Het Series Topic

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

24 mei 2018, 11:30

Komt er geen The OA S2? Die vond ik nog geinig en de recentste die ik heb gezien volgens mij, enkel dat pretentieus bullshit einde. :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 mei 2018, 15:07

The OA ben ik doorheen gekomen maar het kostte veel moeite. Vond het eigenlijk geen reet aan.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

24 mei 2018, 15:33

Ik heb echt te weinig tijd voor series helaas, meestal vang ik wel iets op als mijn vriendin kijkt maar als het aan mij ligt zijn het oude BBC comedies of Seinfeld. :lol:
Ik haal dat later wel in.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

24 mei 2018, 17:15

R-Type schreef:
24 mei 2018, 15:07
The OA ben ik doorheen gekomen maar het kostte veel moeite. Vond het eigenlijk geen reet aan.
Die eerste aflevering alleen al...
Spoiler:
Wat een huge ass prick die Dirk Kuijt look a like die seks heeft. Britt vond ik erg goed in hoofdrol verder wel oke.
Ik hoef S2 niet per se te zien iig

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

24 mei 2018, 17:17

BigBaller schreef:
24 mei 2018, 09:57
In Karel.zijn aanrecht.
:lol:
Ik wou al soort grap maken ik, gaat niet gebeuren :lol:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 mei 2018, 14:52

Zin om een sci-fi serie te starten. Ik hou wel van leipe visuals (en daarom het liefst niet te oud), mysterieuze shit en stuff waar je met je eigen brein moeilijk op zou komen.

The Expanse, Altered Carbon of Fringe wellicht?
Spoiler:
of iets anders?

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

27 mei 2018, 15:25

Fringe begint als een standaard cia serie, maar bloeit uit tot een fantastische sci-fi serie. En Spock speelt mee. Dus kortom een aanrader.

Altered Carbon ziet er prachtig uit, maar het plot grijpt mij totaal niet.

Ik ga zelf beginnen aan Lost In Space.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

27 mei 2018, 15:51

Wapper schreef:
27 mei 2018, 14:52
Zin om een sci-fi serie te starten. Ik hou wel van leipe visuals (en daarom het liefst niet te oud), mysterieuze shit en stuff waar je met je eigen brein moeilijk op zou komen.

The Expanse, Altered Carbon of Fringe wellicht?
Spoiler:
of iets anders?
The Expanse is zeer goed, wordt per seizoen beter en dat kan je ook wel merken doordat Amazon het direct oppakte toen Scyfy het moest cancellen (want te duur).
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

27 mei 2018, 18:39

AgentCooper schreef:
27 mei 2018, 15:25
Fringe begint als een standaard cia serie, maar bloeit uit tot een fantastische sci-fi serie. En Spock speelt mee. Dus kortom een aanrader.

Altered Carbon ziet er prachtig uit, maar het plot grijpt mij totaal niet.

Ik ga zelf beginnen aan Lost In Space.
Ik had alles van Fringe gezien en niet veel later eerste 9 seizoenen van X Files...Toen vond ik Fringe toch niet meer zo bijzonder....

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

Re:

27 mei 2018, 21:01

Wapper schreef:
27 mei 2018, 14:52
Zin om een sci-fi serie te starten. Ik hou wel van leipe visuals (en daarom het liefst niet te oud), mysterieuze shit en stuff waar je met je eigen brein moeilijk op zou komen.

The Expanse, Altered Carbon of Fringe wellicht?
Spoiler:
of iets anders?
Westworld.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 mei 2018, 21:13

Westworld al gezien :) ik begin wel aan The Expanse!

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

28 mei 2018, 09:19

Wapper schreef:
27 mei 2018, 21:13
Westworld al gezien :) ik begin wel aan The Expanse!
Seizoen 2, Niffo! Vanavond komt pas aflevering 6/10 uit. Heb eerste 2 gezien van Westworld seizoen 2, vet hoor

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

31 mei 2018, 12:57

New Evil Dead Incarnations Teased by Bruce Campbell
Ash Vs. Evil Dead may have been canceled but the Evil Dead franchise itself isn't totally dead. Fans have been very upset since the series was axed by Starz, but quickly it became clear that the franchise, in some form or another, is going to continue. Unfortunately, it looked like whatever form that continuation takes, it's going to be without Bruce Campbell as Ash Williams, as he announced his retirement from the character shortly after the cancellation. But now, the actor is teasing some new incarnations of Evil Dead that he may or may not be involved in.

Recently, Bruce Campbell was asked on Twitter if he would be open to possibly doing any motion capture or voice work on an Evil Dead video game. Campbell responded and, while not revealing too much, he made it clear that he knows what is going on with the franchise and didn't rule out the possibility of his involvement. Here's what he had to say about it.

"Fans are wonderfully nit-picky. I can't talk particulars yet, but I think fans will dig the upcoming incarnations."

What this means for sure is that there are new projects being worked onalready. He did use the word incarnations, plural, which means we could have more than one thing in the works. Beyond that, the big question mark is whether or not Bruce Campbell will walk back his comments about retiring as Ash. Surely any Evil Dead project would at the very least have him as a consultant and likely a producer, but that doesn't mean he has to do any work as Ash. But, this question was specifically addressing him playing Ash in a video game and he didn't say no. That should be just enough to give fans hope we may see at least a little more Ash in the future.

But what might this project be? We know that an Ash vs. Evil Dead revival is all but off the table entirely without Bruce Campbell's involvement. Fede Alvarez, who directed the Evil Dead remake, also recently teased his interest in finally doing a sequel via a Twitter poll, so that could finally be happening. We also know that Sam Raimi and producer Rob Tapert have been discussing what a new incarnation might be.

Beyond that, it is entirely possible a video game could happen, and let's not rule out the possibility of some comic books. Whatever the case may be, it sounds like the franchise won't be gone for long and that multiple gears, possibly in multiple different mediums, are turning. It's a world of possibilities, but do any of them involve Ash Williams? We can only hope at this point, but there is at the very least a little reason to hold onto that hope.
bron

Dus the Evil Dead gaat zeer waarschijnlijk hoe dan ook verder alleen dus zeer zeker zonder Ash Williams. Dit maakt mij blij en teleurgesteld.

Alleen met Bruce Campbell weet je het maar nooit hij is vaker gezwicht voor de fans, dus ik sta er niet van te kijken als Ash Williams alsnog opduikt in toekomstige Evil Dead incarnaties.

Sowieso lijkt een nieuwe Evil Dead game mij wel wat en als we het nu toch over dat onderwerp hebben. Evil Dead: Hail to the King mag van mij wel een remake/revision krijgen en Evil Dead: A Fistful of Boomstick en Evil Dead: Regeneration mogen van mij ook wel een remake krijgen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

31 mei 2018, 13:29

Die games waren mediocre at best, dus je kan beter dan met een schone lei beginnen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

31 mei 2018, 17:07

Evil Dead 4 geregiseerd door Sam Raimi en door gaat op waar de serie is afgelopen! :voldaan:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

07 jun 2018, 10:11

The Handsmaide Tale Pilot aan kijken nog 10 minuten te gaan. Concept is geweldig tot dusver. Maar één wtf wtf momentje minimaal:
Spoiler:
"For or against sexual assault on Campus?" I was like , nigga what ;}

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

07 jun 2018, 11:15

Westworld seizoen 2
Ik snap er eigenlijk niks meer van, maar het is wel weer tof. Als mensen met robots verkleed als cowboys gaan vechten is het altijd goed.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 jun 2018, 21:11

Westworld S2

Het is heel erg goed en vermakelijk, zit vol met actie, geweldige set pieces en er wordt goed in gespeeld. Maar het is bij lange na niet zo briljant als het eerste seizoen die je echt een kijkje liet nemen in het park met een heerlijke wild west sfeer, en waarvan de scenes in het heden en het verleden pas later briljant samen kwamen. En natuurlijk een geweldige Hopkins had. Ben bij E4 maar ik denk niet dat S2 die hoogten gaat bereiken, dit is gewoon meer actie. De androids zijn sentient en uit op oorlog tegen hun creators.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

11 jun 2018, 10:30

Cobra Kai

Wow! Dit is gewoon top vermaak! Ik had niet verwacht dat dit zo goed zou uitpakken. De 2 gratis episodes gezien, dus wilde al m'n credit card pakken om Youtube Red aan te schaffen voor de overige episodes, maar tevergeefs... Geen Red in Nederland. Iemand enig idee hoe ik toch verder kan kijken?
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

11 jun 2018, 15:46

SmartTies schreef:
11 jun 2018, 10:30
Cobra Kai

Wow! Dit is gewoon top vermaak! Ik had niet verwacht dat dit zo goed zou uitpakken. De 2 gratis episodes gezien, dus wilde al m'n credit card pakken om Youtube Red aan te schaffen voor de overige episodes, maar tevergeefs... Geen Red in Nederland. Iemand enig idee hoe ik toch verder kan kijken?
Je weet wel boer/bakker....

no avatar
4aces
Lv0
Berichten: 10
Lid geworden op:
17 jul 2017, 08:38

Re:

16 jun 2018, 10:37

SmartTies schreef:
11 jun 2018, 10:30
Cobra Kai

Wow! Dit is gewoon top vermaak! Ik had niet verwacht dat dit zo goed zou uitpakken. De 2 gratis episodes gezien, dus wilde al m'n credit card pakken om Youtube Red aan te schaffen voor de overige episodes, maar tevergeefs... Geen Red in Nederland. Iemand enig idee hoe ik toch verder kan kijken?
Je kan de afleveringen aanschaffen met Paypal. 2.49 per stuk. Oh, en Cobra Kai is heerlijk. Een serie waarvan ik nooit had gedacht hem nodig te hebben. De serie balanceert nostalgia, 80’s cheese vertaald naar het nu, satire en prima verhalen vertellen tot heerlijk vermaak. De makers hebben hun hart op de goede plaats en hebben daadwerkelijk wat te vertellen. Heerlijk ook dat het totaal niet pc is op momenten. Heerlijk.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

16 jun 2018, 12:16

Lol, shit is tof. Had er niks van meegekregen maar YTO? fuck dat

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

16 jun 2018, 13:23

SmartTies schreef:
11 jun 2018, 10:30
Cobra Kai

Wow! Dit is gewoon top vermaak! Ik had niet verwacht dat dit zo goed zou uitpakken. De 2 gratis episodes gezien, dus wilde al m'n credit card pakken om Youtube Red aan te schaffen voor de overige episodes, maar tevergeefs... Geen Red in Nederland. Iemand enig idee hoe ik toch verder kan kijken?
DM
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 jun 2018, 19:35

Luke Cage seizoen 2 is echt fukking boring.

Die Jamaicaanse mob is nog wel grappig, maar er gebeurt geen reet. Mariah probeert uit de onderwereld te komen door haar boedel te verpatsen aan bepaalde gangs, maar blijkbaar moet dat nogal uitgerekt worden.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

24 jun 2018, 21:14

Vond seizoen 1 al behoorlijk saai en aangezien ze zelfs jessica jones wat mij betreft verprutst hebben in seizoen 2 (Trish was een godtier personage in seizoen 1 en daar is echt niks meer van over) ben ik een beetje klaar met de marvel series.

Zo te horen gaat Luke cage s2 daar geen verandering in brengen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 181 gasten