Yellow schreef: ↑16 jul 2017, 16:47
Wat bedoel je met scroll systeem wordt gesloopt? Vind die scrollbar juist wel handig, want de pagina wordt niet insane lang als je lange quotes hebt daardoor.
De datum kan er sowieso wel uit denk ik, dat scheelt al wat ruimte
Ik vind die scrollbar eigenlijk alles behalve handig. Als je een bericht leest, dan wil je meteen zien wat die persoon gequote heeft. Maar de scrollbar staat automatisch bovenaan, dus moet je eerst scrollen vooraleer je kan zien wat die persoon precies quote. Ik heb heel kort moeten zoeken (2 pagina's) om een accuraat voorbeeld te vinden:
En het probleem is dat die scrollbar niet eens de tekst zoveel meer inkort. Ja, bij grote alinea's zullen de quotes kleiner zijn, maar zoals je kunt zien zijn het vooral de timestamps en vermelding van personen die de quotes lang(er) maken:
Daarom dat ik opteer om de scrollbar eruit te slopen én het maximum aan quotes te beperken tot twee, zoals ik eerder vermeldde:
LittleC schreef:
Hier worden drie quotes automatisch tot de laatste twee herleid. Dat vond ik één van de beste functies van Pixelcake, want zo ontstonden geen quote-piramides want het werd toch altijd kort gehouden vanwege de tags. En mocht een enkel post een enorm lange tekst of veel afbeeldingen bevatten, dan waren de meeste gebruikers wel zo verstandig om dit automatisch in spoiler-codes te plaatsen (op Pixelcake toch, dus waarschijnlijk hier ook wel).
Dan spreken we nog niet over het probleem dat Ralph aanhaalt, namelijk het vast komen te zitten in de quotes tijdens het scrollen.