Ik merk het ja.

25 aug 2017, 17:51
Bran = lightseer
26 aug 2017, 00:44
26 aug 2017, 06:28
Limoenlichtje schreef: ↑26 aug 2017, 00:44Interessant genoeg neemt die Bran shit in de boeken (ooooh, ik zei het) echt een totaal andere geïmpliceerde richting in, hoewel de serie misschien ook die kant op kan gaan, maar ik betwijfel het:Spoiler:In de boeken is de sterke implicatie dat de Three Eyed Raven (en in het verlengde, Bran) op één of andere manier The Others/White Walkers zullen helpen. In één van Melisandre's visies ziet ze Bran en de Three Eyed Raven en omschrijft ze de twee als de 'kampioenen van The Great Other' (in de serie de Night King).
Waarschijnlijk is dit wel indirect, maar misschien ook niet aangezien motieven van de Three Eyed Raven niet geheel duidelijk zijn. Het sterke gerucht gaat dat Three Eyed Raven en de Children of the Forest in de boeken Jojen hebben vermoord en hebben gevoerd aan Bran en de Three Eyed Raven vertelt Bran dat zijn kracht uit 'de duisternis' moet komen.
26 aug 2017, 08:39
Ik ben alle boekenstuff rond Bran alweer vergeten, want man, man, man wat waren die stukken saai. Het vormde elke keer weer een verkeersdrempel bij het lezen.Limoenlichtje schreef: ↑26 aug 2017, 00:44Interessant genoeg neemt die Bran shit in de boeken (ooooh, ik zei het) echt een totaal andere geïmpliceerde richting in, hoewel de serie misschien ook die kant op kan gaan, maar ik betwijfel het:Spoiler:In de boeken is de sterke implicatie dat de Three Eyed Raven (en in het verlengde, Bran) op één of andere manier The Others/White Walkers zullen helpen. In één van Melisandre's visies ziet ze Bran en de Three Eyed Raven en omschrijft ze de twee als de 'kampioenen van The Great Other' (in de serie de Night King).
Waarschijnlijk is dit wel indirect, maar misschien ook niet aangezien motieven van de Three Eyed Raven niet geheel duidelijk zijn. Het sterke gerucht gaat dat Three Eyed Raven en de Children of the Forest in de boeken Jojen hebben vermoord en hebben gevoerd aan Bran en de Three Eyed Raven vertelt Bran dat zijn kracht uit 'de duisternis' moet komen.
26 aug 2017, 14:08
26 aug 2017, 14:17
De warging powers komen van de Stark-familie. In de boeken gaan ze daar veel verder op in (Arya en Jon gaan in hun Dire Wolf in hun dromen bijvoorbeeld), maar in de serie was er volgens mij ook al wat over gezegd. En zijn seeing powers lijken te zijn getriggerd door zijn coma na de val.Yellow schreef: ↑26 aug 2017, 14:08Bran = Night King vind ik nog wel een aannemelijke theorie. Niet dat hij de Night King is, maar in het verleden is gegaan en vastzit in zijn lichaam. Bran zijn warging powers zouden de White Walkers kunnen verklaren (ze gaan immers dood als je hun leider dood).
Verklaart ook hoe Bran überhaupt aan die seeing en warging powers komt (van de Children of the Forest).
In ieder geval hebben ze iets van een connectie met elkaar.
26 aug 2017, 14:25
26 aug 2017, 16:51
De Children en de First Men hebben ook tegen de White Walkers gevochten. De Children zijn verantwoordelijk voor de White Walkers, maar dat 'project' is zo te zien vreselijk uit te hand gelopen. Zie het als de Umbrella Corporation en het T-Virus.The Great Volunteer schreef: ↑26 aug 2017, 16:45Jon denkt toch ook dat Children en First Men tegen White Walkers vochten? Terwijl Children de White Walkers gecreerd hebben.... :lol,:
27 aug 2017, 13:03
Ter illustratie dat Arya, net als Nymeria, verandert is.
28 aug 2017, 10:51
28 aug 2017, 12:39
28 aug 2017, 12:52
Klopt. De enige verrassing was dat Jon's echte naam Aegon Tangaryen is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten