Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

17 aug 2017, 08:05

Jasper schreef:
17 aug 2017, 06:42
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... 48/video/1

Wat een fantastisch doelpunt! Het lijkt hem niet eens moeite te kosten. Erg jammer dat hij niet voor het Nederlands elftal heeft gekozen, was de beste voetballer geweest die we zouden hebben.
Hij heeft niks met Nederland verder behalve dat ze moeder ooit geboren is. Verder 0,0 binding met NL en heeft ie al meerdere malen laten weten. Woont heel zijn leven al in Spanje al zowat. Beter houdt men op met dat valse chauvinisme.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re: Re:

17 aug 2017, 09:22

The Great Volunteer schreef:
17 aug 2017, 08:05
Jasper schreef:
17 aug 2017, 06:42
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/ ... 48/video/1

Wat een fantastisch doelpunt! Het lijkt hem niet eens moeite te kosten. Erg jammer dat hij niet voor het Nederlands elftal heeft gekozen, was de beste voetballer geweest die we zouden hebben.
Hij heeft niks met Nederland verder behalve dat ze moeder ooit geboren is. Verder 0,0 binding met NL en heeft ie al meerdere malen laten weten. Woont heel zijn leven al in Spanje al zowat. Beter houdt men op met dat valse chauvinisme.
True, speelt ook gewoon al jaren in de jeugd elftallen van het Spaanse elftal.

Gebruikersavatar
Jasper
Lv2
Berichten: 53
Lid geworden op:
14 jul 2017, 17:26

17 aug 2017, 10:19

Ik snap ook wel waarom hij voor Spanje kiest hoor. Maar toch leuk dat hij Nederlandse roots heeft :)
D'ran

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

17 aug 2017, 15:27

NL voetbal is gewoon heel wanhopig. We balen van een Ziyech die voor Marokko kiest, en hadden gewild dat zo'n Asensio voor ons zou spelen. Dat soort spelers zouden hier nu de beste zijn.

Het is wel zorgwekkend qua talenten. In de aanloop naar het EK van 2000 zou niemand het hebben gehad over de roots van zo'n Asensio. Laat staan dat er plek voor hem zou zijn. Op Robben na zit niemand bij een topclub, en die is al oud.

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

17 aug 2017, 20:17

Ajax is slecht, echt heel slecht. Die scheidsrechter is trouwens ook een eikel :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

17 aug 2017, 20:34

Nee maar jongens, die scheidsrechter is nog slechter dan Ajax vanavond
Afbeelding

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

18 aug 2017, 03:35

Tsja selectie weer niet op orde voordat het seizoen begint een trainer die te ligt is voor Ajax. En natuurlijk dat van Nouri heeft ook niet mee geholpen en het vertrek van Sanchez maakt het er niet beter op. En dan natuurlijk het probleem dat spelers die wat kunnen toevoegen niet naar Nederland willen komen.

Misschien was Klaassen ook nog wel belangrijker dan ik op voorhand had verwacht, dat zou ook nog kunnen.

Ben bang dat het Europees gezien weer een ramp jaar gaat worden met de Nederlandse clubs.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

18 aug 2017, 04:27

Het is gewoon zelfmoord geweest om vorig jaar een Europese finale te halen. Iedereen die nu per ongeluk twee keer achter elkaar de bal naar iemand in hetzelfde shirtje kan spelen, wordt meteen weggeroofd.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

18 aug 2017, 11:39

Wat is het soms vermoeiend om Ajax supporter te zijn.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

19 aug 2017, 09:56

En dan nog de harde kern die niet komt opdraven en nu 11 wedstrijden moeten bezoeken anders raken ze de seizoenkaarten kwijt... Wat een club zeg :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

19 aug 2017, 19:10

Man United is ook goed beginnen, vooral vergeleken met de afgelopen seizoenen. Veel goals ook.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

20 aug 2017, 09:46

Jezus wat komt Heerveen goed weg zeg. Mooie assist ook voor die keeper.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

20 aug 2017, 09:54

Tampon schreef:
19 aug 2017, 19:10
Man United is ook goed beginnen, vooral vergeleken met de afgelopen seizoenen. Veel goals ook.
Ja maar nou niet meest spraakmakende tegenstanders. Maar zeker goed ja.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

20 aug 2017, 10:02

@ TGV Daar doe je ze toch wel enigzins mee tekort. Man Utd heeft in het recente verleden nou niet echt vaak van Swansey gewonnen en West Ham is ook best een pittige tegenstander voor de topclubs.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

20 aug 2017, 10:34

Chrono Trigger schreef:
20 aug 2017, 10:02
@ TGV Daar doe je ze toch wel enigzins mee tekort. Man Utd heeft in het recente verleden nou niet echt vaak van Swansey gewonnen en West Ham is ook best een pittige tegenstander voor de topclubs.
WHU werd 11e vorig seizoen en Swansea 15e. Natuurlijk is twee keer 4-0 goed. Maar betwijfel alleen maar of ze dat ook lukt tegen Spurs, Everton en Southampton bijvoorbeeld

Gebruikersavatar
Jasper
Lv2
Berichten: 53
Lid geworden op:
14 jul 2017, 17:26

20 aug 2017, 11:42

Opstelling van Ajax: Opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, De Jong, Ziyech; Kluivert, Huntelaar, Cerny.

Keizer grijpt in. Ben benieuwd of dit resultaat gaat opleveren. Juist vind ik Schöne in de Eredivisie eigenlijk wel prima, alleen in Europa komt hij snelheid te kort. Ben erg benieuwd of Huntelaar nog potten kan gaan breken. Zal met name afhankelijk zijn van de aanvoer vanaf de flanken. Scheelt dat Younes niet scheelt, hopelijk wat meer voorzetten.
D'ran

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

20 aug 2017, 21:44

Neymar heeft z'n speeltuin gevonden.
Afbeelding

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

20 aug 2017, 23:22

Dat Overmars nergens op deze wereld een linksback kan vinden die beter is dan Dijks is mij een raadsel wat een drama deze man. En dan roept hij van de week ja ze kunnen ook beter tegen mijn voorzet aanlopen. Dat is onmogelijk. Ook al twijfel ik of Haps de stap aan kan. Die jongen is 10x beter dan Sinkgraven Viergever en Dijks.

Dan willen ze een Oostenrijker halen ben benieuwd. Ik hoop dat die Orejuela hoe je het ook schrijft snel Veltman uit de basis speelt. Weer zijn fout bij de tegengoal hoeveel mag die er nog maken.

Ik zou verder de gok met Ayoub wagen. Nigel de jong is transfervrij vol mij ook halen. Dan een buitenspeler en de opvolger van Sanchez bij National en een fatsoenlijke linksback. Al kan Orejuela daar ook spelen.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 242
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

21 aug 2017, 04:14

Schijnbaar heeft Overmars nu weer eens gezegd dat Larsson niet goed genoeg was voor een transfer naar Ajax. Nou ik kan als Ajax-supporter zeggen dat ik hem al langer tijd graag had zien komen. Hetzelfde zeg ik ook over Amrabat, St.Juste, Haps, Lozano, Ramselaar en vele anderen die inmiddels nu bij de concurrenten spelen. Tuurlijk zijn die goed genoeg, al was het voor sommigen meer voor de breedte dan de diepte. Wat de fuck voor beleid is dat? Ik kan respect hebben voor het beleid van Feyenoord dit seizoen. Overmars heeft de overtuiging, de ballen en het verstand niet om goeie spelers te halen. Natuurlijk leveren zijn scouts af en toe een winstgevende Pool of Colombiaan op, maar wat wordt Ajax de Ajax selectie beter door hem? En dan jezelf beschermen met dit soort totaal seniele uitspraken. Ik word echt helemaal ziek van die man.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

21 aug 2017, 06:21

Hij is ook vaak tegen gewerkt door de raad van commissarissen. En nee St juste is niet goed genoeg voor Ajax hij isveels te klein voor een cv. Haps wel, Lozano wel en Ambrabat en ramselaar zijn twijfelgevallen. Ook Larsson is een twijfel daarbij hoe Larson zich bij Heerenveen heeft opgesteld zou voor mij een reden zijn hem lekker te laten lopen.

Maar ik zou als Overmars gewoon voor de volgende 5 spelers gaan.

Vermaelen ok hij is vaak geblesseerd maar een fitheid contract als die fit is zagen we op het laatste Ek een beest van verdediger.

De opvolger van Sanchez bij National.

Wober

Nigel de Jong is gratis en brengt ervaring mee plus kan gasten als Kluivert goed aanpakken op de training.

Ayoub is een gok of die de stap aankan maar zou het wagen.

En zou voorin proberen el haddadi die rechtsbuiten Marokkaan van barca te kopen. Of kijken bij de top of je niet een overbodige kan huren.

Dan verhuren Zeeffuik Eiting Cassiera Dankerlui. En verkopen Dijks

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

21 aug 2017, 08:14

St Juste had ik wel bij Ajax graag zien spelen. Speelde nogal goed bij heerenveen en zou samen met De Ligt wel goed kunnen afwisselen.

Vermaelen is een grote gok en denk niet dat hij al terug wil naar Ajax. Plus hij is voor een linksback te traag (ala Dijks) en zijn voorzetten zijn ook niet echt goed. Zijn ervaring zou wel handig wezen, maar hij blijft wisselvallig qua fitheid.

De Jong zou ik wel willen zien bij Ajax. Gewoon weer een sloper op 6 en dan Donny/Frenkie op 8 en Ziyech op 10 (al mag hij wel wat meer verdedigen). Zeker Europees (als we dat uberhaupt halen :')) is gewoon handig een sloper op 6.

Ayoub is gewoon niet nodig. We hebben al zulke spelers en zou een overkill wezen en Van de Beek/Frenkie in de weg zitten.

Plus een rechtsbuiten heb je ook niet nodig met Kluivert/Neres/Cerny. Ik zag gisteren dat Cerny beter was dan Younes dus zou je met Kluivert en Neres makkelijk die rechterkant kunnen bespelen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

21 aug 2017, 09:36

St juste is te klein voor een cv. En heeft er na de winterstop niets meer van gebakken.

Vermaelen mits fit is een geweldige cv en lb dat zagen we op het Ek

Ayoub kan het trieste gemis van Nouri opvangen. En Frenkie de jong acht ik nog niet in staat heel het seizoen top te zijn.

Voorin wel iemand erbij. Kluivert draaft en praat maar geen rendement.

Neres heeft het nog niet laten zien op een invalbeurt na uit bij Nice

Younes dreigt maar geen rendement

Cerny leuk en goed kun je niet op bouwen een heel seizoen en cassiera overtuigt niet

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 aug 2017, 09:40


no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

21 aug 2017, 10:58

Die had ik al genoemd. Plus Vermaelen N de jong ayoub en een buitenspeler.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

21 aug 2017, 11:05

kaassouflee schreef:
21 aug 2017, 09:36
St juste is te klein voor een cv. En heeft er na de winterstop niets meer van gebakken.

Vermaelen mits fit is een geweldige cv en lb dat zagen we op het Ek

Ayoub kan het trieste gemis van Nouri opvangen. En Frenkie de jong acht ik nog niet in staat heel het seizoen top te zijn.

Voorin wel iemand erbij. Kluivert draaft en praat maar geen rendement.

Neres heeft het nog niet laten zien op een invalbeurt na uit bij Nice

Younes dreigt maar geen rendement

Cerny leuk en goed kun je niet op bouwen een heel seizoen en cassiera overtuigt niet
Frank de Boer was toen der tijd ook niet 1 van de grootste verdedigers maar wel goed, dus ik snap je opmerking niet. St Juste is niet te klein voor een CV en na de winterstop faalde heel Heerenveen als collectief.

Vermaelen is idd mits fit een goede verdediger, maar dan moet hij wel fit wezen en niet zoals meestal niet fit.

Nouri zou de vervanger worden achter Ziyech. De Jong en Van de Beek zijn totaal ander soort spelers. Daarnaast blijf ik erbij dat Ayoub niet nodig is.

Waar heb ik het over Cassiera? Dat is trouwens een spits. Je kan ook Dolberg nog links zetten. Dus voorin keuze zat om de tegenstander te verrassen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten