Game of Thrones [TV] Winter has come

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 apr 2019, 18:04

De eerste aflevering ooit was perfect. Ik heb weinig met fantasie of LOTR en door die eerste episode was ik hooked.

De pylonnen stonden al. De samenwerkingen en Jon Snow reveals waren al bekend. Nu wordt het aan hem zelf verteld in een vrij slechte scene met die dikzak (omfg shaming resetera insta ban!!). Ennuh, de chemie tussen hem en Danaerys is dus echt whack.

Ze hadden ook kunnen laten zien hoe de fok Tormund uit die situatie bij de muur is gekomen. Want ik had 2 jaar geleden ergens wel het idee dat ie baked was, al is hij populair en al een tijdje een mainstay. De bevrijding van Greyjoy's zus was ook wel hamfisted. Instead lange scenes in Winterfell over bend the knee.

En die draken, kan de Night King ze niet in een handomdraai brainwashen of eigenlijk turnen? Ik weet niet of het goede assets zijn, waarschijnlijk gaan ze voor plot reasons nuttige dingen doen maar ze kunnen dus zo worden gemanipuleerd.

Team Night King.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

19 apr 2019, 20:32

Ik hoop dat ze allemaal dood gaan.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

19 apr 2019, 21:03

Ach ja 't is nog steeds vermaak. Ik kijk veel series maar ik weet er zo snel niet veel die rond seizoen 8 nog van top kwaliteit zijn...

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 apr 2019, 08:06

Klopt, heeft alles met verwachtingen te maken dankzij een zo sterk eerste trio seizoenen. Nog steeds vind ik GoT beter dan 99% van andere series. Ik zit sinds een tijdje weer op een netflix account, en dat is grotendeels echt fast food vergeleken met series als Game of Thrones en Westworld. HBO is gewoon beter. En niet alleen deze 2, maar ook The Wire, Oz, Soprano's etc... De meeste crud van Netflix komt daar niet bij in de buurt.

En het is met Netflix bijna altijd de regel dat vervolg seizoenen slechter zijn omdat ze er algoritmes op los laten. Neem Stranger Things, S1 is een van mijn favo series maar seizoen 2 al was slechter dan de slechtste GoT. Alleen je hoort er minder over. En het bingen verdoezelt veel he, je hoeft niet een week te wachten.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

21 apr 2019, 05:30

Starz is ook goed bezig de laatste jaren met Black Sails, Outlander, American Gods en Ash vs. Evil Dead, maar je merkt wel dat HBO veel meer budget in vergelijking met de andere Amerikaanse netwerken.

BBC daarentegen is misschien wel de beste, maar heeft altijd korte (maar krachtige) seizoenen en een heel onregelmatig tijdschema. Wanneer komt bijvoorbeeld het nieuwe seizoen Peaky Blinders?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

21 apr 2019, 17:09

Link naar de tweede aflevering van seizoen 8 voor wie niet kan wachten.
Spoiler:
Afbeelding

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

21 apr 2019, 17:36

Rolfgang schreef:
21 apr 2019, 05:30
Starz is ook goed bezig de laatste jaren met Black Sails, Outlander, American Gods en Ash vs. Evil Dead, maar je merkt wel dat HBO veel meer budget in vergelijking met de andere Amerikaanse netwerken.

BBC daarentegen is misschien wel de beste, maar heeft altijd korte (maar krachtige) seizoenen en een heel onregelmatig tijdschema. Wanneer komt bijvoorbeeld het nieuwe seizoen Peaky Blinders?
Hej! eerst het tweede seizoen van Taboo.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

21 apr 2019, 18:05

Ik dacht dat ik de enige eenzame ziel was die Taboo keek.

My nigga James

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

21 apr 2019, 18:35

Wapper schreef:
21 apr 2019, 18:05
Ik dacht dat ik de enige eenzame ziel was die Taboo keek.

My nigga James
Ik kijk het ook. Zit al paar maanden mijn torrent boer te refreshen of het er al is... Taboo is geweldig

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

21 apr 2019, 19:41

Taboo is geweldig. UIteraard, want het is van Tom Hardy en Tom Hardy is bae <3
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

22 apr 2019, 12:11

Leak gezien.

Feelsgoodman

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

22 apr 2019, 18:17

E2 was wel leuk, al gebeurde er weer niets. Maar E3 gaat los.

Coster Waldau speelt echt fantastisch. Arya was wel awkward, maar kleine meisjes worden groot.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

22 apr 2019, 18:37

Ja Arya ziet er nog steeds niet heel volwassen uit, dus eh. Maar het zat er aan te komen.

Tering wat een boel opbouw zeg. Leuke character momenten wel. De dialogen zijn gewoon echt weer on point dit seizoen. Tyrion was voor het eerst weer goed vermakelijk.

Maar wtf is er mis met iedereen dat
Spoiler:
NIEMAND met Bran praat??! Die gast kan de fucking toekomst zien en heeft intel over de Night King! Tyrion lijkt letterlijk de enige die 'slim' genoeg is om dat in te zien. Waarom is de rest zo retarded? Bran zou uitgehoord moeten worden tot de laatste druppel informatie.
Voor de rest ben ik iig erg benieuwd naar volgende week.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

22 apr 2019, 18:42

Toch is ze 22. En maar 1,55 meter. Ook geen body double.

Er zijn wel meer dingen retarded aan de serie, maar hopelijk vanaf volgende week vermaak. Het schijnt de langste televisie battle ooit te zijn, dus dat wordt wel leuk.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

22 apr 2019, 19:31

Arya +1
Die smile van Brienne was het al waard om deze episode te kijken.
Verder gebeurde er eigenlijk niet zoveel.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

22 apr 2019, 21:00

Beste episode sinds 6x10

So much happens. Dat er geen actie is betekent niks.

Veel death flags tho. Volgende aflevering komen tranen.
:huillie:

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

22 apr 2019, 21:03

Much happens? Bij het kampvuur zitten en neuken omdat de wereld vergaat, zoveel gebeurde er verder niet

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

22 apr 2019, 22:14

De dialogen waren eindelijk weer van een niveau redelijk tot goed en vrijwel geen awkward momenten meer, in tegenstelling tot vorige aflevering. En iedereen leek nu ten minste wel door te hebben dat de dood voor de deur staat. Duurde even, maar goed.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

23 apr 2019, 06:27

Oversoul schreef:
22 apr 2019, 18:37
Maar wtf is er mis met iedereen dat
Spoiler:
NIEMAND met Bran praat??! Die gast kan de fucking toekomst zien en heeft intel over de Night King! Tyrion lijkt letterlijk de enige die 'slim' genoeg is om dat in te zien. Waarom is de rest zo retarded? Bran zou uitgehoord moeten worden tot de laatste druppel informatie.
Alleen het verleden en het heden op verschillende locaties toch? Toekomst niet dacht ik.

Maar hoe dan ook fijn als er zo min mogelijk screentime is voor Bran. Fuck die gast, meest slaapverwekkende personage met de sufste acteur van de gehele serie.

Ik hoop nog steeds dat na dit Night King gebeuren Tyrion en Jaime (als ze overleven) respectievelijk Daenerys en Cersei zullen verraden. Tyrion moet eeiiiindelijk inzien dat Daenerys zo verschrikkelijk is dat het land niet door haar regeert kan worden, en Jaime idem met Cersei. Jon mag van mij best op de Iron Throne komen zolang het maar niet samen met Daenerys is.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 apr 2019, 08:32

Ik vond 't geweldig. 3 scenes achter elkaar waar ik met veel pijn en moeite kon voorkomen dat ik ging huilen. Eindelijk idd weer goede dialogen... En dat verhaal van Tormund, ging stuk :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 apr 2019, 12:15

Danaerys lijkt de evil kant op te gaan. De hints waren er natuurlijk altijd al, ze is de dochter van een idioot en heeft die slavendrijvers ook verhangen enzo. Ze wil ook duidelijk Winterfell niet afstaan. En nu met dat van Aegon wat haar duidelijk niet zint. Ze wil Tyrion eigenlijk ook wel lozen.

Het is wel laat voor zo'n U-turn maar ik denk dat ze Jon gaat proberen te backstabben of iets dergelijks. Alles voor de troon.

Het meest logische zou zijn als Jaime uiteindelijk de Queenslayer wordt om de cirkel rond te maken. Dit kan zowel Cersei als Danaerys zijn. Met beide heeft hij een band, hij heeft vader Targaryen gedood en is de broer en ex lover van Cersei. Maar Arya moet ook nog nut hebben, en die heeft Cersei op haar hitlist. Tyrion heeft plot armor en is volgens mij de lieveling van GRRM.

Bran heeft een connectie met de Night King, en de ravens. Misschien was de Night King ooit een Stark ofzo. Starks hebben een band met die direwolfs en dat wargen. Bran is inderdaad een saai personage.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

24 apr 2019, 12:52

Yellow schreef:
22 apr 2019, 21:03
Much happens? Bij het kampvuur zitten en neuken omdat de wereld vergaat, zoveel gebeurde er verder niet
- Reunie van The Watch
- Hound & Arya praten het uit
- Grey Worm en Whatshername maken plannen om weg te gaan
- Jon vertelt Dany dat hij Aegon is.
- Veel toffe reunies, belangrijkste: Tyrion en goede dialoog!
- Brienne wordt geridderd
- Jaime's reunie met Bran.
- We worden wel zesmaal eraan herrinerd dat the crypts de meest veilige plek zijn! Daar kan niks mis gaan.
- Arya's a woman now.
- nog wel wat meer dingen die ik probably vergeten ben te schrijven.
:huillie:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

24 apr 2019, 14:50

R-Type schreef:
24 apr 2019, 12:15
Het meest logische zou zijn als Jaime uiteindelijk de Queenslayer wordt om de cirkel rond te maken. Dit kan zowel Cersei als Danaerys zijn. Met beide heeft hij een band, hij heeft vader Targaryen gedood en is de broer en ex lover van Cersei. Maar Arya moet ook nog nut hebben, en die heeft Cersei op haar hitlist.
Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt, het liefst Jaime die Daenerys vermoord. Hij was al lange tijd m'n favoriete personage maar dan al helemaal. Daenerys is verschrikkelijk kut. Een invader met huurlingen die anderen haar wil oplegt zonder tegenspraak. In Meereen was ze al kut, meid wie ben jij om ze te dwingen hoe ze moeten leven? En de 7 Kingdoms ook nog eens willen hebben want papa was koning :lol: die gast was psycho en Dany is dr hele leven buiten Westeros geweest, ze weet amper wat er speelt, kent het land niet, just fuck off already. De halve cast maakt meer aanspraak op die ijzeren stoel dan Daenerys.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 apr 2019, 15:16

Als de NK een Stark is, moet het Benjen Stark wel zijn. Kan haast niet anders.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

24 apr 2019, 16:21

The Great Volunteer schreef:
24 apr 2019, 15:16
Als de NK een Stark is, moet het Benjen Stark wel zijn. Kan haast niet anders.
Spoiler:
Die was toch al eens langsgeweest om juist tegen hun te vechten? Of haal ik het nu door de war met de boeken.
Lijkt me eerder dat het Bran is, omdat die een soort antimaterie is van de Night King, maar wat vergezocht misschien.

En Jaime is wel een favoriet personage ja, geen personage die zo goed balanceert tussen goed en kwaad, goede acteur ook.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten