Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

04 okt 2018, 18:07

Wat een scheidsrechter... Zuur maar moet wel zeggen ik 1e helft iig Inter beter vond. Icardi is blijkbaar echt heel goed maar hij stond wel echt veels te vaak vogel vrij

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

04 okt 2018, 19:00

R-Type schreef:
03 okt 2018, 17:12
Ajax moet nog naar Athene, wat altijd moeilijk is. Benfica weet je ook niet, die ploeg is wel verzwakt maar Nederlandse ploegen doen het traditioneel slecht tegen Portugese.

Bij Bayern loopt het al langer niet zo lekker, Ajax had ze gisteren gewoon moeten pakken. Genadeloos zijn op dit niveau. Kunnen uiteindelijk ook 2 dure verliespunten worden. Als Bayern eenmaal gaat draaien wint het normaliter uit bij Ajax.
Wat ik na AEK - Benfica heb gezien, moet AEK ook wel te doen wezen. Als ze gewoon zo spelen als tegen Bayern dinsdag is alles mogelijk.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

05 okt 2018, 11:23

The Great Volunteer schreef:
04 okt 2018, 18:07
Wat een scheidsrechter... Zuur maar moet wel zeggen ik 1e helft iig Inter beter vond. Icardi is blijkbaar echt heel goed maar hij stond wel echt veels te vaak vogel vrij
Icardi is wereldtop. Speelt slim, staat altijd goed, kan goed koppen en trappen. Die jongen is moeilijk te verdedigen.

Sowieso moet Inter niet worden onderschat. Die hebben een zeer aardige selectie, waarbij De Vrij blijkbaar hoger in de pikorde staat dan Miranda. Lautaro Martinez die ze achter de hand hebben is ook heel goed. Modric wil er nog steeds heen, dat zal wel van doen hebben met Perisic en Brozovic.

PSV kon eigenlijk gewoon goed mee met dit Inter.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

05 okt 2018, 12:29

En dat is best knap van PSV, maar helaas zal dat goed meekomen het maximale zijn in de groep. Zoals ik had voorspeld, 0 punten lijkt uit te gaan komen. Misschien dat PSV nog kan stunten in de laatste twee rondes als Barcelona/Inter eventueel al gekwalificeerd zijn en ze met een B-team komen. PSV heeft gewoon dikke pech met de loting gehad. In dit geval was de loting net zo zwaar als Ajax in 2012/2013, misschien nog wel zwaarder. Degene die derde wordt in deze groep is ironisch genoeg waarschijnlijk ook gewoon kanshebber voor de eindzege van de Europa League.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 okt 2018, 12:55

Dit PSV had AEK ook gepakt. En misschien het huidige Bayern ook wel. Het is een verschil dat je zo'n toernooi thuis begint, tegen een zwakke broeder als AEK. Meteen al lekker in een zetel. Als je in Camp Nou moet openen weet je dat je in de achtervolging moet.

Maar Barcelona vond ik niet eens zozeer beter, Messi sjokt en doet na een uur even een paar keer wat en PSV verliest daardoor ruim. Dat is puur de buitenaardse klasse van zo'n speler. Ik vind het wel knap dat die coach er weinig van weet te breien als Messi niet speelt. Dit was laatst alweer evident, en vorig seizoen hadden ze ook zo'n serie van matige resultaten omdat Messi rust kreeg.
Laatst gewijzigd door R-Type op 05 okt 2018, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

Re:

05 okt 2018, 13:01

Daar vallen gewoon geen punten te halen als PSV zijnde. Barca uitschakelen betekend dat je Messi moet uitschakelen. Ik weet nog dat Ajax in 2013 thuis van Barcelona won met een overwicht in het veld met 2-1, de uit-wedstrijd waar Messi wèl meespeelde hadden we volgens mij met 4-1 verloren. Zegt ook genoeg.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 okt 2018, 13:04

Toch moet iig Argentinië zonder Messi doorgaan willen ze ooit het WK weer eens winnen

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 okt 2018, 13:05

Die zijn niet uit te schakelen als ze op meer dan 50% spelen. Messi, en Ronaldo, scoren niet voor niets 80 goals per jaar. Die zijn niet te pakken, en dan maakt het niet eens zoveel uit of Ajax, PSV of Juventus de opponent is. Hell, Leverkusen kreeg er 5 van Messi om de oren. En Ronaldo scoorde er al eens een stuk of 4 tegen Bayern in een tweeluik?

Je ziet het nu ook bij Real, dat sans Ronaldo wel wat beter loopt dan Barcelona sans Messi, maar toch voel je dat ze niet meer onoverwinnelijk zijn. Ik heb ze jaren niet zo kansloos met 3-0 zien verliezen bij een club als Sevilla of verliezen in de CL bij een niveautje CSKA. Dat heeft echt met Ronaldo te maken, die had er gewoon 4 gescoord tegen Sevilla en bij CSKA een paar, en die clubs liggen op de rug.
.
The Great Volunteer schreef:
05 okt 2018, 13:04
Toch moet iig Argentinië zonder Messi doorgaan willen ze ooit het WK weer eens winnen
Nou, ze hebben daar nog wel iets meer voor nodig. Ik denk wel dat ze beter af zijn zonder Messi, hij bepaalt te veel. Hij bepaalt dat Icardi, Dybala etc niet of minimaal spelen. Dat moet natuurlijk niet. Maar behalve de aanval is dat hele team eigenlijk kut. Ze hebben geen middenvelders van naam, en geen goede verdedigers. Die Caballero en Romero kunnen er in het doel geen reet van. Tagliafico is volgens mij de beste defensieve speler die ze momenteel hebben, en speelt nog "maar" in de Eredivisie. Wat dat overschot aan ster aanvallers betreft je kunt er maar een paar opstellen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

05 okt 2018, 13:11

De Duitse en Spaanse clubs uit midden moot en degradatie kandidaten krijgen gewoon steeds meer grip op Real, Bayern en Barcelona. Uit bij Leganes werden er gewoon 3 spelers van Barcelona gepanna, en toch won Leganes zelfs nog met 2-1. Sevilla is altijd al behoorlijk goed geweest maar komt niet altijd uit. Bayern verliest ook gewoon bij Hertha met spelers als Karim Rekiki en Dilrosun. Bayern zou wel weer kunnen gaan draaien maar moet je wel echt Coman en James kansen geven ipv bejaarde Robben en Ribery

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

06 okt 2018, 17:00

United staat binnen 10 minuten al met 0-2 achter tegen Newcastle op Old Trafford. Dat is gewoon exit toch?

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

06 okt 2018, 20:17

No Ronaldo, no party. Real zakt ff door de ondergrens.

Al bijna 7 uur niet gescoord btw
Laatst gewijzigd door Wapper op 06 okt 2018, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

06 okt 2018, 20:21

Chrono Trigger schreef:
06 okt 2018, 17:00
United staat binnen 10 minuten al met 0-2 achter tegen Newcastle op Old Trafford. Dat is gewoon exit toch?
3-2 winst :') :(

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

07 okt 2018, 23:56

Het siert Virgil van Dijk dat hij eerlijk is naar de media en de scheids over de penalty, wel een gelukje dat Mahrez hem als een malloot neemt. De beste verdedigers zijn vaak wel degene die het meest transparant en foutbewust zijn en er gelijk van leren. Misschien verdiende City die pot wel te winnen, al vond was het kwa grote kansen aardig in evenwicht.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

08 okt 2018, 07:50

Die wedstrijd had amper hoogtepunten.... Was niks aan pff
Barcelona in La Liga laatste 4 duels 3 gelijk 1 verlies....Real 3 verlies en 1 gelijk.. :o

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 okt 2018, 10:42

Heerlijk toch, er zijn momenteel meerdere ploegen die solliciteren naar de koppositie. Ik hoop op een eindwinst voor Atleti of Sevilla, maar dat zal uiteindelijk wel niet. Paniekaankopen in de winterstop, arbitrale dwalingen... etc. Barca en Real komen wel in het zadel.

Ook goed dat Bayern niet draait in de bundesliga. Alleen Juventus maakt de Serie A weer heel saai.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

08 okt 2018, 11:41

Ja ik vind het ook geweldig

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

14 okt 2018, 16:56

Gisteren toch vrij ruim gewonnen van Duitsland. Dat we zouden gaan winnen verbaasde me niet eens zo, wij zitten in de lift en die ploeg is al het hele jaar zwaar gemankeerd. Moet het doen met spelers als Uth voorin, tja. Wat wij de laatste paar jaar hadden, gaan zij nu krijgen. Er zit weinig kwaliteit in de breedte, wat wel kwaliteit heeft begint op leeftijd te raken en jongens als Kroos en Boateng gaan steeds slechter spelen.

Moet zeggen dat Depay wel een enorm dodelijke spits is geworden. Hij had ook nog een keiharde poeier op de lat waarbij Neuer weer volledig kansloos was. Vrijwel alles gaat tussen de palen. Hij is sterk, snel, technisch en heeft een loeihard schot. Hij stond als buitenspeler gewoon verkeerd, naast zijn debiele gedrag.

Die laatste goal was gewoon goed voetbal:



Dat juichen van Depay en Wijnaldum :lol:

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

14 okt 2018, 21:03

Mooo resultaat, maar als de Duitsers de kansen hadden benut die je hoort te benutten was het wel anders afgelopen.

Maar het ziet er naar uit dat we het diepste dal hebben gehad en langzaam weer wat omhoog kruipen.

Dinsdag tegen Belgie zal een goed resultaat mooi wezen, maar we kunnen ook zo maar verliezen.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

15 okt 2018, 11:27

ageQned schreef:
14 okt 2018, 21:03
Mooo resultaat, maar als de Duitsers de kansen hadden benut die je hoort te benutten was het wel anders afgelopen.

Maar het ziet er naar uit dat we het diepste dal hebben gehad en langzaam weer wat omhoog kruipen.

Dinsdag tegen Belgie zal een goed resultaat mooi wezen, maar we kunnen ook zo maar verliezen.
Er staat eigenlijk gewoon helemaal niets in deze post :P

'Het had anders kunnen zijn.'
'Het was ooit slechter.'
'We kunnen dinsdag winnen of verliezen.'

Yeah.. ¯\_(ツ)_/¯

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

15 okt 2018, 12:36

Eerste helft werd de verdediging van Nederland helemaal weggespeeld op sommige momenten. Dusja, leuke resultaat en dat telt, maar je hebt niet elke wedstrijd zulke mazzel natuurlijk

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

Re: Re:

15 okt 2018, 19:09

Wapper schreef:
15 okt 2018, 11:27
ageQned schreef:
14 okt 2018, 21:03
Mooo resultaat, maar als de Duitsers de kansen hadden benut die je hoort te benutten was het wel anders afgelopen.

Maar het ziet er naar uit dat we het diepste dal hebben gehad en langzaam weer wat omhoog kruipen.

Dinsdag tegen Belgie zal een goed resultaat mooi wezen, maar we kunnen ook zo maar verliezen.
Er staat eigenlijk gewoon helemaal niets in deze post :P

'Het had anders kunnen zijn.'
'Het was ooit slechter.'
'We kunnen dinsdag winnen of verliezen.'

Yeah.. ¯\_(ツ)_/¯
Wat een onzin. Moet ik dan met de hele meute mee in het feest? Het was niet best, we hadden gewoon kunnen verliezen. Daar zeg ik niks verkeerd mee. En ja het begint wat beter te worden, maar we zijn er nog lang niet. Als je een voetbal site leest lees je alweer de onzin dat we met gemak belgie verslaan em wel nog 1ste in de poule worden.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

15 okt 2018, 19:18

Lol reageer je wel op de juiste persoon? Alsof ik ergens iets gepost heb dat Oranje nu weer aan de top staat en je moet gaan staan roepen dat we wereldkampioen worden of iets :lol: een zwaluw maakt nog geen zomer, duh.

Dat was mn punt ook alleen: je hele verhaal was 'duh'. En nu ook weer: natuurlijk zijn we er nog lang niet. Vond het in je vorige post gewoon grappig dat je zulke wijd open deuren staat in te trappen, niks persoonlijks ofzo.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

15 okt 2018, 19:22

Morgen biatches. :D

Gebruikersavatar
ageQned
Lv4
Berichten: 364
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:51
Locatie: Friesland

Re:

15 okt 2018, 19:25

Wapper schreef:
15 okt 2018, 19:18
Lol reageer je wel op de juiste persoon? Alsof ik ergens iets gepost heb dat Oranje nu weer aan de top staat en je moet gaan staan roepen dat we wereldkampioen worden of iets :lol: een zwaluw maakt nog geen zomer, duh.

Dat was mn punt ook alleen: je hele verhaal was 'duh'. En nu ook weer: natuurlijk zijn we er nog lang niet. Vond het in je vorige post gewoon grappig dat je zulke wijd open deuren staat in te trappen, niks persoonlijks ofzo.
Het zijn ook alleen nog maar wijde deuren. Potje winnen van Duitsland met de nodige geluk zegt verder nog helemaal niks over waar Oranje nu precies staat. Je ziet wel dat er wat verbetering is, maar het kan met die spelers nog alle kanten op.

Daarnaast vind ik het een beetje vreemd dat je tegen mij zegt dat er eigenlijk niks in de post staat en ik dus eigenlijk beter niks had kunnen zeggen

Heb je wel is gekeken hoeveel posts er zijn waar niks wordt gezegd en dergelijke en dan kom je ook niet met zo een post.

Verders no hard feeling maar vind dat een beetje raar

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

15 okt 2018, 19:31

Zure knakker

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten