Het Grote Filmtopic

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

15 dec 2017, 21:37

Spoiler:

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

15 dec 2017, 21:37

The Great Volunteer schreef:
15 dec 2017, 21:21
Rolfgang schreef:
15 dec 2017, 19:54

Spoiler:
Ja, ik ben wel benieuwd wat er is gebeurd met de Knights of Ren. Leven die überhaupt nog wel? Snoke benoemde ze in TFA en we weten hoe ze bij elkaar zijn gekomen, maar op dat na weten we er eigenlijk niks van.


Nog twee delen in deze mogelijk trilogie? Eh? Er komt nog één film in de huidige trilogie, Episode IX, en er komen nog twee spin-off films zoals Rogue One. Eentje gaat over de jonge jaren van Han Solo en de andere is nog onbekend dacht ik, maar er gingen geruchten over Boba Fett (yes please!). En aangezien de twee andere trilogieën zijn gemaakt voor de huidige kwaliteit van series, zou het nogal raar zijn om ineens over te gaan op een serie-concept in plaats van films.

De andere trilogie die Rian Johnson gaat maken staan los van de huidige films en wordt een compleet ander verhaal in een ander sterrenstelsel met andere personages in een andere tijd. Geen Skywalkers en Solos meer.
Alleen maar nog erger. Los of vast aan dit, blijft Star Wars
Vind je het zo erg om niet de prijs van je Pathe Unlimited-pas te rechtvaardigen elke maand? :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

15 dec 2017, 21:40

Rolfgang schreef:
15 dec 2017, 21:37
The Great Volunteer schreef:
15 dec 2017, 21:21

Alleen maar nog erger. Los of vast aan dit, blijft Star Wars
Vind je het zo erg om niet de prijs van je Pathe Unlimited-pas te rechtvaardigen elke maand? :lol:
Nee. Maar ik haat uitmelkerij zeker met films ;) Ik ken amper films die ik nog goed vind vanaf het 3e deel en later :')

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

15 dec 2017, 21:40

Geef mij maar gewoon elk jaar een star wars film. Kan ook niet wachten op de Kenobi solofilms. Zeker als Ewan terugkomt
:huillie:

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

15 dec 2017, 22:31

Rogue One
Als palette cleanser. Blijft easily de beste post-Return of the Jedi Star Wars film, ondanks zwak acteerwerk van Felicity Jones (en hilarisch acteerwerk van Forest Whitaker). Alles op Scarif en die laatste scene blijven so damn good.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

16 dec 2017, 00:11

Ik denk dat The Last Jedi wel de meest dividing film is in het Star Wars fandom die er is :lol:
:huillie:

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

16 dec 2017, 10:23

Limoenlichtje schreef:
15 dec 2017, 22:31
Rogue One
Als palette cleanser. Blijft easily de beste post-Return of the Jedi Star Wars film, ondanks zwak acteerwerk van Felicity Jones (en hilarisch acteerwerk van Forest Whitaker). Alles op Scarif en die laatste scene blijven so damn good.
En godverdomme die Darth Vader-scene. Kippenvel.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 dec 2017, 11:23

Rogue One is de beste SW imo. Al heeft ie de originele trilogie uiteraard wel nodig. Die veldslagen zijn ook gewoon bruut. De cast is wat minder maar is letterlijk throwaway dus het maakt niet veel uit.

Er is niets mis met ieder jaar een SW film. Tot nu toe zijn ze allemaal solide geweest, en allemaal beter dan de 2e trilogie van Lucas.

.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

Re: Het Grote Filmtopic

16 dec 2017, 12:03

The Last Jedi is net zo slecht als de prequels. ROTS is zelfs beter dan TLJ. :'(

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Het Grote Filmtopic

16 dec 2017, 12:11

AgentCooper schreef:
16 dec 2017, 12:03
The Last Jedi is net zo slecht als de prequels. ROTS is zelfs beter dan TLJ. :'(
nee
:huillie:

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Het Grote Filmtopic

16 dec 2017, 12:30

AgentCooper schreef:
16 dec 2017, 12:03
The Last Jedi is net zo slecht als de prequels. ROTS is zelfs beter dan TLJ. :'(
Nope. Not even close.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
MrBouwmeester
Lv2
Berichten: 94
Lid geworden op:
14 jul 2017, 22:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16 dec 2017, 18:10

Suggestie voor een nieuwe wet: Elke keer dat iemand zegt ''slechter dan de prequels'' moeten ze de prequels nog een keer kijken.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

16 dec 2017, 18:45

Ik ben weer helemaal in de star wars mood en daarom heb ik de afgelopen uren (gisteren om 17:00 begonnen) gekeken naar Star Wars :

Episode I The Phantom Menace
Episode II Attack of the Clones
Episode III Revenge of the Sith

Ik weet dat de prequel Trilogy veel (misschien wel terechte) haat krijgt maar het is en blijft (gelukkig) canon en ik ben ook echt serieus als ik zeg dat ik Revenge of the Sith de beste Star Wars film vind.

Rogue One

Het heeft een aantal flaws maar het blijft interessant te zien hoe een band of misfits de death Star blauwdrukken proberen te stelen en het een keer niet om de Jedi draait.

Episode IV A New Hope
Episode V The Empire Strikes Back
Episode VI Return of the Jedi

Ook deze trilogie heeft genoeg flaws maar om nostalgische redenen kan ik ze dat heel erg vergeven. leuk trouwens dat Mark Hamill nog steeds boos is over één scène in The Empire Strikes Back
Spoiler:
hij vind nog steeds dat het totaal out of character is dat Luke de wampa met een arm minder laat rond lopen
bij deze trilogie vind ik The Return of the Jedi de beste.

Episode VII The Force Awakens

Ondanks het veel herhaling was van A New Hope, vermaak ik mij elke keer nog steeds met deze film. Niet de beste Star Wars film maar ook zeker niet de slechtste.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

16 dec 2017, 18:50

Alleen zeg je nooit welke je het slechtste vindt.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re:

16 dec 2017, 19:23

BigBaller schreef:
16 dec 2017, 18:50
Alleen zeg je nooit welke je het slechtste vindt.
Ben ik nog steeds niet over uit. Het kan The Phantom Menace zijn maar ook Attack of the Clones. In deze review van Star Wars Episode I The Phantom Menace 3D http://eigenwereld.nl/review.php?id=10674 geef ik de film een 6,9 waar de 0,9 voor de 3D is dus het echte cijfer is een 6 en dat geef ik attack of the Clones ook.

Wel grappig dat ik met één opmerking in die review er goed naast zat :D

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

16 dec 2017, 19:59

Coola schreef:
16 dec 2017, 18:45
Ik ben weer helemaal in de star wars mood en daarom heb ik de afgelopen uren (gisteren om 17:00 begonnen) gekeken naar Star Wars :

Episode I The Phantom Menace
Episode II Attack of the Clones
Episode III Revenge of the Sith

Ik weet dat de prequel Trilogy veel (misschien wel terechte) haat krijgt maar het is en blijft (gelukkig) canon en ik ben ook echt serieus als ik zeg dat ik Revenge of the Sith de beste Star Wars film vind.

Rogue One

Het heeft een aantal flaws maar het blijft interessant te zien hoe een band of misfits de death Star blauwdrukken proberen te stelen en het een keer niet om de Jedi draait.

Episode IV A New Hope
Episode V The Empire Strikes Back
Episode VI Return of the Jedi

Ook deze trilogie heeft genoeg flaws maar om nostalgische redenen kan ik ze dat heel erg vergeven. leuk trouwens dat Mark Hamill nog steeds boos is over één scène in The Empire Strikes Back
Spoiler:
hij vind nog steeds dat het totaal out of character is dat Luke de wampa met een arm minder laat rond lopen
bij deze trilogie vind ik The Return of the Jedi de beste.

Episode VII The Force Awakens

Ondanks het veel herhaling was van A New Hope, vermaak ik mij elke keer nog steeds met deze film. Niet de beste Star Wars film maar ook zeker niet de slechtste.
De wampa?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

16 dec 2017, 20:09

Empire >>> A New Hope >>> Rogue One >>> The Last Jedi >>> Return of the Jedi >>> The Force Awakens >>> Return of the Sith >>> The Phantom Menace >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Attack of the Clones.


godver wat is Attack of the Clones slecht.
:huillie:

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re: Re:

16 dec 2017, 20:10

Rolfgang schreef:
16 dec 2017, 19:59
Coola schreef:
16 dec 2017, 18:45
Ik ben weer helemaal in de star wars mood en daarom heb ik de afgelopen uren (gisteren om 17:00 begonnen) gekeken naar Star Wars :

Episode I The Phantom Menace
Episode II Attack of the Clones
Episode III Revenge of the Sith

Ik weet dat de prequel Trilogy veel (misschien wel terechte) haat krijgt maar het is en blijft (gelukkig) canon en ik ben ook echt serieus als ik zeg dat ik Revenge of the Sith de beste Star Wars film vind.

Rogue One

Het heeft een aantal flaws maar het blijft interessant te zien hoe een band of misfits de death Star blauwdrukken proberen te stelen en het een keer niet om de Jedi draait.

Episode IV A New Hope
Episode V The Empire Strikes Back
Episode VI Return of the Jedi

Ook deze trilogie heeft genoeg flaws maar om nostalgische redenen kan ik ze dat heel erg vergeven. leuk trouwens dat Mark Hamill nog steeds boos is over één scène in The Empire Strikes Back
Spoiler:
hij vind nog steeds dat het totaal out of character is dat Luke de wampa met een arm minder laat rond lopen
bij deze trilogie vind ik The Return of the Jedi de beste.

Episode VII The Force Awakens

Ondanks het veel herhaling was van A New Hope, vermaak ik mij elke keer nog steeds met deze film. Niet de beste Star Wars film maar ook zeker niet de slechtste.
De wampa?
De wampa ja, je weet wel dat beest die Luke op hoth aanvalt

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

16 dec 2017, 20:27

Coola schreef:
16 dec 2017, 20:10
Rolfgang schreef:
16 dec 2017, 19:59


De wampa?
De wampa ja, je weet wel dat beest die Luke op hoth aanvalt
Oh, die, de Yeti :P
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 dec 2017, 22:14

Die prequels hebben cardboard characters en script. Die zijn zo slecht, ik bedoel, gerenommeerde acteurs als Portman, Christopher Lee en McGregor waren allemaal razzie worthy. Daarnaast vond ik ze er op release day al gedateerd uitzien. Die films opnieuw kijken is een kwelling. Sith is dan nog een 6.1 misschien. Maar die andere 2 hooguit een 4.3.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

16 dec 2017, 22:46

R-Type schreef:
16 dec 2017, 22:14
Die prequels hebben cardboard characters en script. Die zijn zo slecht, ik bedoel, gerenommeerde acteurs als Portman, Christopher Lee en McGregor waren allemaal razzie worthy. Daarnaast vond ik ze er op release day al gedateerd uitzien. Die films opnieuw kijken is een kwelling. Sith is dan nog een 6.1 misschien. Maar die andere 2 hooguit een 4.3.
Portman was schandalig slecht, ook nul chemistry met Hayden. Maar McGregor was het enige consistent goede aan de prequels, hij was de enige die zijn best deed. Verre van Razzie-worthy.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 dec 2017, 22:58

Als je zulke acteurs niet aan de praat krijgt ligt dat voornamelijk aan Lucas en zijn brakke writing/directing. Zelfs Hayden schijnt te kunnen acteren al heb ik nooit een film van hem gezien en echt een carrière heeft ie niet gekregen.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

16 dec 2017, 23:12

Hayden is wel een oké acteur. de prequels hebben gewoon veel voor hem verpest.
:huillie:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

17 dec 2017, 00:06

Ach ja.....Robert Pattinson blijkt uiteindelijk ook gewoon goed te kunnen acteren....Cosmopolis en Good Time.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

17 dec 2017, 01:53

Hayden schijnt te kunnen acteren? Wie beweert dat? Hayden zelf?

En ja, Lucas is een heel slechte director en Portman is ook iemand die goede directing nodig heeft. Met goede directing is ze een heel sterke actrice, maar zonder... bwoah, gewoon pijnlijk om te zien. Ook tijdens Thor 2 was ze niet aanwezig. Trouwens ook wel een teken van een goede acteur dat hij zonder goede directing een sterke rol weet neer te zetten, want dan moet je het puur op gevoel doen en McGregor is zo'n acteur.
As easy to stop as it is to comprehend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 162 gasten