Laatst Gespeelde Game

Gewoon Arno

Lv7

28 okt 2019, 19:09

Walking Sims zijn passé

Shenmue3

Lv6

28 okt 2019, 20:26

Spencer heeft interesse dan. 8)

SmartTies

Lv5

01 nov 2019, 13:53

Luigi’s Mansion 3
Gisteren even een kleine 2 uur gespeeld. Prachtige Switch game weer en een mooie evolutie tov de eerste game (2de nooit gespeeld). De humor is ook weer typisch Nintendo en fantastisch.
Spoiler:
Dat stuk wanneer je de Virtual Boo krijgt en E. Gadd zegt dat het een “state of the art virtual reality device” is met een “fancy red screen!” "Red is all the rage, you know? Just wait until I finish the marketing materials on this! It'll fly off the shelves!"
Mooie zelfspot. Misschien is E. Gadd een referentie naar Gunpei Yokoi :?
Controls zijn wel even wennen. De eerste upgrade van de zaklamp, waarmee je bepaalde schilderijen tot leven kan lazeren doe je met A. Daardoor kan je niet of met een soort duivenpoot houding de rechter analoog stick bewegen. Verder is het fantastisch en de presentatie weer van kwaliteit dat alleen Nintendo op je scherm kan toveren.
Afbeelding

R-Type

Lv6

01 nov 2019, 23:32

Die Super Kill medal :lol:

Piccadilly en de VTOL zijn broken.

Gewoon Arno

Lv7

01 nov 2019, 23:44

Vieze camper :O

no avatar
The Great Volunteer

Lv7

03 nov 2019, 17:12

PES 20. Online Seasons. Was Sheffield United 1-1 gespeeld tegen iemand die Juventus had. Nog geprobeerd winnende te maken maar helaas. Prima overigens verwachtte er met 0-4 af te gaan...

SmartTies

Lv5

04 nov 2019, 11:23

Luigi's Mansion heel het weekend zitten spelen en nog niet uitgespeeld. Het is net Fisher Price in gamevorm. Zeker 90% van wat je op je scherm ziet geeft een reactie als je er met de gadgets van je Poltergust overheen gaat. En het wordt ook niet saai. Ik probeer alles meteen 100% te completen, maar in sommige van de latere levels hebben ze de smaragden echt goed verstopt.
De bossfights zijn ook zeer goed. Zeker als je net van Link's Awakening komt. Er zitten echt een paar hele vette tussen. De levels met ieder een eigen thema zijn prachtig! Uitschieters zijn het korte museum en de hollywood setting.

Tip voor degene die er nog aan gaan beginnen; start meteen met de ZR, R, ZL en L buttons ipv de aangegeven A, B, X en Y die je tijdens de tutorial voorgeschoteld krijgt. Zoals in mijn post hierboven aangegeven kwam ik er vrij laat achter dat je L+R kan gebruiken om omgevingen te scannen en nu heb ik een misvormd klauwtje.
Afbeelding

Folk

Lv1

10 nov 2019, 16:34

Nog steeds volop The Witcher 3 op de Switch aan het spelen. Wat een fantastisch spel, zelfs op een klein scherm.

no avatar
Newgamessuck

Lv5

Re:

11 nov 2019, 08:09

SmartTies schreef:
04 nov 2019, 11:23
Luigi's Mansion heel het weekend zitten spelen en nog niet uitgespeeld. Het is net Fisher Price in gamevorm. Zeker 90% van wat je op je scherm ziet geeft een reactie als je er met de gadgets van je Poltergust overheen gaat. En het wordt ook niet saai. Ik probeer alles meteen 100% te completen, maar in sommige van de latere levels hebben ze de smaragden echt goed verstopt.
De bossfights zijn ook zeer goed. Zeker als je net van Link's Awakening komt. Er zitten echt een paar hele vette tussen. De levels met ieder een eigen thema zijn prachtig! Uitschieters zijn het korte museum en de hollywood setting.

Tip voor degene die er nog aan gaan beginnen; start meteen met de ZR, R, ZL en L buttons ipv de aangegeven A, B, X en Y die je tijdens de tutorial voorgeschoteld krijgt. Zoals in mijn post hierboven aangegeven kwam ik er vrij laat achter dat je L+R kan gebruiken om omgevingen te scannen en nu heb ik een misvormd klauwtje.
Ideale Co'op game. Ik ben nog maarhalverwege, omdat ik alles met zoontje speel. Echt super. Hij speelt als Gooigy en die kan niet dood, kan geen deuren openen en andere dingen die mij zouden kunnen iriteren. Beste Co'op spel om te spelen met iemand die minder goed is (zoals met kids).

Plaats reactie