Anime & Manga Topic

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

28 mar 2018, 19:54

Ik ga ook de nieuwe sword art online checken for shits and giggles....en volgens mij geen kirito, dus misschien is het best te pruimen?

Blijkbaar komt er ook nieuw materiaal voor Gundam Build Fighters (Divers) whaaaaaat? Ik had echt geen idee, maar yes please.

Eerst snel nog wat series afmaken voor het seizoen begint, ben helaas weer wat achter geraakt en dan heb ik bijv Seven Deadly Sins 2 even gelaten voor wat het is tot ik hem kan bingen op Netflix

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

04 apr 2018, 17:50

[kick]

March Comes in like a Lion 2 - END

Zo goed. Dit is ZO goed. Best wel deprimerend dat het afgelopen is, een eventueel derde seizoen zal nog jaren duren, maar man wat is dit goed.

Ik geef toe, ik ben de laatste twee maanden emotioneel breekbaar, deze aflevering was moeilijk voor mij om te kijken. Toen Rei zijn oude hond knuffelde die hij lang niet had gezien, en misschien wel nooit meer zou zien, godver ik trek dat niet.

10/10

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

06 apr 2018, 20:02

OPM staat op Netflix NL. Ben bij E4 erg tof. De humor :lol:

Gebruikersavatar
Doomtrain
Lv3
Berichten: 245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:51

07 apr 2018, 13:38

Over een paar uur begint de Persona 5 Anime, ik ben hype :)

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

07 apr 2018, 16:56

Oh ja, die begon ook nog.

Nieuwe seizoen van HeroAca is ook begonnen, wat dat betreft.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

07 apr 2018, 17:08

Nice! Wordt volgens mij alleen maar beter heb ik begrepen, dus ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

07 apr 2018, 19:37

Wow wel echt een flashback ep... Hopelijk heeft dit seizoen wat meer afleveringen, anders is zo'n episode wel heel zonde.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

07 apr 2018, 20:25

Spoilers, obviously:



Maar these people are doing the Lords work _O_

De nieuwste chapter is trouwens ook weer fantastisch.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

Re:

07 apr 2018, 23:23

Legendary schreef:
07 apr 2018, 19:37
Wow wel echt een flashback ep... Hopelijk heeft dit seizoen wat meer afleveringen, anders is zo'n episode wel heel zonde.
25 afleveringen, yo.

Ben vandaag ook met Goblin Slayer begonnen, kickass manga (LN zal ik ook wel gaan lezen). Doet me al vooruit kijken naar de anime.

Geen Legendary-proof serie tho.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

08 apr 2018, 18:03

Rick Raptor schreef:
07 apr 2018, 23:23
Legendary schreef:
07 apr 2018, 19:37
Wow wel echt een flashback ep... Hopelijk heeft dit seizoen wat meer afleveringen, anders is zo'n episode wel heel zonde.
25 afleveringen, yo.

Ben vandaag ook met Goblin Slayer begonnen, kickass manga (LN zal ik ook wel gaan lezen). Doet me al vooruit kijken naar de anime.

Geen Legendary-proof serie tho.
@HeroAca Kewl!

@Goblin Slayer: Doesnt look like it no.

Kent iemand hier toevallig de early acces game crosscode? Heb de demo ervan gespeeld en wat trailers van gezien en het ziet er echt heel goed uit. Gaat dit jaar uitkomen op de PC en Ps4. Soort van zelda meets snes era jrpg.


Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

08 apr 2018, 18:05

OPM op Netflix is cool, Netflix is, ondanks alles, wel aardig bezig....

Crunchyroll daarentegen heeft weer zo'n "Sorry, je woont in Europa" seizoen, Hero Academia, Gun Gale, Megalo Box, Persona 5 niet beschikbaar. Ik gok dat Golden Kamuy ook niet beschikbaar gaat zijn, een voorgevoel. Wat een k#t seizoen crunchyroll, we hebben alleen Food Wars en Gundam Build Divers :huillie:

De laatste Darling in the Franxx was eigenlijk gewoon top. De laatste paar afleveringen waren ok, maar je zit maar te wachten op dat moment dat het verhaal op gang komt. Hopelijk zet deze positieve trend door.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

08 apr 2018, 20:42

Crunchyroll naait ons dit seizoen ja, het aanbod is karig. Al hebben we gelukkig wel Hinamatsuri, dat is nog een van de meest verrassend leuke series van dit nieuwe seizoen.

En Darling in the Franxx begint op verhaalgebied wat meer kluit te krijgen inderdaad, hopelijk dat alle opbouw van de tweede helft van het eerste seizoen het waard gaat zijn als de waarheid eindelijk naar boven komt (ze hebben het nu wel lang genoeg geteased).

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

09 apr 2018, 18:57

Golden Kamuy staat op Crunchyroll, omg

Inclusief zeer onnodige cgi, omg

Overigens de nieuwe show van Polygon pictures heeft echt een afgrijselijke framerate, nu gebruiken ze eigenlijk altijd wel die 2d framerate simulatie maar dit gaat wel erg ver, het kijkt niet eens prettig. Jammer, de models en dergelijken zien er gewoon ok uit.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

09 apr 2018, 20:56

Waar blijft die AoT Season 3 trailer
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

14 apr 2018, 19:49

Tussen nu en juli :voldaan:

Darling in the Franxx 14

Hoe frustrerend is het eigenlijk dat we na die geweldige aflevering van vorige week weer terugvallen in dat hele love triangle gebeuren, en ik had zo gehoopt dat we daar klaar mee waren. Van alle redenen die we kunnen bedenken om Hiro en Zero Two uit elkaar te houden is Ichigo wel de vervelendste, Goro verdient beter.

Sowieso, dat hele love triangle gebeuren is allemaal leuk en aardig, maar volgens mij hebben we ook nog een stuk plot wat nog steeds niet helemaal duidelijk is na 14 afleveringen. Ik heb echt geen idee waar de serie nu heen gaat na deze aflevering.

Ik heb me tot nu toe aardig vermaakt met de serie en de aflevering van vorige week was echt heel sterk maar ik zit nog steeds te wachten op dat moment dat de serie echt de moeite waard wordt. Er is een gebrek aan een eindpunt of een doel om naar toe te werken in de vorm van bijv. een vijand
Spoiler:
zijn dat nu de klaxosaurs, waar we niks van weten en die eigenlijk ook niet interessant zijn, of de volwassenen

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

14 apr 2018, 21:16

Mwoah, ik heb een stuk erger gezien als het op liefdesdriehoeken aankomt (Shakugan no Shana, ahum, kuch), vooral ook omdat het hier toch wel duidelijk is dat Ichigo totaal geen kans heeft en Hiro totaal geen interesse in haar heeft. Het is ook meer gerechtvaardigd dan normaal, omdat ze Zero Two ook als serieus gevaarlijk zien, en niet totaal zonder reden.

Wat betreft het plot hoop ik inderdaad wel dat er in deze tweede helft wat schot in komt, en dat we niet weer de helft ervan besteden aan het uitbouwen van personages en hun liefdesperikelen (zoals die van het Zero Two's oude team of whatever). We missen inderdaad een grote badguy en een duidelijk doel; ze hebben nu wel lang genoeg gehint naar geheimen achter die klaxosaurs (zeker nu Zero Two er eentje blijkt te zijn) of de evil volwassenen, het is tijd voor wat antwoorden. Ik hoop iig dat het niet zo'n geval gaat worden van 'oh shit onze pacing was zo laag dat we geen goed plot meer kunnen vertellen' zoals in, zeg, Eureka Seven Ao.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

19 apr 2018, 19:30

Toch wel jammer dat oa de VA van Ichigo doodsbedreigingen heeft gehad.....get a grip people pls

BTW er is een eerste trailer voor de Re:Zero dub. Ik wil de bluray, maar laten anime bluray box sets nou gruwelijk duur zijn.....



Verplichte "season 2 when?"

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

20 apr 2018, 10:22

Shippers zijn fucking gestoord, man. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt (Tokyo Ghoul eerder ook al, bijvoorbeeld).

En dat soort sets zijn ook te duur wat mij betreft, dus ik ga gewoon voor de light novels en spaar die wel op. Nog één volume te gaan voordat we zijn waar de anime ophield, hoezee!

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

21 apr 2018, 20:41

Darling in the Franxx 15

Hoewel de serie wel degelijk flink wat tijd heeft verspild (want wat hier gebeurde zagen we eerder in aflevering 4 of 5, en aflevering 14 was achteraf grotendeels onnodig) was ik best enthousiast over deze aflevering. Was toch een beetje teleurgesteld na vorige week, en ik betrapte mezelf vandaag op een "f#ck yeah".

Let's go darlings

Goro best bro

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

21 apr 2018, 20:56

Goed om te zien dat Goro tenminste nog wel zijn hoofd op de goede plek had zitten, ja.

Al was het wel vreemd om constant gevechtsscenes te hebben zonder veel muziek erbij, en het was ook niet super geanimeerd ofzo. Voor een groot climactisch gevecht gingen sommige dingen ook wat te snel - hele plantations legden het loodje en de enige reactie die de personages hadden was simpelweg een 'whelp, dat gebeurde net'. Kwam een beetje nonchalant over ipv oh shit wanhoop.

Die cliffhanger tho. Dat en de vele hints door de episode heen (mensenembryo's in die klaxosaurs) zorgt ervoor dat die vage plek die ze nu blootgelegd hebben schreeuwt dat de schijt straks de ventilator zal raken. Al helemaal omdat de romantische subplots allemaal opgelost zijn nu (eindelijk) waardoor de serie zich nu volledig op dat aspect kan richten.

Ik hoop dat het zal gaan knallen, in ieder geval.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

21 apr 2018, 21:19

Wat er nu eigenlijk met die plantations gebeurde was niet echt duidelijk. Sowieso weten we niet eens hoe veel "mensen" er in wonen, of er veel mensen zijn gesneuveld of geëvacueerd,, en wat "papa" precies aan het doen was. Hopelijk wordt dat volgende week duidelijk. Genoeg ruimte nu de love triangle is opgelost!

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

28 apr 2018, 18:29

My Hero Academia S3 - 4

Holy moly Bones nailed it. Hier heb ik lang naar uitgekeken en kreeg gewoon kippenvel, die muziek ook, fantastisch

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

28 apr 2018, 21:37

Dat was best kickass zo vroeg in het seizoen, ja. Je zou verwachten dat het de climax van de arc zou zijn, maar ze zitten er nog steeds middenin. Dat belooft wat.

En geen Franxx vandaag, goddammit.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

29 apr 2018, 19:28

Laten we hopen dat de productie niet instort net nu Franxx op z'n best is

A Place further than the Universe 12/13

Ben deze serie aan het bingen. Maar dat laatste stukje van aflevering 12.....

I'm not crying, YOU'RE crying....

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

01 mei 2018, 08:24

A Place Further Than The Universe is een van de sterkste slice-of-life series van vorig seizoen inderdaad, en damn, dat was zeker een emotionele uitbarsting op het eind daar ja. Al heeft de serie heel wat goede momenten op dat gebied - de eerste keer als ze op Antarctica aankomen bijvoorbeeld, of wanneer ze Hinata's vroegere 'vrienden' vertellen dat ze naar de hel kunnen lopen.

Het was ook vreemd genoeg geen serie die massale aandacht kreeg, maar alsnog het best goed leek te doen in sales (zeker aangezien het een originele serie was). Goed om te zien dat dat soort succesverhalen nog bestaan (zeker na hoe After The Rain keihard flopte).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten