Het Grote Filmtopic

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 jan 2021, 22:01

Wonder Woman 1984

De beste superhelden film in recent times. Sterk verhaal, overtuigende bad guy, goede dialogen en de special effects zijn van een bijzonder hoog niveau...

.... zouden de makers via de dreamstone hebben gewenst.

Dit is echt een draak van een film. Belachelijk slecht. Pedro Pascal is razzie material hier. De special effects lijken gedateerd. Ik vind de film grenzen aan kinderachtig. Gal Gadot is ook lang niet zo goed als in de vorige. Het lukt DC maar niet om een goede balans te vinden. Denk je dat ze op het juiste spoor zitten, komen ze weer met zo'n boutfilm aan. Dit is een van de aller slechtste van DC denk ik. WW1984 is een soort Aladdin, en het einde is ronduit lachwekkend. Waar zijn ze mee bezig geweest.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 feb 2021, 11:44

Zerkalo/Spiegel/The Mirror (Andrei Tarkovsky, 1979)
Dit is zo gaaf, zo onconventioneel en zo niet lineair. Op achterkant van Bluray die ik voor 10 euro heb gekocht(STEAL, vroeger waren zijn dvd's al 30 euro per stuk) dat zijn Magnum Opus is. Deze staat al op #2 tussen mijn favoriete films en was ook tijdje #1. Het is echt een hele toffe film. In het boekje dat bij Bluray zit staat ook dat ze begonnen met deze film op basis van een vragenlijst vooral. Centrale thema is Moeder/Moeder's en het leven van Tarkovsky zelf. Ik vind zijn vrouw/vriendin wel echt veel op zijn moeder lijken. En grotendeel van film snapte ik lang niet alles maar maakt me niks uit. De tracking shots zijn fenomenaal, de wind, vuur , een omvallende kaars dit is gewoon cinematografische Kunst en P0rno. Elk shot is werkelijk schitterend en dan heb ik nog nog niet over feit gehad ene keer kleur is, dan weer zwart wit en archief beelden. Stalker doet mij ook heel veel, dat is mijn nummer 3 favoriete film. Maar deze komt zo hard en mooi binnen. De 1e keer dat ik hem zag was ook nagenoeg 5 jaar geleden. Eigenlijk is er ook geen plot of een Schurk die de Held probeert tegen houden, nee none of that shit. Het is een ode aan de Kunst , moeders, oude Rusland en vooral het leven van Andrei Tarkovsky zelf. Ik heb nu al best veel getypt maar eigenlijk kan ik niet onder woorden brengen wat dit met mij doet, deze film. Het is jammer dat de schaal ophoudt bij een 10. Ik heb hier nog zeker weken voor nodig om helemaal over na te denken maar dit en 2001 ASO zijn toch echt mijn favoriete twee films. Oh en geweldig. Zijn ex date met Fyodor Dostoevsky en dat is volgens Tarkovsky een loser die op zijn 40e nog geen boeken heeft verkocht, geniaal.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

07 feb 2021, 20:05

Yellow schreef:
02 jan 2021, 16:19
Star Wars: Episode IV: A New Hope (George Lucas, 1977)
Na Indiana Jones nog een gat uit m'n cultuurgeschiedenis vullen. Besloten ze op volgorde te kijken van uitkomen, want het lijkt me superkut om van een nieuwe film weer naar een oude film te gaan en het is leuk om te kijken hoe de tijd langzaam invloed heeft op alle films. Ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad deze films te zien, en vond het design/art direction nooit zo aanlokkelijk, cliche en kinderachtige robots etc. Maar ik moet zeggen dat ik me er wel mee vermaakt heb. Zeker het begin waarin een voor een verschillende epische personages de intreden doen, die ik natuurlijk al lang kende zonder de films gezien te hebben, tot en met Harrison Ford/Indy aan toe. Dat was eigenlijk gewoon de Ryan Gosling van zijn tijd. De film is in sommige opzichten wel matig, maar het verhaal is gewoon solid natuurlijk en de karakters iconisch. Ook het design/artwork is juist een van de sterke punten van de film. De scenes, werelden, karakters en voertuigen zijn erg mooi gemaakt. Zeker voor de tijd, als ik het vergelijk met Terminator oid qua special effects. Al las ik wel dat sommige dingen er later blijkbaar nog zijn ingezet.

9/10
Ben inmiddels full nerd gegaan.

Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Back (Irvin Kershner, 1980)
Toftof, hoewel deel IV mijn favoriet blijft. Deze film is wat duisterder dan de rest en draait vooral om Darth Vader. Heb nog nooit een storm trooper raak zien schieten, maarja boeie.

9/10

Star Wars: Episode VI: Return of the Jedi (Richard Marquand, 1983)
Beetje de vreemde eend in deze trilogie met die Jabba en teddyberen, maar vond dat juist wel cool.

8/10

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (George Lucas, 1999)
Deze hele trilogie is wat groter qua opzet en wow factor en dat bevalt goed. Die race scene is legendarisch natuurlijk :)

8/10

Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (George Lucas, 2002)
De werelden in deze film zijn echt adembenemend. Avatar, Blade Runner en Lord of the Rings in één.

8/10

Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (George Lucas, 2005)
De beste van de eerste trilogie wat mij betreft, met name het eindgevecht is cool en natuurlijk Anakin zijn
Spoiler:
bekering tot de darkside
8/10

--------

Sausage Party (Greg Tiernan & Conrad Vernon, 2016)
In de categorie 'what did i just watch', een komedie over supermarktartikelen. Best leuk voor op een dronken avond.

7/10

Under the Riccione Sun (Niccolò Celaia & Antonio Usbergo, 2020)
Bikinis en synthesizers, what do you need more. Soort combo tussen Costa en Call Me By Your Name. Momenteel best welkom een film met zon, strand en bikinis aan de Italiaanse kust en niet eens zo'n slecht verhaal. De blinde die op een tinderdate gaat en de oude womanizer die op oude leeftijd nog steeds single is zijn best leuk gevonden, maar eigenlijk iets te veel personages en verhalen in één film.

7/10

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1970
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

10 feb 2021, 17:25

Een 8 voor Phantom Menace en Attack of the Clones :? Zeker Attack of the Clones vind ik de matigste Star Wars ooit gemaakt. Hoe ze in het geheugen zitten zou ik niet hoger gaan dan een 6 en een 5.

Revenge of the Sith vond ik wel veel beter dan de eerste 2. Al had ik de transformatie naar Darth Vader wel veel naarder willen zien. Ook die switch in één keer door een heel schooltje met kinderen met je light saber uit te wonen stond voor voor mij gevoelsmatig gelijk aan een kruimeldief die in de Jamin gepakt werd met zijn zak snoep lichter maken op de weegschaal en een dag erna opeens 6 mensen doodstak. Daar gaat normaliter eerst nog een heel lang traject aan vooraf.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

10 feb 2021, 19:51

Tsja ik ben geen hardcore star wars fan, misschien ligt het daaraan. Maar vind ze allemaal gewoon goed, en vooral de werelden die gecreeerd worden heel tof, en die race scene uit Phantom Menace, alle toffe lightsaber gevechten die kut waren in de originele trilogie. Als je eerst trilogie 2 kijkt en dan 1 voelt die heel grootschalig aan. Ik beoordeel het ook op wat voor invloed ze hebben en voor het feit dat het iconische films zijn, meer dan qua verhaal denk ik. Qua verhaal zijn die twee denk ik wel het minste, dus zijn dat misschien 7,5jes en die andere eerder 8,5jes. Maar had niet heel erg dat die twee films er enorm onderuit staken, vind al die films veel matige dingen hebben, maar de hele serie blijft iconisch.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

10 feb 2021, 21:43

Smaken verschillen Jelle maar jij hebt soms wel hele rare film smaak qua beoordelingen :lol:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

11 feb 2021, 07:59

Lees liever dit dan een mening die volledig in lijn valt met de gemiddelde Metascore.

Ik zit er zelf een beetje tussenin, zou die prequels een 6,5-7 geven ofzo. De nostalgische waarde ervan telt dan ook mee, was een jaar of 10-12 toen ze uitkwamen en totaal obsessed ermee, evenals Jurassic Park. Natuurlijk zijn het niet de beste films qua verhaal, characters en dergelijke, maar ze waren wel entertaining en de CGI was toen wel kicke. Is ook wat waard.

Scheelt ook dat ik verder weinig om Star Wars geef, dan kan je er zo naar kijken, zoals Yellow ook al aangaf. Kan me wel voorstellen dat diehard fans ervan balen, op eenzelfde manier dat ik en vele anderen een hekel hebben aan GoT seizoen 7+8 maar casual kijkers zoiets hebben van achja, het zag er nog steeds vet uit, boeie lol.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 feb 2021, 09:03

Een 8 voor The Phantom Menace.... Dat zou ik heel veel films, voortaan een 14 moeten geven......

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

11 feb 2021, 10:06

Go for it. Zou dan wel voor een 12 gaan, das meer jouw nummer.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 feb 2021, 10:18

Phantom Menace vond ik wel vermakelijk. Het zag er op momenten mooi uit, en de podrace is heel tof. Darth Maul en duel of the fates is ook tof. Het is echter wel een verkapte kinderfilm. En die uiteindelijk vrij politiek geladen is en redelijk langdradig middenstuk heeft. Jar Jar was een miskleun. Maar voor de rest, vermakelijk. Het is wel een soort space avontuur. 6,5 ofzo.

Clones vind ik gewoon slecht. Dat komt ook door de tergend slechte Christensen en Portman die 0 chemie hebben, dankzij ook slechte script writing van Lucas. Is alles slecht aan de film? Nee, voor Christopher Lee had ik wel een zwak. Dat gevecht was ook okay. Het probleem is ook dat dit de midden film is, ik vind Two Towers bijvoorbeeld de slechtste LOTR (en eigenlijk Supremacy de slechtste van de Bourne trilogie). Het opent niet en eindigt niet. Uitzondering hierin is Last Jedi (de beste van de 3), omdat dit een enorm ander beest is dan die 2 veilige retreads. Clones zou ik een onvoldoende geven.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1970
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Het Grote Filmtopic

11 feb 2021, 10:58

Yellow schreef:
10 feb 2021, 19:51
Tsja ik ben geen hardcore star wars fan, misschien ligt het daaraan. Maar vind ze allemaal gewoon goed, en vooral de werelden die gecreeerd worden heel tof, en die race scene uit Phantom Menace, alle toffe lightsaber gevechten die kut waren in de originele trilogie. Als je eerst trilogie 2 kijkt en dan 1 voelt die heel grootschalig aan. Ik beoordeel het ook op wat voor invloed ze hebben en voor het feit dat het iconische films zijn, meer dan qua verhaal denk ik. Qua verhaal zijn die twee denk ik wel het minste, dus zijn dat misschien 7,5jes en die andere eerder 8,5jes. Maar had niet heel erg dat die twee films er enorm onderuit staken, vind al die films veel matige dingen hebben, maar de hele serie blijft iconisch.
Ik ben ook geen hardcore Star Wars fan hoor. Althans, heb nooit de behoefte gehad om er iets gerelateerd van te kopen wat geen game of film is. De eerste 3 had ik als kind veelvuldig in de jaren 80 gezien wat overeenkomt met wat Wapper met de prequels heeft.
Toen Phantom Menace uitkwam was ik een jaar of 19 en was toen een liefhebber die gulzig opzoek was naar een zelfde ervaring of een hippocampus prikkel die je jeugdherinnering zou evenaren. We leefde toen in een digitaaltijdperk wat in de kinderschoenen stond en duurde het vaak nog maanden totdat een film hier in de bioscoop te zien was. Phantom Menace werd toen zo gehyped, dus kon ik het niet laten om deze illegaal voor 25 gulden op VHS te checken die opgenomen was in een bioscoopzaal inclusief juichend publiek dat voor de camera ging staan toen de "A Long Time Ago in a Gal..." tekst op het doek verscheen. Toen het afgelopen was gaf ik de schuld van de teleurstelling aan de matige kwaliteit van het beeld en geluid, maar een maand of 4 later toen het in de Nederlandse bioscopen verscheen, was het voor mij niet veel beter en lag het waarschijnlijk aan de eerste rit op VHS. Maar toen kwam Attack of the Clones en was het weer niet best. De hoop in een goede afloop in Revenge of the Sith was verloren, maar toen deze uitkwam werkte ik bij Pathé en werd ik op een gegeven moment bij de theatermanager op het matje geroepen dat ik er teveel met mijn pas naartoe was gegaan (je mocht max 2 keer naar dezelfde film). Zo'n verademing was dat voor mij tov de 2 andere delen.

Ik heb meer met de laatste 3 delen dan met de prequels en geef zelfs toe dat The Force Awakens me pas na een keer of 3 ging vervelen en bij de eerste zitting zelfs overrompeld werd. Zelfs een traan van vreugde bij de eerste beelden van een BB8 direct na de intro wanneer die voorbij rolt. Maar uiteindelijk is het allemaal weer net niet en begin ik te twijfelen of het niet een dingetje is dat met leeftijd te maken heeft. Of wellicht de trilogie waarmee je geïntroduceerd wordt in het Star Wars universum dat blijft steken. Ik heb hier een 10 jaar jongere collega en die vindt de prequels het beste.


District 9
De 4K BR was afgeprijsd van de week en wilde deze graag nog eens zien na het jaren terug in de bioscoop te hebben gezien. Toen vond ik het een aardige scifi. Vooral aardig, omdat ik een hele andere film voor m’n kiezen kreeg dan vooraf gedacht. Daarna stapte ik ook meteen de zaal ernaast binnen waar Inglourious Bastards draaide en de D9 ervaring enigszins vertroebelde. Op IMDB had ik deze toen een 8 gegeven, maar heb er nu een punt bij gedaan.

Wat een vette film is dit zeg! De setting, de verpauperde krottenwijken binnen een reservaat, waarin de shrimps zijn gestald dienen als een mooi toneel waarin het menselijke, wat normaliter als onmenselijk wordt bestempeld, van beide kanten belicht wordt en de minderheid weer het onderspit delft. De holocaust die in gang wordt gezet om ze naar een nog ondragelijker concentratiekamp te lokken is herkenbaar en al gauw krijg je medelijden met de op het eerste oog smerige insecten. Helemaal wanneer Christopher met zijn zoon in beeld komen.

Op bepaalde momenten gaat de film wat in een te rap tempo. Met name het terughalen van het goedje waar de hoofrolspeler op Fly-achtige wijze de transformatie moet ondergaan, had wel wat meer tijd ingestoken mogen worden, maar dat is voor mij tot dusver het enige wat ik erop aan te merken heb.

Meesterwerk en nogmaals jammer dat Neil nooit de kans heeft gekregen om Halo af te ronden :p

9/10
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

11 feb 2021, 11:51

Wapper schreef:
11 feb 2021, 10:06
Go for it. Zou dan wel voor een 12 gaan, das meer jouw nummer.
Goed punt inderdaad, helemaal mee eens. 12 als cijfer, 12 stoten!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re:

11 feb 2021, 13:37

The Great Volunteer schreef:
10 feb 2021, 21:43
Smaken verschillen Jelle maar jij hebt soms wel hele rare film smaak qua beoordelingen :lol:
Vertel mij dan waarom Star Wars I en II bij jou lager dan een 7,5 scoren?

Qua verhaal en acteerprestatie vind ik de hele serie sowieso al matig tot gemiddeld, ik vind het lastig om hier echt onderscheid in te maken per film, omdat ik ze ook als één grote lange film bekijk; maar vind de eerste twee wel zeker minder op dat gebied. Kwaliteit van beeld/geluid doe mij niet super veel, misschien komt het ook omdat ik het op m'n laptop kijk haha. En bij mij was er dus ook geen hype van het 16 jaar wachten. Die racescene in Phantom Menace vind ik al zo tof dat ik het minimaal een 7 geef, en sowieso heb ik het gevoel alsof ik heel veel andere films/series herleef (die later of eerder zijn uitgekomen). De visuals spelen daarbij dus ook een grote rol. Ik beoordeel het dus vooral gewoon op awesomeness, dat is Star Wars toch. Het slaat sowieso al nergens op dat ze zwaarden gebruiken in de toekomst. Chewbucca uit de originele trilogie vond ik vooral nogal irritant, dus Jar Jar was ok.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

11 feb 2021, 13:56

Yellow schreef:
11 feb 2021, 13:37
The Great Volunteer schreef:
10 feb 2021, 21:43
Smaken verschillen Jelle maar jij hebt soms wel hele rare film smaak qua beoordelingen :lol:
Vertel mij dan waarom Star Wars I en II bij jou lager dan een 7,5 scoren?

Qua verhaal en acteerprestatie vind ik de hele serie sowieso al matig tot gemiddeld, ik vind het lastig om hier echt onderscheid in te maken per film, omdat ik ze ook als één grote lange film bekijk; maar vind de eerste twee wel zeker minder op dat gebied. Kwaliteit van beeld/geluid doe mij niet super veel, misschien komt het ook omdat ik het op m'n laptop kijk haha. En bij mij was er dus ook geen hype van het 16 jaar wachten. Die racescene in Phantom Menace vind ik al zo tof dat ik het minimaal een 7 geef, en sowieso heb ik het gevoel alsof ik heel veel andere films/series herleef (die later of eerder zijn uitgekomen). De visuals spelen daarbij dus ook een grote rol. Ik beoordeel het dus vooral gewoon op awesomeness, dat is Star Wars toch. Het slaat sowieso al nergens op dat ze zwaarden gebruiken in de toekomst. Chewbucca uit de originele trilogie vond ik vooral nogal irritant, dus Jar Jar was ok.
Dat is niet wat ik bedoelde. Ik ben hoogst verbaasd over je 8.0 voor The Phantom Menace. Ik ben al blij als ik daar tot 5a5.5 voor kom.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

11 feb 2021, 14:02

Vertel, wat is er op aan te merken.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

11 feb 2021, 15:21

Yellow schreef:
11 feb 2021, 14:02
Vertel, wat is er op aan te merken.
Het is te lang geleden voor mij, maar enorm veel toen der tijd. Speciaal voor jou en voor mezelf ga ik hem zo rond 17:00 voor het eerst in jaren weer kijken! Ik zou mijn uiteenzetting later vanavond of morgen hier posten, tot die tijd kijk bijvoorbeeld op imdb of Rotten tomatoes :)

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

11 feb 2021, 15:45

Ik kan die 6,5 op IMDB best begrijpen. Maar alsof IMDB altijd goed zit, die geeft Before Sunrise ook een 8,1.
Spoiler:
trolol

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

11 feb 2021, 15:56

Yellow schreef:
11 feb 2021, 15:45
Ik kan die 6,5 op IMDB best begrijpen. Maar alsof IMDB altijd goed zit, die geeft Before Sunrise ook een 8,1.
Spoiler:
trolol
Voor IMDB begrippen is een 8.1 gewoon hoog hoog vriend. Dat is imdb top 250 materiaal in potentie! Zkr voor films is een 8,1 op imdb zkr niet mis! Voor series is het niet heel hoog, films wel!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

11 feb 2021, 17:16

Ja ik bedoel das veel te hoog XD

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 feb 2021, 19:29

Heb hem gezien. Ga nachtje over slapen! Het wordt absoluut geen 8 of 12 stoten, hoeveel wel, laat ik morgen weten! Was vermakelijk maar Jar Jar is vreselijk irritant maar ik kon het langs me heen gaan, langs me heen, want ik laat niet over me heen poepen!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

11 feb 2021, 20:11

Kijk uit naar Karel chronicles chapter VIICC

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

12 feb 2021, 08:59

Yellow schreef:
11 feb 2021, 20:11
Kijk uit naar Karel chronicles chapter VIICC
:lol:


15. Afbeelding Tigerland (Joel Schumacher, 2000) :: 8.0

Colin Farell is geweldig als Bozz in deze film met infanterie millitairen dat vooral training is om voor te bereiden op de Vietnam Oorlog. Veel bekende acteurs zijn langsgekomen. Farell helpt mensen het leger uit te komen zodat ze niet naar Vietnam hoeven, toffe filmm.


16. Afbeelding Fire in the Sky (Robert Lieberman, 1993) :: 8.5

Waar gebeurd verhaal over groep werklui/vrienden. Waarbij eentje de jeep uitstapt met aliens in contact komt, en vermist raakt. Robert Patrick is erg goed in deze film. Ik vond het hele toffe film, spannend, goed en geen seconde saai. Wat ik nog wel ergste vind. Iemand is er niet en men denkt gelijk zijn maten hem vermoord hebben. Er is nog niemand gearresteerd maar heel het dorp die hoofdpersoon al heel hun leven kennen, heeft hem gelijk al schuldig verklaard zonder ook mijn enige vorm van bewijs. Echt achterlijk werkelijk. De media maken er ook heksenketel van maar zij hebben tenminste nog geldig excuus dat het hun werk is. De dorpbewoners hebben dat niet.


17. Afbeelding Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (George Lucas, 1999) Afbeelding :: 6.2

Jar Jar Binks alleen Zhero is genoeg reden waarom dit voor mij geen 8 zou kunnen worden. Vreselijk irritant, onhandig en infantiel. Wat wel leuk/tof is. Annakin als klein jongetje is hier vele malen toffer/likeable en beter geacteerd dan later wanneer ie tiener/volwassen is. Ik had een 3-4 of 5 verwacht, dus een 6.2 is een aardige meevaller. De Podraces zijn/waren idd legendarisch maar veel andere dingen niet per se. Natalie Portman kreeg en krijgt veel kritiek voor haar acteerwerk in deze film. Ik vind dat overdreven, ze was hier pas 18/19 inmiddels 39. Ze doet het best aardig,echt niet onwijs slecht.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

12 feb 2021, 22:59

Oke, het ligt dus aan Jar Jar die 1 of 2 keer in beeld is dat de film slechter is dan de andere Star Wars... Imma gonna let myself out :beam:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

13 feb 2021, 08:40

Yellow schreef:
12 feb 2021, 22:59
Oke, het ligt dus aan Jar Jar die 1 of 2 keer in beeld is dat de film slechter is dan de andere Star Wars... Imma gonna let myself out :beam:
Waar zeg ik dat? Is niet alles. Het is gewoon slechtere film voor Star Wars doen. Er zijn nog veel meer rare figuren dan alleen Jar Jar. En daarnaast Jar Jar heeft zowat een hoofdrol. Als je komt van New Hope, Jedi en Empire Strikes Back. Dan is dit gewoon matig. Jar Jar 1 of 2x in beeld? Heb jij wel opgelet gast. Jar is eerder 20 of 30x in beeld dan 1 of 2x ;) XD
Daarnaast die Minions in de Senate waren ook vreselijk irritant. Van meeste personages is acteerwerk ook niet goed. Wees blij tot 6,2 kom vanwege toffe podraces en Anakin, vroeger zat nog veel lager.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1812
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

13 feb 2021, 11:46

Heb nog steeds geen argumenten gehoord behalve Jar Jar. Het acteerwerk is in alle films vrij matig. Het is duidelijk dat je gewoon de IMDB score opvolgt, net als met Indiana Jones Temple of Doom die je toen niet eens gekeken bleek te hebben ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten