Pagina 5 van 8

Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 13:15
door Rano
shuckle schreef:
23 okt 2017, 13:11
Maar Max is toch van alle incidenten de enige die daadwerkelijk een inhaalactie maakt terwijl hij van de baan is?
Dat maakt toch niet uit? De straf is voor "gaining an advantage". Niet "gaining a position".

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:22
door shuckle
Rano schreef:
23 okt 2017, 13:15
shuckle schreef:
23 okt 2017, 13:11
Maar Max is toch van alle incidenten de enige die daadwerkelijk een inhaalactie maakt terwijl hij van de baan is?
Dat maakt toch niet uit? De straf is voor "gaining an advantage". Niet "gaining a position".
Kun je van die andere acties dan zeggen dat ze er een overduidelijk voordeel mee behaald hebben?

Alleen bij Max is dat echt overduidelijk.

Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:23
door Rolfgang
shuckle schreef:
23 okt 2017, 13:11
Maar Max is toch van alle incidenten de enige die daadwerkelijk een inhaalactie maakt terwijl hij van de baan is?
Nee, Sainz deed het ook bij Perez.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:26
door shuckle
Rolfgang schreef:
23 okt 2017, 14:23
shuckle schreef:
23 okt 2017, 13:11
Maar Max is toch van alle incidenten de enige die daadwerkelijk een inhaalactie maakt terwijl hij van de baan is?
Nee, Sainz deed het ook bij Perez.
Nou volgens mij viel dat ook wel mee.
[media]
[/media]

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:31
door Rolfgang
Hij ging er met vier wielen vanaf @0:32, waardoor hij een betere lijn en exit krijgt en daarna langszij Perez kan. Off the tracks én gaining an advantage dus.

Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:34
door shuckle
Rolfgang schreef:
23 okt 2017, 14:31
Hij ging er met vier wielen vanaf @0:32, waardoor hij een betere lijn en exit krijgt en daarna langszij Perez kan. Off the tracks én gaining an advantage dus.
Tja ik vind het een lastige, als hij er nou daar direct voorbij ging was ik het zeker met je eens. Maar gezien het feit dat dat pas later gebeurd zie ik de noodzaak van het straffen niet helemaal.

Bovendien is het vanuit dit standpunt nogal lastig te zien of hij daadwerkelijk met 4 wielen van de baan af was.

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:43
door Rano
Sainz gaat niet met vier wielen van het asfalt. Dat deed hij bij de inhaalpoging op Ocon. Niet bij Perez.

Afbeelding

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:45
door shuckle
Maar toen is hij dr alsnog niet langs gekomen, dus hoeveel voordeel leverde dat op?

Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 14:57
door Rano
shuckle schreef:
23 okt 2017, 14:45
Maar toen is hij dr alsnog niet langs gekomen, dus hoeveel voordeel leverde dat op?
Dat is mijn punt. Inhaalpoging.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 15:06
door shuckle
Rano schreef:
23 okt 2017, 14:57
shuckle schreef:
23 okt 2017, 14:45
Maar toen is hij dr alsnog niet langs gekomen, dus hoeveel voordeel leverde dat op?
Dat is mijn punt. Inhaalpoging.
Dan was er dus toch ook geen sprake van ''Gaining an advantage''?

Geplaatst: 23 okt 2017, 16:01
door Needakill
Dan had er toch als straf moeten staan Gaining a position. Nu stond er Gaining an Advantage en daarover is de hele heissa.

Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 16:12
door shuckle
Needakill schreef:
23 okt 2017, 16:01
Dan had er toch als straf moeten staan Gaining a position. Nu stond er Gaining an Advantage en daarover is de hele heissa.
Well dat is dan toch heisa om niks? Als je op illegale manier een positie veroverd dan is dat toch allebei? Zowel voordeel als positie. Of heb je geen voordeel als je een positie veroverd? :lol:

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 16:19
door Needakill
shuckle schreef:
23 okt 2017, 16:12
Needakill schreef:
23 okt 2017, 16:01
Dan had er toch als straf moeten staan Gaining a position. Nu stond er Gaining an Advantage en daarover is de hele heissa.
Well dat is dan toch heisa om niks? Als je op illegale manier een positie veroverd dan is dat toch allebei? Zowel voordeel als positie. Of heb je geen voordeel als je een positie veroverd? :lol:
Nu zijn er meerdere coureurs die ook van de witte lijn afwaren en geen straf kregen en dat de Fia na Mexico vorig jaar zeiden dat ze geen straffen uit gingen delen zoals daar toen. Tja en iedereen heeft een oranje bril op.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 16:50
door shuckle
Needakill schreef:
23 okt 2017, 16:19
shuckle schreef:
23 okt 2017, 16:12


Well dat is dan toch heisa om niks? Als je op illegale manier een positie veroverd dan is dat toch allebei? Zowel voordeel als positie. Of heb je geen voordeel als je een positie veroverd? :lol:
Nu zijn er meerdere coureurs die ook van de witte lijn afwaren en geen straf kregen en dat de Fia na Mexico vorig jaar zeiden dat ze geen straffen uit gingen delen zoals daar toen. Tja en iedereen heeft een oranje bril op.
Het is denk ik ook niet zo zeer het ''circuit'' afgaan. Het probleem zit hem toch echt in het inhalen door de bocht af te snijden. Wijd uit laten lopen zijn ze nou eenmaal veel minder streng in en wordt meestal ook gewoon toegestaan.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 18:07
door Rano
shuckle schreef:
23 okt 2017, 16:12
Needakill schreef:
23 okt 2017, 16:01
Dan had er toch als straf moeten staan Gaining a position. Nu stond er Gaining an Advantage en daarover is de hele heissa.
Well dat is dan toch heisa om niks? Als je op illegale manier een positie veroverd dan is dat toch allebei? Zowel voordeel als positie. Of heb je geen voordeel als je een positie veroverd? :lol:
Waarom wordt Max dan als enige bestraft? Veel coureurs hadden voordeel door buiten de baan te gaan.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 19:18
door shuckle
Rano schreef:
23 okt 2017, 18:07
shuckle schreef:
23 okt 2017, 16:12


Well dat is dan toch heisa om niks? Als je op illegale manier een positie veroverd dan is dat toch allebei? Zowel voordeel als positie. Of heb je geen voordeel als je een positie veroverd? :lol:
Waarom wordt Max dan als enige bestraft? Veel coureurs hadden voordeel door buiten de baan te gaan.
Maar zij hebben daarmee geen positie gewonnen. Bovendien is er wel een verschil tussen een bocht afsnijden en wijd uit laten lopen.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 20:50
door Rano
shuckle schreef:
23 okt 2017, 19:18
Rano schreef:
23 okt 2017, 18:07


Waarom wordt Max dan als enige bestraft? Veel coureurs hadden voordeel door buiten de baan te gaan.
Maar zij hebben daarmee geen positie gewonnen. Bovendien is er wel een verschil tussen een bocht afsnijden en wijd uit laten lopen.
En dat wordt weer nergens genoemd in de straf.

Re: Re:

Geplaatst: 23 okt 2017, 20:54
door Rolfgang
shuckle schreef:
23 okt 2017, 19:18
Rano schreef:
23 okt 2017, 18:07


Waarom wordt Max dan als enige bestraft? Veel coureurs hadden voordeel door buiten de baan te gaan.
Maar zij hebben daarmee geen positie gewonnen. Bovendien is er wel een verschil tussen een bocht afsnijden en wijd uit laten lopen.
De straf is voor gaining an advantage, niet een positie. En meerdere coureurs hebben een advantage gekregen door buiten de lijnen te rijden.

Geplaatst: 24 okt 2017, 08:21
door Rano
Op naar Mexico!!! :mex: :mex: :mex:

Geplaatst: 24 okt 2017, 12:16
door Thud
Ariba ariba

Re:

Geplaatst: 24 okt 2017, 12:21
door Rano
Thud schreef:
24 okt 2017, 12:16
Ariba ariba
Is dat niet stereotype seksueel racisme?

Re: Re:

Geplaatst: 24 okt 2017, 14:18
door Thud
Rano schreef:
24 okt 2017, 12:21
Thud schreef:
24 okt 2017, 12:16
Ariba ariba
Is dat niet stereotype seksueel racisme?
Nee.

Maar Speedy Gonzales is wel racistisch.

Re:

Geplaatst: 24 okt 2017, 14:24
door Rolfgang
Rano schreef:
24 okt 2017, 08:21
Op naar Mexico!!! :mex: :mex: :mex:
Ligt dat mooie grasveldje er nog?

Geplaatst: 30 okt 2017, 07:24
door Rano
Yes! Nummer 3 in de pocket. En vanaf het begin lekker dominant dit keer. 19 seconden op Mercedes. En 54 seconden op Ferrari. Dit beloofd wat voor de komende twee races. Een vooral voor volgend jaar.

Ik ga wel een manier vinden om Sky Sports te streamen. Want ik kan Ziggo met Rob Kamphues niet meer luchten. Hij en zijn wisselende gasten als Ferry Smeagul en Huub Stapel komen mijn neus uit. Wat een ongegeneerde kontlikkerij zeg. Met oranje baflap. De ene opmerking is nog idioter dan de andere. Het lijkt wel of ze vanuit Ziggo de opdracht hebben gekregen om zo positief mogelijk te zijn. Dat trekt blijkbaar veel kijkers. Doornbos doet zijn best de boel soms af te remmen met opmerkingen als “Ricciardo is ook geen pannenkoek hoor”. Het programma zou “Ziggo’s Grote Max Verstappen Show“ moeten heten.

Geplaatst: 30 okt 2017, 15:55
door Needakill
Je hoeft de voorbeschouwing en nabeschouwing niet te kijken. ;)

Ik vond het wel jammer voor Ocon. Hij verdiende het podium vond ik.