Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

17 sep 2017, 18:04

Kaas, je weet dat Overmars ook word tegen gehouden door andere mensen.

- Sanchez was al onhoudbaar. Hij wilde al weg naar een grotere club. Dus dan had meer geld ook niet uitgemaakt.
- Veltman weg ben ik wel mee eens, maar niemand wilde hem. Tete behouden was ook een betere optie
- Haps was al weg voordat wij een bod konden doen.
- Richarlson is gewoon Neres 2 en je heb Cerny al.
- Waarom betere middenvelder? Je ziet idd het gemis van Klaassen, maar V/D Beek en De Jong doen gewoon goed op die positie. Alleen Ziyech is soms te lui vind ik.

Vandaag was gewoon niks. Lag meer aan de spelers.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

17 sep 2017, 18:09

Gaat een leuk ED seizoen worden. Vind Utrecht, Vitesse en Heerenveen amper onderdoen voor PSV, Ajax en Feyenoord. Die Matavz , Zanelli en Desser zijn heerlijke aanvallers zeg. Zie zomaar een Leicster City scenario voorkomen en dat iemand anders dan traditionele top 3 club kampioen word.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

17 sep 2017, 18:12

The Great Volunteer schreef:
17 sep 2017, 18:09
Gaat een leuk ED seizoen worden. Vind Utrecht, Vitesse en Heerenveen amper onderdoen voor PSV, Ajax en Feyenoord. Die Matavz , Zanelli en Desser zijn heerlijke aanvallers zeg. Zie zomaar een Leicster City scenario voorkomen en dat iemand anders dan traditionele top 3 club kampioen word.
Ik vergeet AZ!! Ook lekker teampje

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

17 sep 2017, 18:46

Needakill schreef:
17 sep 2017, 18:04
Kaas, je weet dat Overmars ook word tegen gehouden door andere mensen.

- Sanchez was al onhoudbaar. Hij wilde al weg naar een grotere club. Dus dan had meer geld ook niet uitgemaakt.
- Veltman weg ben ik wel mee eens, maar niemand wilde hem. Tete behouden was ook een betere optie
- Haps was al weg voordat wij een bod konden doen.
- Richarlson is gewoon Neres 2 en je heb Cerny al.
- Waarom betere middenvelder? Je ziet idd het gemis van Klaassen, maar V/D Beek en De Jong doen gewoon goed op die positie. Alleen Ziyech is soms te lui vind ik.

Vandaag was gewoon niks. Lag meer aan de spelers.
Richarlson zie ik op afgelopen zaterdag na gewoon goed spelen bij een suptopper in Engeland is gewoon tig klasse beter dan Neres. En Cerny is nog niet veel.

En met 5 miljoen tekengeld had die zich nog wel bedacht.

En bij Haps heeft Overmars lopen pitten.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

17 sep 2017, 19:01

kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 18:46
Needakill schreef:
17 sep 2017, 18:04
Kaas, je weet dat Overmars ook word tegen gehouden door andere mensen.

- Sanchez was al onhoudbaar. Hij wilde al weg naar een grotere club. Dus dan had meer geld ook niet uitgemaakt.
- Veltman weg ben ik wel mee eens, maar niemand wilde hem. Tete behouden was ook een betere optie
- Haps was al weg voordat wij een bod konden doen.
- Richarlson is gewoon Neres 2 en je heb Cerny al.
- Waarom betere middenvelder? Je ziet idd het gemis van Klaassen, maar V/D Beek en De Jong doen gewoon goed op die positie. Alleen Ziyech is soms te lui vind ik.

Vandaag was gewoon niks. Lag meer aan de spelers.
Richarlson zie ik op afgelopen zaterdag na gewoon goed spelen bij een suptopper in Engeland is gewoon tig klasse beter dan Neres. En Cerny is nog niet veel.

En met 5 miljoen tekengeld had die zich nog wel bedacht.

En bij Haps heeft Overmars lopen pitten.
Hoe weet jij dat nou? En het is niet alleen een speler die het voor het zeggen heeft, zo'n zaakwaarnemer zit nog veel meer te pushen, want die wilt zijn percentages binnenhalen natuurlijk.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

17 sep 2017, 19:15

Ja dan had je die zaakwaarnemer ook extra bonus gegeven. Maar gaan we het technische hart nog zitten goed praten? Ze zijn verantwoordelijk voor deze selectie waar 7 spelers te kort en zelf zwaar te kort voor het 1e van Ajax. En we een trainer hebben die er niets van kan.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

17 sep 2017, 19:46

kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 19:15
Ja dan had je die zaakwaarnemer ook extra bonus gegeven. Maar gaan we het technische hart nog zitten goed praten? Ze zijn verantwoordelijk voor deze selectie waar 7 spelers te kort en zelf zwaar te kort voor het 1e van Ajax. En we een trainer hebben die er niets van kan.
Ja het is geen Football Manager he Kaas, soms kan iets gewoon niet.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

17 sep 2017, 19:59

Damn, Neymar in Tete's broekzak. Wie had dat gedacht? En waarom de fuck stellen we Veltman nog op.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re: Re:

17 sep 2017, 19:59

shuckle schreef:
17 sep 2017, 19:46
kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 19:15
Ja dan had je die zaakwaarnemer ook extra bonus gegeven. Maar gaan we het technische hart nog zitten goed praten? Ze zijn verantwoordelijk voor deze selectie waar 7 spelers te kort en zelf zwaar te kort voor het 1e van Ajax. En we een trainer hebben die er niets van kan.
Ja het is geen Football Manager he Kaas, soms kan iets gewoon niet.
Zelf bij FM willen spelers gewoon weg. ;)

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

17 sep 2017, 20:08

Zekers maar ze hebben ook geen echt serieuze pogingen ondernomen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

17 sep 2017, 20:13

kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 19:15
Ja dan had je die zaakwaarnemer ook extra bonus gegeven.
OH COME ON! :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

17 sep 2017, 20:28

Nee wat ze nu hebben gedaan is slim. Geen lb daarvoor moet dijks spelen die niet goed genoeg is. Moeten de Ligt veltman en viergever spelen die alledrie niet goed genoeg zijn. Hebben we 2 buiten spelers die Ajax onwaardig zijn. En hebben we een bank die Ajax onwaardig is op Dolberg. En misschien die 2 nieuwelingen na.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

17 sep 2017, 20:45

kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 20:28
Nee wat ze nu hebben gedaan is slim. Geen lb daarvoor moet dijks spelen die niet goed genoeg is. Moeten de Ligt veltman en viergever spelen die alledrie niet goed genoeg zijn. Hebben we 2 buiten spelers die Ajax onwaardig zijn. En hebben we een bank die Ajax onwaardig is op Dolberg. En misschien die 2 nieuwelingen na.
Nogmaals: als een speler niet wilt blijven, dan gaat hij of weg, of hij blijft en speelt met totaal geen inzet om een breuk te forceren. Vergeet Sanchez, dat schip is allang gevaren en als dat niet zo was, dan was het schip allang gezonken.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

17 sep 2017, 21:01

Kunnen we niet apart Ajax topic aanmaken voor dit gezever?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

17 sep 2017, 21:06

Maar goed ik ga fox er denk ik maar afgooien. Van elke 3 maanden fox kan ik ook leuke andere dingen doen. Het is gewoon treurig dat je na een seizoen denkt we are back. En dat de Technische leiding met slecht beleid alles weer om zeep helpt. Maar goed mijn 2e voetbal liefde Arsenal maakt beleid technisch net zo puinhoop van. Het is om gek van te worden. Deze geweldige ex spelers. Hadden het bij voetballen moeten laten.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

17 sep 2017, 21:18

Over Arsenal gesproken, wat is Wenger weer aan het doen. Eerst Laccazette dr uithalen voor Alexis, maar waarom? Laccazette is normaal gewoon je meest gevaarlijke speler voor het doel. Welbeck raakt geblesseerd en dan breng je Giroud, daar kan ik me wel in vinden. Maar waarom in godsnaam Elneny er inbrengen voor Iwobi als je Walcott op de bank hebt zitten? Walcott brengt je in ieder geval snelheid, kan een voorzet geven en weet zelf ook hoe die moet scoren. Sowieso snap ik niet waarom het de 2de helft inkakte. Er werd niet meer gecombineerd en vooral hoge ballen naar voren gespeeld, maar waarom??

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

17 sep 2017, 22:03

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.

Dybala is echt fucking goed. Barcelona had die kans om hem te contracteren allang moeten grijpen. Nu is hij onbereikbaar.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

17 sep 2017, 23:07

The Great Volunteer schreef:
17 sep 2017, 21:01
Kunnen we niet apart Ajax topic aanmaken voor dit gezever?
Of de plaat die steeds blijft hangen is misschien het probleem.

Gebruikersavatar
Tsidas
Lv2
Berichten: 69
Lid geworden op:
24 aug 2017, 18:07

Re:

17 sep 2017, 23:28

kaassouflee schreef:
17 sep 2017, 21:06
Maar goed ik ga fox er denk ik maar afgooien. Van elke 3 maanden fox kan ik ook leuke andere dingen doen. Het is gewoon treurig dat je na een seizoen denkt we are back. En dat de Technische leiding met slecht beleid alles weer om zeep helpt. Maar goed mijn 2e voetbal liefde Arsenal maakt beleid technisch net zo puinhoop van. Het is om gek van te worden. Deze geweldige ex spelers. Hadden het bij voetballen moeten laten.
Wellk antwoord is juist?

A) Door dik en dun
B) Succes supporter
C) Jiskefet
D) Jack van Gelder

Ik zag weer een vleugje "pfff bitch we're Ajax" arrogantie in Den Haag, dat is meer de spelers hun fout. ADO heeft naar hun capiciteiten gespeeld.

Wat betreft mijn cluppie... zucht. Het eerste half uur was niet best (wat is dat trouwens met dat achter komen in de eerste paar minuten van de wedstrijd?), maar daarna pakten ze het weer op. Ik ben ontzettend pissig op Berghuis; die zit sinds het begin van het seizoen al van die domme overtredingen te maken en zie daar het resultaat. Wel bijzonder dat nadat ze met tien komen te spelen gewoon goed spelen. Komt ook gedeeltelijk door het inbrengen van Amrabat (poeh wat heeft die jongen een power) en Jens; die verzetten een hoop werk. Het is alleen bizar dat Toornstra niet buiten de Kuip kan scoren. Die gaat in de beker tegen ADO gewoon scoren, mark my words! :lol:

Lichtelijk teleurgesteld over het verlies, maar de tien die na rust alles gaven laten me zien dat deze ploeg wel de juiste mentaliteit heeft. Het is nu wachten op de terugkeer van het meer constante Feyenoord.

PSV... ik weet niet. Tuurlijk ben je die drie punten nu kwijt, maar het zag er alles behalve zeker uit. In de tweede helft was het helemaal over en uit. Als je zo angstig achteruit gaat ballen, tegen tien man, dat moet je afmaken juist. Maar het hele elftal laat zien dat ze het erg moeilijk hebben. Nu gaat de hele top 3 tegen de lamp lopen, dat is gewoon een feit, maar ik zie PSV wel vaker verliezen dit seizien. Het oogt stroef en bij vlagen inspiratieloos, zeker aanvallend.

Het wordt gewoon een strijd tussen de traditionele drie, aangezien Vitesse en Utrecht laten zien dat een offday direct ook fataal is. Dat Twente speelde ze compleet omver.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

18 sep 2017, 00:19

Waarom zou ik geld uitgeven. Als Ajax weer het kapitaal op de bank heeft in plaats van op het veld. Kijk de situatie met Feyenoord destijds was anders. Fey had en kon niks. Ajax kan genoeg maar handelt weer niet. Waarom zou ik dan iedere week naar een elftal gaan zitten te kijken waar er 7 structureel te kort komen voor Ajax. En waar ze assistenten belangrijker vinden dan een hoofdcoach houden die ze terug aan het brengen was naar de Europese subtop?

Nee met zoveel geld moet er een elftal staan wat internationaal in de Europa league de kwartfinale minimaal haalt. En nationaal met ruime voorsprong kampioen wordt


En over die achterhoede gesproken die Colombiaan kan ook linksback spelen wordt het niet eens tijd hem linksback te zetten en Wober ook eens op te stellen ipv van Dijks en viergever. Of zijn die 2 voor spek en bonen gekocht?

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

18 sep 2017, 05:45

Tjsa, dat je Ajax support snap ik ook niet :P :lol:

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

18 sep 2017, 08:46

Rano schreef:
18 sep 2017, 05:45
Tjsa, dat je Ajax support snap ik ook niet :P :lol:
Ach we zijn niet allemaal zo clubhopperig.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

18 sep 2017, 08:46

The Great Volunteer schreef:
17 sep 2017, 21:01
Kunnen we niet apart Ajax topic aanmaken voor kaas?

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re: Re:

18 sep 2017, 08:59

Needakill schreef:
18 sep 2017, 08:46
Rano schreef:
18 sep 2017, 05:45
Tjsa, dat je Ajax support snap ik ook niet :P :lol:
Ach we zijn niet allemaal zo clubhopperig.
Kaas is nog niet overgelopen toch?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Re:

18 sep 2017, 13:44

Tsidas schreef:
17 sep 2017, 23:28

Wat betreft mijn cluppie... zucht. Het eerste half uur was niet best (wat is dat trouwens met dat achter komen in de eerste paar minuten van de wedstrijd?), maar daarna pakten ze het weer op. Ik ben ontzettend pissig op Berghuis; die zit sinds het begin van het seizoen al van die domme overtredingen te maken en zie daar het resultaat. Wel bijzonder dat nadat ze met tien komen te spelen gewoon goed spelen. Komt ook gedeeltelijk door het inbrengen van Amrabat (poeh wat heeft die jongen een power) en Jens; die verzetten een hoop werk. Het is alleen bizar dat Toornstra niet buiten de Kuip kan scoren. Die gaat in de beker tegen ADO gewoon scoren, mark my words! :lol:

Lichtelijk teleurgesteld over het verlies, maar de tien die na rust alles gaven laten me zien dat deze ploeg wel de juiste mentaliteit heeft. Het is nu wachten op de terugkeer van het meer constante Feyenoord.

PSV... ik weet niet. Tuurlijk ben je die drie punten nu kwijt, maar het zag er alles behalve zeker uit. In de tweede helft was het helemaal over en uit. Als je zo angstig achteruit gaat ballen, tegen tien man, dat moet je afmaken juist. Maar het hele elftal laat zien dat ze het erg moeilijk hebben. Nu gaat de hele top 3 tegen de lamp lopen, dat is gewoon een feit, maar ik zie PSV wel vaker verliezen dit seizien. Het oogt stroef en bij vlagen inspiratieloos, zeker aanvallend.

Het wordt gewoon een strijd tussen de traditionele drie, aangezien Vitesse en Utrecht laten zien dat een offday direct ook fataal is. Dat Twente speelde ze compleet omver.
PSV is een counterploeg. Zodra zij het spel moeten maken, dan zijn ze niks meer. Dat merkte je goed in de tweede helft. Feyenoord rook bloed, maar moest het met de uit-faalvloek van Toornstra rooien.

In de eerste helft dacht ik even dat we in een dip terecht waren gekomen na de CL wedstrijd, maar zonder een Jørgensen is het een ouderwetse dieselmotor. Het is voor de tegenstander een stuk makkelijker als Jørgensen geblesseerd is. Wellicht de volgende wedstrijd met een valse spits spelen ipv Kramer? Tegen een AZ kan je een dynamische Boëtius wat vaker zijn gang laten gaan, want zij zullen wel vaak wat meer ruimte achter de defensie te laten. Maar het is te hopen dat Jørgensen er dan weer bij is. Tegen NAC mogen we ‘m gerust nog missen.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten