Nintendo Switch | Algemeen

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Nintendo Switch | Algemeen

13 jul 2017, 13:53


De Nintendo Switch is jouw spelcomputer voor thuis en onderweg.

Afbeelding
Beleef onderweg dezelfde game-ervaring als thuis, zelfs zonder tv. Ben je ooit met een game gestopt omdat je niet genoeg tijd had om te spelen? Met Nintendo Switch speel je jouw favoriete games altijd, overal en met iedereen. Sluit je systeem aan op je tv, om games op het grote tv scherm te kunnen spelen. Dit is de ideale manier om thuis plezier te maken met familie en vrienden. Als je geen tv bij de hand hebt, haal je de Nintendo Switch uit de houder en klap dan de standaard van de Nintendo Switch uit. Geef een controller aan een vriend om samen of tegen elkaar te spelen op het scherm van de Nintendo Switch. Je kunt ook onderweg de games spelen in handheldstijl waarbij de controllers aan het Nintendo Switch scherm vast zitten. De twee controllers kun je samen of apart gebruiken: de Joy-Con-controllers en bevatten bewegingsgevoelige besturing.

phpBB [video]
Laatst gewijzigd door Robbai op 21 jul 2017, 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 15:21

Ik had nog €100 aan Game Mania credits liggen. Gisteren Super Mario Odyssey alvast aanbetaald.

Weet iemand wanneer Stardew Valley komt? Ik wil die game graag proberen.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 15:47

Volgens mij is die nog steeds TBA 2017.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 16:54

Stardew Valley, helemaal vergeten. Ik weet wel zeker dat dat een spel is dat ik helemaal stuk ga spelen. Verdorie, nu ben ik er ongeduldig om :(

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 17:34

Shadow schreef:
13 jul 2017, 15:47
Volgens mij is die nog steeds TBA 2017.
Volgens Wikipedia verschijnt deze game in het derde kwartaal van 2017.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 17:48

We zullen vanzelf wel merken wat er gaat gebeuren met die game, volgende maand die Mario Rabbids game en ik denk dat ik de game tijdelijk ga skippen, ik wil de game graag kopen, maar las vanmiddag dat de kleine N3DS uit productie is en wil die nog heel graag hebben om mijn originele 3DS te kunnen laten voor wat het is. Dus dan maar de N3DS eerst halen, die Rabbids game is door Ubisoft uitgegeven, dus kans zit erin dat die nog goedkoper gaat worden op ten duur.

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 17:58

@Shadow: Jouw avatar, is die afkomstig van Fatal Frame: Maiden of Black Water (Wii U-game) ? Dat is ook een van de games waarvan ik graag een Nintendo Switch-port wil (net als Tokyo Mirage Sessions#FE en Xenoblade Chronicles X).

De laatstgenoemde game wordt overwogen:
Nintendo’s Tetsuya Takahashi was asked about a possible Switch port for Xenoblade Chronicles X. Here’s what he had to say.
Thank you for that feedback. I think we’re currently completely focused on creating Xenoblade Chronicles 2, and even after I go back to Japan, I have a mountain of tasks that I need to overcome. But I would love to think about it [a Xenoblade Chronicles X port], after the development for Xenoblade Chronicles 2 is completed.”
Afbeelding

Gebruikersavatar
Doomtrain
Lv3
Berichten: 245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:51

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 18:10

Atlus game komt er wel, een Fire Emblem ook wel. Stiekem hoop ik wel op een nieuwe Tokyo Mirage Sessions, die game was verdorie best vermakelijk, een soort Persona Lite zal ik zeggen en ik mocht dat wel :).
Sowieso moet ik nog een switch halen als er wat meer games voor zijn, wellicht dat ik Pokkén DX oppik, hoop dat ik die kan spelen dit jaar in Anaheim tijdens Pokémon Worlds :)

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 18:20

Die hele nindies direct was een klucht, Steamworld dig 2 is multiplatform en The Escapists 2 komt zelfs later naar switch. :lol:

Stardew Valley wil ik ook zo snel mogelijk, heb die al moeten skippen aan halve prijs omdat die eigenlijk niet compatibel is met een ps4 pro. Crashes en je moet de console ook afsluiten na het spelen als je iets anders wil doen of het kan met je restmode fucken. :huillie:

Golf Story leek wel awesome maar dat is ook radiostilte sinds de reveal.

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 18:22

Doomtrain schreef:
13 jul 2017, 18:10
Atlus game komt er wel, een Fire Emblem ook wel. Stiekem hoop ik wel op een nieuwe Tokyo Mirage Sessions, die game was verdorie best vermakelijk, een soort Persona Lite zal ik zeggen en ik mocht dat wel :).
Sowieso moet ik nog een switch halen als er wat meer games voor zijn, wellicht dat ik Pokkén DX oppik, hoop dat ik die kan spelen dit jaar in Anaheim tijdens Pokémon Worlds :)
Tokyo Mirage Sessions was zeker een goede vervanger van Persona. Ik hoor van velen zeggen dat de mainline-serie nooit de overstap zou maken naar een Nintendo-platform. Ze hebben (deels) gelijk, maar ze weten niet (meer) dat SMT: Persona ooit een port ging krijgen op de Nintendo 3DS, maar die is nooit uitgebracht geweest.

Jammer, want ik heb graag Persona 5 op de Switch gehad. Nu is het wachten op een uitgebreidere rerelease zoals Persona 4 Golden op de Playstation Vita. Dat kan best lang wachten zijn.

Ik ben ook benieuwd wat de volgende Fire Emblem-remake wordt, aangezien zowel Awakening als Fates me niet echt bevielen. Mijn favoriete setting was Jugdral of Tellius.
Shenmue3 schreef:
13 jul 2017, 18:20
Die hele nindies direct was een klucht, Steamworld dig 2 is multiplatform en The Escapists 2 komt zelfs later naar switch. :lol: (etc.)
Ik vraag me ook af wanneer Perception verschijnt op de Switch. Hoewel het een matige game is, het had wel een interessant concept. De game is op 30 mei uitgekomen op PC, Playstation 4 en Xbox One.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 18:54

Stiekem hoop ik ook nog wel op een Battalion Wars.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 19:33

Man een nieuwe Battalion Wars zou geweldig zijn, die op de Wii was een heerlijke game!
Robbai schreef:
13 jul 2017, 17:58
@Shadow: Jouw avatar, is die afkomstig van Fatal Frame: Maiden of Black Water (Wii U-game) ? Dat is ook een van de games waarvan ik graag een Nintendo Switch-port wil (net als Tokyo Mirage Sessions#FE en Xenoblade Chronicles X).
Yup dat is het inderdaad, de game deed het lang niet goed genoeg om een port te rechtvaardigen. Maar aan de andere kant, de gehele serie heeft het nooit goed genoeg gedaan om zelfs een nieuwe titel te rechtvaardigen, maar die bleven gelukkig ook maar komen, dus wie weet! Als er iets Project Zero met de Switch gebeurd is er één ding dat ik hoop naast een nieuwe titel, en dat is een remaster/remake van de gehele serie inclusief de canned internationale release van Mask of the Lunar Eclipse. Ik denk dat een nieuwe titel er in ieder geval wel in zit, Koei Tecmo heeft al aangegeven dat ze met meerdere Switch games bezig zijn en ik denk dat Project Zero (6?) daar tussen zit. Zeker omdat Nintendo de Switch natuurlijk een zo'n breed mogelijk aanbod wil geven en we ook al Platinum hebben die mogelijke ports teasen.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 21:58

Shenmue3 schreef:
13 jul 2017, 18:20
Die hele nindies direct was een klucht, Steamworld dig 2 is multiplatform en The Escapists 2 komt zelfs later naar switch. :lol:
Ik heb iets gemist denk ik?

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 23:00

Zit de laatste tijd er heel erg aan te denken om er één aan te schaffen wanneer ze weer beschikbaar zijn. Al zou dat voornamelijk een koop zijn alvast voor de Pokémon release.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 23:06

Zijn ze nou nog steeds niet redelijk leverbaar? :P
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

13 jul 2017, 23:29

Nope, en dat gaat ook zo blijven totdat Nintendo meer NAND chip kan verkrijgen.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 04:04

BrutalGamer schreef:
13 jul 2017, 23:06
Zijn ze nou nog steeds niet redelijk leverbaar? :P
In Europa volgens mij wel, maar lang niet overal. Ik heb er al redelijk wat in het wild gezien in elk geval.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 06:40

Ik zie hem vaak genoeg op bol. Je kunt ook de splatoon pack bestellen.

Ps: nu is hij bijvoorbeeld op bol te bestellen.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 13:11

Splatfest gedownload.

Die tutorial met motion controls..

Afbeelding

Zware sixaxis flashbacks, meteen uitgeschakeld, ik zou 'm skippen anders denk ik. Wel een tof stijltje, ook al ziet het er best wat rough uit hier en daar. Maar ik denk wel dat dit tijdens snelle gameplay niet zal opvallen. Het inkt effect is wel heerlijk. :D

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 13:13

Fire Emblem Fates Complete Edition geruchten voor de Switch.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 14:00

Zevenberge schreef:
14 jul 2017, 04:04
BrutalGamer schreef:
13 jul 2017, 23:06
Zijn ze nou nog steeds niet redelijk leverbaar? :P
In Europa volgens mij wel, maar lang niet overal. Ik heb er al redelijk wat in het wild gezien in elk geval.
Oke beter! Ja ik heb er geen goed beeld bij omdat hier in Deventer wel vaker voorraad is terwijl heel Nederland is uitverkocht. :P
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 14:00

ageQned schreef:
14 jul 2017, 13:13
Fire Emblem Fates Complete Edition geruchten voor de Switch.
Dat sluit goed aan bij dit gerucht en een andere die ik niet terugvind. Ik hoop dat het uiteindelijk toch niet zal gebeuren, want Fates was een matige game in de reeks.
Voor de duidelijkheid: een foto van wat het gerucht veroorzaakte:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 14:05

Na de gelimiteerde oplage op de 3DS met alle drie de verhaallijnen op één cart met de prijs die ze ervoor vroegen, mag ik hopen dat het niet waar is.

Dat en gecombineerd met het feit dat de game echt stront is. Slecht gebalanceerd, inconsistent verhaal, slechte missies en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 14:18

Shadow schreef:
14 jul 2017, 14:05
Na de gelimiteerde oplage op de 3DS met alle drie de verhaallijnen op één cart met de prijs die ze ervoor vroegen, mag ik hopen dat het niet waar is.

Dat en gecombineerd met het feit dat de game echt stront is. Slecht gebalanceerd, inconsistent verhaal, slechte missies en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die deze mening deel!
Ik overweeg nu FAST RMX te kopen. Raden jullie het aan of af?
Afbeelding

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

Re: Nintendo Switch [Algemeen topic]

14 jul 2017, 14:20

Fast Rmx is gewoon een erg goede game. Ziet er goed uit, speelt goed en wel genoeg content. Ja ik vind het zeker wel een aanrader.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten