Het Grote Filmtopic
12 nov 2017, 16:55
Atomic Blonde
Heerlijke film met een wel ietwat simpel plot dat nogal moeilijk wordt gemaakt om de film ermee te vullen. De setting is heel cool, Berlijn 1989 en de Muur moet nog vallen. Oost is grauw en Russisch, West is progressief. Het is behoorlijk tof gefilmd.
Theron speelt echt ontzettend goed, de gevechten zijn vooral practical en komen behoorlijk aan. Ze krijgt zelf ook flink wat klappen. En McAvoy is ook weer eens heerlijk gek. Sofia Boutella is een leuk dingetje.
Jammer van het verhaal, want de rest is uitstekend.
Heerlijke film met een wel ietwat simpel plot dat nogal moeilijk wordt gemaakt om de film ermee te vullen. De setting is heel cool, Berlijn 1989 en de Muur moet nog vallen. Oost is grauw en Russisch, West is progressief. Het is behoorlijk tof gefilmd.
Theron speelt echt ontzettend goed, de gevechten zijn vooral practical en komen behoorlijk aan. Ze krijgt zelf ook flink wat klappen. En McAvoy is ook weer eens heerlijk gek. Sofia Boutella is een leuk dingetje.
Jammer van het verhaal, want de rest is uitstekend.
12 nov 2017, 22:00
1. Blade Runner 2049
2. Spider Man: Homecoming
3. Guardians of the Galaxy Vol. 2
4. The Dark Tower
meer niet gezien eigenlijk
Nightcrawler (Dan Gilroy, 2014)
Leuke combi van Drive en American Psycho. Verhaaltje en setting is vrij origineel wat het erg leuk maakt om naar te kijken. Grijpt je zo nu en dan wel even bij de keel. Hoofdkarakter wordt gevormt door Jake Gyllenhaal, wow, wat een goede acteur is dat geworden de laatste jaren. Eerste keer dat ik hem helemaal los zie van zijn Donnie Darko imago.
8/10
2. Spider Man: Homecoming
3. Guardians of the Galaxy Vol. 2
4. The Dark Tower
meer niet gezien eigenlijk
Nightcrawler (Dan Gilroy, 2014)
Leuke combi van Drive en American Psycho. Verhaaltje en setting is vrij origineel wat het erg leuk maakt om naar te kijken. Grijpt je zo nu en dan wel even bij de keel. Hoofdkarakter wordt gevormt door Jake Gyllenhaal, wow, wat een goede acteur is dat geworden de laatste jaren. Eerste keer dat ik hem helemaal los zie van zijn Donnie Darko imago.
8/10
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
13 nov 2017, 10:13
Blade of the Immortal
Dit is precies wat ik wil zien in een Takashi Miike film, overigens niet zijn beste film dat blijft imho Audition
Dit is ook weer een film die laat zien dan Manga/anime wel degelijk verfilmd kunnen worden ( in ieder geval door de Japanners)
Mijn voorlopige top ** van 2017
01 Beauty and the Beast
02 Blade of the Immortal
03 Valerian and the City of a Thousand Planets
04 Kong: Skull Island
05 Guardians of the Galaxy vol. 2
06 Thor Ragnarok
07 Blade Runner 2049
08 Wonder Woman
09 Murder on the Orient Express
10 The Mummy
11 Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge
12 Ghost in the Shell
13 The Great Wall
14 Power Rangers
15 Assassin's Creed
16 Transformers: Last Knight
:love::love::love::love:Manji, a highly skilled samurai, becomes cursed with immortality after a legendary battle. Haunted by the brutal murder of his sister, Manji knows that only fighting evil will regain his soul. He promises to help a young girl named Rin avenge her parents, who were killed by a group of master swordsmen led by ruthless warrior Anotsu. The mission will change Manji in ways he could never imagine - the 100th film by master director Takashi Miike.
Dit is precies wat ik wil zien in een Takashi Miike film, overigens niet zijn beste film dat blijft imho Audition
Dit is ook weer een film die laat zien dan Manga/anime wel degelijk verfilmd kunnen worden ( in ieder geval door de Japanners)
Mijn voorlopige top ** van 2017
01 Beauty and the Beast
02 Blade of the Immortal
03 Valerian and the City of a Thousand Planets
04 Kong: Skull Island
05 Guardians of the Galaxy vol. 2
06 Thor Ragnarok
07 Blade Runner 2049
08 Wonder Woman
09 Murder on the Orient Express
10 The Mummy
11 Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge
12 Ghost in the Shell
13 The Great Wall
14 Power Rangers
15 Assassin's Creed
16 Transformers: Last Knight
Re: Re:
13 nov 2017, 18:04
Betekent niet dat er geen troep tussen zit.
Niks mis met genieten van troep, doe ik ook vaak zat, daar niet van.
As easy to stop as it is to comprehend.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4578
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
13 nov 2017, 20:57
Er zullen gerust mensen zijn die oprecht van Valerian hebben genoten. Ik, mijn vrienden en de hele zaal wilden echter naar buiten. De recensies waren niet mals en het is een bomba van jewelste.
Ik weet niet, het was rommelig, houterig geacteerd, geen chemie... de film kakt van subplot naar subplot. ik zou bijna zeggen, objectief slecht voor zover dat bestaat. The Mummy ook, Cruise speelt als een of andere randdebiel, heeft totaal geen goede klik met die blonde meid. Sofia Boutella was gewoon niet dreigend als mummy, en de geforceerde introductie van Jekyll is Russell Crowe op zijn aller, aller slechtst. Ik nomineer hem voor de Razzie. In feite mag Cruise ook voor die prijs genomineerd worden en het zal me niet verbazen als dat gebeurt.
Anderzijds vond ik 5 t'm 8 van die lijst ontzettend goede films. GotG2 dan wat minder maar nog wel leuk. Blade Runner is MOTY.
Mijn guilty pleasure? Assassins Creed denk ik. Ik vond de shots en scenes in het verleden heel vet. Alles in de present was echter bagger. Trouw aan de games? Trouw aan de games! Hoewel, die vind ik nergens vet.
Ik weet niet, het was rommelig, houterig geacteerd, geen chemie... de film kakt van subplot naar subplot. ik zou bijna zeggen, objectief slecht voor zover dat bestaat. The Mummy ook, Cruise speelt als een of andere randdebiel, heeft totaal geen goede klik met die blonde meid. Sofia Boutella was gewoon niet dreigend als mummy, en de geforceerde introductie van Jekyll is Russell Crowe op zijn aller, aller slechtst. Ik nomineer hem voor de Razzie. In feite mag Cruise ook voor die prijs genomineerd worden en het zal me niet verbazen als dat gebeurt.
Anderzijds vond ik 5 t'm 8 van die lijst ontzettend goede films. GotG2 dan wat minder maar nog wel leuk. Blade Runner is MOTY.
Mijn guilty pleasure? Assassins Creed denk ik. Ik vond de shots en scenes in het verleden heel vet. Alles in de present was echter bagger. Trouw aan de games? Trouw aan de games! Hoewel, die vind ik nergens vet.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4578
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- MrBouwmeester
- Berichten: 94
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 22:13
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
13 nov 2017, 21:27
Van wat ik gezien heb vind ik Beauty and the Beast nog wel de slechtste van de lijst; er zit geen enkele chemie in de romantiek, het tempo wordt helemaal naar de klote geholpen door zo'n 20 minuten aan overbodige extra scenes, en het beest en levende meubilair ziet er niet uit in live-action. Een doodsaaie, ongeïnspireerde remake van één van de beste Disney films.
En Disney vind zichzelf helemaal geweldig liberaal omdat ze een personage zogenaamd homo hebben gemaakt, maar in de film zie je er niks van terug.
En Disney vind zichzelf helemaal geweldig liberaal omdat ze een personage zogenaamd homo hebben gemaakt, maar in de film zie je er niks van terug.
Re:
17 nov 2017, 09:47
Gisteren ook gezien. Nu rest mijn vraag: een fucking 2.2?The Great Volunteer schreef: ↑10 nov 2017, 22:27Murder on the Orient Express
De werkelijke misdaad; dit gedrocht van een film
2.2/10
As easy to stop as it is to comprehend.
Re: Re:
17 nov 2017, 10:04
Maar wat vond jij er van dan en welk cijfer zou jij het geven ? ik zelf vond de film heerlijk weg kijkenRolfgang schreef: ↑17 nov 2017, 09:47Gisteren ook gezien. Nu rest mijn vraag: een fucking 2.2?The Great Volunteer schreef: ↑10 nov 2017, 22:27Murder on the Orient Express
De werkelijke misdaad; dit gedrocht van een film
2.2/10
Re: Re:
17 nov 2017, 11:11
Ik vond het een erg sterke film. Het is een klassiek verhaal, de cast is fenomenaal en het camerawerk en aankleding is ook allemaal puik.
As easy to stop as it is to comprehend.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten