Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

11 jul 2018, 17:03

Kimmyboy schreef:
11 jul 2018, 12:43
We misten Boyata
Ja! Kon ie toch geen hattrick scoren XD

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

Re:

11 jul 2018, 17:11

R-Type schreef:
11 jul 2018, 16:59
Ach, die troostfinale is ook zo erg nog niet. In '98 keek ik hem niet, maar 4 jaar geleden had ik bezoek en we besloten toch die pot er op te doen. Geen druk, geen spanning.. gewoon een mooi affiche en met beide uitkomsten kan ik leven. Was toch wel blij met de winst, je verslaat toch even Brazilië in het hol van de leeuw. Die wedstrijd was sowieso vermakelijk, al was het maar door de bizarre arbitrage. Van Persie met zijn gebaartjes en die Pierre meltdown bij Jack... het is alweer zo lang geleden.
Wel tegen de lads dan hopelijk. :lol:

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

11 jul 2018, 17:28

Moet Kroatië wel kampioen worden en ik geef de engelsen toch meer kans tegen de fransen, dus doe dat maar!
Wat een gemiste kans toch.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

11 jul 2018, 17:49

HRVATSKA DOLAZI KUĆI

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 jul 2018, 18:21

Kroatië gaat verliezen denk ik

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 jul 2018, 20:13

Zouden die Kroaten aan doping zitten? 3e verlenging op rij en 0 wissels binnen 90 minuten......?

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

11 jul 2018, 20:17

The Great Volunteer schreef:
11 jul 2018, 18:21
Kroatië gaat verliezen denk ik
Kroatië een stuk beter. Verdienen de winst. Jammer dat Perisic de paal raakte.. dan kon het Engelse vliegtuig alvast de motoren laten draaien.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

11 jul 2018, 20:18

Wapper schreef:
11 jul 2018, 20:17
The Great Volunteer schreef:
11 jul 2018, 18:21
Kroatië gaat verliezen denk ik
Kroatië een stuk beter. Verdienen de winst. Jammer dat Perisic de paal raakte.. dan kon het Engelse vliegtuig alvast de motoren laten draaien.
Je hebt gelijk maar kan nog altijd!

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1811
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

11 jul 2018, 20:21

Engeland zie ik niet van Frankrijk winnen, te voorspelbaar, Kroatie kan wel stunten.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 jul 2018, 20:27

Voor mij is win win scenario....Beste vriend is in Engeland geboren...Als ze verliezen gaat ie mee naar een fissa met mij en twee andere vrienden, anders niet xD

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 jul 2018, 20:30

Kroatië is vanaf dag 1 mijn favo ploeg, Modric beste speler van dit toernooi. Normaliter is Frankrijk de favoriet, en hoeveel van die slopende verlengingen kan een ploeg hebben? Maar wie weet choked Frankrijk wel weer zoals 2 jaar geleden, deze tegenstander is beter dan Portugal.

Zou wel idioot zijn als Kroatië gewoon de wereldtitel pakt, het is een vrij nieuw land met pakweg 4 miljoen inwoners? En Istrië is het mooiste gebied van Europa. Underrated, ga er eens heen. Ik wil zelf eens keer naar Dubrovnik in het zuiden, nooit geweest.

En ze staan in de finale, ongekend.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

11 jul 2018, 21:03

Verdiende overwinning van Kroatië...Southgate houdt vast aan Spurs spelers en invallers...Die zijn niet gewend prijzen te winnen :lol: 8)

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

11 jul 2018, 21:29

Geweldig dat Kroatië in de finale staat. Ze hebben mijn hart gewonnen in de groepsfase en ik hoop zo erg dat ze de titel winnen. Als er één land is die het dit toernooi heeft verdiend, dan is het Kroatië wel.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

11 jul 2018, 22:34

R-Type schreef:
11 jul 2018, 20:30
Zou wel idioot zijn als Kroatië gewoon de wereldtitel pakt, het is een vrij nieuw land met pakweg 4 miljoen inwoners? En Istrië is het mooiste gebied van Europa. Underrated, ga er eens heen. Ik wil zelf eens keer naar Dubrovnik in het zuiden, nooit geweest.

En ze staan in de finale, ongekend.
Istrie is inderdaad erg mooi. Dubrovnik is wel chaos sinds Game of Thrones.. vermijd dat in de zomer :lol: beter in het laagseizoen

Hoop heel erg dat ze winnen van West-Afrika Frankrijk. Kroatië was m'n favoriet voorafgaand aan dit WK maar haalde het niet in m'n hoofd om te denken dat ze de finale zouden halen. Prachtig als een land met 4 miljoen inwoners kampioen wordt. Maar het lijkt me duidelijk dat de Fransen favoriet zijn.

Hopen op stevige onderschatting.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

12 jul 2018, 10:13

Tja, de Fransen hebben verdiend de finale gehaald, maar het is allemaal niet indrukwekkend of heel leuk om naar te kijken, behalve tegen Argentinië misschien maar die wedstrijd miste ik helaas. De Belgen speelden op zijn minst wel leuke wedstrijden tot dusver. Jammer dat er niet per ongeluk een openingsgoal voor ze in rolde zoals tegen Brazilië, dan krijg je op zijn minst een leuke pot.

Kroätie is een leuke finalist. De nodige moeite gehad met matige ploegen als Denemarken en Rusland maar goed, ze staan er. Ben benieuwd of ze het tegen de Fransen ook kunnen opbrengen.
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

12 jul 2018, 12:02

Wapper schreef:
11 jul 2018, 22:34
R-Type schreef:
11 jul 2018, 20:30
Zou wel idioot zijn als Kroatië gewoon de wereldtitel pakt, het is een vrij nieuw land met pakweg 4 miljoen inwoners? En Istrië is het mooiste gebied van Europa. Underrated, ga er eens heen. Ik wil zelf eens keer naar Dubrovnik in het zuiden, nooit geweest.

En ze staan in de finale, ongekend.
Istrie is inderdaad erg mooi. Dubrovnik is wel chaos sinds Game of Thrones.. vermijd dat in de zomer :lol: beter in het laagseizoen

Hoop heel erg dat ze winnen van West-Afrika Frankrijk. Kroatië was m'n favoriet voorafgaand aan dit WK maar haalde het niet in m'n hoofd om te denken dat ze de finale zouden halen. Prachtig als een land met 4 miljoen inwoners kampioen wordt. Maar het lijkt me duidelijk dat de Fransen favoriet zijn.

Hopen op stevige onderschatting.
King's Landing toch? Mede daarom wil ik er wel eens heen. Maar inderdaad niet tussen legio toeristen, daarom vond ik Kroatië ook altijd beter dan die Spaanse costa's enzo. Ik heb weinig op met dat massa toerisme en Nederlandse bars in het buitenland. Mijn ouders ook, daarom gingen we altijd naar andere oorden.

Eerste keer dat we er waren stond het ijzeren gordijn er nog, was Joegoslavië. Van je zakgeld kon je daar een 3 gangen menu betalen, was allemaal lachwekkend goedkoop voor hollanders. Destijds werden nudisten campings door de travel agencies aangeraden, omdat die moderner en hygiënisch goed waren. Er was ook nauwelijks tot geen nudist te spotten daar.

Heb nog in Porec in het ziekenhuis gelegen met een infectie aan mijn poot, getrapt op een zee-egel lol. Nadeel vond ik altijd de kiezelsteen-stranden, weet niet of dat nog zo is.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

12 jul 2018, 17:09

Yup. Die massa's zijn tegenwoordig wel in Dubrovnik in hoogseizoen, dit zijn geen Yugo tijden meer. Als je in mei of oktober kan gaan zou ik het wel aanraden.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

12 jul 2018, 17:57

CR7 dus naar Juventus...Wat vinden jullie hiervan? Kan ie lekker op 50% spelen in Serie A en 150% in CL knockout fase? :'D 8)

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 jul 2018, 19:48

Als Serie A fan zeg ik; goed voor de exposure van de Serie A. Ronaldo is nog zeer fit, mede door zijn arbeidsethos. Kan nog wel een jaar of 4 mee. Juventus was al oppermachtig, laat staan nu. Maar Inter komt er aan (ze waren of zijn serieus in de race voor Gareth Bale?), AS Roma doet het geweldig met Monchi als brein. AC Milan heeft nieuwe eigenaren geloof ik.

Denk dat het weloverwogen is. In de Premier League moet hij wekelijks op volle snelheid spelen. In Spanje is hij inmiddels wel klaar, hij durft tenminste een nieuwe omgeving aan itt Messi. Al moet je de fysieke kracht in de Serie A niet onderschatten. Die Italianen duiken na de training (die minder voorstellen, true) gewoon nog uren het krachthonk in. Daarom kunnen ze zo lang mee. Voor verdedigers is het wel een lager tempo, omdat veel ploegen met weinig ruimte in de rug spelen. Voor aanvallers nog steeds wel een lastige uitdaging om daar doorheen te spelen.

Juventus is natuurlijk Europese top met 2 CL finales in de laatste 3 of 4 jaar. Ze missen alleen net die 5%. Ik denk dat Ronaldo die missing link is. Higuain faalt in de topwedstrijden en heeft het niet helemaal waargemaakt, schijnt te mogen vertrekken (denk ook niet dat die 2 nog samen willen spelen).

Alleen hoe zit het met de uitzendrechten? Zal Ronaldo daadwerkelijk alleen op Eurosport te zien zijn? Get on it Ziggo!

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

12 jul 2018, 22:04

Zo'n transfer heeft imo impact op meerdere vlakken. Sportief gaat Juve er natuurlijk weer op vooruit, maar de competitie heeft wat mij betreft ook redelijk slim ingekocht. Misschien dat het nog enigszins spannend kan worden, maar ik het is aannemelijker dat Juve vrijwel heel het seizoen bovenaan gaat staan. Wat interessanter is vind ik dat deze exposure voor de Serie A luiken open zet. Waar de spelers van wereldklasse in principe alleen nog naar de PL, Liga of Bayern toegingen zal de gehele top in Italië ook wel interessanter zijn geworden en dan met name Juventus.

Ook denk ik dat het voor Juventus ook een stuk makkelijker is geworden om kapers zoals Man Utd en Chelsea te weren voor hun sterpelers. Die Alex Sandro bijvoorbeeld gaat volgens mij liever met Ronaldo de linkerflank bezetten in Italië dan voor het dubbele salaris strijden om CL plekken in Engeland. Wel spijtig dat we nooit meer een Classico met Messi en Ronaldo zullen gaan meemaken.

On another topic:

https://www.transfermarkt.nl/spieler-st ... ktwertetop

Ajax begint kwa begroting en marktwaarde langzaam het Bayern München van NL te worden. Jammer dat dat sportief gezien nog niet echt het geval is. Als Ziyech om wat voor reden dan ook blijft alsmede de Ligt en Onana is Ajax wel verplicht om kampioen te worden en te kwalificeren voor de CL. Helemaal als Blind ook nog erbij komt.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 jul 2018, 09:33

Ajax heeft geen goed sportief beleid. Het had met Bosz een uitstekende trainer, weliswaar eentje die niet echt een plan B heeft maar dat maakt voor de ED niet uit. Ze hebben echter gekozen voor een Bergkamp die weinig toevoegt en ook al weg is. Ten Hag is niet de juiste trainer voor Ajax, iedereen ziet dat het voor geen meter matched. Ik denk dat Bosz echt wilde blijven, dat blijft hij ook benadrukken. Hij had er net een jaar op zitten, en had het team op de rails. Mist op 1 punt de titel na een zeer goede inhaalrace en haalt een Europese finale.

Je kunt als beursgenoteerd bedrijf geen onervaren Van der Sar laten meekijken en zeggen 'volgend jaar ben jij hier de directeur'. Zo gaat het nergens. Hij faalt dan ook gigantisch, eerst met Bosz en nu met die hele affaire Nouri. Maar daar kan hij niet eens wat aan doen, al had hij kunnen bedanken voor de functie.

In principe maakt wel of geen Daley Blind weinig uit, is een postbode voetballer. Ajax had met de selectie van het afgelopen jaar al kampioen moeten worden. Ze hebben eerst de fout gemaakt door Keizer aan te stellen, en fout nummer 2 was dat ze Keizer wegstuurden terwijl het juist goed begon te draaien. Dat een soort B-team door Twente uit de beker wordt gegooid maakt normaal niet uit, maar dit was het excuus om hem te wippen. Dan voer je echt een bananen beleid.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

13 jul 2018, 13:20

Als Bosz "echt" wilde blijven waarom zei ie dan ja tegen Dortmund?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

13 jul 2018, 15:39

Omdat Van der Sar een keuze heeft gemaakt die voor Bosz absoluut onwerkbaar was. Hij wilde er niet aan om Bergkamp en Spijkerman uit de staf te halen. Bosz heeft dit bij VI Oranje nog allemaal verteld.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

13 jul 2018, 17:10


Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

14 jul 2018, 10:43

R-Type schreef:
13 jul 2018, 15:39
Omdat Van der Sar een keuze heeft gemaakt die voor Bosz absoluut onwerkbaar was. Hij wilde er niet aan om Bergkamp en Spijkerman uit de staf te halen. Bosz heeft dit bij VI Oranje nog allemaal verteld.
En later wel eruit halen...
Ik denk zelfs dat nog een Sanchez had gebleven als Bosz ook bleef. Bosz had een goede inpact op de selectie en hij had ze echt wel verder geholpen.

Maarja Ajax laat nu wel even het geld rollen zeg. Tadic, Blind en Ladybad zijn geen goedkope krachten. Alleen vraag ik me af wat ze nou met Ziyech gaan doen. Roma is niet meer geinteresseerd en Lyon doet ook maar vaag. Als hij blijft dan word het nog een puzzel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 170 gasten