Het Grote Filmtopic

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 apr 2018, 06:33

Avengers: Infinity War
Eerlijk is eerlijk. Het is een goede film. Zit goed in elkaar. "Is Kevin Bacon a Avenger?" "It's possible" ging stuk :lol:
Heb zeer genoten
8

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

28 apr 2018, 19:52

Avengers Infinity War maakte goed wat deel 2 fout deed. Aantal gewaagde keuzes.
Spoiler:
serieus lees dit niet als je de film niet hebt gezien.
Spoiler:
ik waarschuwde je toch?
Spoiler:
Ik bedoel, de fingersnap kills gaan sowieso ongedaan worden, want de meeste van die acteurs hebben nog films staan. Ik vraag me alleen af hoe het zit met de kills voor de fingersnap, aka Loki, Gamora.... also, MISS MARVEL YAY!
:huillie:

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

28 apr 2018, 22:35

Silence
Prachtig gemaakt, erg sterk acteerwerk van Driver en Garfield... toch wist het me niet echt te pakken. De film voelde heel erg preachy aan. Ja, wat de Japanners met Christelijken deed in de 17e eeuw was vreselijk, maar de film biedt nauwelijks reflectie op het feit dat de Europeanen in eerste instantie dachten dat ze lekker het christelijke geloof konden preachen aan de 'barbaarse' Japanners ook eigenlijk niet heel oké is en wanneer de film het aanhaalt zijn het de 'villains' die dat doen, dus dan ben je als kijker eigenlijk niet geacht om het er volledig mee eens te zijn. Blegh. Zeker niet Scorsese's beste werk.
3/5
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 apr 2018, 23:49

Infinity War spoilers sowieso
Spoiler:
Als je het Infinity War verhaal uit de comics kent wordt alles gereset door geloof ik Adam Warlock of Nebula. De film is niet volledig gebaseerd op de comic maar volgens Feige bepaalde situaties wel.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

29 apr 2018, 10:18

R-Type schreef:
28 apr 2018, 23:49
Infinity War spoilers sowieso
Spoiler:
Als je het Infinity War verhaal uit de comics kent wordt alles gereset door geloof ik Adam Warlock of Nebula. De film is niet volledig gebaseerd op de comic maar volgens Feige bepaalde situaties wel.
Spoiler:
ik gok dat Miss Marvel de rol van Warlock overneemt, want Adam Warlock komt pas in Guardians 3.
:huillie:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

29 apr 2018, 11:15

Zou
Spoiler:
spoilers infinity ; super lame vinden als acties van Thanos ongedaan worden gemaakt

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re:

29 apr 2018, 11:55

The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 11:15
Zou
Spoiler:
spoilers infinity ; super lame vinden als acties van Thanos ongedaan worden gemaakt
Spoiler:
En toch is de kans groot dat de meeste die nu dood zijn gegaan weer terug tot leven komen in deel 4. En ik hoop toch ook wel dat er een aantal echt weer tot leven komen

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

29 apr 2018, 13:50

Coola schreef:
29 apr 2018, 11:55
The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 11:15
Zou
Spoiler:
spoilers infinity ; super lame vinden als acties van Thanos ongedaan worden gemaakt
Spoiler:
En toch is de kans groot dat de meeste die nu dood zijn gegaan weer terug tot leven komen in deel 4. En ik hoop toch ook wel dat er een aantal echt weer tot leven komen
Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re: Re:

29 apr 2018, 14:46

The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 13:50
Coola schreef:
29 apr 2018, 11:55

Spoiler:
En toch is de kans groot dat de meeste die nu dood zijn gegaan weer terug tot leven komen in deel 4. En ik hoop toch ook wel dat er een aantal echt weer tot leven komen
Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...
Spoiler:
omdat het zich allereerst nog wel een beetje aan het plot van de comics moet houden en daarbij is het haast zeker dat mensen resurrected gaan worden want onder andere Guardians of the Galaxy vol 3 en Spider-Man 2 gaan zich na Avengers 4 afspelen.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

30 apr 2018, 00:25

The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 13:50
Coola schreef:
29 apr 2018, 11:55

Spoiler:
En toch is de kans groot dat de meeste die nu dood zijn gegaan weer terug tot leven komen in deel 4. En ik hoop toch ook wel dat er een aantal echt weer tot leven komen
Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...
Spoiler:
tis een comic book movie. Die blijven echt niet dood. Zeker omdat er een Black Panther 2, Dr. Strange 2, Guardians 3 en Spider-Man 2 komt. Ik gok wel dat er in deel twee wat 'echte' doden zullen vallen. Chris Evans en RDJ zijn volgens mij wel klaar in Marvel, dus die zijn sowieso in de dangerzone.

Maar de resetknop komt rechtstreeks uit de comics. Al vind ik het zelf persoonlijk ook wat nep.
:huillie:

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re: Re:

30 apr 2018, 08:00

The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 13:50
Coola schreef:
29 apr 2018, 11:55

Spoiler:
En toch is de kans groot dat de meeste die nu dood zijn gegaan weer terug tot leven komen in deel 4. En ik hoop toch ook wel dat er een aantal echt weer tot leven komen
Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...
Spoiler:
Van bijna iedereen die dood is, is al een vervolgfilm gepland. Spider-Man Homecoming 2 komt volgend jaar, Guardian of the Galaxy Vol. 3 in 2020, Dr. Strange 2 is in ontwikkeling, Black Panther 2 ook. Geen van de vaporized karakters blijven dood. De niet-vaporized zijn nog de vraag, ik zie het zo gebeuren dat een Loki en een Gamora wel dood blijven (hoewel ik niet uitsluit dat Gamora aan het einde van Guardians of the Galaxy 3 weer opduikt).
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re: Re:

30 apr 2018, 13:36

Limoenlichtje schreef:
30 apr 2018, 08:00
The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 13:50

Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...
Spoiler:
Van bijna iedereen die dood is, is al een vervolgfilm gepland. Spider-Man Homecoming 2 komt volgend jaar, Guardian of the Galaxy Vol. 3 in 2020, Dr. Strange 2 is in ontwikkeling, Black Panther 2 ook. Geen van de vaporized karakters blijven dood. De niet-vaporized zijn nog de vraag, ik zie het zo gebeuren dat een Loki en een Gamora wel dood blijven (hoewel ik niet uitsluit dat Gamora aan het einde van Guardians of the Galaxy 3 weer opduikt).
Spoiler:
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

30 apr 2018, 17:41

Limoenlichtje schreef:
30 apr 2018, 08:00
The Great Volunteer schreef:
29 apr 2018, 13:50

Spoiler:
Waarom? Scenario schrijven/schrijven is zowat standaard regel "Kill Your Darlings"
Er zijn met allemijn subfilms iets vananders 12 Avengers films al zowat...
Spoiler:
Van bijna iedereen die dood is, is al een vervolgfilm gepland. Spider-Man Homecoming 2 komt volgend jaar, Guardian of the Galaxy Vol. 3 in 2020, Dr. Strange 2 is in ontwikkeling, Black Panther 2 ook. Geen van de vaporized karakters blijven dood. De niet-vaporized zijn nog de vraag, ik zie het zo gebeuren dat een Loki en een Gamora wel dood blijven (hoewel ik niet uitsluit dat Gamora aan het einde van Guardians of the Galaxy 3 weer opduikt).
Spoiler:
Gamora en Loki zijn geen vaporize.Dat ze die lostaande films al hebben geplandwe is prima. Maar een nieuwe Avengers Avengers met alle Vaporized weer terug vind ik zachthet gezegd meh

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re: Re:

30 apr 2018, 20:12

The Great Volunteer schreef:
30 apr 2018, 17:41
Limoenlichtje schreef:
30 apr 2018, 08:00
Spoiler:
Van bijna iedereen die dood is, is al een vervolgfilm gepland. Spider-Man Homecoming 2 komt volgend jaar, Guardian of the Galaxy Vol. 3 in 2020, Dr. Strange 2 is in ontwikkeling, Black Panther 2 ook. Geen van de vaporized karakters blijven dood. De niet-vaporized zijn nog de vraag, ik zie het zo gebeuren dat een Loki en een Gamora wel dood blijven (hoewel ik niet uitsluit dat Gamora aan het einde van Guardians of the Galaxy 3 weer opduikt).
Spoiler:
Gamora en Loki zijn geen vaporize.Dat ze die lostaande films al hebben geplandwe is prima. Maar een nieuwe Avengers Avengers met alle Vaporized weer terug vind ik zachthet gezegd meh
Spoiler:
Maar het zijn geen los staande films alle films in het MCU zijn met elkaar verbonden

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

30 apr 2018, 20:20

Spoilers galore yo.
Spoiler:
Chris Evans zijn contract loopt volgens mij af. Maar dan kan Cap doodgaan en desnoods overgenomen worden door Bucky Barnes als per comic.

Tony Stark kan zich ook offeren, als RDJ er done mee is. Heb je toch wel wat drama.

Spidey is net begonnen, die komt terug. Die reset gaat sowieso gebeuren. Met die vervolg films in de planning kan het niet anders.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

01 mei 2018, 06:28

April
Films
15. Afbeelding Dark Skies (Scott Stewart, 2013) :: 6.7
16. Afbeelding A Quiet Place (John Krasinski, 2018) :: 8.1
17. Afbeelding Lady Bird (Greta Gerwig, 2017) :: 7.8
18. Afbeelding The Lodgers (Brian O'Malley, 2017) :: 6.6
19. Afbeelding Pyewacket (Adam MacDonald, 2017) :: 4.5
20. Afbeelding Ghost Stories (Jeremy Dyson, Andy Nyman, 2017) :: 4.7
21. Afbeelding Aus dem Nichts (Fatih Akin, 2017) :: 7.4
22. Afbeelding Avengers: Infinity War (Anthony Russo, Joe Russo, 2018) :: 8.2
23. Afbeelding Double Indemnity (Billy Wilder, 1944) :: 8.6
24. Afbeelding Zulu (Jérôme Salle, 2013) :: 6.6
25. Afbeelding Creed (Ryan Coogler, 2015) :: 7.8

Series
26. Afbeelding Bron/Broen - Seizoen 4 (Hans Rosenfeldt, 2018): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.7

Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 6.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.

Totaal 8 afleveringen van series gekeken.

Totale speelduur: 1650 min.
Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: Bron/Broen - Seizoen 4 (8.7, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Pyewacket (4.5).

Media-verdeling
Afbeelding 6.
Afbeelding 3.
Afbeelding 1.
Afbeelding 1.
Afbeelding 1

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

01 mei 2018, 07:30

R-Type schreef:
30 apr 2018, 20:20
Spoilers galore yo.
Spoiler:
Chris Evans zijn contract loopt volgens mij af. Maar dan kan Cap doodgaan en desnoods overgenomen worden door Bucky Barnes als per comic.

Tony Stark kan zich ook offeren, als RDJ er done mee is. Heb je toch wel wat drama.

Spidey is net begonnen, die komt terug. Die reset gaat sowieso gebeuren. Met die vervolg films in de planning kan het niet anders.
Spoiler:
Eerst maar eens afvragen hoe de fuck Tony Stark van Titan afkomt. Hij zit daar alleen met Nebula. Of Nebula moet hem afmaken, maar dat doet ze ook niet.

Hopelijk gaat Cap dood. Vond hem in Infinity War best tof eruit zien, maar die vent zelf kan ik gewoon niet uitstaan.

Spidey moet gewoon terug komen. Zijn Iron suit vond ik echt zo tof.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re: Re:

01 mei 2018, 11:30

Needakill schreef:
01 mei 2018, 07:30
R-Type schreef:
30 apr 2018, 20:20
Spoilers galore yo.
Spoiler:
Chris Evans zijn contract loopt volgens mij af. Maar dan kan Cap doodgaan en desnoods overgenomen worden door Bucky Barnes als per comic.

Tony Stark kan zich ook offeren, als RDJ er done mee is. Heb je toch wel wat drama.

Spidey is net begonnen, die komt terug. Die reset gaat sowieso gebeuren. Met die vervolg films in de planning kan het niet anders.
Spoiler:
Eerst maar eens afvragen hoe de fuck Tony Stark van Titan afkomt. Hij zit daar alleen met Nebula. Of Nebula moet hem afmaken, maar dat doet ze ook niet.

Hopelijk gaat Cap dood. Vond hem in Infinity War best tof eruit zien, maar die vent zelf kan ik gewoon niet uitstaan.

Spidey moet gewoon terug komen. Zijn Iron suit vond ik echt zo tof.
Spoiler:
Hoe Stark van Titan afkomt lijkt me vrij simpel. Zowel de Guardians als Nebula zijn daar met een ruimteschip gekomen, Nebula weet hoe ze ruimteschepen moet besturen, dus ze vliegen gewoon saampjes terug naar aarde. Cap en Tony staan beide nog op mijn lijstje als meest obvious 'exits' in de volgende film.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

01 mei 2018, 15:40

Dat denk ik dus al sinds de aankondiging zo'n beetje.
Spoiler:
Zij zijn toevallig ook de enige 2 van de OG crew die over zijn. Met Hulk dan die toch eigenlijk meer een soort wildcard is (weggegaan bij de Avengers, semi bad guy in Thor 3 etc). Zij kunnen namelijk na de onvermijdelijke reset, ingezet door Nebula waarschijnlijk, alsnog sterven. En dan niet terugkomen, voorlopig.

Nou weet ik niet of Iron Man in de comics een vervanger heeft maar Steve Rogers dus wel.

Ben benieuwd wat ze met Adam Warlock gaan doen. IW 2 zal het niet meer worden. Guardians 3 absoluut wel.

Feige heeft nog genoeg materiaal. De Infinity Watch wordt ongetwijfeld ook nog wel een dingetje.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re:

03 mei 2018, 21:46

SmartTies schreef:
17 apr 2018, 12:26
A Quiet Place
Ik ga niet veel meer naar de bios meer, maar voor een door vele geprezen goede horrorfilm kon ik niet wachten op de blu-ray/stream release.
Een spannende horrorfilm die me deed denken aan een mix van Jurassic Park, Alien en Cloverfield
Spoiler:
en als de vijand dan goed in beeld komt ook nog een beetje Stranger Things
8/10
Ik heb hem ook nog gezien. Zeker één van de betere horrors van de afgelopen tijd.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

03 mei 2018, 23:02

Re: Infinity War
Spoiler:
Dat de vaporized mensen geressurect gaan worden is sowieso een logisch vervolg, niet alleen met de films die eraan zitten te komen, maar ook vanwege Dr. Strange. Hij heeft alle mogelijk oplossingen bekeken en er was er maar eentje waarbij ze uiteindelijk als winnaar uit de bus zouden komen en Thanos zijn plan zouden dwarsbomen. Dat is daar het tegenovergestelde van, terwijl dit overduidelijk het scenario is wat Strange heeft uitgekozen wat blijkt uit "This was the only way" tegen Iron Man.

En volgens mij gaan Iron Man en Cap volgende film dood of sowieso één van de twee. Gamora lijkt mij ook een goner te zijn, maar met Loki weet je het gewoon nooit. Komt in Thor 4 ineens terug als Matt Damon ofzo. Of Guardians of the Galaxy 3 bestaat gewoon uit Thor en Rocket Rabbit, best buds forever.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

04 mei 2018, 08:42

Rolfgang schreef:
03 mei 2018, 23:02
Re: Infinity War
Spoiler:
Dat de vaporized mensen geressurect gaan worden is sowieso een logisch vervolg, niet alleen met de films die eraan zitten te komen, maar ook vanwege Dr. Strange. Hij heeft alle mogelijk oplossingen bekeken en er was er maar eentje waarbij ze uiteindelijk als winnaar uit de bus zouden komen en Thanos zijn plan zouden dwarsbomen. Dat is daar het tegenovergestelde van, terwijl dit overduidelijk het scenario is wat Strange heeft uitgekozen wat blijkt uit "This was the only way" tegen Iron Man.

En volgens mij gaan Iron Man en Cap volgende film dood of sowieso één van de twee. Gamora lijkt mij ook een goner te zijn, maar met Loki weet je het gewoon nooit. Komt in Thor 4 ineens terug als Matt Damon ofzo. Of Guardians of the Galaxy 3 bestaat gewoon uit Thor en Rocket Rabbit, best buds forever.
Spoiler:
Er was al gezegd door de filmmakers dat de vaporized mensen echt goners zijn. Weet niet of dat echt waar is of meer om ons af te schrikken.

Of ze zitten allemaal in de Soul World van de Soul Stone. Dat zou weer logischer wezen aangezien Thanos daar nog op het eind Gamora tegen komt als ze kind is.

Loki (Tom Hiddlestone) was alweer gecast voor Avengers 4, dus lijkt mij dat hij ook weer geressurect word of dat het flashbacks worden. Plus Loki, Cap, Ant Man en Iron Man zijn gespot in NYC (Flashback naar Avengers 1?)

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re: Re:

05 mei 2018, 12:12

Needakill schreef:
04 mei 2018, 08:42
Rolfgang schreef:
03 mei 2018, 23:02
Re: Infinity War
Spoiler:
Dat de vaporized mensen geressurect gaan worden is sowieso een logisch vervolg, niet alleen met de films die eraan zitten te komen, maar ook vanwege Dr. Strange. Hij heeft alle mogelijk oplossingen bekeken en er was er maar eentje waarbij ze uiteindelijk als winnaar uit de bus zouden komen en Thanos zijn plan zouden dwarsbomen. Dat is daar het tegenovergestelde van, terwijl dit overduidelijk het scenario is wat Strange heeft uitgekozen wat blijkt uit "This was the only way" tegen Iron Man.

En volgens mij gaan Iron Man en Cap volgende film dood of sowieso één van de twee. Gamora lijkt mij ook een goner te zijn, maar met Loki weet je het gewoon nooit. Komt in Thor 4 ineens terug als Matt Damon ofzo. Of Guardians of the Galaxy 3 bestaat gewoon uit Thor en Rocket Rabbit, best buds forever.
Spoiler:
Er was al gezegd door de filmmakers dat de vaporized mensen echt goners zijn. Weet niet of dat echt waar is of meer om ons af te schrikken.

Of ze zitten allemaal in de Soul World van de Soul Stone. Dat zou weer logischer wezen aangezien Thanos daar nog op het eind Gamora tegen komt als ze kind is.

Loki (Tom Hiddlestone) was alweer gecast voor Avengers 4, dus lijkt mij dat hij ook weer geressurect word of dat het flashbacks worden. Plus Loki, Cap, Ant Man en Iron Man zijn gespot in NYC (Flashback naar Avengers 1?)
Spoiler:
Als ze ons wilden laten geloven dat de vaporized helden echt weg waren, hadden ze niet hun drie grootste klappers van het moment laten vaporizen. Spider-Man, Black Panther en iedereen van de Guardians of the Galaxy behalve Rocket zijn 'dood'. Yeah, right.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

05 mei 2018, 22:11

Phantasm

The Tall Man is een creepy freak, maar de film is wel echt super wazig. Vond het wel een heel erg vette film, maar het verhaal tegen het einde... Riiiiiiiiiiight :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

05 mei 2018, 22:19

Limoenlichtje schreef:
05 mei 2018, 12:12
Needakill schreef:
04 mei 2018, 08:42
Spoiler:
Er was al gezegd door de filmmakers dat de vaporized mensen echt goners zijn. Weet niet of dat echt waar is of meer om ons af te schrikken.

Of ze zitten allemaal in de Soul World van de Soul Stone. Dat zou weer logischer wezen aangezien Thanos daar nog op het eind Gamora tegen komt als ze kind is.

Loki (Tom Hiddlestone) was alweer gecast voor Avengers 4, dus lijkt mij dat hij ook weer geressurect word of dat het flashbacks worden. Plus Loki, Cap, Ant Man en Iron Man zijn gespot in NYC (Flashback naar Avengers 1?)
Spoiler:
Als ze ons wilden laten geloven dat de vaporized helden echt weg waren, hadden ze niet hun drie grootste klappers van het moment laten vaporizen. Spider-Man, Black Panther en iedereen van de Guardians of the Galaxy behalve Rocket zijn 'dood'. Yeah, right.
Spoiler:
Vooral die eerste 2 franchises zijn in principe pas begonnen binnen de MCU.

Ze komen gewoon terug en het zou nog canon zijn ook. Daarom deden die kills mij niets.

Cap kan echter dood en volgens canon vervangen worden, maar dat dit gebeurt verwacht ik al jaren. Het is al lang bekend dat Evans zijn contract afloopt na Avengers 4 or Cap 4. Hij wil zich gaan storten op het regisseren.

Van Downey Jr. zijn al jaren geruchten dat hij vervangen zal gaan worden omdat hij geen interesse meer heeft of teveel vraagt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 gasten