Voetbal | Seizoen 2018-19: Wedstrijd X =/= Wedstrijd Y

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

06 nov 2017, 02:21


Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

06 nov 2017, 08:37

Dus ALLEEN als al zijn eisen werden ingewilligd zou hij blijven. Dat is geen manier van onderhandelen en zeker niet Van der Sar aan te rekenen.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

06 nov 2017, 09:22

Wel als Bosz vond dat er een onwerkbare situatie is ontstaan. En als jou trainer die jou naar Europese finale brengt dit meerdere malen aangeeft. Dan zou je actie moeten ondernemen. Want Peter Bosz en Hendri Kruzen waren verantwoordelijk voor dat succes. Niet ene Spijkerman of Bergkamp die alleen op de achtergrond iedereen afzeikt die het niet met meneer eens is. Bosz had van Ajax een goed lopend elftal gemaakt. Dan had je hem zijn zin moeten geven. Dan hadden we er nu stuk rooskleuriger voor gestaan.

En toen zei van der Sar we hebben het in het belang van Ajax gedaan. Nou Peter Bosz behouden was in Ajax belang. Niet oliebol Keizer aanstellen.

Van der Sar en Bergkamp zijn verantwoordelijk dat het dit jaar gewoon over en sluiten is. Overmars wilde tenminste nog een ervaren man als Laudrup als trainer hebben. Maar hij is volledig verantwoordelijk voor dat de helft van deze selectie Ajax onwaardig is

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

06 nov 2017, 09:30

kaassouflee schreef:
06 nov 2017, 09:22
Wel als Bosz vond dat er een onwerkbare situatie is ontstaan. En als jou trainer die jou naar Europese finale brengt dit meerdere malen aangeeft. Dan zou je actie moeten ondernemen. Want Peter Bosz en Hendri Kruzen waren verantwoordelijk voor dat succes. Niet ene Spijkerman of Bergkamp die alleen op de achtergrond iedereen afzeikt die het niet met meneer eens is. Bosz had van Ajax een goed lopend elftal gemaakt. Dan had je hem zijn zin moeten geven. Dan hadden we er nu stuk rooskleuriger voor gestaan.

En toen zei van der Sar we hebben het in het belang van Ajax gedaan. Nou Peter Bosz behouden was in Ajax belang. Niet oliebol Keizer aanstellen.

Van der Sar en Bergkamp zijn verantwoordelijk dat het dit jaar gewoon over en sluiten is. Overmars wilde tenminste nog een ervaren man als Laudrup als trainer hebben. Maar hij is volledig verantwoordelijk voor dat de helft van deze selectie Ajax onwaardig is
Jij weet duidelijk niet hoe de wereld werkt als je denkt dat omdat Bosz goed is maar aan elke eis die hij stelt voldaan moet worden zonder te onderhandelen. Er is een reden dat mensen onderhandelen. Dit is geen fout van van der Sar, want waar houdt het op als ze hiermee ingaan?
:huillie:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

06 nov 2017, 09:51

Bosz eiste alleen dat hij niet meer met Spijkerman en l'ami hoefde samen te werken. En dat hij in de ruil daarvoor 2 assistenten mocht kiezen. En Spijkerman zou naar jong gaan. En kom op Carlo l'ami in zijn carriere zelf een middelmatige keeper. Als je het voor hun opneemt en daardoor Bosz wegjaagt. Dan ben je verkeerd bezig.

En oke die fout tot daaraan toe. Maar hoe komt in je hoofd op om een trainer die met Cambuur gedegradeerd is en bij Emmen en Telstar gewerkt heeft aan te stellen als de trainer van het 1e. Alleen omdat die leuk deed met jong. Wat ook niet moeilijk was aangezien die een middenveld had met Nouri van de beek en de jong in de eerste divisie.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

06 nov 2017, 11:47

Bosz eiste. Dus als jij naar de werkgever gaat en je eist iets wat niet binnen hun pakket past, dan zeggen ze tegen jou ook: Voor jou 10 andere. Leuk dat Bosz ons naar de Europa League had geloosd, maar wie zegt dat weer gebeurd? Of dat Sanchez alsnog was weggegaan?

Maar als je Keizer nu ontslaat, wie moet er dan opvolgen? Koeman gaat hoogstwaarschijnlijk naar NL Elftal en zit denk ook niet op Ajax te wachten. Wil je "Wij hebben de wedstrijd gecontroleerd en gedomineert + saai voetbal" Frankie de Boer? Ik denk dat Keizer nog zoekende is.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

06 nov 2017, 13:24

Bosz heeft het sinds Januari aangegeven. En sinds wanneer zijn 2 assistenten belangrijker dan een hoofdtrainer die goed gepresteerd heeft en een Europese finale heeft gehaald. En het echte Ajax voetbal weer heeft terug gebracht. En of Sanchez alsnog weg was gegaan geen idee. Feit is dat een man als Spijkerman en l'ami belangrijkere worden geacht dan een zeer gewaarde hoofdtrainer Bosz. En dat er daarna een coach is aangesteld die daar totaal ongeschikt voor is. En dat had je allang van te voren zien aankomen.

En Keizer is zoekende. Ajax is geen club om zoekende te zijn doe dat lekker bij een middenmoter in de eredivisie ga daar zoekende zijn. Zijn gekluns uit bij Rosenborg met de wissel zeeffuik i.p.v. Frenkie de jong heeft Ajax simpelweg miljoenen gekost. En gaat de club weer miljoenen kosten aangezien we onder hem geen kampioen worden. En wie hem op moet volgen is inderdaad een probleem. Maar dat probleem hebben van der Sar en ook Bergkamp veroorzaakt. En dus beide heren zullen moeten opstappen. En dan Overmars ook want opnieuw heeft die gefaald in zijn aankoopbeleid. En hem mag zeer kwalijk genomen worden dat Richarlson nu een watford shirt draagt ipv van een Ajax shirt. Dat er niet naar een goede linksback is gezocht. En dat Dijks is teruggehaald en dat Younes nog steeds bij Ajax voetbalt i.p.v. voor 15 miljoen te verkopen. En hij is ook verantwoordelijk dat Tete is weggegaan. Ipv hem garanties te geven op een basisplaats en Veltman toen een Engelse club interesse toonde die te verkopen. Tete speelt Neymar uit de wedstrijd en Veltman heeft nog moeite met een speler van FC Utrecht.

En ik zou gewoon met een flinke zak geld komen. En Tuchel proberen aan te stellen. Heeft zich laatst nog zeer positief uitgesproken over het Nederlandse voetbal. Dus je kunt het altijd proberen. Maar Keizer aan laten dat wordt een ramp. Hij is gewoon een trainer die niet geschikt is voor Ajax.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

06 nov 2017, 13:26

Ehh... je kan een beetje moeilijk zoeken met een ander team, Kaas :lol:

Lekker een systeem testen bij een team en dan het gebruiken bij een compleet ander team dat dan meteen gaat werken. Zo werkt dat inderdaad. Fucking hell.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

06 nov 2017, 13:37

Rolfgang schreef:
06 nov 2017, 13:26
Ehh... je kan een beetje moeilijk zoeken met een ander team, Kaas :lol:

Lekker een systeem testen bij een team en dan het gebruiken bij een compleet ander team dat dan meteen gaat werken. Zo werkt dat inderdaad. Fucking hell.
Ik zei dat hij geen trainer van Ajax behoort te zijn als je al 5 maanden zoekende ben. Zoekende zijn is niet erg. Zeker niet als je net als hem een iets mindere coach bent. Dat kan als je bij een goede middenmoter in de eredivisie werkt daar krijg je de tijd om zoekende te zijn. Maar niet bij een topclub als Ajax. En dat was helemaal niet nodig. Als je Bosz had aangehouden dan waren ze op dezelfde voet verder gegaan als vorig seizoen.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

06 nov 2017, 13:39

James schreef:
22 okt 2017, 15:15
kaassouflee schreef:
24 sep 2017, 15:13
Hahaha ik ga mij niet eens meer druk om Ajax maken.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

07 nov 2017, 09:41

James schreef:
06 nov 2017, 13:39
James schreef:
22 okt 2017, 15:15
Ga je dat er nu elke keer bijhalen. Niet zo orgineel james.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

07 nov 2017, 10:13

Dat is precies hetzelfde wat jij hele tijd zegt hierzo.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

07 nov 2017, 10:41

Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact… same fucking thing… over and over again, expecting… shit to change.
:huillie:

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re: Re:

07 nov 2017, 11:17

kaassouflee schreef:
07 nov 2017, 09:41
James schreef:
06 nov 2017, 13:39
Ga je dat er nu elke keer bijhalen. Niet zo orgineel james.
Pik, je blijft steeds hetzelfde roepen en we weten inmiddels wel wat je zegt.

Op een switcharoo na dat je plots van menig veranderd maar 9 van de 10 keer probeer je iemand iets de strot door te duwen.

Not so cool niffo.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

07 nov 2017, 11:31

Ik moet hier mijn frustratie kwijt. En aangezien er niets veranderd herhaal ik het.

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

Re:

07 nov 2017, 11:36

kaassouflee schreef:
07 nov 2017, 11:31
Ik moet hier mijn frustratie kwijt. En aangezien er niets veranderd herhaal ik het.
Daar ligt nu het probleem.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

07 nov 2017, 11:39

Ja ik zie dat mijn club naar de klote wordt geholpen. En ja dat doet pijn. En dan uit ik hier mijn frustratie

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

07 nov 2017, 12:19

Begrijp ik dat je hier je frustratie uit? Misschien kan je het nog 1x uitleggen.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

07 nov 2017, 13:17

kaassouflee schreef:
07 nov 2017, 11:39
Ja ik zie dat mijn club naar de klote wordt geholpen. En ja dat doet pijn. En dan uit ik hier mijn frustratie
Naar de klote wordt geholpen? Weet je wat naar de klote helpen is? Doelloos met geld smijten zoals er is gedaan binnen Feyenoord en FC Twente. Ik zie veel liever een mindere linksvoor, dan dat Ajax in zee gaat met een shady investeringsmaatschappij die de voetballerij naar de klote helpen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

07 nov 2017, 13:41

Nog minder dan Younes? :'(

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

07 nov 2017, 13:58

Cerny was idd een beter besluit geweest en Kluivert kan ook linksvoor.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

07 nov 2017, 14:01

Rolfgang Ja je kunt liever Younes voorin hebben lopen ipv Richarlson die wekekijks uitblinkt bij Watford. Wat kan mij zo investeringsmaatschappij schelen. Als we daarvoor terug een Braziliaanse international zouden hebben. Die er als linksbuiten van Ajax wel 15 tot 20 binnen pegelt. En de inversteringsmaatschapij zou je wat extra geld mislopen. Maar levert je ook geld op omdat je met zo jongen wel kampioen kunt worden. Iets wat met Younes niet gaat. En Kluivert ook niet goed genoeg blijkt

En psv heeft het wel gedaan met Lozano en kijk die schiet er wekelijks in of 2 binnen. Een goede linksback zou niet doelloos met geld smijten zijn maar is noodzakekijk aangezien Dijks en Viergever niet goed genoeg zijn voor Ajax en Sinkgraven geen lb is.

Dus ja door deze missers van Overmars en de missers van van der sar en Bergkamp ten aanzien van de trainers. Maken ze sportief de club kapot.

En wapper aub niet weer de klojo uithangen die je op pixelcake was. Dank u

Gebruikersavatar
JJ.
Lv2
Berichten: 70
Lid geworden op:
15 jul 2017, 10:25

07 nov 2017, 16:05

Afbeelding

Maar Kaas, stel je nu eens voor dat je Twente-fan zou zijn geweest, zou je dan ook zo hard roepen dat een 'gokje' met een investeringsmaatschappij en de regie uit handen geven best kan?
"Ik heb zelden zo'n haat/liefde relatie met iemand gehad" - Gozert, 2015

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

07 nov 2017, 17:13

Bij Twente is het verkeerd uitgepakt. Maar dat was niet het enige Twente heeft jaren meer uitgegeven dan er binnen kwam. Maar psv toont aan dat het met lozano prima werkt.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

08 nov 2017, 21:59

Werkt het prima? Lozano vertrekt waarschijnlijk al in de winter.

---
Wispelturige Advocaat blijft toch vaag over toekomst bij Oranje

Dick Advocaat heeft woensdagavond weer een andere draai gegeven aan alle verhalen over zijn toekomst bij Oranje. Zo duidelijk als hij in de middag was, zo onduidelijk was hij later op de avond.

"Dit zijn mijn laatste twee wedstrijden, daarna stop ik bij het Nederlands elftal", zei Advocaat woensdagmiddag na aankomst op het vliegveld van Aberdeen. Opvallend was dat de 70-jarige oefenmeester zijn uitspraken deed tegenover Schotse journalisten. Met de Nederlandse pers speelt hij nog altijd een spelletje.

Contract

's Avonds, na de training, werd Advocaat gevraagd hoe het nou zat met zijn uitlatingen tegenover de Schotse media. Daarop antwoordde hij: "Eind november loopt mijn contract ten einde, dan is het afgelopen. Na de wedstrijd tegen Roemenië vertel ik of ik beschikbaar ben of niet."

Op de vraag of het dan niet waar was wat hij eerder op de dag had gezegd, zei de bondscoach: "Dat is een goede vraag en een vervelende. Ik wil het na Roemenië vertellen."

Advocaat verklaarde ook dat hij de Schotse pers niet het volledige verhaal had verteld. "Moet ik ze alles wijs maken dan?" Verder wilde hij niets loslaten over wat hij gaat besluiten of al heeft besloten. "Want we hebben nog twee wedstrijden en die willen we goed afsluiten."
Weg met die seniele oude vent. Hij speelt gewoon spelletjes. Onduidelijkheid is wel het laatste waar we op zitten te wachten. Flikker die 70-jarige opa eruit. En gauw.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 gasten