Er zijn 676 resultaten gevonden

door Rano
24 apr 2026, 13:07
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Contacteren staff
Reacties: 6
Weergaves: 2218

Re:

SmartTies schreef:
12 mar 2026, 12:15
:lol:
Sinds wanneer is jouw naam rood?
Sinds dag 0 :P
door Rano
11 mar 2026, 21:42
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Contacteren staff
Reacties: 6
Weergaves: 2218

De baas hier
door Rano
02 jun 2025, 07:28
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

InsideGamer is weer terug!

https://royabbink.com/insidegamer/

Ik vond een backup op mijn oude externe HDD.
door Rano
02 jun 2025, 07:27
Forum: Mededelingen
Onderwerp: THE LONG AWAITED GAMINGFORUM 2.0 IS HERE!!!
Reacties: 5
Weergaves: 10646

Ik word hier helemaal enthousiast van!
door Rano
02 jun 2025, 07:26
Forum: Offtopic
Onderwerp: Ultracomfortabele kledingmerken
Reacties: 2
Weergaves: 2797

Dit zijn de chillste t-shirts die er te vinden zijn. En ze gaan heel lang mee. Elk seizoen nieuwe kleurtjes, maar blijft voor de rest altijd hetzelfde.

https://www.uniqlo.com/nl/en/men/tops/t ... up=85619-1
door Rano
02 jun 2025, 07:23
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Algemeen Gaming Nieuws
Reacties: 2059
Weergaves: 777480

Re:

Shadow schreef:
21 mei 2025, 18:38
Ik kijk oprecht niet vreemd op als het deze maand noge gebeurd :lol:
Helaas. Microsoft lijkt wel niet te willen profiteren van launch madness.

Forza Horizon 5 op de Switch 2 lijkt me een mooie match voor de zomervakantie.
door Rano
02 jun 2025, 07:23
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Laatst Gespeelde Game
Reacties: 1606
Weergaves: 655666

Ik ben bezig met Claire Obscur Expedition 33. Zo had Final Fantasy XVI moeten zijn.
door Rano
24 feb 2025, 12:13
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Wel leuk om de oude kliek als online vrind te hebben. Is er een overzichtje voor Steam, Nintendo, PlayStation en Xbox accountnamen?
door Rano
22 feb 2025, 21:11
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Laatst Gespeelde Game
Reacties: 1606
Weergaves: 655666

Re:

Gewoon Arno schreef:
21 feb 2025, 21:57
Zijn die kinderen van je inmiddels niet de deur uit
Nee, ondanks dat ze al 10 en 7 zijn willen ze nog niet vertrekken.
door Rano
22 feb 2025, 21:09
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Ik spreek hem af en toe op Steam
door Rano
21 feb 2025, 09:10
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Laatst Gespeelde Game
Reacties: 1606
Weergaves: 655666

Ja. Het is heel erg. Het is ook heel erg tof als je genoeg tijd hebt.
door Rano
20 feb 2025, 17:20
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Gelukkig nieuwjaar! Dit is wel heel slow voor een slowchat mensen.
door Rano
20 feb 2025, 17:20
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Laatst Gespeelde Game
Reacties: 1606
Weergaves: 655666

Waarom is KCD2 zo tergend traag? Ik houd van de traagheid in RDR2 of het omslachtige craften in Animal Crossing. Maar dit gaat wel heel ver.
door Rano
27 nov 2023, 10:39
Forum: Media & Elektronica
Onderwerp: Het Series Topic
Reacties: 1688
Weergaves: 1013425

Succession seizoen 4 (laatste seizoen) gekeken. Wat een toffe serie. Fijn dat er ook een einde-einde inzit. Wel verfrissend om gewoon 4 seizoenen te hebben en dan klaar te zijn.
door Rano
27 nov 2023, 10:38
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Re:

Oversoul schreef:
26 nov 2023, 22:38
Het punt was dat ze (handheld) consoles zouden vermoorden. Dit is niet gebeurd.
Zeker. Gelukkig niet.
door Rano
26 nov 2023, 17:56
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Hardware- en Softwaresales | Algemeen
Reacties: 208
Weergaves: 161340

Microsoft deed wel stommere dingen dan alleen always online. Bij de aankondiging van de Xbox One had je die agressieve DRM waardoor je geen games kon uitlenen of tweedehands kon kopen. Of die enorme focus op Kinect en TV (alleen enigszins interessant voor de Amerikaanse markt). De perceptie rond alw...
door Rano
26 nov 2023, 17:52
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Re: Re:

Dat is toch ook gebeurd? In 2022, mobile games generated approximately 91.8 billion U.S. dollars in annual revenue, accounting for 50 percent of the global gaming market during the measured period. Console games were ranked second with 52.2 billion U.S. dollars in global revenue. Ja, consoles kicke...
door Rano
26 nov 2023, 09:21
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Hardware- en Softwaresales | Algemeen
Reacties: 208
Weergaves: 161340

Het is best pijnlijk. Microsoft had het zo goed voor elkaar bij de start van de Xbox 360. Sony was arrogant, Microsoft had een krachtige console met toffe nieuwe features (archievements, parties etc.). En bij de lancering van de Xbox One hebben ze al hun eigen glazen ingegooid. De huidige generatie ...
door Rano
10 nov 2023, 13:45
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Laatst Gespeelde Game
Reacties: 1606
Weergaves: 655666

Ben nu helemaal verzot op BioShock Infinite
door Rano
10 nov 2023, 13:45
Forum: Offtopic
Onderwerp: HSJ DOE EENS WAT LUIE HOND
Reacties: 24
Weergaves: 22022

Is het nog steeds een zooitje?
door Rano
10 nov 2023, 13:44
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Re: Re:

Ik had me voorgenomen te stoppen met het kopen van nieuwe hardware. De Switch is voldoende. Inmiddels een Xbox Series X en PlayStation 5 in huis :X Huh maar jij en Mag voorspelden toch in 2013 al dat consoles en handhelds dood zijn en iedereen in de toekomst alleen nog maar Angry Birds wil spelen o...
door Rano
04 aug 2022, 18:35
Forum: Offtopic
Onderwerp: Slowchat 127: Lapdances en hete koala's
Reacties: 1451
Weergaves: 2179718

Ik had me voorgenomen te stoppen met het kopen van nieuwe hardware. De Switch is voldoende. Inmiddels een Xbox Series X en PlayStation 5 in huis :X
door Rano
03 jul 2020, 21:13
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Xbox Algemeen
Reacties: 1550
Weergaves: 401998

Re: Re:

SmartTies schreef:
25 jun 2020, 22:37
Gewoon Arno schreef:
25 jun 2020, 20:02

Afbeelding
Die mogen ze wel als startup screen gebruiken.
Originele Xbox vibes!

Ik ben heel benieuwd naar de games van de Xbox Game Studios. 21 juli is dé datum toch?
door Rano
05 mar 2019, 10:40
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Nintendo Switch | Algemeen
Reacties: 2559
Weergaves: 1046438

Heeft iemand zijn JoyCon gemod? Ik wil graag de ABXY knoppen voorzien van SNES kleuren. Mijn zoontje (4) begint SMO redelijk op te pakken maar hij weet nog niet welke ABXY knop waarvoor is. Het zou makkelijker zijn als ik kon zeggen "de blauwe knop" in plaats van "Y". Waar heb je de onderdelen gekoc...
door Rano
17 feb 2019, 19:39
Forum: Gaming Algemeen
Onderwerp: Nintendo Switch | Algemeen
Reacties: 2559
Weergaves: 1046438

Inderdaad schandalig. Ik baal er ook van. FFIX is mijn favo game of all time. Maar goed, ik heb elke uitgave op de Switch en Steam uitgave na. Net mijn 3DS en DS uit het magazijn gehaald. Met Chrono Tigger DS, Final Fantasy III en IV.