Het Series Topic

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

30 okt 2023, 08:08

Andor

HBO-stijl Star Wars met fantastisch acteerwerk, uitstekende cinematografie en veel grijze moraliteit.

Helaas is het soms allemaal net iets teveel millitair geneuzel en voelen de personages meer aan als schaakstukken, dan mensen. Andor zelf voelt als een side-character in zijn eigen show. De eerste helft is sterker dan de tweede. Prison Break-segment was leuke filler, maar filler.

7.5/10
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

05 nov 2023, 23:59

AoT is ten einde. Al 10 jaar de GOAT.

Fenomenale finale.

Shinzou wo Sasageyo.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

26 nov 2023, 22:53

Doctor Who: The Star Beast

Oké, de aflevering voor het over grote deel was oprecht super leuk, Davies weet wel hoe hij leuke afleveringen schrijft. Maar holy fucking shit, is hij slecht in het oplossen van oude verhaallijnen. Tien jaar lang hangt dit plotpunt in de lucht, tien jaar lang is het een fucking tragisch einde, tien jaar lang is het fucking kut dat het zo moest eindigen... En het word opgelost in minder dan drie seconden door het gewoon (letterlijk) 'los te laten'. Davies, jij fucking lafaard dat je bent...

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

27 nov 2023, 10:39

Succession seizoen 4 (laatste seizoen) gekeken. Wat een toffe serie. Fijn dat er ook een einde-einde inzit. Wel verfrissend om gewoon 4 seizoenen te hebben en dan klaar te zijn.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 feb 2024, 18:17

Ik heb Apple TV 3 maanden via LG. Mocht je een LG TV hebben van ik geloof 2018? of nieuwer dan is het misschien een tip om even te checken of je ook een trial hebt. Er staat wel leuke content, veel science fiction bijvoorbeeld. HBO is zichzelf aan het verzuipen, en ik denk Apple TV in die niche kan springen. Ze hebben bijv. Masters of the Air ook.

Monarch

Leuk! Ik ben sowieso wel een beetje liefhebber van die monsterverse. Godzilla 2014 was vet. De sequel minder maar nog wel dom vermaak. Kong en die Vs. Godzilla film waren ook gewoon dom vermaak.

Monarch speelt zich af tussen Godzilla 2014 en Skull Island. Met een geweldige Kurt Russell. Leuk, de focus ligt niet echt op kaiju battles, ze zijn er af en toe wel, maar het gaat meer over de Monarch founders en hun legacy. Vond het overall vermakelijk om te bingen.

Silo

Ben door E1 heen en is nog wel wat saai eigenlijk.

Daarom gedropt en voor Foundation gegaan. Ik ben halverwege S1 en ik vind Foundation echt heel tof. De serie doet immens aan, het ziet er waanzinnig goed uit. Na ongeveer 3 episodes zat ik er wel goed in.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

19 feb 2024, 21:58

True Blood
Serie afgekeken. Laatste twee seizoenen vond ik iets achteruit gaan, maar blijft een legendarische serie. Beetje dom einde ook.
Spoiler:
Alsof Sookie alleen maar een andere man kan vinden als Bill doodgaat is een beetje treurig. En dan de liefde van je leven te vragen je dood te steken met een houten staaf en compleet onder te delven in jouw bloed na het afscheid nemen ^_^'
9/10

Alexander: The Making of a God (2024)
Lees heel veel negatieve reviews op IMDB omdat het blijkbaar niet accuraat is, maar ik heb me er heel erg mee vermaakt en in paar dagen uitgekeken. De serie mixt docu met drama, dus je hoort onderzoekers etc aan het woord en dat wordt afgewisseld met de echte serie waarin geacteerd wordt. Ik wist eigenlijk weinig over Alexander the Great en vond het fascinerend hoe hij zoveel mensen aan zijn zijde wist te krijgen met z'n soort van spirituele PR reis. En ook zijn manier van denken en strategische acties die altijd onverwachts waren en precies de zwaktes van zijn tegenstanders blootlegden zijn tof om in beeld te zien. Dan maar iets minder waar, maar ik snap dat Netflix er een geheel verhaal probeert te maken ook al zijn historici wellicht over veel dingen nog in discussie.

8/10

One Day
Best leuke tiener rom-com zich afspelende in Edinburgh.

7/10

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten