Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

30 jul 2019, 16:18

Ik probeer 'm misschien ooit wel eens maar die graphics en artstyle...


Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

31 jul 2019, 09:00

Tetris Effect. Speel sinds 23 april :lol: Nog steeds laatse Journey Mode level te gaan op Beginner. Inmiddels wel 84 en 82 lines gehaald van de 90. Ik heb nog nooit zoveel moeite in een game gestopt als met dit.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

31 jul 2019, 16:22

Die nieuwe PES demo speelt erg lekker moet ik zeggen. De physics en schieten zit goed gewicht achter. Fijne game zo te zien. Mijn laatste FIFA was 18, en dan is dit echt 10x beter. Try it.

Doom DF:
Doom 1 and 2:

- Coded using C# using Unity as a shell.
- Uses software rendering on all machines.
- 1080p on all consoles
- Uneven pixels because of not scaling pixels properly.
- Aspect ratio is incorrect
- 35 frame rate cap on all machines, which does not divide evenly on 60hz displays, meaning uneven judder.
- Lighting is incorrect and overly bright in certain scenarios
- Music playback is slower and less accurate.
- Sound effects also seem muffled
- "This version doesn't look or sound great"
Avoid iedere versie. Die 35fps is trouwens de originele DOS framerate, maar is niet fijn met moderne TVs lol.
Doom 3

- Converted by Panic Button on all platforms.
- Switch 1080p/60 docked - 720p/60 undocked
- PS4 Pro/Xbox X - Native 4K with native downsampling on Pro
- Base consoles: 1080p/60 FPS
- FoV and flashlight adjustments present in Console version (equivalent to Ultra quality on PC)
- Xbox X and Pro: Rock solid 60 FPS @ Native 4K on both
- Base: Rock solid 60 FPS
- Switch: 60 FPS target is not met in larger areas. Enabling flashlight shadows and maxing out FOV also incurs frame rate drops.
- Decreasing FoV and disabling flashlight shadows gives a 15% performance improvement on Switch.
- Switch generally runs better in portable compared to Docked.
- Load times are much faster than PS3/360 versions of the BFG edition
Avoid Switch versie tenzij je per se Doom 3 handheld wilt (wat best cool is).

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re: Laatst Gespeelde Game

31 jul 2019, 17:58

Heb 1 en 2 voor de Switch gekocht. Leek me wel leuk in handheld mode maar speelt niet lekker imo. Beter word één en ander gepatched maar zal wel niet.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

31 jul 2019, 20:44

Classic Doom ports verneuken, dat is toch wel een prestatie hoor. Het lijkt me lastiger dan het gewoon goed te doen. Ik had de link niet meteen gelegd maar het is ook weer Bethesda. :lol:

Had beter wat gewacht en ze via homebrew gespeeld (kan me niet voorstellen dat ze daar niet perfect lopen en ook nog met extra content maar goed) maar anderzijds staat er daar door die laatste android release wel een shitload aan spul klaar dat ik ook nog eens wil herspelen.

https://www.resetera.com/threads/switch ... ch.124021/


Wat exact voelt er niet goed señor Arno? Ga ze nu toch portable spelen de komende weken al was het maar voor de sfeer. Er komt nog een patch voor die DRM issues LOLOL maar ik verwacht geen verbeteringen voor de rest.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Laatst Gespeelde Game

02 aug 2019, 06:56

Gewoon Arno schreef:
31 jul 2019, 17:58
Heb 1 en 2 voor de Switch gekocht. Leek me wel leuk in handheld mode maar speelt niet lekker imo. Beter word één en ander gepatched maar zal wel niet.
Het is Bethesda, dus die kans lijkt mij vrij laag.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

02 aug 2019, 09:42

Tenzij de game Fallout heet.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

02 aug 2019, 10:54

Gewoon Arno schreef:
02 aug 2019, 09:42
Tenzij de game Fallout heet.
Dan werken patches ook niet

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 aug 2019, 11:53

Weer de PES 2020 demo

Fucking goed lads. Heb de difficulty wat omhoog gegooid naar Professional. Win nog steeds relatief eenvoudig maar kan niet meer lukraak doorlopen en niet iedere steekbal is succesvol. Misschien Top Player proberen.

De gameplay en animaties zijn fucking geweldig. De skill controle waarbij je beide sticks een richting in moet duwen werkt goed, no look passes etc allemaal bruut. De snelheid is trager en tactischer, maar ik vind het zo perfect. De goalies mogen misschien nog wel wat gebuffed worden evenals de moeilijkheidsgraad.

Dit is de beste football game die ik in lange tijd heb gespeeld. Fuck FIFA. Maar watch Konami de full game verneuken lol.

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

03 aug 2019, 15:43

Pes 2020 gaat gewoon echt goed worden, maar die scheids fluit me wel wat teveel.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 aug 2019, 17:42

Ja, vooral tegen verdedigers op hogere difficulty zo te zien.

Online loopt ok trouwens. Soms even korte hiccup maar geen lag fest zoals vroeger.

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

03 aug 2019, 19:20

Ben begonnen met Age of Wonders Planetfall hoewel het meer een PC game is heb ik de game op de ps4. Qua controls verrassend goed te doen. Verder nog even uitpuzzelen hoe en wat. Eerste keer dat een game speel uit deze serie. Maar tot nu toe best tevreden over deze game.

Verder Mutant Year Zero gekocht en mee begonnen. Weet eigenlijk nog niet wat ik van deze game moet vinden. Beetje op aanraden gekocht van sommige, omdat ik Xcom tof vind, maar ja heb nog niet echt zo iets van. Ok dit is tof moet ik verder gaan spelen.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Laatst Gespeelde Game

06 aug 2019, 09:45

Na de vakantie direct weer Resident Evil 2 opgepakt. Gisteravond William verslagen in de NEST (west-wing). Al mn fatsoenlijke ammo zo ongeveer op 'm geleegd (op 60 pistol rounds na) en toen kwam die lul van een Tyrant ineens weer aankakken en eindigde ik op een soort lift met hem waar ik dus vrij kansloos was. Vanavond maar even verder kijken.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

09 aug 2019, 09:58

Hellblade: Senua's Sacrifice (Gamepass)
Een grafisch prachtige, maar qua gameplay vrij saaie game waarin de protagonist aan een psychose lijdt. Deze wordt dmv intimiderende stemmen door de surround sound en hallucinaties/visioenen gedurende de game overgebracht naar de speler. Dat de game vrij kort is en het onderwerp psychose aankaart, was de rede dat ik eraan begon. Ninja Theory heeft hier met weinig budget een aardige volwassen edugame neergezet die behoorlijk angstaanjagend is als je bedenkt dat dit daadwerkelijk de ervaring nabootst van iemand die aan een psychose lijdt. De game is in samenwerking met psychologen gemaakt en wordt dan ook geprezen door zowel wetenschappers als mensen die aan een psychose hebben geleden.
Toch mis ik enige immersie. Zo'n psyche prikkel dat een Eternal Darkness wel al jaren geleden gaf. Er is vrij weinig opbouw en je wordt meteen al getrakteerd met de stemmen. Iets dat als het langzaamaan gebracht werd gedurende het eerste uur, was ik meer ondergedompeld geweest. En zoals ik al eerder aangaf, is de gameplay vrij basic. Tot dusver saaie simpele uitlijn puzzels en herhalende combat stukken die niet verkeerd zijn, maar niet nieuws brengen.

Laatst zag ik de game op Digital Foundry ook op de Switch draaien en het zag er verrassend goed uit. Speel 'm zelf op de One X.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 aug 2019, 18:25

Kaas kon de eerste puzzel nog niet eens oplossen lol. Dikke stront was het. De combat werd mij wat te eentonig, verder prima vermaak.

@Jalf

Volgens mij moet je het op die lift een bepaalde tijd volhouden, hoeft niet eens op hem te schieten tot je de rocket launcher krijgt toegeworpen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

17 aug 2019, 09:41

R-Type schreef:
03 aug 2019, 17:42
Ja, vooral tegen verdedigers op hogere difficulty zo te zien.

Online loopt ok trouwens. Soms even korte hiccup maar geen lag fest zoals vroeger.
Ik heb volgens mij PES 2019 op PS4... Maar zelfs daar is online nog een ramp....
Net twee potjes demo gespeeld professional en top player. Ik vind het zwaar tof en vet ga voor me verjaardag vragen. Enige minpunt scheidsrechter... Voor 100% op bal tackles krijg je al geel. Hij fluit voor alles. Voetbal gameplay is iig likke baarden

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

17 aug 2019, 10:36

Dat zal wel geen 2019 zijn, die game werkt gewoon goed online. Sinds 2018 zijn de online verbeteringen gekomen overigens. En eigenlijk sinds 2019 is het gewoon goed. Enigste is dat er nog steeds geen club rating matchmaking is. Waardoor je dus altijd tegen de pak en beet 4 a 5 beste clubs moet spelen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 aug 2019, 12:49

Die scheids wordt day one gefixed, staat in de demo news feed. Wat ik heb is dat ie te simpel is, Op Professional win ik ondanks de korte tijd met 3 of 4-0 en heeft de tegenstander geen schot op doel gehad. Vroeger was PES op Regular (3 sterren) al relatief taai. Ik heb de serie jaren links laten liggen dus misschien is dit normaal.

Met Konami's inzet op eSports zou je toch verwachten dat er matchmaking komt.

Anyway

Hitman 2

Wat een vette game. Nog beter dan 2016. En als je die nog hebt, dan krijg je die game er ook in geupgrade vorm bij in. Ben in de main story bij de 3e locatie, de opportunities zijn weer heerlijk, de HDR is ook wel nice.

Soul Calibur VI

Sinds Cassandra is uitgebracht speel ik de game weer. De Season pass was on sale dus heb alle chars en de OST's van SB-SC3. Echt een hele dikke game is dit. Een van de beste fighters van deze gen, stiekem beter dan Tekken 7 want veel makkelijker in te geraken. Heb de Libra of Souls nog even afgerond, leuke mode. Heb Cassandra geleerd, speelt tof (niet zoals in SC2 maar meer zoals IV), en ben ook Nightmare een beetje gaan mainen. Online play is gewoon decent.

De game doet het okay, er komt een Season Pass 2 met onder meer Haohmaru van Shodown. Ze gaan de mechanics veranderen, misschien Reversal Edge eruit? Hoop het.

no avatar
RLXTR
Lv0
Berichten: 2
Lid geworden op:
18 aug 2019, 17:06

18 aug 2019, 17:16

Ik heb vooral PES 2019 gespeeld de laatste tijd. Ik probeer de lopende seizoenen in de Master League en met Become a Legend nog af te maken voor 2020 uitkomt.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

26 aug 2019, 14:03

Deze is voor jou Ties


Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

26 aug 2019, 17:34

Haha! Gisteren aan begonnen indeed. De eerste 2 minuten zat ik ook wel zo te spelen met de rewind.
Vette game overigens. Stond al sinds "2008" op m'n to-do list. Met een tweeling over een paar maanden in huis, hou ik het voorlopig maar bij korte games. Link's Awakening wordt qua grootschaligheid de swan song voor de komende luier jaren ^_^'
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

26 aug 2019, 18:07

Damn. Als het jongetjes zijn had ik ze Mario en Luigi genoemd... of Sonic en Knuckles. Doe je toch nog een beetje spelen met je hobby.
Spoiler:
Gefeliciteerd man!

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

26 aug 2019, 18:58

Days Gone. Ik vind hem behoorlijk vet en tof. Mijn pa had hem gekocht voor zijn pro maar hij vindt veels te moeilijk. Hij speelt al sinds ik geboren ben pc games en ps4 heeft ie pas jaar ofzo.
Gefeliciteerd Ties, fantastisch

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

27 aug 2019, 08:55

Thanks forumfreunden!
Gewoon Arno schreef:
26 aug 2019, 18:07
Damn. Als het jongetjes zijn had ik ze Mario en Luigi genoemd... of Sonic en Knuckles. Doe je toch nog een beetje spelen met je hobby.
Spoiler:
Gefeliciteerd man!
Mario Ros doe je je kind niet aan :lol: Ik ken overigens wel een tweeling die serieus Bassie & Adriaan heetten. Bassie heeft zelfs een lichte oranje gloed...

Het wordt een jongen en een meisie. Link en Zelda ofzo. Maar nadat Feyro (Feyenoord Rotterdam) al werd afgeschoten voor een jongensnaam, ben ik buitenspel gezet bij het verzinnen van namen -_-'
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

03 sep 2019, 22:04

Dat is wel een ultra rare lootbox, awesome maar ook succes gewenst! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten