Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

23 aug 2017, 09:24

Ik vind het persoonlijk te vroeg om Neres af te schrijven. Heeft inderdaad nog niet veel laten zien, maar heeft daar ook nog niet over een langere periode de tijd voor gehad.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

23 aug 2017, 10:12

Heb mogelijke CL tegenstanders voor Feyenoord gezien. In t gunstige geval loot je Spartak Moskou, Sevilla en Anderlecht :lol:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 aug 2017, 17:05

Maar dat wil je ook niet lijkt me. Zo'n Sevilla en Spartak winnen waarschijnlijk ook van Feyenoord. Dan kun je beter verliezen van Real Madrid. Krijg je tenminste 2 mooie affiches.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 07:24

Volgens de telegraaf gaat Keizer weer voor Dolberg schone en Younes. Ik denk serieus dat we het dan niet redden. Mits dat gebeurd behoort Keizer per direct zijn ontslag te krijgen. Speel met de opstelling die succcesvol is. En wissel niet keer op keer. Waardeloze trainer. En hoe hebben zij hem als hoofdtrainer kunnen aanstellen

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

24 aug 2017, 07:34

Ja want Bosz deed het ook zo goed op het begin... Wie gelooft de Telegraaf nog?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 07:40

Telegraaf is als het over Ajax gaat altijd zeer goed geïnformeerd. Dus de opmerking wie gelooft de telegraaf nog is een rare opmerking.

Nee maar Keizer heeft doelpunten nodig. Dolberg is uit vorm. En dan stelt die hoogstwaarschijnlijk Dolberg op ipv Huntelaar. En schone is voorbij als basisspeler en toch zet hij hem in de basis. En cerny heeft aangetoond beter te zijn dan Younes toch kiest die voor Younes. Dus door deze keuzes kun je dus El mislopen. Mits dat dus gebeurd is dat de fout van Keizer dus is het ophoepelen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

24 aug 2017, 08:57

R-Type schreef:
23 aug 2017, 17:05
Maar dat wil je ook niet lijkt me. Zo'n Sevilla en Spartak winnen waarschijnlijk ook van Feyenoord. Dan kun je beter verliezen van Real Madrid. Krijg je tenminste 2 mooie affiches.
Nou liever niet. Als er ook maar een kansje is op plek 2 dan moet je daar voor gaan. Feyenoord won 3 jaar geleden ook gewoon thuis van Sevilla. En Sevilla is dan wel opermachtig in EL maar ze slaan in CL voor als nog geen deuk in pakje boter.....
En Anderlech moet ook te doen zijn. Maar als je goed kijkt vind ik pot 2 eigenlijk nog sterker dan pot 1.
Shaktar en Benfica in Pot 1 doen echt wel onder voor PSG, Barca en City in pot 2 o.a

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 09:51

Zet het uit je hoofd Feyenoord hield vorig jaar niet eens Fenerbahçe boven zich. Maar zullen wij als Ajacieden ook een vliegtuigje boven Rotterdam laten vliegen als ze in de cl kansloos ten onder gaan. Denk het niet zo kansloos publiek heeft Ajax niet.

Alleen door die acties van het fey publiek door een fontein in te springen en een vliegtuigje boven Amsterdam te laten vliegen nadat Ajax de El finale verloor.

Mag dit volk boeten. En hoop ik dat uit pot 1 Real of Bayern komt uit pot 2 Psg en pot 3 de Spurs. En dat ze 6x worden afgedroogd waar de honden geen brood van lusten. Kijken of ze dan nogmaals in de fontein springen. Ik weet ook wel het is maar een beperkte groep. Maar die behoren in de cl afgestraft te worden. Zelf een wanprestatie in de El neerzetten en dan Ajax uitlachen die een finale verliest. Die dag wist ik gelijk weer waarom ik zo haat voor die club heb.


En Overmars moet naar de dokter die vind Dijks blijkbaar goed genoeg want hij gaat geen nieuwe linksback halen.


En over dat voetbal gala dat kunnen we ook niet meer serieus nemen oke Karim de gouden schoen kan ik inkomen. Maar Botteghin boven Sanchez beoordelen en Toornstra boven Klaassen. Dan zijn de mensen die de cijfers geven die hebben er dan niet zoveel kijk op.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

24 aug 2017, 09:52

kaassouflee schreef:
24 aug 2017, 07:40
Telegraaf is als het over Ajax gaat altijd zeer goed geïnformeerd. Dus de opmerking wie gelooft de telegraaf nog is een rare opmerking.

Nee maar Keizer heeft doelpunten nodig. Dolberg is uit vorm. En dan stelt die hoogstwaarschijnlijk Dolberg op ipv Huntelaar. En schone is voorbij als basisspeler en toch zet hij hem in de basis. En cerny heeft aangetoond beter te zijn dan Younes toch kiest die voor Younes. Dus door deze keuzes kun je dus El mislopen. Mits dat dus gebeurd is dat de fout van Keizer dus is het ophoepelen.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Het is meer 50/50 wat de telegraaf heeft over Ajax. Dolberg word gewoon niet goed benut als Spits, maar Huntelaar is gretig hea. Die wilde de vorige wedstrijd gewoon laten zien en de concurrentiestrijd aangaan. Younes was trouwens tegen Rosenborg thuis wel 1 van de betere.

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

24 aug 2017, 10:09

Oh ja, we laten onderlinge strijd tussen twee nederlandse clubs belangrijker worden dan de punten in Europa voor het hele land. Dacht dat we dat stadium onderhand wel voorbij waren :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

24 aug 2017, 10:16

Trouwens Kaas. AD beweerd nu dat Huntelaar en De Jong gaan starten.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 10:18

@Tampon vorige jaar was het voor de nl punten ook belangrijk dat Ajax de finale won heb ik niet veel van gemerkt dat fey supporters daarmee bezig waren. En Feyenoord heeft het nl voetbal ook veel punten gekost vorig seizoen.

En needakill klopt. Dus bij deze hoop ik dat het AD gelijk heeft. Anders kan Keizer nu al niet meer serieus genomen worden

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

24 aug 2017, 12:54

kaassouflee schreef:
24 aug 2017, 09:51
Zet het uit je hoofd Feyenoord hield vorig jaar niet eens Fenerbahçe boven zich. Maar zullen wij als Ajacieden ook een vliegtuigje boven Rotterdam laten vliegen als ze in de cl kansloos ten onder gaan. Denk het niet zo kansloos publiek heeft Ajax niet.

Alleen door die acties van het fey publiek door een fontein in te springen en een vliegtuigje boven Amsterdam te laten vliegen nadat Ajax de El finale verloor.

Mag dit volk boeten. En hoop ik dat uit pot 1 Real of Bayern komt uit pot 2 Psg en pot 3 de Spurs. En dat ze 6x worden afgedroogd waar de honden geen brood van lusten. Kijken of ze dan nogmaals in de fontein springen. Ik weet ook wel het is maar een beperkte groep. Maar die behoren in de cl afgestraft te worden. Zelf een wanprestatie in de El neerzetten en dan Ajax uitlachen die een finale verliest. Die dag wist ik gelijk weer waarom ik zo haat voor die club heb.

En over dat voetbal gala dat kunnen we ook niet meer serieus nemen oke Karim de gouden schoen kan ik inkomen. Maar Botteghin boven Sanchez beoordelen en Toornstra boven Klaassen. Dan zijn de mensen die de cijfers geven die hebben er dan niet zoveel kijk op.
Ik heb keihard gelachen. Bijna net zo hard als al die wajong filmpjes op internet van een oud forumlid dat zich lilfvd noemde.

En boven Amsterdam een vliegtuigje laten vliegen is zo onschuldig (Ik heb overigens niet meebetaald om boven Spijkenisse te vliegen, maar zal het in de groep gooien de volgende keer :D ). Als je echt alles had geweten van laffe acties van supporters in de vb-geschiedenis, dan kan ik je verzekeren dat jouw clubje met fans(!) kop en schouders bovenaan staat en eigenlijk in de Jupiler zouden spelen als karma daadwerkelijk bestond. Jouw haat als Spijkenisse smegma beïnvloed jouw bekrompen domme visie over voetbal, vandaar dat je niet ziet wat een constante Botteghin deed en dat een Toornstra ver boven Klaassen (Klaassen :lol:) zit.

Als je de concurrentie-steken niet kan hebben over en weer, dan moet je misschien eens naar een dokter gaan om te vragen of een extra chromosoom ook een eigen forum kan onderhouden met allerlei animal buddies.
Afbeelding

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 13:13

ik ga op al je dommigheid niet eens in. Je bent weinig origineel door keer op keer terug te komen op het verleden. En dan zeggen wajong filmpjes. Als ik jou reactie lees ben jij de wajong al voorbij en ben je eerder toe aan tbs met dwangverpleging.

En over het voetbal gedeelte wijd ik helemaal niet uit als je vind dat Botthegin die door spelers als menig er uit word gelopen constanter vind dan Sanchez en je vind Toornstra ver boven Klaassen zitten dan adviseer ik jou nooit meer over voetbal te praten. Een speler van Feyenoord die daar 75 minuten mee doet beter vinden dan een van de belangrijke spelers van Everton. Dan is elk woord wat jij over voetbal te melden hebt een woord teveel.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

24 aug 2017, 13:25

kaassouflee schreef:
24 aug 2017, 13:13

En over het voetbal gedeelte wijd ik helemaal niet uit ...
Pixelcake was zoveel beter...
Afbeelding

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

24 aug 2017, 14:16

Nee want dan had ik Karel moeten missen. :(

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

24 aug 2017, 14:37

Gedraag je beiden, Kaas en Ties. Ga inhoudelijk op elkaar in en ga niet alleen maar met persoonlijke aanvallen op de proppen komen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

24 aug 2017, 14:39

Oja? Heeft iedereen meteen een nickchange ofzo? Waar zijn Gozert, Wapper en Sadist?
Afbeelding

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

24 aug 2017, 14:39

Rolfgang schreef:
24 aug 2017, 14:37
Gedraag je beiden, Kaas en Ties. Ga inhoudelijk op elkaar in en ga niet alleen maar met persoonlijke aanvallen op de proppen komen.
Okay okay...
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 aug 2017, 14:46

We gaan het zien jongens. Feit is dat zowel PSV, Ajax als Feyenoord zeker leuke versterkingen gehaald hebben. Feyenoord heeft als enige iig al Europees voetbal. Het is te hopen dat Ajax iig verlenging afdwingt in Noorwegen!

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

24 aug 2017, 14:49

SmartTies schreef:
24 aug 2017, 14:39
Oja? Heeft iedereen meteen een nickchange ofzo? Waar zijn Gozert, Wapper en Sadist?
Wapper is volgens mij op vakantie en die andere 2 zijn naar een ander forum gegaan.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 15:06

Ik vind Ajax zich toe nu helemaal niet goed versterkt heeft. Ajax heeft nog steeds geen linksback die van een Ajax niveau is. En we moeten kijken hoe goed Wober is. En Siem de Jong afwachten.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

24 aug 2017, 15:22

Ik was zelf altijd wel gecharmeerd van Dijks. Ik heb hem echter in geen tijden meer zien spelen (sinds hij wegging bij Ajax eigenlijk), dus weet ik niet of hij zijn groei heeft doorgezet of is blijven hangen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

24 aug 2017, 15:56

Dijks is Willem 2 niveau.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

24 aug 2017, 16:58

Shakhtar Donetsk, Manchester City en Napoli. Mehhh. Had liever een Real Madrid of Barcelona getroffen. Napoli en Manchester ga ik wel heen, maar Shakhtar Donetsk, fuck that!
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 gasten