vind hetgeen we nu hebben simpel maar mooi. Toen ik het voor het eerst zag, vroeg ik me af hoe het eruit zou zijn met kleurtjes (een combinatie van de punttoetsen en bolletjes van Nintendo)
Dus maar even uitgeprobeerd. Omdat ik verder geen ideeën had, maar op "gaming logo" gezocht en kwam dit tegen:
Dat bracht me op het idee om de twee te combineren:
Bijna een vierkant
Je hebt er alleen niets aan in zwart-wit en in een vierkant zal het vast ook niet staan, maar misschien brengt dit anderen op ideeën.
Zelf vind ik het moeilijk om echt een logo te verzinnen. Ik vind hetgeen we nu hebben simpel maar mooi. Toen ik het voor het eerst zag, vroeg ik me af hoe het eruit zou zijn met kleurtjes (een combinatie van de punttoetsen en bolletjes van Nintendo)
Dus maar even uitgeprobeerd. Omdat ik verder geen ideeën had, maar op "gaming logo" gezocht en kwam dit tegen:
Dat bracht me op het idee om de twee te combineren:
Spoiler:
Bijna een vierkant
Laatst gewijzigd door LittleC op 16 jul 2017, 17:42, 2 keer totaal gewijzigd.
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Re:
17 jul 2017, 07:20
Nu maakt het logo mij op zich niet veel uit (want het enige dat mij daarvan uitmaakt is dat ik graag een herkenbaar logo zie bovenaan mijn tabbladen; of dat nu een bananenknipoog is of GranFurismo) maar dit zou eventueel verholpen kunnen worden door een witte rand:
Spoiler:
Wat meer grijsachtig in plaats van wit:
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".
- Gewoon Arno
-
Big Baller
Re:
17 jul 2017, 10:26
Re: Re:
17 jul 2017, 10:58
Je associeert dat logo niet meteen met gamen. Het is niet echt herkenbaar. Conceptueel is het wel leuk.