Welkom op het nieuwe forum

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Welkom op het nieuwe forum

13 jul 2017, 12:15

Hallo allemaal,

Welkom op het nieuwe forum, het forum door en voor de Pixelcake / Insider / InsideGamer community. Rano (de designer achter vele InsideGamer layouts) en ik hebben dit forum samen opgezet de laatste paar dagen op basis van een bestaande template en volgens mij ziet het er best wel sexy uit. Uiteraard kunnen er de komende weken dingen veranderd en verbeterd worden met de hulp van de Pixelcake community.

Mocht je ideeën of suggesties hebben, laat het dan even weten in dit forum.

Een leuke optie is nu dat je de kleuren zelf kan instellen, als je op je naam klikt en dan op "User Theme Customizer" klikt.

Ook hebben we wat kosten gemaakt op jaarbasis (hosting-kosten zijn op dit moment 30,- per jaar en de template kostte 17 euro). Wil je daaraan bijdragen, stuur mij dan even een privebericht. Of misschien kunnen we dat jaarlijks regelen op basis van bijv. Patreon (ik heb daar zelf geen ervaring mee). Volgens mij zijn er genoeg mensen die wel wat willen bijdragen. Wij zitten te denken aan wat beloningen voor donateurs in de vorm van bijv. speciale titels o.i.d.

En we zoeken nog moderators, of de moderators van het vorige forum worden doorgevoerd als iedereen door wil? Discussieer daar dan over in dit topic.

Have fun op het nieuwe forum! :7 :kikker: :snor: :poep:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten