Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

09 feb 2018, 16:24

Een goed team gaat juist beter spelen bij maar 1-0 achter maar dat is Grunn iig niet dit seizoen idd.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Re:

10 feb 2018, 02:42

R-Type schreef:
09 feb 2018, 15:33
SmartTies schreef:
09 feb 2018, 02:44

Je hebt in ieder geval meteen zn minpunt gezien vandaag :lol: Al vind ik het wel sneu. Ik gun die gozer het beste.

RvP meteen in zijn eerste speelminuut even zn klasse laten zien! Wow wat een actie!

Ik begreep dat het verder weer een dramatische wedstrijd was om naar te kijken.
Ik wist dat hij het tegen ons zou gaan doen. Dat kon er ook nog wel bij. En dan zo'n St Juste, jongen uit de streek, speelt zijn beste duel.

Wij gaan dadelijk de JL in, en het zou niet eens onterecht zijn. Die Faber met zijn "hier verliezen is niet erg" flikker op man. Geen wonder dat niemand meer komt kijken, lol. Je moet altijd voor de winst gaan, het is niet dat Feyenoord een geweldig seizoen doormaakt en ook VVV won nog. Sowieso, hoe dom ben je dat je pakweg 5 spelers laat gaan en er niets voor terughaalt. Er is niet eens een bank. En dan janken over een ludiek spandoek die over aardbevingen ging. De club riep zelf niet anders toen we de beker wonnen.

Wedstrijd was slecht, eerste helft gebeurde er behalve een overwicht van Feyenoord niets. 2e helft zette Feyenoord aan, dekte Van Nieff weer eens lucht en viel die 1-0. Dan is het verzet wel gebroken.
Padt stond wel aardig Oranje te keepen in de eerste helft hoorde ik. En die vrije trap in de zesde minuut... had die gezeten dan had het zo weer een ouderwets Feyenoord avondje geweest.

FC Grunn moet wel in de eredivisie blijven. Altijd een zwak voor gehad. En niet alleen omdat een groot deel van mijn familie in het bevende Loppersum woont :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

10 feb 2018, 10:14

Het beleid is gewoon kut. Ze wilden Mahi eigenlijk ook verkopen en Faber zei de 30e tegen Veldwijk dat ie wel mocht wieberen. Dan had je dus 1 dag voor een vervanger gehad, Idioot. Kijk die Veldwijk moet ook opzouten, die zegt in feite "ik leef met een vlogster, ik loop tot in de late uurtjes als een hond achter haar aan, deal with it". "maar ik train op maandag wel gewoon hoor, daar hoor je niemand over"". Ik werk iedere maandag ook gewoon. Dan ken je deze club sowieso niet, prima donnas zoals je ze bij Ajax wel ziet pruimen we niet.

Ze willen het op eigen jeugd gooien. Maar je kunt niet zonder routine. Dat zien we het hele seizoen al. De komende 3 zijn cruciaal. ADO, VVV en NAC moeten worden gewonnen. Dan kunnen we met het volgende seizoen aan de gang. Danny Buijs zie ik wel zitten. Als speler niet vies van een relletje. Ik denk niet dat hij lafbekkerij in eigen huis pikt.

Gebruikersavatar
Kimmyboy
Lv3
Berichten: 211
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:21
Locatie: België
Contacteer:

Re: Re:

10 feb 2018, 20:07

SmartTies schreef:
09 feb 2018, 02:44
Kimmyboy schreef:
05 feb 2018, 18:23
Zeg, die Kenneth Vermeer, valt die wat te vertrouwen in doel
Je hebt in ieder geval meteen zn minpunt gezien vandaag :lol: Al vind ik het wel sneu. Ik gun die gozer het beste.
Ik kan er nog mee leven. Maar enkel en alleen omdat het in de beker gebeurde. :lol: Hopen dat het morgen beter loopt, mits hij speelt natuurlijk.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

11 feb 2018, 17:04

jammer dat feyenoord vandaag niet speelde. Vorige week zondag ook al, echt zonde
:huillie:

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

11 feb 2018, 20:19

Ik zag toch aardig wat rood op het veld hoor.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

12 feb 2018, 16:14

Hopen dat Fraser volgend jaar weer met zulke cijfers wint bij dezelfde wedstrijd ;)

@Kimmyboy
Mooie penalty tegengehouden door Vermeer lees ik net. Top!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kimmyboy
Lv3
Berichten: 211
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:21
Locatie: België
Contacteer:

Re:

17 feb 2018, 22:41

SmartTies schreef:
12 feb 2018, 16:14
Hopen dat Fraser volgend jaar weer met zulke cijfers wint bij dezelfde wedstrijd ;)

@Kimmyboy
Mooie penalty tegengehouden door Vermeer lees ik net. Top!
Yes, en vandaag 'keek' hij er eentje uit doel (gewoon naast getrapt dus). Alleen jammer dat een tweede penalty weer wel binnenging en we opnieuw niet kunenn winnen... :roll:

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re:

20 feb 2018, 10:25

SmartTies schreef:
12 feb 2018, 16:14
Hopen dat Fraser volgend jaar weer met zulke cijfers wint bij dezelfde wedstrijd ;)

@Kimmyboy
Mooie penalty tegengehouden door Vermeer lees ik net. Top!
Pff, Fräser zie ik momenteel ook niet echt zitten. Als je Vitesse dan weer ziet spelen tegen Excelsior (of sowieso het grootste deel van het seizoen), kan je moeilijk zeggen dat die ploeg het maximale uit haar kwaliteiten haalt. Het andere alternatief is Bosz en die heeft ook zijn bekende probleempjes. Maar ja, als je Feyenoord ziet voetballen nu, daar zit echt helemaal niks in. Kwalitatief zijn het echt wel prima spelers hoor, maar verder dan het plan van vorig seizoen gaat het niet en ploegen weten allang hoe ze ons moeten bespelen (ons jaag-middenveld overslaan dmv de lange bal spelen, vervolgens als wij in balbezit zijn de zijkanten dicht gooien, Jan-Arie klem zetten, en Ahmadi juist alle ruimte geven om op te bouwen want daar liggen zijn kwaliteiten totaal niet). Juist het middenveld loopt voor geen meter nu, eigenlijk moet eentje van Ahmadi/Vilhena banken (of er moet iets anders veranderen), maar dat zie ik Gio niet zo gauw doen. Misschien tijd om iets nieuws te proberen met de personele problemen op de linksbuiten-positie (Larsson geblesseerd, Boëtius in dramavorm en Bilal die zijn kansen definitief verpest heeft), Feyenoord kan wat nieuws gaan proberen.
:huillie:

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

20 feb 2018, 11:07

Mooi dat Griggs het doelpunt tegen Man City maakt.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

20 feb 2018, 21:09

Ook hoe die Guardiola zich ook weer volledig liet gaan, zo'n gentleman is het niet bepaald. Misselijke kerel.

Barca gaat gewoon onderuit bij Chelsea :lol:

Ondertussen sloopt Bayern Besiktas. Die Heynckes heeft ze weer laten trainen en wat zaken terug gedraaid op de flanken en ze zijn weer favoriet. Die Ancelotti heeft er echt een potje van gemaakt.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 feb 2018, 07:08

1-1 is onderuit?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Re:

21 feb 2018, 13:25

Hou_van_jezelf schreef:
20 feb 2018, 10:25

Pff, Fräser zie ik momenteel ook niet echt zitten. Als je Vitesse dan weer ziet spelen tegen Excelsior (of sowieso het grootste deel van het seizoen), kan je moeilijk zeggen dat die ploeg het maximale uit haar kwaliteiten haalt. Het andere alternatief is Bosz en die heeft ook zijn bekende probleempjes. Maar ja, als je Feyenoord ziet voetballen nu, daar zit echt helemaal niks in. Kwalitatief zijn het echt wel prima spelers hoor, maar verder dan het plan van vorig seizoen gaat het niet en ploegen weten allang hoe ze ons moeten bespelen (ons jaag-middenveld overslaan dmv de lange bal spelen, vervolgens als wij in balbezit zijn de zijkanten dicht gooien, Jan-Arie klem zetten, en Ahmadi juist alle ruimte geven om op te bouwen want daar liggen zijn kwaliteiten totaal niet). Juist het middenveld loopt voor geen meter nu, eigenlijk moet eentje van Ahmadi/Vilhena banken (of er moet iets anders veranderen), maar dat zie ik Gio niet zo gauw doen. Misschien tijd om iets nieuws te proberen met de personele problemen op de linksbuiten-positie (Larsson geblesseerd, Boëtius in dramavorm en Bilal die zijn kansen definitief verpest heeft), Feyenoord kan wat nieuws gaan proberen.
Op het El Ahmadi laten banken na (één van de weinige nog met vechtlust), ben ik het wel met je eens.

Afgelopen zondag -zo uit het vliegtuig door naar de Kuip- heb ik voor het eerst sinds 32 jaar gedacht om even een jaartje seizoenkaart sabbatical te nemen na dit seizoen. Wat een drama weer zeg...
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

21 feb 2018, 20:35

The Great Volunteer schreef:
21 feb 2018, 07:08
1-1 is onderuit?
Helaas scoorde Barcelona nog een gelijkmaker. Het zal genoeg zijn om door te gaan, 1-1 uit is niet slecht. Hoewel helaas, Chelsea is ook een grafclub.

Een AS Roma zal de CL niet winnen, het verschil is gewoon te groot. Het zal gaan tussen Barca, Real, Bayern en City. Doe dan maar Bayern.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

21 feb 2018, 22:13

R-Type schreef:
21 feb 2018, 20:35
The Great Volunteer schreef:
21 feb 2018, 07:08
1-1 is onderuit?
Helaas scoorde Barcelona nog een gelijkmaker. Het zal genoeg zijn om door te gaan, 1-1 uit is niet slecht. Hoewel helaas, Chelsea is ook een grafclub.

Een AS Roma zal de CL niet winnen, het verschil is gewoon te groot. Het zal gaan tussen Barca, Real, Bayern en City. Doe dan maar Bayern.
Klopt. Ben 2e helft vooral naar Busquets gekeken werd bijna verliefd zoals laatst op KDB. 139 balcontacten alleen al voor Sergio...Heb geteld een pas in hele 2e helft maar van Busquets werd onderschept door Kante. Verder kwam alles aan of nou naar voren, opzij, achter of cross is. Wat een geweldenaar. Ook aantal zeer goede balveroveringen en Messi paar keer voorin in stelling gebracht. Ook al gaf Iniesta assist voor 1-1 met deze vorm van Suarez hoop ik dat Dembele snel weer speelt in CL.
Bayern welliswaar knap 5-0 gewonnen van Besiktas maar eerste halfuur tegen 10 man hadden ze ook 0-1of 0-2 achter kunnen staan. Ik denk/hoop finale City Barca of City Real en dan winst City. Maar als Pep niet lukt is ook hilarisch....

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

21 feb 2018, 22:15

Tactisch blunder van Conte zowel Morata als Giroud te banken...Had gewoon zonder Pedro gespeeld en dan Eden links Morata spits en Willian rechts...Dat Willian nog steeds niet onomstreden is bij Chelsea is raar. Wat een geweldenaar

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re: Re:

23 feb 2018, 15:16

SmartTies schreef:
21 feb 2018, 13:25
Hou_van_jezelf schreef:
20 feb 2018, 10:25

Pff, Fräser zie ik momenteel ook niet echt zitten. Als je Vitesse dan weer ziet spelen tegen Excelsior (of sowieso het grootste deel van het seizoen), kan je moeilijk zeggen dat die ploeg het maximale uit haar kwaliteiten haalt. Het andere alternatief is Bosz en die heeft ook zijn bekende probleempjes. Maar ja, als je Feyenoord ziet voetballen nu, daar zit echt helemaal niks in. Kwalitatief zijn het echt wel prima spelers hoor, maar verder dan het plan van vorig seizoen gaat het niet en ploegen weten allang hoe ze ons moeten bespelen (ons jaag-middenveld overslaan dmv de lange bal spelen, vervolgens als wij in balbezit zijn de zijkanten dicht gooien, Jan-Arie klem zetten, en Ahmadi juist alle ruimte geven om op te bouwen want daar liggen zijn kwaliteiten totaal niet). Juist het middenveld loopt voor geen meter nu, eigenlijk moet eentje van Ahmadi/Vilhena banken (of er moet iets anders veranderen), maar dat zie ik Gio niet zo gauw doen. Misschien tijd om iets nieuws te proberen met de personele problemen op de linksbuiten-positie (Larsson geblesseerd, Boëtius in dramavorm en Bilal die zijn kansen definitief verpest heeft), Feyenoord kan wat nieuws gaan proberen.
Op het El Ahmadi laten banken na (één van de weinige nog met vechtlust), ben ik het wel met je eens.

Afgelopen zondag -zo uit het vliegtuig door naar de Kuip- heb ik voor het eerst sinds 32 jaar gedacht om even een jaartje seizoenkaart sabbatical te nemen na dit seizoen. Wat een drama weer zeg...
Naja een sabbatical gaat mij erg ver maar ik kan het alleen maar met je eens zijn dat dit echt een vreselijk seizoen is. Het grappige is, we hebben regelmatig van dit soort teringseizoenen gehad maar toch kwamen ze minder vervelend aan. Maar nu is het contrast zo ongelooflijk groot. Een Feyenoord-PSV een maandje terug laat zien dat het nog steeds leuk kan zijn, maar het is de rest van de wedstrijden echt uitzitten. Ik schaamde mij kapot afgelopen zondag toen Gio een extra verdediger inzette in de slotfase. Wat een lafheid.

Volgens mij is het met de vechtlust sowieso niet verkeerd gesteld. Alle spelers werken keihard, alleen komt de vechtlust er in mijn ogen vaak op een verkeerde manier uit. Dat zag je echt bij de acties van Jørgensen, Berghuis en Bilal in eerdere wedstrijden. Er is maar één plan en bijna iedere ploeg weet hoe ze het plan van Feyenoord moeten bestrijden. Zodra dat niet het geval is heeft Feyenoord gewoon nog de kwaliteiten om heel goede wedstrijden te spelen (denk aan Sparta, AZ en PSV dit seizoen), maar steeds meer ploegen krijgen het door. Het is gewoon een kloteseizoen daardoor, in plaats van doorgroeien en doorontwikkelen na het kampioenschap is het gewoon angstig vasthouden aan wat vorig seizoen werkte. Dat gaat ons maximaal een vierde plek en een beker opleveren, wat een feest. Het lijkt weer alsof we terug bij af zijn.
:huillie:

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Voetbal | Seizoen 2017-18

23 feb 2018, 18:28

Het gebeurd ook niet hoor (sabbatical), maar net terug van vakantie en dan meteen in een sfeerloze Kuip (wat is dat de laatste tijd tegen de 'kleintjes' ?) na een wedstrijd te hebben gezien tussen DIM (Medilin) en Huila waar het stadion nog leger was dan een gemiddelde wedstrijd in de Arena, maar het geluid iedere NL club overtreft, dan is het even slikken om weer terug in de kou naar dit Feyenoord te kijken.

Je merkt nu gewoon hoe belangrijk een Kuyt, Kongolo, Karsdorp en Elia echt waren. Die maakte het elftal compleet. Wellicht dat het volgend seizoen, als er niemand vertrekt, weer zo gaat. Nu de beker, volgend jaar de schaal :)
Alleen, een AZ in de finale winnen we ook niet op de manier als hoe we nu spelen.
Afbeelding

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

23 feb 2018, 21:08

Ik had hier gisteren en vandaag diehard Feyenoord fan te gast bij me. Geweldige kerel maar wat wil zeggen.....Hij zei dat hoort/ziet/leest dat 85% zijn woorden van fans zondag niet wil winnen van PSV zodat Ajax geen kampioen word....Vinden jullie hiervan Ties en Hou van Jezelf? Neem.aan jullie gewoon winst willen zondag.?

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

24 feb 2018, 01:07

Ik wil gewoon winnen. De klap als we verliezen is minder dan normaliter, omdat er sowieso voor ons nog weinig inzit en alle hoop op de beker is gevestigd. Mijn afgunst voor de Frogers komt totaal niet in de buurt van wat Feyenoord voor me betekend.
Ik kom net van een verjaardag waarvan een hoop SCF/FIIIR waren en daar dachten de meeste hetzelfde erover. Die 85% is ws dat halve tamme soccernews volk dat 24 uur per dag paraat staat om een internetoorlog te winnen.
Doe maar heel Zuid-Holland winst. Dat zou het mooiste scenario zijn :D
Afbeelding

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

25 feb 2018, 14:29

Die 85% is inclusief de ploeg van Feyenoord
:huillie:

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4765
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

25 feb 2018, 16:11

PSV was goed maar Feyenoord wel heeeel slecht.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

25 feb 2018, 16:15

PSV heeft nu denk wel het kampioenschap binnen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

25 feb 2018, 16:52

Ben ik even blij dat een bepaald persoon hier op dit moment er niet is.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

25 feb 2018, 17:06

Ja, echt blij dat Geit hier niet is.
As easy to stop as it is to comprehend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 199 gasten