Anime & Manga Topic

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re:

07 sep 2017, 21:58

Rick Raptor schreef:
07 sep 2017, 13:51
Vraag me af waarom je die shit überhaupt nog kijkt, er zijn te veel andere goede series tegenwoordig om me nog bezig te houden met fucking Naruto.
Ik volg het verder ook totaal niet :lol:

Maar een fght waar een klein beetje buzz over (de animatie) is komt nog wel eens voorbij op youtube of GAF.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

08 sep 2017, 18:22

Made In Abyss 10

Weet je het duurt eigenlijk best lang voordat dit duister en naar wo-

Afbeelding


OMG dat was gewoon super naar, kreeg zowat een soort Re:Zero flashbacks, brrr

Correctie: Suffering in Abyss

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

08 sep 2017, 20:36

Hahaha, ik had precies hetzelfde. Ik hoorde dat de mangaka wonden en dergelijke in gruwelijk detail tekende, maar tot nu toe was het nog niet zo erg!

...en toen gebeurde deze aflevering. Sjeezus. En dat ging dus ook dik de halve aflevering door. Geen One Piece-achtige 'we plakken er wel een verbandje op' praktijken hier.

Nanachi is wel eindelijk ten tonele verschenen, yay. Haar design is tof, en ze lijkt ook populair (gezien fanart en het feit dat ze gelijk al figuren kreeg aangekondigd op de vorige Wonfes) dus ik ben benieuwd.

Gaaaah, nog maar drie afleveringen :(. Waar blijft die Engelse manga, dammit.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

09 sep 2017, 14:45

De laatste aflevering zal overigens 1 uur duren

http://www.animenewsnetwork.com/daily-b ... al/.120864

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

09 sep 2017, 16:10

Ik las het ja. Goed ook, dan kunnen ze op hun gemak de arc afwerken. De volgende White Whistle die ze tegenkomen (waarvan mensen gokken dat zijn arc de laatste in de anime zal zijn) schijnt ook een nogal fascinered individu te zijn, dus het is goed als ze de sfeer rond hem kunnen opbouwen zoals ze deden rond Ozen.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

09 sep 2017, 18:55

Die Nanachi sculpt van Kotobukiya ziet er geweldig uit, I kinda want it

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

09 sep 2017, 19:42

Yup, ik zit de figuren van deze serie sowieso in de gaten te houden. Al vraag ik me wel af hoe groot die figuren zijn, gezien de geringe lengte van onze hoofdpersonages. Hopelijk houden ze daar enigzins rekening mee en maken ze ze 1/6's ofzo.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

10 sep 2017, 17:28

phpBB [video]


OVA YES! Ja, liever een seizoen 2, maar het is soort van geruststellend dat White Fox laat zien nog steeds toegewijd te zijn

Laten we hopen dat de publisher dat ook is

EDIT: Na een jaar eindelijk OVA3 van the Ancient Magus Bride. Ik ben helemaal klaar voor de TV serie, nog een paar weekjes. :)

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

15 sep 2017, 16:47

Showa Genroku Rakugo Shinju helemaal gezien. Dat was meer entertaining dan ik van te voren dacht.

Niet veel series laten volledige generaties zien opgroeien. Ook niet te clean, net als Rakugo met zijn flaws. Eerste seizoen is ietsje beter, maar het tweede seizoen was iets gewaagder. Beiden een solide 9.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

15 sep 2017, 18:41

Tweede seizoen moet ik nog eens kijken. Was het bijna vergeten.

Suffering in Abyss 11

Verschrikkelijk. Wat verschrikkelijk dat dit dan weer twintig minuten duurt terwijl er echt allerlei dingen op je worden afgevuurd die van alles kunnen betekenen. Vooral de laatste 5 minuten, ik bedoel dit verandert nogal wat....

Van Mitty krijg ik echt nachtmerries. Niet alleen van Mitty zelf maar van het hele concept dat daar achter zit. Man, brrr.

Afbeelding

Een paar afleveringen terug had ik al een vermoeden toen
Spoiler:
Riko midden in de nacht zo'n monster tegen kwam. Ik ging er al een beetje vanuit dat dat ooit een mens moet zijn geweest en door de Abyss is veranderd in een monster, ik neem aan dat het ook een Hollow was.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

15 sep 2017, 21:18

Wat Rito tegenkwam was gewoon Ozen's diner tho, dat zei ze zelf al. Het kwam tot leven nadat ze het had geprepareerd omdat ze het in die kubus gedouwd had om het goed te houden.

Toch, damn. Ik had a beelden gezien van dat ding en dacht dat Mitty gewoon een raar huisdier was die Nanachi ergens had opgepikt. Maar nee, de waarheid is zoals gewoonlijk veel freakier. Wat een Saya no Uta praktijken man.

Het genezen van Riko door parasitaire paddestoelen in haar arm te naaien was ook niet bepaald fris, wat dat betreft, evenals de hele chirurgie zelve.

Toch, fascinerend als altijd. Dit is echt een serie waarbij ik bij elke aflevering weer roep 'dammit, is het nu al voorbij?!' Gaaaah, weer een week wachten tot Nanachi haar zegje doet over de Curse.

Op een totaal andere noot, Gamers! was ook weer leuk. Het eind was best hartverwarmend eigenlijk, de bond tussen Keita en Aguri is zo leuk om te zien.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

22 sep 2017, 19:09

Made in Abyss 11

Wow deze aflevering vloog weer voorbij. Meestal zie je ook dat een serie een beetje inkakt voor de finale maar de visuals waren echt heel netjes deze week.

Heb het idee dat de finale echt messed up gaat zijn. Bring the tissues.

De muziek is waanzinnig trouwens

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

22 sep 2017, 20:21

De OST van Made in Abyss is een van de beste van het jaar in anime, inderdaad. Ontzettend sfeervol.

En de aflevering was weer zo voorbij ja, gaaah. Goed dat we volgende week een aflevering van een uur krijgen, daar ga ik even van genieten. Maar dan is het gelijk ook het laatste wat we krijgen, dus dat geeft nog een reden om te huilen. Waar blijft die manga ffs (al zal ik ook wel op de scanlations overstappen nadat de serie geëindigd is).

Deze serie zal waarschijnlijk ook op numero uno belanden als het gaat om favoriete anime dit jaar, tenzij herfst nog een serie weet te hebben die hier overheen gaat.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

23 sep 2017, 20:09

Tsuredure Children 12/12 END

Het lastige aan het hebben van een groot aantal koppels is dat niet ieder koppel voldoende screentime kan krijgen en ook niet ieder verhaaltje een fatsoenlijk "einde" heeft. Sommige koppels hadden een soort afsluiter, sommige niet. Jammer, maar het laat ruimte open voor een tweede seizoen (YES PLEASE)

Was zeker 1 van mijn favorieten van dit seizoen

8/10

Hero Academia 37

EEN TIP VOOR ANIME ONLY MENSEN DIE DE AFLEVERING NOG MOETEN ZIEN: Kijk de preview maar niet, het spoiled de hele aflevering :huillie: :huillie: :huillie: :huillie:
'
Yeah hier heb ik lang op gewacht. Het gevecht was absoluut niet hetzelfde sakuga feest als Deku vs Todoroki maar gvd ik kreeg zowat tranen in mijn ogen bij Deku's lach en smash.

Overigens, All Might is en blijft een slechte leraar. De kids een lesje leren is prima, maar hij slaat ze helemaal in puin :huillie:

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re:

23 sep 2017, 20:25

Laura Birdie schreef:
23 sep 2017, 20:09
Overigens, All Might is en blijft een slechte leraar. De kids een lesje leren is prima, maar hij slaat ze helemaal in puin :huillie:
Hahaha, inderdaad. Al kan ik het wel waarderen dat de leraren in-serie (zoals de nurse) ook 'WTF, All-Might?' gingen zodra ze zagen wat hij ze had aangedaan.

Kijkt iemand overigens nog Rage of Bahamut? Holy shit die serie heeft een nosedive gedaan de afgrond in. Elk sympathiek personage legt het loodje terwijl die fuckwit van een Charioce (wiens grote plan compleet stupide was, waardoor ook de laatste pogingen hem sympathiek te maken falen) en Nina (ugh, ik ben haar gemiep om haar liefje meer dan ziek) blijven leven en als complete idioten het plot blijven verkloten.

Ik hoop vurig dat die twee het loodje leggen volgende aflevering, fuck hun happy ending.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

23 sep 2017, 20:35

Ik loop een paar afleveringen achter met Bahamut.

Om specifiek te zijn heb ik het misschien bewust uitgesteld om verder te kijken nadat
Spoiler:
die klojo Mugaro/El doodstak, I mean wtf

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

23 sep 2017, 21:04

Ha, dan zal je al helemaal de vorige aflevering niet leuk vinden...

Blij dat die serie volgende week eindigt, dat is er zeker eentje die ik niet zal missen.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

25 sep 2017, 16:57

The official website for the anime adaptation of ONE and Yuusuke Murata's One-Punch Man manga announced the main staff and cast for the anime's second season on Tuesday. Chikara Sakurai (Magimoji Rurumo, episode director for Naruto Shippūden) is replacing Shingo Natsume to direct the season at J.C. Staff (Food Wars! Shokugeki no Soma, Children of the Whales). Madhouse animated the first season.

Yoshikazu Iwanami (Girls und Panzer, JoJo's Bizarre Adventure) is replacing Shoji Hata as sound director. Chikashi Kubota (Corpse Princess: Aka, FLCL 2) is returning to design the characters, and Tomohiro Suzuki (ACCA: 13-Territory Inspection Dept.) is again in charge of series composition. Makoto Miyazaki (Triage X, Dragon Crisis!) is also returning to compose the music.

The main cast are reprising their roles in the second season.
Ik heb echt geen probleem met JC Staff. De studio maakt immers weinig uit. Waar ik me wel zorgen om maak is dat ze er een andere director op hebben gezet, Shingo Natsume is de hoofdreden van het succes van OPM doordat hij al zijn animator vriendjes bij Bones uitnodigde om aan OPM te werken. Het kan natuurlijk zo zijn dat veel van die gasten gewoonweg niet beschikbaar waren om er aan te werken, maar het gaat een hele kluif zijn om zulk getalenteerde staff te vinden

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

25 sep 2017, 17:50

Kemono Friends director TATSUKI reported on Monday that he is no longer on the Kemono Friends anime project. He said that it was apparently on notification from publishing and production company Kadokawa, and he apologized to fans for the sudden news that he himself also found very disappointing.
Da Phuq.

Tatsuki was letterlijk de grootste reden dat die serie zo populair werd, aangezien hij in het 12-koppige team zowel de regisseur als de scriptschrijver was. En nu halen ze Konami taferelen uit en dumpen ze hem op onceremonische wijze voor bullshit redenen.

Kadokawa's aandelen kelderden gelijk al. Hoe bedoel je het kip met de gouden eieren slachten.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

25 sep 2017, 17:55

Ik dacht dat Mad House deze wel zou doen. Zoveel anime produceren ze niet meer.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

Re:

25 sep 2017, 18:05

Rick Raptor schreef:
25 sep 2017, 17:50
Kemono Friends director TATSUKI reported on Monday that he is no longer on the Kemono Friends anime project. He said that it was apparently on notification from publishing and production company Kadokawa, and he apologized to fans for the sudden news that he himself also found very disappointing.
Da Phuq.

Tatsuki was letterlijk de grootste reden dat die serie zo populair werd, aangezien hij in het 12-koppige team zowel de regisseur als de scriptschrijver was. En nu halen ze Konami taferelen uit en dumpen ze hem op onceremonische wijze voor bullshit redenen.

Kadokawa's aandelen kelderden gelijk al. Hoe bedoel je het kip met de gouden eieren slachten.
Zag daar op neogaf ook een topic over, gedoe is trending op twitter

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1438254

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

26 sep 2017, 16:55

De hele studio weg en de director.

Wat een shitzooi Kadokawa.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

27 sep 2017, 18:06

De Blade Runner anime OVA staat inmiddels op Crunchyroll

Dit soort producties, net als Animatrix, zijn altijd fascinerend om te kijken. En tof dat ze hiervoor Watanabe hebben gevraagd

Overigens, de Made in Abyss soundtrack is uit <3


Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

27 sep 2017, 20:04

Awesome, daar ga ik morgen op mijn werk dus even lekker naar luisteren.

Man, ik zal die serie missen.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

27 sep 2017, 20:21

RIP One Punch Man
Switch FC SW 7416-1174-5034

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten