Hahaha ok. Wij hebben niet bepaald zelfde smaak
Het Grote Filmtopic
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re: Re:
26 okt 2017, 19:33
Jullie smaak zuigt ook beiden, bitches
As easy to stop as it is to comprehend.
29 okt 2017, 23:20
The Revenant
Indrukwekkende film, niet omdat het verhaaltje nou zo speciaal is, maar omdat zijn overlevingstocht erg sterk in beeld wordt gebracht door o.a. rauwe, realistische en prachtige beelden en daarnaast dat de film continu spannend blijft. Een beetje The Last of Us onder de films. Erg sterke rol van DiCaprio ook weer.
8/10
Indrukwekkende film, niet omdat het verhaaltje nou zo speciaal is, maar omdat zijn overlevingstocht erg sterk in beeld wordt gebracht door o.a. rauwe, realistische en prachtige beelden en daarnaast dat de film continu spannend blijft. Een beetje The Last of Us onder de films. Erg sterke rol van DiCaprio ook weer.
8/10
Re:
30 okt 2017, 19:25
Yellow schreef: ↑29 okt 2017, 23:20The Revenant
Indrukwekkende film, niet omdat het verhaaltje nou zo speciaal is, maar omdat zijn overlevingstocht erg sterk in beeld wordt gebracht door o.a. rauwe, realistische en prachtige beelden en daarnaast dat de film continu spannend blijft. Een beetje The Last of Us onder de films. Erg sterke rol van DiCaprio ook weer.
8/10
Spoiler:
DiCaprio hoeft driekwart van de film niet eens iets te doen omdat ie te zwaargewond is om ook maar een spiertje te bewegen
Re: Re:
30 okt 2017, 20:05
Toch spijtig dat daardoor de meme ten onder moest gaan.Wapper schreef: ↑30 okt 2017, 19:25Yellow schreef: ↑29 okt 2017, 23:20The Revenant
Indrukwekkende film, niet omdat het verhaaltje nou zo speciaal is, maar omdat zijn overlevingstocht erg sterk in beeld wordt gebracht door o.a. rauwe, realistische en prachtige beelden en daarnaast dat de film continu spannend blijft. Een beetje The Last of Us onder de films. Erg sterke rol van DiCaprio ook weer.
8/10ben blij dat ie z'n Oscar eindelijk heeft, want dat had ie al lang verdiend, maar dan wel voor een andere rol eigenlijk. Met The Aviator, Shutter Island of The Wolf of Wallstreet ofzo.Spoiler:DiCaprio hoeft driekwart van de film niet eens iets te doen omdat ie te zwaargewond is om ook maar een spiertje te bewegen
30 okt 2017, 22:36
Haha zeker waar, hoewel het nog steeds een moeilijke rol is denk ik, veel subtiele gezichtsuitdrukkingen.Wapper schreef: ↑30 okt 2017, 19:25Yellow schreef: ↑29 okt 2017, 23:20The Revenant
Indrukwekkende film, niet omdat het verhaaltje nou zo speciaal is, maar omdat zijn overlevingstocht erg sterk in beeld wordt gebracht door o.a. rauwe, realistische en prachtige beelden en daarnaast dat de film continu spannend blijft. Een beetje The Last of Us onder de films. Erg sterke rol van DiCaprio ook weer.
8/10ben blij dat ie z'n Oscar eindelijk heeft, want dat had ie al lang verdiend, maar dan wel voor een andere rol eigenlijk. Met The Aviator, Shutter Island of The Wolf of Wallstreet ofzo.Spoiler:DiCaprio hoeft driekwart van de film niet eens iets te doen omdat ie te zwaargewond is om ook maar een spiertje te bewegen
Zijn rollen in The Departed (zijn beste naar mijn mening), The Aviator, The Beach (haha sorry) of Shutter Island zijn wel stukken beter idd.
Re:
03 nov 2017, 11:23
Same. Het heeft wel echt nul diepgang of emotionele/impactvolle momenten. Guardians of the Galaxy slaagt daar imo af en toe nog wel in. Maar qua humor en gewoon pure fun is deze film erg goed geschreven en is imo ook wel een van de leukere Marvel films.
03 nov 2017, 11:45
Blade Runner (1982, Ridley Scott)
Na 5 a 10 jaar nog eens herbekeken en ik moet toch zeggen dat ik hem wat tegen vond vallen qua verhaal en spanning. Qua art direction en muziek natuurlijk wel legendary.
Vanavond deel 2
Na 5 a 10 jaar nog eens herbekeken en ik moet toch zeggen dat ik hem wat tegen vond vallen qua verhaal en spanning. Qua art direction en muziek natuurlijk wel legendary.
Spoiler:
En het einde maakt volgens mij vrij duidelijk dat hij zelf ook een Replicant is? Of ik begrijp het verkeerd.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
03 nov 2017, 12:19
Spoiler:
Die origami unicorn als aanwijzing, aangezien hij daar een droom over had gehad. Geeft aan dat er bij hem herrineringen zijn ingeplant. Verklaart ook waarom hij bij die andere Replicant in de lift stapt. En sowieso dat hij steeds in elkaar gebeukt wordt en uiteindelijk nog wint Hoewel ik dat deel van die herrineringen niet helemaal begreep, dus kan er naast zitten. Maarja, deel 2 zal wel antwoorden geven hopelijk.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- AgentCooper
- Berichten: 539
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 04:36
04 nov 2017, 21:55
Blade Runner 2049 (2017, Denis Villeneuve)
"Oh, you don't like real girls.."
Vooral knap hoe ze het origineel eer aan doen en er tegelijkertijd een film van deze tijd van hebben gemaakt, en roept vragen op over voortplanting, relaties, drones etc in de toekomst. Hoewel weinig diepgang als je het vergelijkt met een film als Ex Machina oid. Verhaal vond ik wat rare en misschien overbodige dingen hebben, maar het is vooral een film waarin je de wereld in wordt gezogen. Ook verademend was het relatief trage tempo. Visueel is het een mooi ode aan het eerste deel, hoewel deel 1 daarin niet overtroffen wordt (vooral de stedelijke shots leven veel minder).
"Oh, you don't like real girls.."
Spoiler:
That has to be the weirdest threesome ever
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
12 nov 2017, 11:48
Mijn top 10 van films die ik dit jaar in bioscoop heb gezien wil dus niet zeggen dat ze pas dit jaar uitkwamen:
1. I Am not your Negro
2. Wind River
3. Hounds of Love
4. I, Daniel Blake
5. The Square
6.War for the Planet of the Apes
7. Blade Runner 2049
8. Dunkirk
9. The Handmaiden
10. Baby Driver
1. I Am not your Negro
2. Wind River
3. Hounds of Love
4. I, Daniel Blake
5. The Square
6.War for the Planet of the Apes
7. Blade Runner 2049
8. Dunkirk
9. The Handmaiden
10. Baby Driver
- AgentCooper
- Berichten: 539
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 04:36
12 nov 2017, 12:41
1. Blade Runner 2049
2. Your Name
3. Mother !
4. It
5. Wind River
6. Okja
Ik hoop dat The Last Jedi net zo goed gaat worden als Empire. Als ze Rian Johnson nu al een eigen trilogie geven, dan moet het toch wel goed zijn? Ik heb pas sinds eind september een Pathé Unlimited, dus vandaar al die najaarsfilms.
2. Your Name
3. Mother !
4. It
5. Wind River
6. Okja
Ik hoop dat The Last Jedi net zo goed gaat worden als Empire. Als ze Rian Johnson nu al een eigen trilogie geven, dan moet het toch wel goed zijn? Ik heb pas sinds eind september een Pathé Unlimited, dus vandaar al die najaarsfilms.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 gasten