Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

14 nov 2017, 16:22

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 16:10
Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 15:31


Zelfs als we die wedstrijd hadden verloren, wat was er verder dan geluk aan die derde plek?
De swable tegen Mexico noem je dat geen mazzel toen is Nederland door het oog van de naald gekropen. Ondanks dat we toen veel beter waren. Was dat ook geluk.


En wapper in de 1e helft tot aan die goal was oranje de onderliggende partij. Dat ze daarna door een weergaloze 2e helft alsnog verdiend wonnen dat ben ik met je eens.
Dat was geen schwalbe. Er was wel degelijk contact tussen Robben en die Mexicaan. Het was gewoon een domme overtreding van Mexico in het strafschopgebied. Dat is afgestraft door de scheidsrechter.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re: Re:

14 nov 2017, 16:32

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 16:10
swable


raap me op

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 16:35

Je moet ook objectief kijken. Het was een gemakkelijk gegeven strafschop. Robben liet zich wel heel makkelijk vallen. Slim gedaan daar niet van. En ik was er ook blij mee. Maar het was wel geluk

En wapper niet doen niet proberen leuk te doen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 16:40

Ik kijk er ook objectief naar: gewoon fucking dom van die Mexicaan. Welke mongool gaat er nou zo'n overtreding maken in het strafschopgebied?
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 16:46

Ik had jullie wel willen horen als Mexico zo'n strafschop had gekregen

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 16:48

Dan had ik gezegd 'Wat maakt *insert Nederlandse verdediger* nou voor idiote overtreding in het strafschopgebied?!'

Maarja, die Mexicanen hebben we er wel over gehoord. Jezus Christus, wat een volk...
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

14 nov 2017, 16:53

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 16:35
Je moet ook objectief kijken.
PRECIES. Als je slap gaat lullen over een gemiste kans van Silva, negeer dan niet dat hun penalty onterecht was en wij als eerst een grote kans hadden via Sneijder. Zie je hoe hypocriet je post?

Je hebt oogkleppen op, overtuigd van wat in jouw belevenis zich heeft afgespeeld. Je raakt de realiteit erdoor kwijt.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

14 nov 2017, 17:03

Deze is nog overal te koop in Mexico;
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

14 nov 2017, 17:28

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 16:35
Je moet ook objectief kijken. Het was een gemakkelijk gegeven strafschop. Robben liet zich wel heel makkelijk vallen. Slim gedaan daar niet van. En ik was er ook blij mee. Maar het was wel geluk

En wapper niet doen niet proberen leuk te doen.
Dan heeft Robben toch slim gedaan en is het geen SCHWALBE.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

14 nov 2017, 17:55

Wapper schreef:
14 nov 2017, 16:53
kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 16:35
Je moet ook objectief kijken.
PRECIES. Als je slap gaat lullen over een gemiste kans van Silva, negeer dan niet dat hun penalty onterecht was en wij als eerst een grote kans hadden via Sneijder. Zie je hoe hypocriet je post?

Je hebt oogkleppen op, overtuigd van wat in jouw belevenis zich heeft afgespeeld. Je raakt de realiteit erdoor kwijt.
Grote kans Sneijder was niet zo grote als die van Silva. En als je die van Costa geen pingel vond. Kon je ook die van Robben moeilijk een pingel noemen

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 18:02

Dat is Wapper z'n punt juist! Je kan niet die pingel van Spanje zien als 'kijk ze waren beter' en die pingel van Robben afdoen als schwalbe.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

14 nov 2017, 18:02

Robben Mexico was contact hoor. Wat Spanje betreft, Blind hield zelfs in en Costa zocht zelf het been op.

Kijk Nederland had inderdaad een hele grote kans via Sneijder, het ging in het begin redelijk gelijk op. Daarna nam Spanje wel het initiatief over, en kwam het door een makkelijk gegeven penalty op voorsprong. Dat voetbalt makkelijk en Silva maakt geen 2-0. Vervolgens maken wij 1-1 uit een wereldgoal en dat heeft Spanje waarschijnlijk geknakt. Feit is namelijk dat je gewoon met een gelijke stand aan de 2e helft begint en ze met 4 doelpunten fucking liquideert.

Die goals kwamen voort uit pressie (RvP die een blunder van Iker afstraft), goed samenspel (Robben's eerste), individuele klasse (Robben's zoekspelen van wereld's beste defensie). Alleen van De Vrij was een rommelgoal, al vond ik toch ook weer dat Iker daar gewoon te slap uitkwam. Maar toen hadden we ze allang gebroken. Daarna had RvP nog een streep op de lat, en nog iemand (Wijnaldum of De Guzman) nog een 100% kans. Het had daar echt 7-1 kunnen eindigen. We hebben Spanje in de 2e helft simpelweg begraven en dit heeft ze het WK ook gekost want tegen Chili stond er een zielig hoopje voetballers. Pas tegen de Aussies waren ze er overheen maar dat was al te laat. We hebben ze het best mogelijke antwoord op de verloren WK finale gegeven. We hebben daarna onder Hiddink ook nog van ze gewonnen geloof ik.

Het was een beetje een replica van Brazilie 2010. Kwam ook voor, kreeg een implosie en die hebben we verzuimd te vernederen in die 2e helft want we kregen volgens mij 4 of 5 100% kansen. Zelfs voor open doel. 2-1 was veel en veel te karig. Overigens zijn wij het enige land, met Frankrijk, die een positieve ratio tegen Brazilie kunnen overleggen.
Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 16:40
Ik kijk er ook objectief naar: gewoon fucking dom van die Mexicaan. Welke mongool gaat er nou zo'n overtreding maken in het strafschopgebied?
Warmerdam tegen Heracles. Sowieso moet je aan de zijkanten helemaal niet instappen. Meestal kunnen aanvallers alleen breed leggen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

18 nov 2017, 02:05

Het wordt steeds gekker. Keizer verkiest volgens voetbal international nu weer Viergever boven de beste cv van dit seizoen Wober. Terwijl Viergever met Younes de zwakste schakel is van Ajax dit seizoen. Ook nog steeds Schone boven Frenkie de Jong verkiezen. Je ziet gewoon aan alles dat deze trainer niet weet waar die mee bezig is. Hij wisselt en wisselt maar. Hij goochelt maar wat aan. Terwijl

Onana
Veltman de ligt Wober Sinkgraven
Frenkie de jong

Van de beek. Ziyech

Neres. Dolberg. Kluivert
op dit moment gewoon de beste opstelling is.

En Kluivert en Sinkgraven puur omdat er niets beters loopt. Maar deze man schuift en schuift maar. Dit wordt een rampzalig seizoen net als toen onder Danny Blind. En ooit Jan wouters en Westerhof. Van finale in de EL. Naar middenoot eredivisie.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

18 nov 2017, 20:26

Kaas? Iets te zeggen?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

18 nov 2017, 20:30

Even wachten totdat de wedstrijd voorbij is, ze kunnen nog verliezen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

18 nov 2017, 20:32

Dat Atletico - Real is ook maar een grafpot. Hoop dat de 2e helft beter wordt.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

18 nov 2017, 21:23

kifesh ik maak mij niet druk om Ajax. Nee nee niks aan het handje, gewoon 8 doelpunten maken tegen de ratten.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

18 nov 2017, 21:37

Rano schreef:
18 nov 2017, 20:26
Kaas? Iets te zeggen?
Oh zeker te weten dat we nu winnen van dit nac dat is ook geen prestatie. Of gaan we na vandaag zeggen dat het lek boven is bij Ajax. Heb je nac zien verdedigen. Dat zie je nergens ter wereld.

Gebruikersavatar
Chrono Trigger
Lv3
Berichten: 243
Lid geworden op:
17 jul 2017, 02:19

19 nov 2017, 00:30

Ga weg :lol:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

19 nov 2017, 01:44

Dus omdat Ajax wint van een Nac dat speelde een 5e klasser is het lek boven? Ze hebben vandaag goed gespeeld zeker. Maar het lek is niet boven hoor. Zie je bijvoorbeeld hoeveel ruimte Huntelaar kreeg bij die goal. Dat zie je nergens.

En het lek is pas echt boven wanneer je vanaf nu geen enkel puntverlies meer lijd. Want Ajax presteert zo wisselvallig dit jaar. Dat geen enkel puntverlies meer lijden de enige optie is om nog kampioen te worden.

En nog steeds zie ik Keizer als ongeschikt voor Ajax daar veranderd niets aan. Na een potje tegen NAC dat speelde als een vijfde klasser.

Want we hebben geen Europees voetbal en geen 34e titel. Dus wat is er dan goed geweest? Dan hebben ze dus gewoon een kut seizoen gespeeld.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

19 nov 2017, 03:58

kaassouflee schreef:
19 nov 2017, 01:44
Dus omdat Ajax wint van een Nac dat speelde een 5e klasser is het lek boven? Ze hebben vandaag goed gespeeld zeker. Maar het lek is niet boven hoor. Zie je bijvoorbeeld hoeveel ruimte Huntelaar kreeg bij die goal. Dat zie je nergens.

En het lek is pas echt boven wanneer je vanaf nu geen enkel puntverlies meer lijd. Want Ajax presteert zo wisselvallig dit jaar. Dat geen enkel puntverlies meer lijden de enige optie is om nog kampioen te worden.

En nog steeds zie ik Keizer als ongeschikt voor Ajax daar veranderd niets aan. Na een potje tegen NAC dat speelde als een vijfde klasser.

Want we hebben geen Europees voetbal en geen 34e titel. Dus wat is er dan goed geweest? Dan hebben ze dus gewoon een kut seizoen gespeeld.
Dus omdat Ajax wint van een NAC dat speelde als een 5e klasser is het lek boven? Ze hebben vandaag goed gespeeld zeker, maar het lek is niet boven hoor. Zie je bijvoorbeeld hoeveel ruimte Huntelaar kreeg bij die goal? Dat zie je nergens.

Het lek is pas echt te boven wanneer je vanaf nu geen enkel puntverlies meer lijd. Want Ajax presteert zo wisselvallig dit jaar dat geen enkel puntverlies meer lijden de enige optie is om nog kampioen te worden.

Nog steeds zie ik Keizer als ongeschikt voor Ajax, daar veranderd niets aan na een potje tegen NAC dat speelde als een vijfde klasser.

Want we hebben geen Europees voetbal en geen 34e titel. Dus wat is er dan goed geweest? Dan hebben ze dus gewoon een kut seizoen gespeeld.


Kaas ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar heb je dyslectie ofzo? Want dan zou ik je post gedrag nog enigszins kunnen verklaren. Anders is het gewoon een gebrek aan moeite doen en zou je misschien moeten bedenken wat je dan op een Forum te zoeken hebben.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

19 nov 2017, 04:32

Ik heb geen dyslexie maar wel wat moeite met perfect Nederlands te schrijven.

En als je het niet hebt begrepen. Bij Ajax is het lek na vandaag absoluut niet ineens boven. En ik vind Keizer nog steeds geen geschikte coach voor Ajax.

Maar we zitten hier niet bij het grote Nationale dictee. En ik doe mijn best alleen perfect gaat het niet worden. Anders had ik van mijn hobby namelijk praten over games wel geprobeerd mijn beroep te maken. Door erover te schrijven. Maar ik weet dat ik het Nederlands daar niet goed genoeg voor schrijf doe ik dat niet.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

19 nov 2017, 04:41

kaassouflee schreef:
19 nov 2017, 04:32
Ik heb geen dyslexie maar wel wat moeite met perfect Nederlands te schrijven.

Maar we zitten hier niet bij het grote Nationale dictee. En ik doe mijn best alleen perfect gaat het niet worden. Anders had ik van mijn hobby namelijk praten over games wel geprobeerd mijn beroep te maken. Door erover te schrijven. Maar ik weet dat ik het Nederlands daar niet goed genoeg voor schrijf doe ik dat niet.
Nee het is hier niet het grote Nationale dictee, en niemand hier kan perfect Nederlands schrijven. Echter is het wel super irritant als je niet 3/4 goed lopende zinnen achter elkaar kan posten. Dat heeft dan niet veel te maken met het Nederlands niet goed beheersen, maar meer met het niet nakijken van je zinnen. Op deze manier is het heel irritant met je te discussiëren op het forum.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

19 nov 2017, 04:48

Nogmaals ik doe mijn best Shuckle. Dat moet je maar geloven.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

19 nov 2017, 04:51

kaassouflee schreef:
19 nov 2017, 04:48
Nogmaals ik doe mijn best Shuckle. Dat moet je maar geloven.
Helaas merken we daar weinig van, maar goed dit is niet te plaats om deze discussie te voeren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten