Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

16 mar 2018, 11:49

Afbeelding

Mooie loting. Liverpool en Juventus acht in nog in staat om te verrassen, maar Bayern en Barcelona zouden zo goed als door moeten zijn.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

16 mar 2018, 12:32

UK vs UK had ik liever anders gezien (Sevilla - Liverpool bijvoorbeeld), maar verder wel een leuke loting.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 mar 2018, 12:56

Liverpool wint vaak van City en Juventus wint buiten de finale om altijd van Real Madrid. Zijn best interessante lotingen. Barca en Bayern zijn wel zwaar favoriet.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

16 mar 2018, 17:08

SmartTies schreef:
16 mar 2018, 12:32
UK vs UK had ik liever anders gezien (Sevilla - Liverpool bijvoorbeeld), maar verder wel een leuke loting.
Pas eerste UK CL kwartfinale sinds 2009, ik vind het wel weer eens leuk voor de afwisseling :)

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 mar 2018, 09:36

https://www.vi.nl/nieuws/mourinho-brand ... cup-succes

Heerlijk hoe die mafklapper on suicide watch is. Het gaat slecht dus natuurlijk probeert hij dat de verdoezelen door zelf alle aandacht weer op te eisen. Je wordt voorspelbaar breh.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

18 mar 2018, 13:30

Vreselijke vent is het toch. Mooi dat hij het niet aan het draaien krijgt bij Man United. Straks alweer het vijfde seizoen zonder PL winst. Pijnlijk.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 mar 2018, 18:39

FC Twente staat nu dus gewoon laatste :lol:

En FC Groningen lijkt wel veilig te zijn. We spelen aardig de laatste weken, PEC verloor kansloos bij ons en bij AZ hadden we op zich wel een punt verdiend. We krijgen onder meer nog Roda JC thuis, zit vast wel goed.

Hoop dat NAC erin blijft. Denk dat de kaarten ook wel geschud zijn. Sparta, Roda en Twente gaan de onderste 3 worden.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

18 mar 2018, 19:07

Twente mag van mij degraderen. Justice after all.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 mar 2018, 18:16

Toch zou iedere Eredivisie club een paar jaar geleden een moord hebben gedaan voor een voorhoede met Assaidi en El Hamdaoui, met Adam Maher er achter. Die jongens zijn in de top en in het buitenland niet voor niets zwaar mislukt natuurlijk, of oud en niet op conditie (El Ham).

Het is ook gewoon geen team. En ik blijf erbij, die achterhoede met Drommel, Lam, en Beijen is de slechtste van de Eredivisie. Holla is ook helemaal niets, in zijn beste jaren was hij al niet meer dan een redelijke postbode voetballer.

Die Jensen moet hogerop, dat is helemaal geen verkeerde speler maar verzuipt daar.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re:

21 mar 2018, 02:55

R-Type schreef:
18 mar 2018, 18:39
FC Twente staat nu dus gewoon laatste :lol:

En FC Groningen lijkt wel veilig te zijn. We spelen aardig de laatste weken, PEC verloor kansloos bij ons en bij AZ hadden we op zich wel een punt verdiend. We krijgen onder meer nog Roda JC thuis, zit vast wel goed.

Hoop dat NAC erin blijft. Denk dat de kaarten ook wel geschud zijn. Sparta, Roda en Twente gaan de onderste 3 worden.
Klop dat nog maar even af, NAC gaat twee normaal gesproken kansloze wedstrijden tegemoet terwijl Sparta nu PEC-uit en VVV-thuis treft. Als Sparta vier punten pakt, zie ik ze met Sparta-NAC (en Feyenoord-Sparta...) in het verschiet zichzelf nog redden. Willem II en Groningen gaan het idd niet meer weggeven denk ik.

Twente onderaan inderdaad, wtf zeg. Maar liefst vier hele puntjes gepakt na de winterstop! Wat een puinhoop. Ik vond Studio Voetbal voor de verandering eens goed verwoorden: terwijl bij Sparta en Roda rust lijkt te zijn, is Twente totale onrust. Ik denk oprecht dat ze onder Hake nog veilig hadden gestaan. Ik wil Twente graag voortbestaan gunnen, maar als je Verbeek aanstelt verdien je het ook wel ergens. Net als dat Sparta het wel verdiende na het aanstellen van de Mos. Naja, dan gun ik het de supporters maar...

Overigens, Feyenoord eindelijk gewonnen bij angstgëgner PEC! En hoe :lol:. Gewoon bij een 1-4 in de 85e minuut het nog spannend maken. Die strafschop was overigens zo onterecht dat ik wel kon janken (ik zie serieus nog steeds niet wat er aan de hand was lol), maar dat Feyenoord zo erg in paniek daarna raakt, mijn hemel. Het is echt uitzitten dit seizoen. Tussenjaartje...
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 mar 2018, 17:28

Ik had Verbeek altijd hoog zitten maar hij schijnt intern echt alles te willen veranderen en een nogal grote bek te hebben (dit laatste heeft ie in media optredens natuurlijk altijd al). Die onrust lijkt door hemzelf te zijn ontstaan.

Sterker nog ik had Verbeek graag bij FCG willen hebben, puur om zijn arbeidsethos en no-nonsense aanpak. Faber is te zwak en de selectie is getuige het weggeven van voorsprongen ook niet weerbaar genoeg. Maar ik denk dat ik mijn zegeningen moet tellen, Verbeek had hier met alles en iedereen ruzie gemaakt en was in crisis doodleuk bij FOX verschenen, dat moet je bij ons al helemaal nooit doen. Er is hier juist altijd wel rust geweest terwijl er wel degelijk grote frictie is tussen Faber, Jans, publiek en dan nog spelers die op non actief zijn gezet (idrissi, mahi en Veldwijk), de coach is gewoon aangebleven en er is wel een kleine stijgende lijn.

Anderzijds speelt Twente wel heel goed tegen de toppers. Het heeft Ajax uit de beker gekegeld, en verloor onverdiend van PSV. Ergens zit het er wel in blijkbaar.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

23 mar 2018, 17:52

Mahi is een malloot, had allang ontslagen moeten worden. Mooi dat Idrissi verkocht is aan AZ

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 mar 2018, 23:07

Oranje is dus nog steeds 10x niets. Verrassend. Als je backs ook Hateboer en Van Aanholt zijn, dan zit je echt in de grauwe middelmaat. Het is leuk voor Hansie en hij heeft zeker wel grote stappen gemaakt in Italie, maar Europese top zal het niet worden. En goede opkomende backs zijn zo belangrijk in het moderne voetbal.

En wie is de creatieve man op het middenveld? Die hebben we ook niet. Ik vind ons net het klassieke Engeland juist, met lopers als Wijnaldum en Strootman en een statische spits als Dost er voor. Het centrale duo is goed, daar houdt het wel mee op. Beste speler ter wereld Depay kan ook maar niet zijn grote woorden waarmaken.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

24 mar 2018, 11:32

Het was wel bagger ja, maar het probleem zit hem echt in het middenveld. Basisspelers bij CL-kwartfinalisten, maar ik vond Strootman gisteren echt bizar slecht. Zelfs in de Eredivisie maak je dat niet vaak mee. Van Aanholt en Depay waren ook verschrikkelijk. Maar goed, als je de selectie doorloopt spelen er weinig toppers. VdBeek, Prøpper en Vilhena kunnen misschien een aardig middenveld vormen, maar dat is wel echt ED-niveau. Op de backs hebben we al helemaal niks om 5-3-2 te spelen (alhoewel, op het WK stonden Janmaat, Verhaegh en Kuyt daar...).

Twente gaat ook definitief naar de klote zeg, spelers zijn Verbeek zat. Begrijpelijk wel, er wordt een prima trainer ontslagen en vervolgens komt die schreeuwende dwaas daar de boel verkloten. Ik vind het haast aandoenlijk dat R hem nog wilde als trainer van Groningen, die gozer is namelijk niet in orde. Hij past als trainer gewoon niet in deze tijd.
:huillie:

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 mar 2018, 13:39

Ik zou Hake ook weer geen prima trainer willen noemen, maar het was achteraf onnodig om hem te ontslaan. Je moet ook het track record van Verbeek niet vergeten. Uitstekend gedaan bij Heracles, 2x zelfs geloof ik. Goed bij Heerenveen met subtop klasseringen, de beker gewonnen met AZ en eigenlijk het fundament gelegd van nu. Want AZ was geloof ik net Dirk kwijt als geldschieter en moest zich oprapen. Zijn aanpak is echter net als dat van Van Gaal, beperkt houdbaar. Langer dan 3 jaar moet je hem niet hebben.

Fout ging het bij Feyenoord, hoewel het Legioen hem wel op handen bleef dragen. Maar ik denk dat zijn gelijke monniken gelijke kappen aanpak daar debet aan is. Hij liet Roy Makaay net zoveel lopen als bijvoorbeeld Wijnaldum. Zo werkt het niet.

Maar Verbeek heeft het in de Eredivisie bijna overal goed gedaan, daarom zal hij ook gehaald zijn. Twente had wel baat bij een ervaren coach met een harde hand, maar misschien is het probleem wel dat hij daar eveneens td is. Hij slaat daarin door.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

24 mar 2018, 17:10

Fraser naar Sparta en Stegeman naar Eagles wat vinden jullie ervan?

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

24 mar 2018, 17:48

Mkay. Dus Gio blijft.. of wellicht Bosz?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

24 mar 2018, 21:17

Het zijn verrassende transfers. Iedereen riep dat Stegeman naar Vitesse zou gaan en Fraser naar Feyenoord. Zo zou de carrousel moeten draaien. Maar beide zijn volgend seizoen mogelijk in de JL actief. Opmerkelijk.

Of Gio blijft, niet zeker lijkt me. Hij kan ook de eer aan zichzelf houden.

Peter Bosz ligt te gevoelig misschien. Is wel een goede Eredivisie trainer. In de Europese top is zijn visie te suicidaal, maar in de ED kom je overal wel mee weg. Feit is wel dat zijn teams altijd attractief spelen, echter hebben ze ook vaak opstartproblemen (bij Dortmund grappig genoeg andersom, maar zijn programma was geloof ik ook vrij simpel).

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

25 mar 2018, 14:23

Wapper schreef:
24 mar 2018, 17:48
Mkay. Dus Gio blijft.. of wellicht Bosz?
Gio blijft wanneer hij de beker wint. Ik geloof wel in een heel goed 18/19 seizoen als er niet veel veranderd in de selectie.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

25 mar 2018, 16:29

SmartTies schreef:
25 mar 2018, 14:23
Wapper schreef:
24 mar 2018, 17:48
Mkay. Dus Gio blijft.. of wellicht Bosz?
Gio blijft wanneer hij de beker wint. Ik geloof wel in een heel goed 18/19 seizoen als er niet veel veranderd in de selectie.
Hoop ik voor je beker verliest :P Zit ook op ander forum en 75% van Feyenoorders daar op zn minst is klaar met Gio......

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 mar 2018, 18:00

Omdat het even wat minder loopt. Als hij volgend seizoen met 9 uit 3 begint lees je minder kritiek.

De voetballerij moet ook niet doorslaan. Nog geen jaar geleden stond Gio met de schaal in zijn hand. Een minder jaar kan altijd gebeuren. Feyenoord is het daarnaast niet gewend om ieder jaar kampioen te worden. Ik kan me voorstellen dat die gasten langer op een wolk hebben gezeten dan Ajax en PSV.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

25 mar 2018, 18:19

Er heerst gewoon een enorme teleurstelling onder de Feyenoordsupporters na zo'n kampioenschap en toch redelijke aankopen voor de spelers die verdwenen zijn. Met deze aankopen die gemaakt zijn, verwachtte je dat het gat van Kuijt, Elia, Kongolo en Karsdorp zo opgevangen zou worden. Echter, zijn dat wel 4 internationals die je kwijt bent geraakt, waarvan 2 spelers die al voor wat hete vuren hebben gestaan.
Aan de andere kant maakte ook deze spelers deel uit van een team dat 9 wedstrijden op rij niet kon winnen en toch nog de beker won. Dus ja, gewoon een eredivisie dingetje.

Overigens ben ik zelf zwevende kiezer wat betreft het vertrek van Gio. Het winnen van de beker zou mooi zijn, maar als hij dezelfde progressie van de laatste 2 wedstrijden door zou kunnen zetten in de laatste 6, dan ben ik eerder geneigd om te zeggen "blijf maar zitten."
Afbeelding

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

26 mar 2018, 13:37

Het heeft bij mij even geduurd maar ik ben inmiddels ook wel klaar met Gio. Dat dit seizoen matig is oké, maar dit is dan wel weer een ander uiterste. In de eerste seizoenshelft was het vaak gewoon pech, maar de tweede seizoenshelft is echt slecht. Het is zo angstvallig vasthouden aan een tactiek die vorig seizoen succes had, maar dit seizoen gewoon niet meer.

Ik vond trouwens de afgelopen wedstrijden tegen AZ en PEC vreselijk in de tweede helft. Het was mooi dat de fouten van de tegenstander effectief werden afgestraft, maar wát een chaos in het laatste kwartier iedere keer zeg. Qua resultaat mogen ze de lijn vasthouden, maar voetballend is er nog geen lijn te ontdekken.

Ben wel tevreden over vPersie, had niet verwacht dat hij zo goed zou zijn. Jammer dat het qua fitheid weer een ander uiterste is. Jørgensen is de afgelopen maanden ook bizar slecht, dat verbaast mij ook. Ook Jan-Arie en vBeek maken er in het centrum echt een teringzooi van. Diks en Boëtius beginnen echter weer aardig op te krabbelen, Vilhena is de laatste tijd weer in de vorm van vorig seizoen, ook prettig.

Ik hoop dat er volgend seizoen met het spelersmateriaal van nu weer een echt sterke ploeg met een plan gekneed kan worden. Ik ben alleen bang dat Gio creativiteit ontbeert. Het plan waarmee Feyenoord kampioen werd is namelijk bedacht door Advocaat, niet door Gio.
:huillie:

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

26 mar 2018, 17:21

En Verbeek is exit. Mooi.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

26 mar 2018, 18:06

Volgend seizoen Dickie coach van Feyenoord zou wat zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten